abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76561289
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
Een dergelijke stimulering van het geboortecijfer is er vaak op gericht om het bestaan van het land te verzekeren en zoals ik al zei ook om het bestaan te continueren.
Ja. Hier in NL net zo. Hoe vaak je Nederlandse politici wel niet hoort zeggen dat ons geboortecijfer dringend omhoog moet om de gevolgen van de vergrijzing tegen te gaan (daarmee het probleem enkel opschuivend en tevens het probleem van de overbevolking op wereldniveau vergrotend).

Ik geloof niet dat wij of welk land dan ook in de positie zijn om schande te spreken van deze praktijken in Israel.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:10:04 #77
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76562582
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef marmelade het volgende:

[..]

Een moslim die hierover klaagt! Jullie krijgen sowieso al heel Europa in de (moeder)schoot geworpen. Maar dat smalle strookje aan de Middellandse Zee mag onder geen beding niet-islamitisch zijn!
Dat heb ik ergens gezegd?

Lees anders mijn essay eens:

De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76562674
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jouw essays zijn geniaal. Die zouden ze achter in de koran moeten plakken. Dan heb je alle onzin in één boekske.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76563025
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Dezelfde wijze als waarop sommige Islamitische landen, zoals Iran, hun bevolking stimuleren om zoveel mogelijk kinderen te verwekken. Dit zie je bijvoorbeeld terug in het feit dat 2/3 van de Iraanse bevolking jonger dan 30 jaar is. Nu is het zo dat de geboortecijfer in Islamitische landen over het algemeen hoger is dan in niet-Islamitische landen. Een deel te verklaren door de economische achterstand in dergelijke landen, maar ook een deel te verklaren door allerlei sociale redenen. De Israëlische regering ziet waarschijnlijk de geboortecijfers van hun buurlanden ook, waardoor ze in zekere zin - om het bestaan van Israel te verzekeren en te continueren - niet anders kunnen dan meegaan in een dergelijke trend. Volkomen logisch naar mijn inziens.

De enigste manier van Israel om zijn bestaan te verzekeren is zich terug trekken op hun eigengrondgebied en dus een einde maken bezetting en kolonisatie van palestijns grondgebied.

Maar ja daar toe is Israel niet bereid.
pi_76563210
Mensen die in deze tijd van overbevolking het baren van kinderen stimuleren .
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_76563284
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef 311258 het volgende:

[..]

De enigste manier van Israel om zijn bestaan te verzekeren is zich terug trekken op hun eigengrondgebied en dus een einde maken bezetting en kolonisatie van palestijns grondgebied.

Maar ja daar toe is Israel niet bereid.
Als Israel dat doet worden ze toch nog wel aangevallen dus groot gelijk dat ze blijven.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:27:17 #82
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76563326
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zijn de Islamitische landen wel erg slecht in het propageren van dat soort maatregelen :

Marokko: 2.38
Algerije: 2.38
Tunesie: 1.93
Turkije: 2.14
Koeweit: 2.18
Bahrein: 2.29
Libie: 2.72

Ter vergelijking:
Israel: 2.75
India: 2.85

Om in perspectief te zetten, de armere landen
Angola: 6.43
Niger: 7.19

Replacement level is grofweg 2.5 .
Lees dan eens goed wat ik zei:

Ik zei dat de geboortecijfer in Islamitische landen over het algemeen hoger is dan in niet-Islamitische (westerse) landen. Dat is gewoon een feit, dan kan je wel één westerse land ter vergekelijking erbij pakken, maar dat zegt natuurlijk niets.

pi_76563376
Ik hoorde gisteren op het nieuws dat 50% van de bevolking in Yemen onder de 15 is
pi_76563488
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Niet echt een lap tekst om vrolijk van te worden. Heb niks tegen de islam, maar jij stelde intertijd dat de islam meer voet aan de grond krijgt in het westen en zag dat als iets goeds. Ik wil eigenlijk juist dat geloof in het algemeen een snelle dood sterft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76563692
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef Kentoet het volgende:
Mensen die in deze tijd van overbevolking het baren van kinderen stimuleren .
Laat ze maar lekker in China en India stoppen met fokken. Zijn ze helemaal gek geworden!?!
Het Joodse volk is inmiddels een bedreigde soort. We zeggen toch ook niet tegen de panda's, "ja het is al wat druk hier, dus hou maar op met voortplanten". Ze zullen het sowieso niet begrijpen en belangrijker: ze zullen veel sneller uitsterven.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_76563820
Weer een mooi topic voor de anti-semiet onder ons.
Tragisch onderwerp, totaal geen reactie op protestanten die al eeuwen 10+ krijgen, en waar dit wordt gestimuleerd, nee zijn het Joodse/Israelische mensen die het doen,
nou dan kan het WO-II karakter van de gemiddelde Nederland weer rustig naar boven drijven.
pi_76564187
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zijn de Islamitische landen wel erg slecht in het propageren van dat soort maatregelen :

Marokko: 2.38
Algerije: 2.38
Tunesie: 1.93
Turkije: 2.14
Koeweit: 2.18
Bahrein: 2.29
Libie: 2.72

Ter vergelijking:
Israel: 2.75
India: 2.85

Om in perspectief te zetten, de armere landen
Angola: 6.43
Niger: 7.19

Replacement level is grofweg 2.5 .
Replacement level verschilt natuurlijk ook weer van land tot land, bij 2.5 zou de Marokkaanse bevolking rap afnemen en da's weer niet het geval.
pi_76564605
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef waht het volgende:

[..]

