En voor mijn leeftijd ken ik al redelijks veel bands van voor 1990 maar de meeste vragen hier gaan er diep op in of het zijn bands die bij het grote publiek niet superbekend zijn. Maar toch leuk om in dit topic rond te neuzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef cafca het volgende:
Edit: Sorry Gitaarmat, deze is voor de 35+ ers inderdaad wat makkelijker dan voor jou.....
Tja, en dit is nou niet echt een wereldband. Wel iets voor op foute vrijdagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En voor mijn leeftijd ken ik al redelijks veel bands van voor 1990 maar de meeste vragen hier gaan er diep op in of het zijn bands die bij het grote publiek niet superbekend zijn. Maar toch leuk om in dit topic rond te neuzen.
D'r staat een hint op de hoes......quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ah, dan weet ik titel denk ik wel, maar wie waren de uitvoerenden...
Zover kwam ik ook, maar de Leidse Sleuteltjes was volgens mij een kinderkoor...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef ranja het volgende:
Joke Stop met koken van de Leidse Sleuteltjes?
Killing Jokequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef ranja het volgende:
Joke Stop met koken van de Leidse Sleuteltjes?
Top 10quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE (dankzij bukgeit):
De nieuwe stand...
Als andere mensen willen helpen met tellen, dat kan. Tel de punten van de topics en stuur ze naar mij toe in totalen (speler 1 - x aantal punten), dan zal ik ze verwerken in de stand.
[ afbeelding ]
Ik zal de eerstvolgende 10 topics, incl. deze, wel tellen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef belsen het volgende:
Als andere mensen willen helpen met tellen, dat kan. Tel de punten van de topics en stuur ze naar mij toe in totalen (speler 1 - x aantal punten), dan zal ik ze verwerken in de stand.
[ afbeelding ]
quote:
Da's een staat, geen stadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Kansas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |