Topic is wegquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma doe hier eens iets aanzus betrapt [pics]
Waar ging dat over dan? Swarma kan ook geen verwijderde topics zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma doe hier eens iets aanzus betrapt [pics]
Hoe is het met die roos afgelopen dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat doen die bram en die roos eigk nog in de op?
geen mod meer, ook geen contact helaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe is het met die roos afgelopen dan?
wiesda?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb de lichamelijke afwijkingen niet eens compleet! Gonna catch em all!quote:
Dragorius.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Ik heb de lichamelijke afwijkingen niet eens compleet! Gonna catch em all!
Die was ook ineens pleite...zou die nu een goede baan hebben gevonden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over de Waal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:43 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Onder de Waal?
Jah goooeeewwww! En boven?
Dat suckt. Ben je wel van plan een kleine karretje terug te kopen of laat je het hier even bij? Hoe is het nu, een paar weken later?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, auto leeg, alles bij elkaarDag lieve auto
Vanmiddag gaat ze naar de dealer...
Bluhhh, het is wat allemaal! Ik kan wel begrijpen dat het allemaal inpact heeft. aai.gifquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee komt niks bij... Meeste kan ik wel op de motor doen, en winkels zitten dichtbij dus is met de fiets prima te doen. Moet toch de maandlasten een beetje laag proberen te houden he![]()
Nu is het kut, maarja, je doet er niks aan. Intussen hebben we 1 kamer al alles uitgezocht, en ingepakt. Mama's kamer zijn we ongeveer op de helft. Dan nog wat spullen van zolder. Tuinhuis is verkocht, wordt de 24e weggehaald dus dat is een zorg minder.
En dan de 2e kan ik in mijn eigen huisje beginnen en écht verhuizen, en dan is het weer een stapje verder. Blijft gewoon heel onwerkelijk allemaalEn gister was echt gewoon een kutdag
![]()
Ik ben m'n stageverslag aan het afmaken, nog vandaag en maandag de tijd. Worden echt maar 15 kantjes aan tekst maar dan nog wel heel veel kantjes bijlage. Verslag zal denk ik 40-50 pagina's worden en is geen afstudeerscriptiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef Dj_unkie het volgende:
Heb geen kloot te doen op stage...heb me scriptie ingeleverd, maar de directeur wil dat ik blijf :S Heb werkelijk geen zak te doen. Had nu ook gewoon uren kunnen maken bij m'n tweede baantje :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |