Morgen frituurpan kopenquote:
Ik gooi gewoon af en toe een gespreksonderwerp in de groep, en duidelijk met succes. Ik zal deze taak voortzetten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Tokus het volgende:
we zijn niet anders van je gewend, eigenlijk.
Welke welke welke?quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef On het volgende:
Ik zou wel zo'n usb frituurpan willen waar net een frikandel in past of iets dergelijks, voor op school.
Ik zou zeggen ontwikkel hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef On het volgende:
Ik zou wel zo'n usb frituurpan willen waar net een frikandel in past of iets dergelijks, voor op school.
Er zijn ergere dingen dan om met Queen in je hoofd te zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Eentje van marktplaats van Moulinex
Damn, ik zit al de hele dag met Queen in mn kop
Dat nummer is gaafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:38 schreef GimmeGore het volgende:
klopt, zelfs nadat ik
op TMF had gezien zat Queen nog in mn kop
Hm, daar moet ik nog een kaartje voor kopen bedenk ik me netquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nah, wou ik op ZM mee doen met de prijsvraag voor hypocrisy kaartjes, doet het email adres het niet
Eigenlijk wil ik daar ook wel heen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, daar moet ik nog een kaartje voor kopen bedenk ik me net
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vraag me af of het uitverkocht zou raken in Hengelo.
Geen idee, ik ga naar eindhovenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vraag me af of het uitverkocht zou raken in Hengelo.
Heb je nog een plekje voor een jongvolwassene in je tas voor Hellfest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:35 schreef lifeblind het volgende:
Ik niet!
Hellfest en (waarschijnlijk) Wacken komende zomer.
In mn tas niet, in mn auto wel want ik ga in m'n eentje waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje voor een jongvolwassene in je tas voor Hellfest?
Ik ga traditiegetrouw gewoon weer ja, denk ik zoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:33 schreef Coiler het volgende:
Metalhead meldt zich!
Wie wil er ook naar Graspop?
fokmeet bij lifeblinds auto!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In mn tas niet, in mn auto wel want ik ga in m'n eentje waarschijnlijk
Count me inquote:
Dat is het toch ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
Dan word het te druk hoor, ik weet niet wat voor auto lifeblind heeft, maar dat wordt wel vol, er moeten ook tenten enzo mee
Whahaha heb net op hyves een reactie gehad dat Saddam Houssein is Rock n Roll van Malignant Tumor haram en respectloos is.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
Dan word het te druk hoor, ik weet niet wat voor auto lifeblind heeft, maar dat wordt wel vol, er moeten ook tenten enzo mee
Whahaha heb net op hyves een reactie gehad dat Saddam Houssein is Rock n Roll van Malignant Tumor haram en respectloos is.
Over doden mag je geen grapjes maken enzo. Verder worden moslims in een kwaad daglicht gezet.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:45 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet of het haram is. Ik ben niet into wat er allemaal halal en haram is.
Maar tis satire en ten opzichte van wie is het respectloos?
Ik had ooit ook nog het nummer Saddam Hussein was hung like a horse. xD
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over doden mag je geen grapjes maken enzo. Verder worden moslims in een kwaad daglicht gezet.
Dat vind ik zelf niet. Over Haiti maak ik ook grapjes
Jij snapt hetquote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat vind ik dom. Waarom mag je over de doden geen grapjes maken? Die persoon hoort het toch niet
Net zulke bullshit als "over de doden niets dan goeds" ook al is hij dood, Saddam Hussein was geen lieve man.
Nogmaals het is satire, je daardoor beledigd voelen is je eigen persoonlijke recht, maar ga mij daar niet mee lastig vallen.
Anders kan ik me ook beledigd voelen dat Rutger de corpsbal de metalheads in een kwaad daglicht zette met zijn Rutger leert stappen.
Maar dat doe ik niet. Ik denk bij mezelf: als hij zo zijn programma meent te moeten vullen, dan doet hij dat maar.
Dan mag die dronken pastoor van Draadstaal zeker ook niet? Want daar zetten ze de pastoors in een kwaad daglicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 10:17 schreef fixatoman het volgende:
Gaat er hier iemand naar lamb of god in februari?
Kijk op de site van de zaal?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik de vorige keer al gedaan :p
Weet iemand hoelaat het begint? (lamb of god)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |