Wanneer is Helloween?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Helloween ga ik daar zo staan
Ik doe niet aan carnaval dat heidens feestquote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wanneer is Helloween?
Ik vind carnaval een beter idee.
Waarom dan? Omdat ze verstaanbare lyrics hadden ipv pigsqueals?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vond het laatste Pros Dis album anders een ontzettend dikke tegenvaller
Denk je dat die band dat waardeert?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met Helloween ga ik daar zo staan
Omdat het een ongeïnspireerd flutalbum was in vergelijk met zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze verstaanbare lyrics hadden ipv pigsqueals?
Ik vond het juist een erg vet album!
Is dat een band danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk je dat die band dat waardeert?.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Coiler het volgende:
Mensen, het is Halloween.
Helloween is een powermetal band
Proud to be a culture baberianquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks.
Tssk, een beetje Helloween niet kennen.
Het was imo juist een beter album dan de andere 3 bij elkaar maar ieder zo zn mening hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Omdat het een ongeïnspireerd flutalbum was in vergelijk met zijn voorgangers.
Zo van: we moeten er nog een album uit proppen, nou, dan dit geval maar.
Ja erg hequote:
Sorry maar mijn ziel behoord al toe aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je kunt je ziel nog redden door onmiddelen deze CD te gaan beluisteren.
[ afbeelding ].
Ik prefereer Hallow's Eve (anyone?)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Coiler het volgende:
Mensen, het is Halloween.
Helloween is een powermetal band
mensen kinderen, dat is toch vrijdag? of ben je buiten de grens geweest?quote:
Nee, ze stonden afgelopen zondag al in de Metropool in Hengeloquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef heartwork het volgende:
[..]
mensen kinderen, dat is toch vrijdag? of ben je buiten de grens geweest?
< heeft er erg veel zin in
Ik weet het, trieste bende daar. Ben blij als ik lekker naar Tilburg/Den Bosch kan gaan verhuizen.quote:
Dat noem ik toch wel over de grens hoor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ze stonden afgelopen zondag al in de Metropool in Hengelo
De provinciegrens ja, maar dat is Eindhoven ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat noem ik toch wel over de grens hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |