Topic is wegquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma doe hier eens iets aanzus betrapt [pics]
Waar ging dat over dan? Swarma kan ook geen verwijderde topics zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma doe hier eens iets aanzus betrapt [pics]
Hoe is het met die roos afgelopen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat doen die bram en die roos eigk nog in de op?
geen mod meer, ook geen contact helaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe is het met die roos afgelopen dan?
wiesda?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb de lichamelijke afwijkingen niet eens compleet! Gonna catch em all!quote:
Dragorius.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb de lichamelijke afwijkingen niet eens compleet! Gonna catch em all!
Die was ook ineens pleite...zou die nu een goede baan hebben gevonden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over de Waal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Onder de Waal?
Jah goooeeewwww! En boven?
Dat suckt. Ben je wel van plan een kleine karretje terug te kopen of laat je het hier even bij? Hoe is het nu, een paar weken later?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, auto leeg, alles bij elkaarDag lieve auto
Vanmiddag gaat ze naar de dealer...
Bluhhh, het is wat allemaal! Ik kan wel begrijpen dat het allemaal inpact heeft. aai.gifquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee komt niks bij... Meeste kan ik wel op de motor doen, en winkels zitten dichtbij dus is met de fiets prima te doen. Moet toch de maandlasten een beetje laag proberen te houden he![]()
Nu is het kut, maarja, je doet er niks aan. Intussen hebben we 1 kamer al alles uitgezocht, en ingepakt. Mama's kamer zijn we ongeveer op de helft. Dan nog wat spullen van zolder. Tuinhuis is verkocht, wordt de 24e weggehaald dus dat is een zorg minder.
En dan de 2e kan ik in mijn eigen huisje beginnen en écht verhuizen, en dan is het weer een stapje verder. Blijft gewoon heel onwerkelijk allemaalEn gister was echt gewoon een kutdag
![]()
Ik ben m'n stageverslag aan het afmaken, nog vandaag en maandag de tijd. Worden echt maar 15 kantjes aan tekst maar dan nog wel heel veel kantjes bijlage. Verslag zal denk ik 40-50 pagina's worden en is geen afstudeerscriptiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dj_unkie het volgende:
Heb geen kloot te doen op stage...heb me scriptie ingeleverd, maar de directeur wil dat ik blijf :S Heb werkelijk geen zak te doen. Had nu ook gewoon uren kunnen maken bij m'n tweede baantje :S
Heb ik ook gezegd. Heb alles afgerond hier en ga hem gewoon vragen of het contract niet ontbonden kan worden. Volgens mij denkt hij dat ik straks: het archief ook nog even kan ordenen/brieven kan stempelen/koffie rond ga brengen. Ben voor 350 euro pm malle Henkie nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef morgane het volgende:
Kan je ´m niet vertellen dat je niks te doen hebt? Hij heeft er zo net zo goed niks aan...
Ik zou het ook proberen als ik je baas wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat ik straks: het archief ook nog even kan ordenen/brieven kan stempelen/koffie rond ga brengen.
Ja, maar jij moet ook allemaal die klusjes doen als kerstboom aftuigen en sneeuw ruimen enzo..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zou het ook proberen als ik je baas was
Mja, zolang ik gewoon mijn uurloon krijg vind ik het geen probleemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, maar jij moet ook allemaal die klusjes doen als kerstboom aftuigen en sneeuw ruimen enzo..
Naja opzich vond ik dat soort dingen altijd wel relaxtals het tegen een normaal uurtarief is
Ik haal alleen koffie voor mijn eigen afdelingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:54 schreef AMDB het volgende:
Ik heb soms ook wel zoiets van: wanneer laten ze me nou koffie halen?
Afdelingen kennen ze hier nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik haal alleen koffie voor mijn eigen afdeling
Niehaals!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik haal alleen koffie voor mijn eigen afdeling
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahh IB, je bent wel taktisch gaan staan op de groepsfoto.. Kan je er altijd nog afgeknipt worden
VET!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Of gewoon:
http://www.wieisdepinguin.nl/
Ahneequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Of gewoon:
http://www.wieisdepinguin.nl/
Niet opgeven! gewoon zeggen dat jij gezegd hebt hoe je het op de site wilde hebben..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:12 schreef Dupje het volgende:
Ahnee nu beginnen ze bij Dell dat ze er niks aan kunnen veranderen omdat Vista toegezegd zou zijn telefonisch, dus niet. Nu proberen of ze het gesprek niet kunnen terugluisteren.
Ze hebben t geëscaleerd ofzoiets, en nu gaan ze me weer terugbellen, haha ja dat terugbellen ken ik van ze. Maar wrs hebben ze me niet teruggebeld omdat ze mn telefoonnummer verkeerd hebben genoteerd. Handig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet opgeven! gewoon zeggen dat jij gezegd hebt hoe je het op de site wilde hebben..
Dan is 't natuurlijk niet zo gek dat je niet teruggebeld wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
haha ja dat terugbellen ken ik van ze. Maar wrs hebben ze me niet teruggebeld omdat ze mn telefoonnummer verkeerd hebben genoteerd. Handig.
Nee, maar als het goed is hebben ze nu het goeie nr. En ze maken dus blijkbaar geen incidententicket, dus ze weten niet eens hoevaak ik probeer te bellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is 't natuurlijk niet zo gek dat je niet teruggebeld wordt
De ratquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zeker een samsung jet, dan kan je een fake call doen!
Is er geen clausule dat je x aantal uur gewerkt moet hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef Dj_unkie het volgende:
Maar zo raar is dat toch niet...ik bedoel....ik moet nu nog wachten tot eind januari, dan kan ik toch gewoon vragen of ze het contract willen ontbinden of mij vrij willen geven tot die periode (natuurlijk niet doorbetaald)?
Nope..is ook geen eis vanuit schoolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:51 schreef royjn het volgende:
[..]
Is er geen clausule dat je x aantal uur gewerkt moet hebben?
Mijn telefoon kan datquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vroeger ook een applicatie waarmee je fake calls kon krijgen en smsjes! Alleen gebruikt voor test-doeleinden natuurlijk!![]()
Heeft iemand een telefoon die de ingaande en uitgaande gesprekken opneemt? Gewoon nieuwsgierigheid hoor!
En dat is een applicatie of ingebouwd? Kan de jouwe ook een sms op een bepaalde tijd verzenden?quote:
Applicatie voor WM. Sms op tijd versturen...oei geen idee. Ben al blij dat ik een sms de deur uit krijgquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is een applicatie of ingebouwd? Kan de jouwe ook een sms op een bepaalde tijd verzenden?
Welke applicatie? Ik heb ook WM! Naar mijn weten kan dat ding geen sms op een bepaalde tijd versturen zonder aparte software! Dat kon mijn siemens van een tientje wel!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Applicatie voor WM. Sms op tijd versturen...oei geen idee. Ben al blij dat ik een sms de deur uit krijg
Calling record for Pocket PC gemaakt door HTC zelf (2008). Hij zit in de nieuwere NRG ROM's ingebakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke applicatie? Ik heb ook WM! Naar mijn weten kan dat ding geen sms op een bepaalde tijd versturen zonder aparte software! Dat kon mijn siemens van een tientje wel!
Ik ook nietquote:
Net nog mooi stukje gehoord van Harry Jekkers dat roodharigen ontstaan als de vent roest in de pijp hebquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Net nog mooi stukje gehoord van Harry Jekkers dat roodharigen ontstaan als de vent roest in de pijp heb
Ja dat heb ik gedaan! Bij een baksteen gemaakt met een custom rom!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar je kan wel aangepaste HTC ROM's op andere Wm telefoons flashen. Tjek XDA developers maar eens
Prutserquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan! Bij een baksteen gemaakt met een custom rom!
R4quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Oew net een R4 chip binnen gekregen, over ROMS gesproken... Dat maakt een DS ineens een stuk leuker
Idd heule rlxte kaartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Oew net een R4 chip binnen gekregen, over ROMS gesproken... Dat maakt een DS ineens een stuk leuker
Die kocht ik samen met mijn ds.quote:
Yepquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Ds is leuk voor de touch screen gebeurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Dj_unkie het volgende:
Vind de psp dan weer geen zak aan. Te lomp als mp3speler, te klein om film mee te kijken en de games zijn (afgezien van een paar toppers) niet super. DS is geweldig!
Als ik grafisch wil dan zet ik mijn pc wel aan! Een psp is het op alle fronten net niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef royjn het volgende:
[..]
Ds is leuk voor de touch screen gebeuren
psp grafisch
Zal zo ook eens kijken of ik nog een brief met mijn ov chipkaart heb (quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo eens kijken of IB zijn usb stick er is.. die werd vandaag bezorgd dacht ik
Vind ik wel meevallen. Treinkaartjes en strippenkaartenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Zal zo ook eens kijken of ik nog een brief met mijn ov chipkaart heb ()
Wat een verdomd kansloos gebeuren is dat zeg..
Ik hou gewoon die kaart de hele reis vastquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef Sander het volgende:
Het werkt iig wel, maar ik vergeet telkens uit te checken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Treinkaartjes en strippenkaarten
Het systeem vind ik ook fijn werken, alleen de distributie en informatievoorziening is kansloosquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef Sander het volgende:
Het werkt iig wel, maar ik vergeet telkens uit te checken.
Ben d'r sinds vanochtend achter dat-ie ook door mijn portomonnee heen werkt. Scheelt weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hou gewoon die kaart de hele reis vast
Distributie is redelijk in oorde voor zo'n groot project. Grootste gedeelte van de studenten is in het bezig van een kaart. De informatievoorziening is ook goed, al zijn er veel veranderingen geweest in data. Als je de moeite neemt om eventjes op de site te kijken weetje precies wat er van je verwacht wordt en wat er wel of niet kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Het systeem vind ik ook fijn werken, alleen de distributie en informatievoorziening is kansloos
In het begin dacht ik precies hetzelfde. Ik ben ook nog steeds voorstander van het hele systeem. Dat de kosten voor de reizen ineens gestegen zijn dat zie ik ook nog wel goed opgelost worden. Heb mijn kaart op tijd ontvangen (naja, twee jaar na inleveren foto, maar oke) en het werkte direct. Ik fanatiek in en uitchecken met mijn week kaart om het er een beetje in te krijgen dat je vooral niet vergeet uit te checken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Distributie is redelijk in oorde voor zo'n groot project. Grootste gedeelte van de studenten is in het bezig van een kaart. De informatievoorziening is ook goed, al zijn er veel veranderingen geweest in data. Als je de moeite neemt om eventjes op de site te kijken weetje precies wat er van je verwacht wordt en wat er wel of niet kan.
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
is het in en uitchecken eigelijk nodig als ik een weekding heb en gewoon op woensdag heen en weer ga?
en als ik het niet doe ?quote:
In de trein hoef je nog niet in/uit te checken op dit moment.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en als ik het niet doe ?
waarop controleren de conducteurs eigelijk?
Ja idd, ik paste er amper langsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou IB, je huisgenoot heeft de auto er strak langs geparkeerdHet is maar goed dat we hem vanaaf niet nodig hebben
Snap sowieso niet waarom hij hem iedere keer aan die kant zet, is ook lastig als je er met de fiets doorheen moet..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt de baas eens even vertelt wie er de baas is?
14 weken ofzo? Mijne was ook korterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had mijn stage van het HLO in 2 maanden gedaan!
Geen idee hoe lang die anders duren!
Ik heb geen idee, hoeveel precies. In mijn tijd duurde dat van augustus/mei-juni? Geen idee!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
14 weken ofzo? Mijne was ook korter
Da's nu nog steeds! Ik moet ook tot meiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoeveel precies. In mijn tijd duurde dat van augustus/mei-juni? Geen idee!
quote:
Niks mis met strak parkeren. Alleen maar ruimteverspilling om dat niet te doen, als je maar voorzichtig bent met de deuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou IB, je huisgenoot heeft de auto er strak langs geparkeerdHet is maar goed dat we hem vanaaf niet nodig hebben
Snap sowieso niet waarom hij hem iedere keer aan die kant zet, is ook lastig als je er met de fiets doorheen moet..
Dat laatste dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's nu nog steeds! Ik moet ook tot mei.
[..]
[..]
Niks mis met strak parkeren. Alleen maar ruimteverspilling om dat niet te doen, als je maar voorzichtig bent met de deuren.
Hoewel ik moet zeggen dat strak parkeren in jullie tuin nogal overdone is
quote:
Ja, hangt lekker te drogen nu. Ben nog beetje kansloos new kids filmpjes kijkenquote:
Dat laatste inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks mis met strak parkeren. Alleen maar ruimteverspilling om dat niet te doen, als je maar voorzichtig bent met de deuren.
Hoewel ik moet zeggen dat strak parkeren in jullie tuin nogal overdone is
Waar zit jij dan atm...hier nog geen vlok gespot....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:04 schreef Sander het volgende:
Veel, zo te zien. Hier is het iig al feest. En zometeen werken. Zal wel rustig zijn vandaag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
er komt vanuit Duitsland aardig wat aan....
maar hoop wel dat 't 's avonds over ismoet naar verjaardag van studiegenootje in Wychen en was van plan te gaan fietsen
vanaf 11 uur sneeuwt het hier naar het schijnt, en als je niederschlagsradar.de bekijkt zou het nog wel even door kunnen gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik heb ook een verjaardag en ging toch al met de auto, alleen zal de terugweg nu wat langer duren
Mja, ik vind het allemaal niet zo erg. Je moet er alleen rekening mee houden dat boodschappen doen wat langer duurt en dat je niet op een helling stil komt te staan, want dan kom ik met m'n versleten zomerbanden echt niet meer wegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanaf 11 uur sneeuwt het hier naar het schijnt, en als je niederschlagsradar.de bekijkt zou het nog wel even door kunnen gaan
ik vind het opzich allemaal wel leukquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik vind het allemaal niet zo erg. Je moet er alleen rekening mee houden dat boodschappen doen wat langer duurt en dat je niet op een helling stil komt te staan, want dan kom ik met m'n versleten zomerbanden echt niet meer weg
Nee, maar ik vind het wel een grapquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
yup![]()
heb je mijn koelvloeistofprobleemtopic in PTA niet gezien?
auto is in orde, op het WATER in het koelvloeistofreservoir na die uitgezet is waardoor hij nu een nieuwe waterpomp nodig heeft.. maargoed, dat had ook bij een auto van 1000 kunnen gebeuren als de eigenaar dat niet fatsoenlijk afvult met de juiste vloeistof (bij particulier kopen).
Wathijzegtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel een grap.
Er zat gewoon vloeistof in.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wathijzegt
Nu valt die grap van CP op zijn plek
Dat zijn inderdaad wel dingen die je als eerste checkt lijkt mij
Nope, dan was het wel opgevallen...quote:
Ah, dan is het begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nope, dan was het wel opgevallen...
Maar blijkbaar was het wel of (te ver) aangelengd, of te oud...
Het ging meer om dat er naar een aantal mensen zijn of haar gevoel hier een auto werd gekocht zonder echt er over na te denken/kijken.. Hij was goedkoop dus jeeej auto.. Dat er dan achteraf wat mee is heeft gewoon een hate to say I told you so gehalte..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
echt, wat een stelletje non-mensen zijn jullielekker verkneukelen omdat er bij iemand schade is ontstaan wat een euro of 300 gaat kosten
iets wat je NIET checkt als je een auto koopt.
Olie check je, ruitenwisservloeistof check je (vul je bij met antivries), maar koelvloeistof check je niet als dat ding netjes afgevuld zit (ja, je checkt wel of er wat in zit, maar je gaat er niet van uit dat iemand daar water in doet..)
we zij geen debielen, we hebben pech gehad, maargoed, verkneukel je maar lekker, ik weet meteen weer waarom ik hier een tijdje niet meer kwam
daar hadden we dus geen tijd voor.. ik zit met tentamens en bestuur, René met afstuderen.. daarbij hebben wij sowieso die kennis nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, dan is het begrijpelijk
Waterpomp is overigens ook prima zelf vervangbaar, en geeft je meteen de optie de distributieriem te doen, waarna je dan wel weer zeker bent van een goede distributie
Bij mijn motor stond ik na een paar dagen ook met een lekke waterpomp. En die motor kostte 2000 euro...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het ging meer om dat er naar een aantal mensen zijn of haar gevoel hier een auto werd gekocht zonder echt er over na te denken/kijken.. Hij was goedkoop dus jeeej auto.. Dat er dan achteraf wat mee is heeft gewoon een hate to say I told you so gehalte..
Maar natuurlijk gaat het allemaal om het verneukelen.. God wat genieten wij er van als jou iets tegenzit..
Daar krijg ik echt een enorme kick van.. Maar dat snap je welWant zo ben ik
yup, en als het teveel geld gaat kosten, dan houdt 't opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dan is 't (sowieso natuurlijk wel) balenHopelijk hebben jullie nu wel gevraagd of ze 'm meteen verder even nakijken, zodat je niet na x-kilometer weer iets hebt? Ik bedoel, ze zijn er nu toch mee bezig
Dus....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het ging meer om dat er naar een aantal mensen zijn of haar gevoel hier een auto werd gekocht zonder echt er over na te denken/kijken.. Hij was goedkoop dus jeeej auto.. Dat er dan achteraf wat mee is heeft gewoon een hate to say I told you so gehalte..
Maar natuurlijk gaat het allemaal om het verneukelen.. God wat genieten wij er van als jou iets tegenzit..
Daar krijg ik echt een enorme kick van.. Maar dat snap je welWant zo ben ik
Mjah nu achteraf blijkt dat het wel gecheckt is en er iets gekleurd inzat.. Maar die info werd eerst niet gegeven..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Bij mijn motor stond ik na een paar dagen ook met een lekke waterpomp. En die motor kostte 2000 euro...
Zulke dingen kunnen met élk tweedehands voertuig gebeuren...
heeftíe z'n koelvloeistof al vervangen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Over leipe tweedehands auto's gesproken. Een maat van me had een budget van 1200 euro voor een nieuwe auto, heeft marktplaats afgezocht en is uiteindelijk thuis gekomen met een jaguar![]()
Ding lijkt meer op een slagschip dan een auto, met bijbehorende brandstofconsumptie
Het is er zo een geworden:
[ afbeelding ]
Dunno had m nog niet echt gesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeftíe z'n koelvloeistof al vervangen?of is het een luchtgekoelde?
Briljante auto'squote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Over leipe tweedehands auto's gesproken. Een maat van me had een budget van 1200 euro voor een nieuwe auto, heeft marktplaats afgezocht en is uiteindelijk thuis gekomen met een jaguar![]()
Ding lijkt meer op een slagschip dan een auto, met bijbehorende brandstofconsumptie
[ afbeelding ]
Nou moet je niet meteen gaan jankstralen hè. Natuurlijk is het kut als je meteen een dikke reparatie voor je kiezen krijgt en dat gun je iemand ook zeker niet, is gewoon zonde geld.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
echt, wat een stelletje non-mensen zijn jullielekker verkneukelen omdat er bij iemand schade is ontstaan wat een euro of 300 gaat kosten
iets wat je NIET checkt als je een auto koopt.
Olie check je, ruitenwisservloeistof check je (vul je bij met antivries), maar koelvloeistof check je niet als dat ding netjes afgevuld zit (ja, je checkt wel of er wat in zit, maar je gaat er niet van uit dat iemand daar water in doet..)
we zij geen debielen, we hebben pech gehad, maargoed, verkneukel je maar lekker, ik weet meteen weer waarom ik hier een tijdje niet meer kwam
Oh my godquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je anders ff aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou moet je niet meteen gaan jankstralen hè. Natuurlijk is het kut als je meteen een dikke reparatie voor je kiezen krijgt en dat gun je iemand ook zeker niet, is gewoon zonde geld.
Punt is echter, dat indertijd diverse mensen hebben aangegeven dat je goed moet uitkijken met een auto kopen bij een particulier, en al helemaal als het zo'n prikkie kost. De kans dat er wat mee loos is, is behoorlijk aanwezig. Het hóeft niet, maar het kán wel. Dat werd grotendeels weggewuifd, zou allemaal wel goed komen. Prima en des te mooier voor jullie als het zo is. Nu blijkt dat het niet zo is en dat 'de meerderheid' dus toch gelijk had. Dan krijg je dus alsnog het deksel op de neus. En het is niet dat dat zo leuk is voor mij of voor jullie, maar ergens vind ik het wel ironisch
.
Ik ben het overigens met je eens dat je niet verwacht dat er water in zit wanneer je het hebt gecheckt, daar zou ik ook zuur van zijn en dat vind ik het voor jullie ook. Maar ergens bekruipt me inderdaad wel het 'I told you so'-verhaal dat Yashi ook al noemt; dat is het risico bij een auto voor dat bedrag.
Overigens wel jammer dat je dan meteen weer zo snel je conclusies trekt, in de slachtofferrol kruipt en vervolgens de bitch uithangt met een dis naar een aantal personen hier. Dat lijkt me dan ook weer niet nodig.
Blijkbaar heeft iedereen te veel vrije tijd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je anders ff aanSerieus.
Is gewoon niet iets waar je op let, klote als het gebeurd en dan toch nog "I told you so" gaan roepen. Klinkt meer als afgunst dan ironie, maargoed.
Stelletje janksmoelen hiero zeg
Ja dan nog, we zijn hier allemaal een vrolijk en vriendelijk kliekje, dan ga je niet iemand schoppen als ze down zijn. Het hele hoe en wat kan me dan gestolen worden, ik vind het gewoon een beetje gekanker om niets. En al helemaal van Yashaa, niet verwachtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft iedereen te veel vrije tijd?
Ik zeg toch ook dat het kut is, daar zit je niet op te wachten, ik zou er ook van balen. Aan de andere kant zijn ze hier uitgebreid voor gewaarschuwd. Dat werd aan alle kanten in de wind geslagen alsof iedereen die er iets over zei gek was. Mja, dan lok je natuurlijk zelf ook reacties uit.
Van mij wel dus? En bedanktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dan nog, we zijn hier allemaal een vrolijk en vriendelijk kliekje, dan ga je niet iemand schoppen als ze down zijn. Het hele hoe en wat kan me dan gestolen worden, ik vind het gewoon een beetje gekanker om niets. En al helemaal van Yashaa, niet verwacht
Wat is jouw probleem dan, heeft Moblo Ib probeer te hosselen?? Pratner swap die verkeerd is gelopen?? Of heeft ze " BFF </3 " gepost op je facebook?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar het is toch allang duidelijk dat ik algemene haat koester tegen moblo
Helemaal correctquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan, heeft Moblo Ib probeer te hosselen?? Pratner swap die verkeerd is gelopen?? Of heeft ze " BFF </3 " gepost op je facebook?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef SLP_ het volgende:
Moet je nagaan, als ík het al kinderachtig vind...
extra punten voor LR!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef LastRequest het volgende:
Eens met SLP.
Het lijkt er meer op dat jullie een eerdere ruzie of ergernis weer proberen op te pakken.
Dat gedoe met die auto is superkut voor Moblo en lover, vind het niet echt nodig er dan om te gaan zitten lachen, dat doe je maar achter je pc en dan typ je het gewoon niet.
Daarnaast vind ik dat Moblo ook overdreven reageert, je doet net of iedereen hier tegen je is? Dat is niet waar.
Dus iedereen klaar nu?
je weet dat je niet zomaar een avi naar een dvd kan slepen he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom kan ik met nero niet kiezen voor een dvd-video te maken
Mja, ik was boodschappen doen. Half uurtje nu hier.quote:
Daar heb ik al vaker in gereden, echt gruwelijk irritant...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik snap nu wel wat ze met sneeuwjacht bedoelen
Ik denk dat ik maar één of andere slechte film ga kijken. Taxi ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:58 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Ik moet eigenlijk hard aan de studie maar heb geen fuck zin
Dan ga ik die nu aanslingeren in het kader van SOGquote:
Dude, welke windows heb je? MP4 wordt door WMP gewoon afgespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef Mikkie het volgende:
Zhe fuck, niet dus.
Toevallig mp4 gedownload, heb ik blijkbaar niet de goede audio decoder geïnstalleerd. Dan maar even een andere binnen sleuren!
Ja klopt. WMP, MPC e.d. spelen allemaal af, alleen ik krijg geen geluidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, welke windows heb je? MP4 wordt door WMP gewoon afgespeeld hoor
AC3 audio codec downloaden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja klopt. WMP, MPC e.d. spelen allemaal af, alleen ik krijg geen geluid.
Heb ik (K-lite codec pack), al regelmatig zulke shizzle afgespeeld. Dit is voor 't eerst dat 't niet werkt.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Ben nu maar even de nieuwste codecs aan het binnenhalen, wie weet ligt 't toch daaraan.
Jaaa dat moet je doen, hij is echt vet!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:31 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik wil die nieuwe Sherlock Holmes film ook zien!!!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dupje is stiekem koeler dan mijn koelkast op standje 5!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:19 schreef SLP_ het volgende:
zijn ava doet mij denken aan een spel maar ik kan er alleen niet opkomen welke
Argh dat lukt niet. Naja ik moest iig hier aan denken:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:12 schreef Dupje het volgende:
D_K, jouw ava doet me ergens aan denken trouwens, even checken of ik daar ook mijn ava van kan maken
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:19 schreef SLP_ het volgende:
zijn ava doet mij denken aan een spel maar ik kan er alleen niet opkomen welke
Meen je dat nou echt?quote:
Ik ben een ander soort heldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Argh dat lukt niet. Naja ik moest iig hier aan denken: [ afbeelding ]
Held op sokkenquote:
quote:
Iedereen heeft recht op z'n scherpe momenten, toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef LastRequest het volgende:
Die Mikkie.. Interessante vragen bedenken om 2 uur 's nachts!
* Mikkie valt van z'n stoel af!quote:Op zondag 10 januari 2010 02:25 schreef LastRequest het volgende:
Mja 3x raden.. en daarnaast een poging tot studeren.
Maar ben weer aan m'n serieuze leven begonnen, zit morgen weer in de UB!
Mijn ouders hebben het zwaarder ermee dan ik. Bijvoorbeeld als ik onder het mes ga dan slaap ik en zij zitten met spanning te wachten tot ik weer terug op de kamer ben. En elke keer als ik weer bijna doodga is het voor hen spannender dan voor mij. En mijn omgeving is het wel gewend. Het zijn juist halve en onbekenden die niet weten wat ze ermee moeten doen eigenlijk. Vooral omdat ik nogal lomp uit de hoek kom en dat geldt ook voor en over mezelf. Dan weten ze vaak niet eens of het nou serieus is of niet. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het welquote:Op zondag 10 januari 2010 02:13 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, D_K, wat ik me net ineens afvraag hè (misschien wel veel te plots en indringend, maar in dat geval hoor ik het wel): hoe gaan je ouders en omgeving nou om met jouw fysieke condities?
Mja, ik snap het wel. De mensen die je minder goed kennen hebben moeite om je in te schatten, dat is niet verwonderlijk. En van je ouders begrijp ik ook wel. Jij bent er misschien wat meer nuchter onder maar vindt dat het moet, terwijl zij inderdaad elkaars hand fijn knijpen in de tussentijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het zwaarder ermee dan ik. Bijvoorbeeld als ik onder het mes ga dan slaap ik en zij zitten met spanning te wachten tot ik weer terug op de kamer ben. En elke keer als ik weer bijna doodga is het voor hen spannender dan voor mij. En mijn omgeving is het wel gewend. Het zijn juist halve en onbekenden die niet weten wat ze ermee moeten doen eigenlijk. Vooral omdat ik nogal lomp uit de hoek kom en dat geldt ook voor en over mezelf. Dan weten ze vaak niet eens of het nou serieus is of niet. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel
QFT! Alweer veel gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 08:38 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Vandaag weer flink aan de studie.
doe hier gelijk ff stofzuigenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef Swine het volgende:
Ben ook maar aan het opruimen, zondag is daar altijd een mooie dag voor.Heb ook teveel tijd over
die had je toch wel ?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Moet alles nog met de bezem doen, heb geen stofzuiger
zie k op t laatste moment denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Neem jij zo mijn kerstpakket mee of ga je toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |