"hier schat, ga jij vandaag het weelderige Zurich bekijken, dan ga ik 20km verderop naar een festival. Tot vanavond."quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef BOKA het volgende:
Godver wat vet, helaas ben ik dan al op vakantie en ik geloof niet dat ik mijn vriendin heel blij maak met een metalfestival in Zwitserland.
"Oja schat, we gaan toch niet naar het voormalige Joegoslavië en Roemenië maar naar Zwitserland"quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
"hier schat, ga jij vandaag het weelderige Zurich bekijken, dan ga ik 20km verderop naar een festival. Tot vanavond."
Godverdomme zeg, als het weer 3 maanden verzet gaat worden kan ik misschien niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef Tokus het volgende:
en Slayer wordt wederom verzet, want Araya moet nog een keer onder het mes. Nieuwe data zijn nog niet bekend.
Komt er een nieuwe?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:34 schreef trebremmit het volgende:
Zijn er nog releases waar jullie dit jaar naar uitkijken? Ik ben wel benieuwd naar Heathen, Flotsam and Jetsam en Dark Tranquillity.
Gaaf was dat, ik had niet verwacht dat het live zo goed wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Mark het volgende:
Tijd om nog eens een oud plaatje op te zetten:
Klinkt best wel tof, toch maar eens gaan luisteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Mark het volgende:
Tijd om nog eens een oud plaatje op te zetten:
The big five was beter geweest inderdaad.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef Arcturus het volgende:
Terugkomend op de OP ben ik van mening dat eigenlijk Testament bij de 'Big Four' hoort i.p.v. Anthrax.
Tevens een groet aan allen na het lang niet kunnen posten in deze thread![]()
Yep, met Exodus ipv Testamentquote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
The big five was beter geweest inderdaad.
Mee eensquote:
Hoe laat is een concert afgelopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand hoelaat Machine Head
VOORPROGRAMMA
Hatebreed, Bleeding Through, All Shall Perish
Afgelopen kan zijn? Amsterdam, HMH. 04-02-2010
Aanvang: 20:00 uur
Deuren open: 18:30 uur
Ik ben zelf niet echt chronologisch ingesteld.
Thanks voor de copy pastaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Mark het volgende:
[..]
Hoe laat is een concert afgelopen?
Dit hangt van de artiesten af en een eindtijd wordt ongeveer een week voor de show bekend gemaakt. De Heineken Music Hall probeert rekening te houden met mensen die gebruikmaken van het openbaar vervoer. Dit is de reden dat er wordt geprobeerd om de concerten uiterlijk om 23.00 uur te laten eindigen. Dit is dus de standaard streef eindtijd. De genoemde 'verwachte eindtijd' op onze site is dan ook niet meer dan de verwachting. Als de artiest / band eerder ophoudt of langer doorgaat kan de organisator of Heineken Music Hall hier niet aansprakelijk voor worden gesteld. Na afloop van bijna ieder concert is er voor alle bezoekers een afterparty in de Beat Box op de 1e verdieping.
http://www.heineken-music-hall.nl/page/148/Veelgestelde%20vragen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks voor de copy pastamaar ik heb liever een persoonlijke indicatie.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Tokus het volgende:
All Shall Perish is er overigens niet bij.
En als het om 8 uur begint en ze laten 4 bands spelen, waarvan Phil van Machine Head 2 weken terug nog tegen me zei dat ze nu een volledige set gaan spelen van een uur en 3 kwartier, dan gaat dat dus nooit goed passen.
donequote:
Die krijg je dus een week van tevoren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks voor de copy pastamaar ik heb liever een persoonlijke indicatie.
Wauw, ik heb inderdaad dit hele topic nog niks boeiends gezegd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets zinnigs te melden?
Morgen frituurpan kopenquote:
Ik gooi gewoon af en toe een gespreksonderwerp in de groep, en duidelijk met succes. Ik zal deze taak voortzetten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Tokus het volgende:
we zijn niet anders van je gewend, eigenlijk.
Welke welke welke?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef On het volgende:
Ik zou wel zo'n usb frituurpan willen waar net een frikandel in past of iets dergelijks, voor op school.
Ik zou zeggen ontwikkel hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef On het volgende:
Ik zou wel zo'n usb frituurpan willen waar net een frikandel in past of iets dergelijks, voor op school.
Er zijn ergere dingen dan om met Queen in je hoofd te zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Eentje van marktplaats van Moulinex
Damn, ik zit al de hele dag met Queen in mn kop
Dat nummer is gaafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef GimmeGore het volgende:
klopt, zelfs nadat ik
op TMF had gezien zat Queen nog in mn kop
Hm, daar moet ik nog een kaartje voor kopen bedenk ik me netquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nah, wou ik op ZM mee doen met de prijsvraag voor hypocrisy kaartjes, doet het email adres het niet
Eigenlijk wil ik daar ook wel heen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, daar moet ik nog een kaartje voor kopen bedenk ik me net
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vraag me af of het uitverkocht zou raken in Hengelo.
Geen idee, ik ga naar eindhovenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vraag me af of het uitverkocht zou raken in Hengelo.
Heb je nog een plekje voor een jongvolwassene in je tas voor Hellfest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:35 schreef lifeblind het volgende:
Ik niet!
Hellfest en (waarschijnlijk) Wacken komende zomer.
In mn tas niet, in mn auto wel want ik ga in m'n eentje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje voor een jongvolwassene in je tas voor Hellfest?
Ik ga traditiegetrouw gewoon weer ja, denk ik zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Coiler het volgende:
Metalhead meldt zich!
Wie wil er ook naar Graspop?
fokmeet bij lifeblinds auto!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In mn tas niet, in mn auto wel want ik ga in m'n eentje waarschijnlijk
Count me inquote:
Dat is het toch ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
Dan word het te druk hoor, ik weet niet wat voor auto lifeblind heeft, maar dat wordt wel vol, er moeten ook tenten enzo mee
Whahaha heb net op hyves een reactie gehad dat Saddam Houssein is Rock n Roll van Malignant Tumor haram en respectloos is.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
Dan word het te druk hoor, ik weet niet wat voor auto lifeblind heeft, maar dat wordt wel vol, er moeten ook tenten enzo mee
Whahaha heb net op hyves een reactie gehad dat Saddam Houssein is Rock n Roll van Malignant Tumor haram en respectloos is.
Over doden mag je geen grapjes maken enzo. Verder worden moslims in een kwaad daglicht gezet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet of het haram is. Ik ben niet into wat er allemaal halal en haram is.
Maar tis satire en ten opzichte van wie is het respectloos?
Ik had ooit ook nog het nummer Saddam Hussein was hung like a horse. xD
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over doden mag je geen grapjes maken enzo. Verder worden moslims in een kwaad daglicht gezet.
Dat vind ik zelf niet. Over Haiti maak ik ook grapjes
Jij snapt hetquote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat vind ik dom. Waarom mag je over de doden geen grapjes maken? Die persoon hoort het toch niet
Net zulke bullshit als "over de doden niets dan goeds" ook al is hij dood, Saddam Hussein was geen lieve man.
Nogmaals het is satire, je daardoor beledigd voelen is je eigen persoonlijke recht, maar ga mij daar niet mee lastig vallen.
Anders kan ik me ook beledigd voelen dat Rutger de corpsbal de metalheads in een kwaad daglicht zette met zijn Rutger leert stappen.
Maar dat doe ik niet. Ik denk bij mezelf: als hij zo zijn programma meent te moeten vullen, dan doet hij dat maar.
Dan mag die dronken pastoor van Draadstaal zeker ook niet? Want daar zetten ze de pastoors in een kwaad daglicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 10:17 schreef fixatoman het volgende:
Gaat er hier iemand naar lamb of god in februari?
Kijk op de site van de zaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik de vorige keer al gedaan :p
Weet iemand hoelaat het begint? (lamb of god)
Annotations of an Autopsy, The Red Chord, Beneath the Massacre en Origin...quote:
Alsof er op Koninginnedag iets te beleven is.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Annotations of an Autopsy, The Red Chord, Beneath the Massacre en Origin...
Waarom in godsnaam op Koninginnedag!
Ja, standaard. Urban BBQ'en en vieze Oranjebitter zuipen met vrienden!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
Alsof er op Koninginnedag iets te beleven is.
Eh, ja? Één van de leukste dagen van het jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Zeer zeker, vorig jaar speelde Origin in Tilburg op Koninginnedagquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
omdat 1 mei.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, ja? Één van de leukste dagen van het jaar.
Ik kan me niet herinneren dat ik koninginnedag ooit gevierd heb. Ik weet wel dat 't een drama is om ergens wat te gaan etenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.![]()
En gelukkig is er op die dag genoeg niet-Koninginnedag te beleven. Zo ben ik vorig jaar lekker gaan duiken.
kun je nagaan!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.![]()
Omdat ik mij geen betere manier kan bedenken om koninginnedag doorbrengen kan bedenken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hela...quote:
Dan zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On your mark. Get set. Crazy!
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Asta het volgende:
heel even ranten gewoon omdat het op't andere forum niet kan en het hier in huis te stil is om hardop te schreeuwen.
ARRRGHHH!!Zet gewoon even wat metal op schreeuw meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zolang het maar geen progressive vegetarian metalcore is ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zet gewoon even wat metal op schreeuw mee
Bestaat dat danquote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Asta het volgende:
[..]
Zolang het maar geen progressive vegetarian metalcore is ofzo![]()
Juist welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Tokus het volgende:
probeer Cattle Decapitation dan maar niet.
Gezien alle idiote subgenres en crossgenres .. vast welquote:
Weltrustenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Asta het volgende:
[..]
Gezien alle idiote subgenres en crossgenres .. vast wel
Trouwens, ik ben dik 6 jaar vegetarier geweest dus ik heb echt niks tegen vegetariers. Ik heb wèl wat tegen compleet ongeinformeerde mensen die dingen verpakken als waarheden en dan vervolgens mijn (met bronnen!) gestate kritiek afdoen als 'onzinnig'. Begin flink te vermoeden dat het ook gewoon een troll is.. en ik zit helaasch vrij makkelijk op de cast. En als het nou /b/ was dan kon ik lekker m'n gang gaan maar dit is een lief forum met mensen die ik ook in RL ken.. *zucht*.. misschien moet ik maar gewoon gaanslapen
hehe ja geen slecht plan.. gotta stop feeding the trolls! Wilde een uur geleden al offline gaan but someone was wrong on the interwebs en dat kunnen we natuurlijk niet hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik zou eerst even wat afreageren.
Verstandigquote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef Asta het volgende:
[..]
hehe ja geen slecht plan.. gotta stop feeding the trolls! Wilde een uur geleden al offline gaan but someone was wrong on the interwebs en dat kunnen we natuurlijk niet hebbenAnyway.. logging out..
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Asta het volgende:
[..]
Gezien alle idiote subgenres en crossgenres .. vast wel
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Asta het volgende:
heel even ranten gewoon omdat het op't andere forum niet kan en het hier in huis te stil is om hardop te schreeuwen.
ARRRGHHH!!Ontopic please. Gebagger doe je maar ergens anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal de dis-order update mailtjes er even op naslaan.quote:
Hah! Moet jij zeggenquote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ontopic please. Gebagger doe je maar ergens anders.
Daar had ik ook wel naar toe gewildquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hah! Moet jij zeggen![]()
Zo, vanavond was ook weer leuk. Ik had de keuze: of naar Incantation in the Little Devil, of naar Baroness in de 013. Ben uiteindelijk naar de 013 gegaan. Wist alleen niet dat het zou uitverkopenIk had gelukkig wel een kaartje gekocht vantevoren (enkele van mijn vrienden niet).
Was uiteindelijk wel een toffe avond geworden, alleen weer veel te veel bier (voor een maandagavond) naar binnen gewerkt, en veel te laat thuis (morgen werken).
Dat is wel leuk inderdaad. Maar een keer is ook wel genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
ach binnenkort wss 2x Hypocrisy, ook leuk
Je kan het ook proberen met je puppy-ogenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ga sowieso naar Hengelo, maar misschien ook nog wel naar Eindhoven, hangt beetje van een vriend van me af.
Die probeer ik nu voor heel weinig een kaartje af te troggelen![]()
Onder het mom van, ik ben zielig, ik heb een zwaar gekneusde knie. Nou kan ik niet werken, doe mij eens goedkoop kaartje xD
Wat ben je ook een charmeur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het ook proberen met je puppy-ogen![]()
Inderdaadquote:
Moet weer eens zo'n tourtje meepakken of weer eens Groezrock.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:46 schreef BOKA het volgende:
Nice! Op de resistance tour waren ze weer erg vet.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef BOKA het volgende:
* BOKA is weer eens heel trueLimp Bizkit aan het luisteren.
Tis te hopen dat de zanger dan niet gaat playbacken net als in Bibelot een paar jaar terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
ach binnenkort wss 2x Hypocrisy, ook leuk
Driewerf ja! Deze line-up der line-uppen mag ik zeker niet missen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zijn er nog FOK!kers die naar t Neurotic Deathfest in de 013 gaan? (30-4 & 1-5)
Anders lees je 't topic evenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zijn er nog FOK!kers die naar t Neurotic Deathfest in de 013 gaan? (30-4 & 1-5)
line uppen? xDquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Driewerf ja! Deze line-up der line-uppen mag ik zeker niet missen.
ja, komt morgen officieel uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen deze al gehoord? Release van 2010. (Is niet de black metal Shining).
Wat is dat xD toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
line uppen? xD
Ben er sowieso de zaterdag, ik twijfel nog een beetje over de vrijdag
Moet Rotten Sound er niet bij btw?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Wat is dat xD toch?
Vrijdag is super vet.
Aborted --> Al meerdere keren gezien
Benediction --> nog nooit gezien hoeft ook niet zo nodig
Benighted -->Al meerdere keren gezien
Bolt Thrower --> Doet me niet zoveel
Burning Skies --> Doet me niet zoveel
Dew-Scented --> Doet me niks
DrDoom --> Meerdere keren gezien
Napalm Death --> te vaak gezien
Rise and Fall --> zegt me niks
Rotting Christ --> Nice,wil ik wel zien
The Red Chord --> heb ik live clips van gezien op youtube, lijkt me verdomde saai
De zaterdag eigenlijk ook, ach, je moet gewoon beide dagen komen.
Goede typefout.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]verassen ^^
Hmm, ik raakte wel zeer geinteresseerd toen ik "progressive metal/jazz" las, maar ik vind het helaas niet mooi.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Echt pure chaos. Er staat wel een King Crimson Cover van 21st Century Chizoid Man op. (+)
Verrek je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Coiler het volgende:
Moet het romeinse cijfer in de TT trouwens niet CCXXIV zijn?
Summoningquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk
Nu heerlijk met summoning op in alle rust verder met mn bestuursrecht project
Oh dat is ook handig danquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik luister meer zulke dingen omdat ik van grindcore zo hyper wordt dat ik me niet meer kan concentreren op mijn huiswerk (huiswerk ontwijkend gedrag)
Daar om de hoek zit een hotelletje. Daar verblijven de artiesten ook vak. Althans, daar heb ik Nightwish ooit uit zien komenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef GimmeGore het volgende:
ik moet ook nog een overnachting zien te fiksen als ik 2 dagen naar NDF wil... Tentje voor de 013 lijkt me niet zo geschikt
Dat is toch behoorlijk in de buurt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef lifeblind het volgende:
Dat hotel wat door Mayhem gesloopt was zit tegenover het station/schuin tegenover het politiebureau, niet bij 013 in de buurt.
Ik bedenk met net dat ik Shining in het voorprogramma van Enslaved in de Mezz heb gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
Echt pure chaos. Er staat wel een King Crimson Cover van 21st Century Chizoid Man op. (+)
How about no? 'quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Anders lees je 't topic even
Maar ja, ik ga!
Ik weet van toen nog wel dat er een hoop mensen een beetje beteuterd keken in de Mezz toen het niet de black metal Shining betrof maar dezequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:12 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik bedenk met net dat ik Shining in het voorprogramma van Enslaved in de Mezz heb gezien.
Ik vond het een beetje saai, voor echte chaos luister ik bovendien liever Ephel Duet.
Kom je de tweede dag nog wel thuis dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef GimmeGore het volgende:
ik moet ook nog een overnachting zien te fiksen als ik 2 dagen naar NDF wil... Tentje voor de 013 lijkt me niet zo geschikt
ook present.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef lifeblind het volgende:
Ik krijg het druk de komende 2 weken:
28-01: Manowar @ 013, Tilburg
01-02: Baroness @ WATT, Rotterdam
Laat het manowar maar niet horenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:16 schreef Seborik het volgende:
Yeah, donderdag Manowar en volgende week Machine Head, en Mika in mei.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef Witchfynder het volgende:
Wie gaan er woensdag nog naar Evile?.
Geinige ludieke actie toch? Of doelde je op de berichtgeving op Fok!?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Darkestrah het volgende:
'Heavy metal moet officiële religie worden'
Zolang het als een geinige ludieke actie gezien wordt vind ik het prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geinige ludieke actie toch? Of doelde je op de berichtgeving op Fok!?
Er staat toch in dat vorig jaar Jedi tot een officiële religie is gemaakt? Het VK is sowieso absurd wat dat betreft. Een tijdje terug was er nog een man die een rechtzaak tegen z'n baas won omdat z'n grote zorg over het milieu of klimaatverandering als levensbeschouwing werd gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zolang het als een geinige ludieke actie gezien wordt vind ik het prima.
Hehe, die vent die nergens kon werken omdat ie de hele dag metal moest luisteren ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
Metal luisteren was toch in Zweden ergens door een rechter bestempeld als ziekte (op verzoek van de luisteraar)
Heeft Mayhem niet wat meer gesloopt? Of was dat Dissection? Ik meen dat één van die twee een aantal kerken op hun naam heeft staanquote:
Die jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hehe, die vent die nergens kon werken omdat ie de hele dag metal moest luisteren ofzo?
Wat een onzin. Je kunt dan nog prima systeembeheerder wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:29 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hehe, die vent die nergens kon werken omdat ie de hele dag metal moest luisteren ofzo?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en The Fading + Warbringer + Evil was FOKKING VET!!!![]()
.
Waar? Niet dat ik kanquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
Volgende week zaterdag liever Municipal Waste.
Ja, de collega tegenover mij. Ik daarentegen nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Darkestrah het volgende:
Meer mensen die plannen hebben om naar Katatonia, Swallow the Sun en Long Distance Calling te gaan op 6 maart?
quote:
Was ik weer vergeten om voor Hypocrisy een kaartje te bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Melkweg. en ik weet nog niet of ik kan, ligt eraan of ik de dag ervoor nogmaals naar hypocrisy ga en of ik thuis kan komen van uit Amsterdam
Is dat niet al uitverkocht?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, de collega tegenover mij. Ik daarentegen niet.
Ik wil misschien naar Kamelot 26-3.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Was ik weer vergeten om voor Hypocrisy een kaartje te bestellenZojuist maar even gedaan, is toch 20 euro
Waar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Darkestrah het volgende:
Meer mensen die plannen hebben om naar Katatonia, Swallow the Sun en Long Distance Calling te gaan op 6 maart?
Dankjequote:
Ik liep om 22u daar buiten, kwam van een klant af en ik zag dat er echt heeeeeel veel mensen buiten bij de bar stondenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:35 schreef lifeblind het volgende:
Other bands play!
Manowar kills!
ofzoiets...
Mja... laat ik het zo zeggen.. op videos is het spectactulairder dan in het echt, wat een stel zoutzakken op het podium zegOp zich was het wel tof, maar geen 60 euro waard. Heb uiteindelijk meer bij de bar staan ouwehoeren met bekenden
wtf. niet waar dat is verlengd. Dacht ik zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:31 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, je ouwe OV is geldig tot aankomende zondag.
Je moet hem voor zondag ook geactiveerd hebben, daarna werkt het tijdelijke product geloof ik ook niet meer.
Gelukkig heb ik toch een weekend kaart
65 euro en dan geen vikingen en explosies? Ik ben blij dat ik niet gegaan ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Seborik het volgende:
Van Metalfarce kreeg ik de slappe lach. Holy Hell was oersaai. Manowar was leuk, maar te hard en helemaal geen show. Het geld niet waard. Maximaal 35 euro, zoiets is redelijk. De performance was trouwens wel goed. Ooit verhalen gehoord en gelezen dat Manowar niet eens maat kan houden, maar dat viel me reuze mee. Wellicht ook omdat ze niet hoefden te letten op explosies en vikingen op het podium.
Vet!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:42 schreef BOKA het volgende:
Dan is dit veel beter geregeld, Sepultura gratis op het strand.
Tuurlijk mag jij meerijden in de auto die ik niet hebquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iets met meerijden en niet meebetalen aan de benzine?![]()
![]()
Welke drummer hadden ze? Die Scott "frown face" Columbus of hadden ze weer een échte drummer bij zich?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Seborik het volgende:
Van Metalfarce kreeg ik de slappe lach. Holy Hell was oersaai. Manowar was leuk, maar te hard en helemaal geen show. Het geld niet waard. Maximaal 35 euro, zoiets is redelijk. De performance was trouwens wel goed. Ooit verhalen gehoord en gelezen dat Manowar niet eens maat kan houden, maar dat viel me reuze mee. Wellicht ook omdat ze niet hoefden te letten op explosies en vikingen op het podium.
Nou, dan moet ik die maar niet luisterenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef Dark0z het volgende:
Zij hebben echt een gruwelijk cd
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke drummer hadden ze? Die Scott "frown face" Columbus of hadden ze weer een échte drummer bij zich?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij meerijden in de auto die ik niet heb
Dat wordt ook in de Aardschok gezegd. Ja, hij is echt heel goed. 'Victims of Deception' is één van mijn favoriete metalalbums. Deze doet daar echt niet aan onder. Thrash is back!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef Mark het volgende:
Staat een interview met Lee Altus in de Rock tribune: volgens hem vindt Gary Holt het de plaat van 2010.
Ben benieuwd!
Ondanks Lee's aanwezigheid daar nu ben ik nooit zo'n fan geweest van Exodus. Ik vond het altijd zo schreeuwerig. Dat is ook de reden waarom ik niet zo van Teutonic Thrash houd. Ik houd sowieso het meest van Thrash met clean vocals (zoals Heathen, Annihilator) en lekker technisch strakke muziek. In het wilde weg lopen rammen is niet helemaal mijn ding. Kijk, een band als Whiplash was (nou ja, is, want ze zijn weer actief) daar een uitzondering op. Het is ook wel rammen en krijsen, maar de kwaliteit van spel ligt erg hoog.quote:
Oh maar ik vind ook wel dat Exodus het prima kan, maar ik weet niet wat het is...op één of andere manier vond ik het toch altijd minder gaaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Mark het volgende:
Hm, toch is Exodus technisch altijd wel verzorgd geweest (op de zang na dan). Maar ik heb gewoon een zwak voor die jongens vanuit mijn jeugd, dus helemaal objectief ben ik niet. Teutoons doet me verder ook niks, ik ben nog ouderwets van de Bay Area.
Oh!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:39 schreef Mark het volgende:
Nee joh! Luister maar eens:
Devastation zegt me niet zoveel, Holy Terror is wel OK
Yeah!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef VaderVanJezus het volgende:
Er zijn heel wat bands die devastation heten, maar deze is geniaal
Ze staan ook op Deathfeast 2010 in Duitslandquote:After 2 years of silence Prostitute Disfigurement is back with a new line-up. Niels van Wijk rejoins the band after departuring right after the recording of the Deeds of Derangement album. The lead-guitar spot wil be filled with our new wingman Danny Tunker.
Spring 2010 we'll start doing some exclusive shows and start writing new material.
THE HORROR RETURNS!
Muzikaal vind ik het wel oké klinken, maar als je op de clip + tekst gaat letten zit je volgens mij wel een beetje met een 'quote:Op maandag 1 februari 2010 13:18 schreef ThE_ED het volgende:
not sure what to think..
beetje cliché.. ?
Forbidden stond vorig jaar op Graspop meen ik. erg cool.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Soms klinkt het ook al een soort missing link tussen Bay Area en Overkill. Nu luister ik Holy Terror
.
Nee ik woon langs het Wantijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
![]()
Zeg, ik heb vandaag een enorm stuk Dordrecht gezien, als de toerist die ik ben. Woon je in Krispijn?
Aha, ben er met Wantijpop geweest maar ik kan me dat niet meer herinneren. (quote:
Daar fiets ik elke dag langs.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Aha, ben er met Wantijpop geweest maar ik kan me dat niet meer herinneren. ()
Ik zit zelf dus bijna elke dag op het leerpark. Helemaal aan de andere kant van Dordt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoe laatEn echt door het Leerpark heen?
Jaaa dat is aan de verkeerde kant van de weg!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rond een uur of acht 's morgens en na 17 's middags. Het fietspad langs de rondweg
Ik vond het laatste Pros Dis album anders een ontzettend dikke tegenvallerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef TheSorrow het volgende:
Prostitute Disfigurement is alive again!!!!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Ze staan ook op Deathfeast 2010 in DuitslandIk ga daar dit jaar eens een kijkje nemen, fuck Graspop
Combiticket Graspop = 145¤, combiticket Deathfeast is 50¤.. duidelijk lijkt me!
Jammer voor jouquote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jaaa dat is aan de verkeerde kant van de weg!
Ik ben echt verslaafd aan nummer.
Will doquote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kan je eens iets over 8 daar fietsen, en zwaaien naar de 168 als hij langsrijdt?Ah tooooee?
Met Helloween ga ik daar zo staanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Of met dit ding aan bij de bushalte van het Ziekenhuis gaan staan?
[ afbeelding ]
Wanneer is Helloween?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Helloween ga ik daar zo staan
Ik doe niet aan carnaval dat heidens feestquote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wanneer is Helloween?
Ik vind carnaval een beter idee.
Waarom dan? Omdat ze verstaanbare lyrics hadden ipv pigsqueals?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vond het laatste Pros Dis album anders een ontzettend dikke tegenvaller
Denk je dat die band dat waardeert?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Helloween ga ik daar zo staan
Omdat het een ongeïnspireerd flutalbum was in vergelijk met zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze verstaanbare lyrics hadden ipv pigsqueals?
Ik vond het juist een erg vet album!
Is dat een band danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk je dat die band dat waardeert?.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Coiler het volgende:
Mensen, het is Halloween.
Helloween is een powermetal band
Proud to be a culture baberianquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks.
Tssk, een beetje Helloween niet kennen.
Het was imo juist een beter album dan de andere 3 bij elkaar maar ieder zo zn mening hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat het een ongeïnspireerd flutalbum was in vergelijk met zijn voorgangers.
Zo van: we moeten er nog een album uit proppen, nou, dan dit geval maar.
Ja erg hequote:
Sorry maar mijn ziel behoord al toe aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt je ziel nog redden door onmiddelen deze CD te gaan beluisteren.
[ afbeelding ].
Ik prefereer Hallow's Eve (anyone?)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Coiler het volgende:
Mensen, het is Halloween.
Helloween is een powermetal band
mensen kinderen, dat is toch vrijdag? of ben je buiten de grens geweest?quote:
Nee, ze stonden afgelopen zondag al in de Metropool in Hengeloquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef heartwork het volgende:
[..]
mensen kinderen, dat is toch vrijdag? of ben je buiten de grens geweest?
< heeft er erg veel zin in
Ik weet het, trieste bende daar. Ben blij als ik lekker naar Tilburg/Den Bosch kan gaan verhuizen.quote:
Dat noem ik toch wel over de grens hoor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ze stonden afgelopen zondag al in de Metropool in Hengelo
De provinciegrens ja, maar dat is Eindhoven ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat noem ik toch wel over de grens hoor!
Yep! Meeeetaaaal Merchants!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |