abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76573174
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eigenlijk is de islam 1 grote SM-sekte:
- vrouwen onderdrukken
- geweld gebruiken
- keelklanken slaken
- rare pakkies dragen waar je je gezicht niet ziet

Ik zie vrij weinig verschil met de westerse wereld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573212
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie vrij weinig verschil met de westerse wereld.
Behalve dan dat hier op afvalligheid meestal geen doodstraf staat.

Jij hoort toch ook tot "de westerse wereld" trouwens?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:37:29 #143
3542 Gia
User under construction
pi_76573214
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Liberte. Pff. Ik spreek nauwelijks Frans. Je begrijpt wat ik bedoel je bent het er alleen niet mee eens waarschijnlijk
Och, niet mee eens......ik vind dat het woord vrijheid, en zeker van godsdienst, nogal wordt misbruikt.

Uit naam van vrijheid van godsdienst wordt in Nederland art 1 met voeten getreden. Iedereen is gelijk, zonder uitzondering van ras, GELOOF enz...... behalve de moslims, die mogen op grond van vrijheid van godsdienst op allerlei vlak een uitzondering vormen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:38:33 #144
3542 Gia
User under construction
pi_76573244
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haar zogenaamde schoonheid mag niemand zien.
Dan kijk maar eens in haar fobo.

pi_76573271
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, niet mee eens......ik vind dat het woord vrijheid, en zeker van godsdienst, nogal wordt misbruikt.

Uit naam van vrijheid van godsdienst wordt in Nederland art 1 met voeten getreden. Iedereen is gelijk, zonder uitzondering van ras, GELOOF enz...... behalve de moslims, die mogen op grond van vrijheid van godsdienst op allerlei vlak een uitzondering vormen.
Liberalisme (het streven naar zoveel mogelijk vrijheid) is dan ook bij uitstek een seculiere ideologie.

Daarom moet artikel 1 ook op de schop.

En moslims houden niet zo van vrijheid. Alleen voor zichzelf. Wat dat betreft zijn het net PVVers.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_76573283
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Behalve dan dat hier op afvalligheid meestal geen doodstraf staat.

Jij hoort toch ook tot "de westerse wereld" trouwens?
Ik behoor in een bepaalde mate tot de Westerse wereld. Zo wil ik niet horen bij het gedeelte van de Westerse wereld dat een bepaalde vorm van agressie en intolerantie propageert. Overigens heb je een vreemd beeld van de Islam en moslims. Misschien moet je eens niet naar die olierijke walhalla's gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573309
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:37 schreef Gia het volgende:

[..]

En Christenen uiteraard. Waar is je zelfkritiek Gia.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573323
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik behoor in een bepaalde mate tot de Westerse wereld. Zo wil ik niet horen bij het gedeelte van de Westerse wereld dat een bepaalde vorm van agressie en intolerantie propageert. Overigens heb je een vreemd beeld van de Islam en moslims. Misschien moet je eens niet naar die olierijke walhalla's gaan.
Ik heb best een goed beeld van de islam en moslims.

De islam zuigt. Veel moslims zijn ok.

pi_76573362
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
"Moet je eens goed luisteren vrouwtje. Je bent vrij, je mag doen wat je wilt. Wil je rondlopen in een sensueel badpak? Graag! Wat? Een hoofddoek of burqa? Nee, dan niet. Daar ben je niet vrij in. Wat? Je wilt het zelf en niemand verplicht je, het is zeg maar je eigen keuze? Nou en, telt niet."

²
Maar zo kunnen we niet eens zien of het wel een vrouwtje is.. Laat staan dat we kunnen zien of ze er sensueel uit zou zien in badkleding.
Overigens, voor zover ik weet is het in het openbaar dragen van badkleding ook niet toegestaan.

²
pi_76573365
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb best een goed beeld van de islam en moslims.

De islam zuigt. Veel moslims zijn ok.
Nee, je hebt een erg fout beeld van de Islam en moslims. En al helemaal van Islamitische samenlevingen. Je gaf trouwens zelf al op een bepaalde manier toe vrij weinig van de Islam te weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573408
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je hebt een erg fout beeld van de Islam en moslims. En al helemaal van Islamitische samenlevingen. Je gaf trouwens zelf al op een bepaalde manier toe vrij weinig van de Islam te weten.
Zo van: lees de koran en je wordt moslim.

Nee hoor, ik heb een heel genuanceerd beeld van moslims. Ken er genoeg. En juist daarom zijn de probleemmoslims zo hardnekkig.

pi_76573457
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
Nee, zo van lees niet de Koran, maar schreeuw er wel over.
quote:
Nee hoor, ik heb een heel genuanceerd beeld van moslims. Ken er genoeg. En juist daarom zijn de probleemmoslims zo hardnekkig.
Nee hoor, je hebt een heel vreemd beeld van moslims en Islamitische samenlevingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573460
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat de moslims die je kent niks meer met jou te maken willen hebben als ze lezen wat jij zoal over hen post op het internet.
pi_76573498
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Damien2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de moslims die je kent niks meer met jou te maken willen hebben als ze lezen wat jij zoal over hen post op het internet.
Ik kan prima met ze ouwehoeren hoor. En bierdrinken. En shisha roken. En alles.

Ik mijn mening, zij de hunne.

Maar vertel; wat is er zo schokkend dat ik zeg over moslims?

vrijdag 8 januari 2010 @ 18:51:14 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76573627
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef marmelade het volgende:
Overigens, voor zover ik weet is het in het openbaar dragen van badkleding ook niet toegestaan.
Ja, het strand behoort niet tot de openbare ruimte. Neen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:01 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_76573649
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Feminisme is niet zo eenduidig als jij het voorstelt.
Je bedoelt dat feminisme geen geloof is? Klopt. Maar feministes komen op voor gelijke rechten voor vrouw en man en hebben daar jaren voor gestreden, en ik denk dat ze het vreselijk vinden om te zien dat vrouwen zich weer als slaaf van de man gaan gedragen.
pi_76573712
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bedoelt dat feminisme geen geloof is? Klopt. Maar feministes komen op voor gelijke rechten voor vrouw en man en hebben daar jaren voor gestreden, en ik denk dat ze het vreselijk vinden om te zien dat vrouwen zich weer als slaaf van de man gaan gedragen.
Nee, ik bedoel dat het feminisme in vele vormen zichtbaar is. Feminisme is ook de keuze om een hoofddoek te dragen, of in ieder geval het recht daarop te claimen. Feminisme is meer dan gelijke rechten voor de vrouw en man, feminisme is respect voor de keuze van de vrouw.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76573774
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat het feminisme in vele vormen zichtbaar is. Feminisme is ook de keuze om een hoofddoek te dragen, of in ieder geval het recht daarop te claimen. Feminisme is meer dan gelijke rechten voor de vrouw en man, feminisme is respect voor de keuze van de vrouw.
Klopt.

Femke Halsema heeft dat heel goed uitgelegd.

pi_76574406
80% van de communicatie verloopt non-verbaal, wordt gezegd... Daarom wil ik het gezicht en de mimiek kunnen zien van de mensen waarmee ik praat.
Welke religie zou vrouwen op deze manier monddood willen maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 08-01-2010 19:26:21 ]
pi_76574610
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
80% van de communicatie verloopt non-verbaal, wordt gezegd... Daarom wil het gezicht en de mimiek kunnen zien van de mensen waarmee ik praat.
Welke religie zou vrouwen op deze manier monddood willen maken?
Geeneen religie, in ieder geval niet de Islam.

Maar wel sommige achterlijke idioten, en daarom ben ik ook helemaal voorstander van dit wetsvoorstel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')