Laat ze maar lekker in China en India stoppen met fokken. Zijn ze helemaal gek geworden!?!
Het Joodse volk is inmiddels een bedreigde soort. We zeggen toch ook niet tegen de panda's, "ja het is al wat druk hier, dus hou maar op met voortplanten". Ze zullen het sowieso niet begrijpen en belangrijker: ze zullen veel sneller uitsterven.
Sommige soorten sterven nou eenmaal uit, zo gaat dat in de natuur.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_76564687
Joden, Chinezen, blanken en negerts zijn helemaal geen aparte soorten, want ze kunnen gewoon met elkaar paren. Een reuzenpanda kan dat niet met een meikever.
pi_76564908
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet echt een lap tekst om vrolijk van te worden. Heb niks tegen de islam, maar jij stelde intertijd dat de islam meer voet aan de grond krijgt in het westen en zag dat als iets goeds. Ik wil eigenlijk juist dat geloof in het algemeen een snelle dood sterft.
Eens. Geloof zorgt ervoor dat niemand meer voor zichzelf kan denken.
pi_76565011
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens. Geloof zorgt ervoor dat niemand meer voor zichzelf kan denken.
Niet bij iedereen. En laten we wel wezen, de meeste mensen kunnen sowieso al niet voor zichzelf denken.
pi_76565129
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Sommige soorten sterven nou eenmaal uit, zo gaat dat in de natuur.
Mja, das ook weer zo. Maar gezien de grootte van de Joodse populatie kan ik het ze niet kwalijk nemen om voortplanting te stimuleren.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_76565247
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef waht het volgende:

[..]

Mja, das ook weer zo. Maar gezien de grootte van de Joodse populatie kan ik het ze niet kwalijk nemen om voortplanting te stimuleren.
De Israelische populatie is iets anders dan de Joodse populatie. Bovendien heeft dit niks met 'uitsterven' te maken. Joden worden al duizenden jaren lang vervolgd en ze zijn er nog gelukkig. Israel heeft genoeg gegrond reden
voor zo'n beleid als het uberhaupt al enigzins klopt.
pi_76565377
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Lees dan eens goed wat ik zei:

Ik zei dat de geboortecijfer in Islamitische landen over het algemeen hoger is dan in niet-Islamitische (westerse) landen. Dat is gewoon een feit, dan kan je wel één westerse land ter vergekelijking erbij pakken, maar dat zegt natuurlijk niets.

[ afbeelding ]

Lees mijn reply eens, voordat je onzinnigheden erbij haalt. Jij zei namelijk dat Islamitische landen het baren van kinderen zouden propageren. Ik haalde aan dat ze dan wel erg slecht zijn in het propageren van dat soort zaken, gezien de geboorteratio. Het is maar goed dat jij daar niet op reageert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76565415
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Replacement level verschilt natuurlijk ook weer van land tot land, bij 2.5 zou de Marokkaanse bevolking rap afnemen en da's weer niet het geval.
Replacementlevel is bij ontwikkelingslanden 2.5 tot 3.3. Bij ontwikkelde landen ligt het bij 1,8 - 2.0. Wat jij zegt met betrekking tot Marokko klopt ook, binnen nu en 30 jaar heeft ook Noord-Afrika een vergrijzingsprobleem namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76565539
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Er is genoeg plek in Rusland
of nog beter, de rattensoort waartoe jij behoort uit de westerse wereld trappen en de joden hierheen halen
pi_76565604
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Replacementlevel is bij ontwikkelingslanden 2.5 tot 3.3. Bij ontwikkelde landen ligt het bij 1,8 - 2.0. Wat jij zegt met betrekking tot Marokko klopt ook, binnen nu en 30 jaar heeft ook Noord-Afrika een vergrijzingsprobleem namelijk.
Dus of Marokko is een ontwikkeld land of de bevolking neemt af.
Zeg het maar
pi_76565696
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dus of Marokko is een ontwikkeld land of de bevolking neemt af.
Zeg het maar
De bevolking zal nog groeien in navolging van het golf-effect. Je hebt nu een jonge populatie die later kinderen gaat krijgen. Maar er zit een vergrijzingsgolf aan te komen, either way - als men daadwerkelijk (zoals AryaMehr het stelt) in de Islamitische wereld het baren van kinderen propageert, dan doen ze het wel bar en bar slecht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76565857
De meeste landen doen dat ook bar en bar slecht, in Rusland krijg je een paar duizend dollar en hulp met het vinden van een fijne woning en toch liggen de geboortecijfers laag.
In DLD krijg je veel kinderbijslag en mag de moeder royaal verlof aanvragen maar het helpt bar weinig
pi_76575487
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ja, kijk. Hetzelfde is met die kutmarokkanen hier in Nederland. Niemand kijkt meer op een een overval gepleegd door een Marokkaan. Maar als je op tv of zelfs op Fok een marokkaan ziet die wél normaal is, dan verbaast me dat elke keer. En zo zal het ook met de moslims zijn...
Dan moet je wel heel simpel denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')