quote:
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Ynske het volgende:
enorm slechte foto, maar wel een indruk van mn gehaakte muts
http://www.throughmylens.nl/fok/foute_muts.jpg
thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil zo een trui met zo een mouwen, waar heb je die vandaan?????
Muts is kjoet, ik kan niks met mutsen, gaat mn haar zo van naar de haaien
Erg is dat hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
Leuke muts, muts!![]()
Ik hou wel van mutsen, maar het nadeel is dan dat ik hem de rest van de dag op moet houden ivm de door oh-oh al genoemde nadelen
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Erg is dat he![]()
Ik doe dus echt NOOIT meer een muts op mn kop.
Ik wil wel graag een fijne pet voor in de zomer, dat gaat wel![]()
Kijk mn mannen tussen de middag:
[ afbeelding ]
Mens, haal die boodschappen uit mn buggy, ik kan amper zitten ja!
[ afbeelding ]
Ja ok, dan zou ik het ook wel doen, maar al niet als we dan op de terugweg nog ergens iets zouden gaan drinken of zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah toen ik laatst met die kou naar Blijdorp was had ik gewoon een muts op hoor. Want daarna kom je toch gewoon weer in je eigen huis, boeien of je haar dan rot zit
Maar naar iets waar ik daarna in gezelschap die muts moet af doen doe ik het ook niet idd
Die onderste foto![]()
Oh en deze cranberrypaté ( van de Aldi notabene ) is echt goddelijk lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:52 schreef Ynske het volgende:rogge brood met paté is zo ontzettend jummie
en een pvcbuisje erin zetten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken of ik een gaatje in de vijver kan krijgen, voorzichtig.
Maar volgens de buurman die er verstand van heeft (die heeft al 15 jaar een geweldig mooie vijver) ga ik het niet tegen kunnen houden met zo'n lange vorst dat mijn vijvertje zonder pomp tot de bodem dicht vriest
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon van dat ruitenwisser spul erin Greys, dat blijft vloeibaar tot -15
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisjequote:
Als je zo een buisje er in zet kun je daar elke dag heel voorzichtig een beetje aan wiebelen om het los te houden en dat zou al voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan nog vriest de rest om het buisje heen waarschijnlijk allemaal helemaal dicht tot de bodem. Dus daar hebben de visjes dan niet zoveel meer aan, aan dat buisje
Barbecueen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Steekt ze die pijp erin, spiest ze net die ene laatste vis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh, een muts is er om je hoofd warm te houden tegen de kou als haar niet genoeg is. Want haar is daar ook voor (lees je dat, Haar?) Het zit er eibenlijk niet voor de mooi
Maar op een gegeven moment blijft er toch gewoon geen water meer over?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je zo een buisje er in zet kun je daar elke dag heel voorzichtig een beetje aan wiebelen om het los te houden en dat zou al voldoende moeten zijn.
Echt, ik had zo een betonbak op mn balkon, die was helemaal bevroren op 1 bubbel na, en die vissen wilden maar niet dood hoor
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Steekt ze die pijp erin, spiest ze net die ene laatste vis
Nou die van mij niet toen heur, echt, 1 kleine bubbel water is voldoende, die beestjes gaan ook in een soort van winterslaap he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment blijft er toch gewoon geen water meer over?
Dan raken ze toch zelf ook ingevroren?
Daarom heb ik ook tig leuke en gekke mutsjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar mag het dan mooi en functioneel tegelijk zijn please?
Ja maar ik heb haar, dus dan is het kiezen of delen qua mutsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook tig leuke en gekke mutsjes![]()
En dat ik eruit zie als een stekelvarken als ik em afzet boeit me ook niet langer. De stekelvarkenlook past me eigenlijk wel. Had op mijn 20ste of 25ste noooooooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb haar, dus dan is het kiezen of delen qua mutsen.
Ja ok maar dat kan dr niet totaal en compleet ontploft uit zien zo kort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslook
Ik blijf erbij dat dat kapsel net boven de schouders het leukst was. Met die foto's in je jurkje in de tuin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook haar op mijn hoofd. Vrij veel zelfs. Tis allen kort. Vandaar de egeltjeslook
quote:
Ik heb geen Daphne decker egelquote:
Ik weet nieteens meer welke foto's. Heb jij die nog? Doe es posten dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat dat kapsel net boven de schouders het leukst was. Met die foto's in je jurkje in de tuin.
Nay, ik ben ondertussen al twee keer gecrashedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet nieteens meer welke foto's. Heb jij die nog? Doe es posten dan.
Ik vind het zielig voor de visjes en de mosselquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Operatie Snorkel completed!
Het kostte me twee waterkokers vol warm water om er uberhaupt een gaatje in te krijgen.
En ik geloof dat je geen warm water mag gebruiken, maar *insert drama snik* what other options did I haaaaaave. Dus. Snorkelen zullen ze!
Overigens kwam uiteraard net de buurman uit zijn werk die me hartelijk heeft staan uitlachen 'Dat helpt niet hoor, dat bevriest ook. Maar je bent wel heel begaan!'.
Nou ja, we zien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |