quote:
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
enorm slechte foto, maar wel een indruk van mn gehaakte muts
http://www.throughmylens.nl/fok/foute_muts.jpg
thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????
Muts is kjoet, ik kan niks met mutsen, gaat mn haar zo van naar de haaien
Erg is dat hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Leuke muts, muts!![]()
Ik hou wel van mutsen, maar het nadeel is dan dat ik hem de rest van de dag op moet houden ivm de door oh-oh al genoemde nadelen
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Erg is dat he![]()
Ik doe dus echt NOOIT meer een muts op mn kop.
Ik wil wel graag een fijne pet voor in de zomer, dat gaat wel![]()
Kijk mn mannen tussen de middag:
[ afbeelding ]
Mens, haal die boodschappen uit mn buggy, ik kan amper zitten ja!
[ afbeelding ]
Ja ok, dan zou ik het ook wel doen, maar al niet als we dan op de terugweg nog ergens iets zouden gaan drinken of zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zit
Maar naar iets waar ik daarna in gezelschap die muts moet af doen doe ik het ook niet idd
Die onderste foto![]()
Oh en deze cranberrypaté ( van de Aldi notabene ) is echt goddelijk lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Ynske het volgende:rogge brood met paté is zo ontzettend jummie
en een pvcbuisje erin zetten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken of ik een gaatje in de vijver kan krijgen, voorzichtig.
Maar volgens de buurman die er verstand van heeft (die heeft al 15 jaar een geweldig mooie vijver) ga ik het niet tegen kunnen houden met zo'n lange vorst dat mijn vijvertje zonder pomp tot de bodem dicht vriest
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon van dat ruitenwisser spul erin Greys, dat blijft vloeibaar tot -15
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisjequote:
Als je zo een buisje er in zet kun je daar elke dag heel voorzichtig een beetje aan wiebelen om het los te houden en dat zou al voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |