65 euro en dan geen vikingen en explosies? Ik ben blij dat ik niet gegaan ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Seborik het volgende:
Van Metalfarce kreeg ik de slappe lach. Holy Hell was oersaai. Manowar was leuk, maar te hard en helemaal geen show. Het geld niet waard. Maximaal 35 euro, zoiets is redelijk. De performance was trouwens wel goed. Ooit verhalen gehoord en gelezen dat Manowar niet eens maat kan houden, maar dat viel me reuze mee. Wellicht ook omdat ze niet hoefden te letten op explosies en vikingen op het podium.
Vet!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:42 schreef BOKA het volgende:
Dan is dit veel beter geregeld, Sepultura gratis op het strand.
Tuurlijk mag jij meerijden in de auto die ik niet hebquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iets met meerijden en niet meebetalen aan de benzine?![]()
![]()
Welke drummer hadden ze? Die Scott "frown face" Columbus of hadden ze weer een échte drummer bij zich?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Seborik het volgende:
Van Metalfarce kreeg ik de slappe lach. Holy Hell was oersaai. Manowar was leuk, maar te hard en helemaal geen show. Het geld niet waard. Maximaal 35 euro, zoiets is redelijk. De performance was trouwens wel goed. Ooit verhalen gehoord en gelezen dat Manowar niet eens maat kan houden, maar dat viel me reuze mee. Wellicht ook omdat ze niet hoefden te letten op explosies en vikingen op het podium.
Nou, dan moet ik die maar niet luisterenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:57 schreef Dark0z het volgende:
Zij hebben echt een gruwelijk cd
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Welke drummer hadden ze? Die Scott "frown face" Columbus of hadden ze weer een échte drummer bij zich?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij meerijden in de auto die ik niet heb
Dat wordt ook in de Aardschok gezegd. Ja, hij is echt heel goed. 'Victims of Deception' is één van mijn favoriete metalalbums. Deze doet daar echt niet aan onder. Thrash is back!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef Mark het volgende:
Staat een interview met Lee Altus in de Rock tribune: volgens hem vindt Gary Holt het de plaat van 2010.
Ben benieuwd!
Ondanks Lee's aanwezigheid daar nu ben ik nooit zo'n fan geweest van Exodus. Ik vond het altijd zo schreeuwerig. Dat is ook de reden waarom ik niet zo van Teutonic Thrash houd. Ik houd sowieso het meest van Thrash met clean vocals (zoals Heathen, Annihilator) en lekker technisch strakke muziek. In het wilde weg lopen rammen is niet helemaal mijn ding. Kijk, een band als Whiplash was (nou ja, is, want ze zijn weer actief) daar een uitzondering op. Het is ook wel rammen en krijsen, maar de kwaliteit van spel ligt erg hoog.quote:
Oh maar ik vind ook wel dat Exodus het prima kan, maar ik weet niet wat het is...op één of andere manier vond ik het toch altijd minder gaaf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Mark het volgende:
Hm, toch is Exodus technisch altijd wel verzorgd geweest (op de zang na dan). Maar ik heb gewoon een zwak voor die jongens vanuit mijn jeugd, dus helemaal objectief ben ik niet. Teutoons doet me verder ook niks, ik ben nog ouderwets van de Bay Area.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |