Annotations of an Autopsy, The Red Chord, Beneath the Massacre en Origin...quote:
Alsof er op Koninginnedag iets te beleven is.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Annotations of an Autopsy, The Red Chord, Beneath the Massacre en Origin...
Waarom in godsnaam op Koninginnedag!
Ja, standaard. Urban BBQ'en en vieze Oranjebitter zuipen met vrienden!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
Alsof er op Koninginnedag iets te beleven is.
Eh, ja? Één van de leukste dagen van het jaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
Zeer zeker, vorig jaar speelde Origin in Tilburg op Koninginnedagquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef BOKA het volgende:
[..]
omdat 1 mei.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eh, ja? Één van de leukste dagen van het jaar.
Ik kan me niet herinneren dat ik koninginnedag ooit gevierd heb. Ik weet wel dat 't een drama is om ergens wat te gaan etenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.![]()
En gelukkig is er op die dag genoeg niet-Koninginnedag te beleven. Zo ben ik vorig jaar lekker gaan duiken.
kun je nagaan!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat feest niet snap omdat ik uit Brabant kom, ik vind het toch een soort slap en minder gezellig carnaval.![]()
Omdat ik mij geen betere manier kan bedenken om koninginnedag doorbrengen kan bedenken.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hela...quote:
Dan zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On your mark. Get set. Crazy!
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Asta het volgende:
heel even ranten gewoon omdat het op't andere forum niet kan en het hier in huis te stil is om hardop te schreeuwen.
ARRRGHHH!!Zet gewoon even wat metal op schreeuw meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zolang het maar geen progressive vegetarian metalcore is ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zet gewoon even wat metal op schreeuw mee
Bestaat dat danquote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef Asta het volgende:
[..]
Zolang het maar geen progressive vegetarian metalcore is ofzo![]()
Juist welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Tokus het volgende:
probeer Cattle Decapitation dan maar niet.
Gezien alle idiote subgenres en crossgenres .. vast welquote:
Weltrustenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Asta het volgende:
[..]
Gezien alle idiote subgenres en crossgenres .. vast wel
Trouwens, ik ben dik 6 jaar vegetarier geweest dus ik heb echt niks tegen vegetariers. Ik heb wèl wat tegen compleet ongeinformeerde mensen die dingen verpakken als waarheden en dan vervolgens mijn (met bronnen!) gestate kritiek afdoen als 'onzinnig'. Begin flink te vermoeden dat het ook gewoon een troll is.. en ik zit helaasch vrij makkelijk op de cast. En als het nou /b/ was dan kon ik lekker m'n gang gaan maar dit is een lief forum met mensen die ik ook in RL ken.. *zucht*.. misschien moet ik maar gewoon gaanslapen
hehe ja geen slecht plan.. gotta stop feeding the trolls! Wilde een uur geleden al offline gaan but someone was wrong on the interwebs en dat kunnen we natuurlijk niet hebbenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
Ik zou eerst even wat afreageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |