Dat heb je natuurlijk al snel met dreads dragende personen, maar de tronie van Tracy is een stuk minder crimineel...quote:
Hm.... als dat een hint is: Dillinger?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb je natuurlijk al snel met dreads dragende personen, maar de tronie van Tracy is een stuk minder crimineel...
Je hebt 'm door...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:59 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hm.... als dat een hint is: Dillinger?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef MadMaster het volgende:
W.A.S.P.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:23 schreef bartrid het volgende:
nou het is niet Dillinger Escape Plan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef Mark het volgende:
Pretty Boy Floyd?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:42 schreef ranja het volgende:
Vast een reactie op een auditie/demo van een groot geworden band.
quote:Nirvana?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef Burnett het volgende:
The Beatles...?
Om vervolgens na het succes van The Beatles wel The Stones 1-2-3 binnen te halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Decca had blijkbaar genoeg geld verdiend in 1962 en gunde anderen ook wat
zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:21 schreef Beregd het volgende:
zeker iets dat eindigt op brass band
quote:is a New Orleans, Louisiana, brass band. The ensemble was established in 1977 by Benny Jones together with members of the Tornado Brass Band.
revolutionized the New Orleans brass band style by incorporating funk and bebop into the traditional New Orleans style, and has been a major influence on the majority of New Orleans brass bands since.
Generally featuring five horns (two trumpets, one trombone, and two saxes) along with the sousaphone, a snare drummer, and a bass drummer (!),was innovative in its own way, making fine recordings for Rounder, Columbia, and the George Wein Collection (the latter released through Concord). Guest artists have included Dr. John, Dizzy Gillespie, and Danny Barker.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef bartrid het volgende:
Dirty dozen brass band?
quote:'s impact on the evolution of European heavy metal cannot be overstated. Along with power metal kings Helloween (and to a lesser degree, the sometimes cartoonish Mercyful Fate),
's enduring influence on Europe's heavy metal landscape is arguably comparable to Metallica's standing in America.
Dat zat ook in mijn hoofd maar ik moest kiezen. En Motorhead was eerder en meer van invloed op de thrashgolf die volgdequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Iron Maiden
En motorhead is ook meer richting power metal en Iron Maiden eerder heavey, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zat ook in mijn hoofd maar ik moest kiezen. En Motorhead was eerder en meer van invloed op de thrashgolf die volgde
quote:Labeled by critics as "avant-garde" for their radical fusion of violent black metal and elements of classical music, the band represented a distinctly European metal perspective. But their history was troubled, their output uneven to say the least, and their ignominious end hardly fitting of their important legacy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |