Mark +2quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:11 schreef Mark het volgende:
Hm, ik voer Kobus gaat naar Appelscha als reserve voor SA Slayer, omdat het niet voluit geschreven is

quote:Hazes enmeest gedraaid in cafés
Iedereen kent ze wel, hits als Bloed, Zweet En Tranen, De Vlieger en Kleine Jongen. De alom bekende hits van wijlen zanger André Hazes is de meest gedraaide muziek ooit in de Nederlandse horeca.
ANPSENA, de organisatie die vergoedingen voor zogenoemde naburige rechten van platenproducenten en artiesten incasseert, en Media Tools maakten dat donderdag bekend.
De meest gedraaide Nederpophit van het jaar is van.
Zijn hitwerd het meest gedraaid in cafés en discotheken.

verrek ja, niet gezienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef bartrid het volgende:
Marks vraag staat toch nog open?
2009quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Over welk jaar gaat het?

quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef cafca het volgende:
Dries Roelvink?
wel die categorie: misschien zelfs nog een tandje erger....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Burnett het volgende:
Wolter Kroes

Het is half tien geweest en eigenlijk is het feit dat je het nummer niet kent al 2 punten waard!quote:

Iets van een theorie over jeugdtraumas van een of andere prof.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef peaceman het volgende:
Hoe komt Tears for Fears aan zijn naam?

Kun je nog iets specifieker zijn? Hoe heet de theorie van deze professor (zijn naam is ook genoeg).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:12 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Iets van een theorie over jeugdtraumas van een of andere prof.
Klok en klepel.

quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef schaap001 het volgende:
zoiets als John Lennon met z'n primal scream therapie. zit toevallig vanaf de kerst in z'n biografie

.... en dan toch de punten pakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef schaap001 het volgende:
oew, die weet ik niet. ben wel benieuwd.

quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef cafca het volgende:
Is dat Livin'Blues met Cesar rechtsonder?

quote:are an eclectic British experimental music group, working since the early 1980s in folk-based musical forms. The band was founded in 1982 by
.
has been the only constant in the group, though Steven Stapleton (of Nurse with Wound) has appeared on nearly every
release. Michael Cashmore has also been a constant contributor since Thunder Perfect Mind. Douglas P. of Death In June has played on well over a dozen releases, and Steve Ignorant of Crass (using the name Stephen Intelligent), Boyd Rice, runologist Freya Aswynn, Nick Cave, Björk, Andrew W.K., Will Oldham, Ben Chasny, Rose McDowall, Tiny Tim, Tony Wakeford of Sol Invictus, Marc Almond, John Balance of Coil and Ian Read of Fire + Ice have also lent their talents over the years.
is fond of the works of American writer Thomas Ligotti, and invited him to collaborate with

Ik was te laat, maar...quote:
quote:Kansas City is een stad in de Amerikaanse staat Missouri en telt 441.545 inwoners. Het is hiermee de 36e stad in de Verenigde Staten (2000). De oppervlakte bedraagt 811,6 km², waarmee het de 13e stad is.

OK, dan gooi ik deze in de strijd:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je zegt dat Kansas City hetzelfde is als Kansas, had je ook Ome Willem mogen noemen
quote:Kansas is een plaats (town) in de Amerikaanse staat Alabama, en valt bestuurlijk gezien onder Walker County.

Is aangepastquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een puntje tegoed

quote:(Northern slang for an erection) was officially born in 1976 primarily to provide sonic support to the Hull based Coum Transmissions, a performance art collective formed by Genesis P-Orridge with his then partner Cosey Fanni Tutti.

Opgezocht en wacht maar tot je weet wie het is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:18 schreef schaap001 het volgende:
mij zegt het zo niets, vind het wel een creep die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |