Het gaat mij er om dat ik ze tien minuten geleden ook al heb gemaild met de vraag of we morgen gewoon zonder problemen last minute mogen afzeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.![]()
Kan me niet voorstellen dat ze ons als zeikerts zullen zien en als het echt niet kan kunnen ze me dat gewoon zeggen. Maar met deze omstandigheden hebben ze er hopelijk wat begrip voor.
Wie is er vóór een DTH aankomsttijd van 13.00 uur? *steekt hand op*
De film is leuk en slecht zoals ik me herinnerdequote:
That's a freakin' nightmare!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn droom was ik in shoe heaven, overal schoenen en hakken en ze waren allemaal even prachtig.. Daarna kwam ik erachter dat ze niets in mijn maat hadden.
De witte gebieden geven aan dat er een kans is op lichte regen. Dit loopt op met blauwe, rode en paarse gebieden. Deze laatste staat voor zware regen. De oranje kleur betekent dat er in de neerslag sneeuw wordt verwacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Iemand énig benul trouwens wat het verschil is tussen oranje en wit?
Betekent dat iets qua hoeveelheid? Of is het een regen, het ander sneeuw?
Ik weet niet hoe je zo'n kaartje moet lezen![]()
[ afbeelding ]
Awwww..... Dream Cream (Lushquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De film is leuk en slecht zoals ik me herinnerde
En m'n neus is rood
wit = regenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Iemand énig benul trouwens wat het verschil is tussen oranje en wit?
Betekent dat iets qua hoeveelheid? Of is het een regen, het ander sneeuw?
Ik weet niet hoe je zo'n kaartje moet lezen![]()
[ afbeelding ]
Eens. Ze hebben het daar stervensdruk. Niet doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat als we gaan, we ons gewoon aan hun openingstijden houden. Die zijn er niet voor niets.
En als we dat niet redden of kunnen ivm het weer, dan gaan we een andere keer.
Thats the spiritquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga gewoon heul veul blikjes Gourmet halen nu.Screw the snow!
![]()
Ngyavumaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik ze tien minuten geleden ook al heb gemaild met de vraag of we morgen gewoon zonder problemen last minute mogen afzeggen.
En om dan ook alweer te bellen of ze speciaal voor ons de openingstijden willen aanpassen…
Mijn persoonlijke mening is dat als we gaan, we ons gewoon aan hun openingstijden houden. Die zijn er niet voor niets.
En als we dat niet redden of kunnen ivm het weer, dan gaan we een andere keer.
Maar als jullie het anders zien, ik pas me aan aan de meerderheid.
That reminds me.. ik had nog niet verteld dat ik knalpaarse crocjes heb gekocht voor de zomer. Ze waren in de uitverkoop. Model Alicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
In mijn droom was ik in shoe heaven, overal schoenen en hakken en ze waren allemaal even prachtig.. Daarna kwam ik erachter dat ze niets in mijn maat hadden.
Thanks, kunnen ze al zien welke puffs zijn?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes:
De pups met de mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favootje:
[ afbeelding ]
En de papa, Bil zn broer:
[ afbeelding ]
Die onderste is dat een windhond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes:
De pups met de mama:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favootje:
[ afbeelding ]
En de papa, Bil zn broer:
[ afbeelding ]
Uhm, het zijn allemaal kruisingen, wss krijgen ze geen van allen een lange vacht, maar meer een normale vacht, tussen de beide ouders in qua lengte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Thanks, kunnen ze al zien welke puffs zijn?
Nee die witte, de onderste, das de papa, das een powder puff, de broer van Billy, een chinese naakthond met haar dus.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That reminds me.. ik had nog niet verteld dat ik knalpaarse crocjes heb gekocht voor de zomer. Ze waren in de uitverkoop. Model Alice
Knalpaars metallic![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |