abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77004541
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, je mag er best een mening over hebben. Maar stellig zeggen dat jij zelf zoiets NOOIT zou doen klinkt nogal.......zwart/wit, snap je? Ik vraag dus aan jou hoe je zo zeker weet dat het jou nooit zal overkomen, het vreemdgaan.
Ik weet stellig dat ik niet vreemd zou gaan als mijn partner terminaal op bed zou liggen, ja.
Het is een keuze die je dan maakt hoor, het OVERKOMT je niet!
pi_77004548
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef Mickeys het volgende:

(overigens kwam de kanker door zijn drang om iedere keer maar buiten de deur te gaan eten)..
eeuuuhhh, whut
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77004588
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

eeuuuhhh, whut
Je krijgt kanker van uit eten gaan, wist je niet?
pi_77004600
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik weet stellig dat ik niet vreemd zou gaan als mijn partner terminaal op bed zou liggen, ja.
Zoals ik al zei; een hoop mensen doen in die tijd dingen die ze normaliter nooit zouden doen. Kijk je dan nog steeds zo zwart/wit tegen hun aan?
pi_77004644
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Ik zou het nu ook roepen omdat ik in mijn huidige omstandigheden en positie normaal functioneer en weloverwogen objectief nadenk. Dus ik zeg 'ik ga niet vreemd'. Maar het leven kun je niet altijd sturen, en gebeurtenissen om je heen hebben invloed op je keuzes.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:54:37 #206
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77004706
Kanker krijgen kun je dus ook van je partner oplopen. Baarmoederhalskanker in dit geval. Veroorzaakt door een SOA. schijn je op te lopen als je veel wisselende contacten hebt. Ik weet voor mezelf dat ik het niet was.. tja..

Bovendien lag ik op dat moment wel "weg te kwijnen" in een ziekenhuisbed. Heb toen wederom een keuze gemaakt. Alles verwijderen. Heb dit alleen doorstaan want die kloothommel gaf niet thuis. Net zoals Kluun veelal gedaan heeft (als ik zijn boek mag geloven). Kluun is alleen op het laatst erbij geweest en heeft gesteund. maar ja, ook dat is als je zijn boek mag geloven. De waarheid is alleen bekend bij Kluun en bij Judith (Carmen). N.a.v mijn ervaring vind ik Kluun ook een kloothommel, alleen zijn boek vond ik wel super om te lezen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77004716
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; een hoop mensen doen in die tijd dingen die ze normaliter nooit zouden doen. Kijk je dan nog steeds zo zwart/wit tegen hun aan?
Wat heeft dit met zwart/wit te maken?

Ik ben genoeg dierbaren verloren en heb zoiets nooit gedaan nee. Misschien zit het bij sommige mensen al wat meer erin, maar dan vind ik het alsnog laf en weet ik zeker dat ik het nooit zou doen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:56:28 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77004767
hmm... misschien moet ik ook maar eens een boek gaan schrijven. (geintjuh)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:57:10 #209
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77004794
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef Mickeys het volgende:
N.a.v mijn ervaring vind ik Kluun ook een kloothommel, alleen zijn boek vond ik wel super om te lezen.
Hij vindt het ook super om jouw geld ontvangen te hebben. Kon 'ie weer van uit eten.

Download dan minstens z'n boeken.
pi_77004871
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:52 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Ik zou het nu ook roepen omdat ik in mijn huidige omstandigheden en positie normaal functioneer en weloverwogen objectief nadenk. Dus ik zeg 'ik ga niet vreemd'. Maar het leven kun je niet altijd sturen, en gebeurtenissen om je heen hebben invloed op je keuzes.
Dat betekent nog niet dat ik in een stress-situatie, als mijn partner op sterven ligt, vreemdga. Als we op die manier denken, zou ik over een paar jaar ook een seriemoordenaar kunnen zijn, of mijn zoon onthoofden, een verkrachter kunnen zijn, enz. Allemaal door omstandigheden waar ik geen invloed op heb en op reageer... Kom op zeg.
Jullie draven veels te ver door.
pi_77005009
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat ik in een stress-situatie, als mijn partner op sterven ligt, vreemdga. Als we op die manier denken, zou ik over een paar jaar ook een seriemoordenaar kunnen zijn, of mijn zoon onthoofden, een verkrachter kunnen zijn, enz. Allemaal door omstandigheden waar ik geen invloed op heb en op reageer... Kom op zeg.
Jullie draven veels te ver door.
Vreemdgaan gebeurt statistisch gezien natuurlijk veel vaker dan de vergelijkingen waar jij mee komt. Zo'n wonder is vreemdgaan niet. Maar het helpt wellicht wel er zo stellig in te staan hoor, dat zou kunnen. Of juist helemaal niet natuurlijk Dat je je zo strak aan dat ideaalbeeld vasthoudt dat je helemaal niet doorhebt dat je partner je bedriegt, of dat je al tijden ongelukkig bent met je partner, of dat het onverdraaglijk is als je er achter komt dat je partner je bedriegt en dat je dan met de realistische instelling 'vreemdgaan kan gebeuren' beter af bent.
pi_77006139
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Vreemdgaan gebeurt statistisch gezien natuurlijk veel vaker dan de vergelijkingen waar jij mee komt. Zo'n wonder is vreemdgaan niet. Maar het helpt wellicht wel er zo stellig in te staan hoor, dat zou kunnen. Of juist helemaal niet natuurlijk Dat je je zo strak aan dat ideaalbeeld vasthoudt dat je helemaal niet doorhebt dat je partner je bedriegt, of dat je al tijden ongelukkig bent met je partner, of dat het onverdraaglijk is als je er achter komt dat je partner je bedriegt en dat je dan met de realistische instelling 'vreemdgaan kan gebeuren' beter af bent.
Ik betwijfel of zoveel mensen vreemdgaan terwijl hun partner op sterven ligt, en daar hebben we het over he? Over Kluun, het boek dat hij geschreven heeft, dat mensen hun mening mogen hebben over wat hij heeft gedaan, en ik zie niet in wat dit te maken heeft met dit zogenaamde 'ideaalbeeld' van je wat je mij probeert aan te praten.
Ik heb er gewoon een mening over, en misschien moet jij er eens niet te ver over doorredeneren.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:37:13 #213
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77006159
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef Pool het volgende:

[..]

Hij vindt het ook super om jouw geld ontvangen te hebben. Kon 'ie weer van uit eten.

Download dan minstens z'n boeken.
Ik vind zijn boek super om te lezen dus die 10 euro waar hij dan (blijkbaar bij een gaarkeuken of zo) van uit eten kan vind ik het wel waard. mijn keuze!
pi_77006220
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik vind zijn boek super om te lezen dus die 10 euro waar hij dan (blijkbaar bij een gaarkeuken of zo) van uit eten kan vind ik het wel waard. mijn keuze!
Bij een gaarkeuken?

Hij heeft er geld genoeg aan verdient, dus die vergelijking begrijp ik niet helemaal. Hij heeft er heeeel veel geld aan verdient, dat is een feit en niet te ontkennen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:40:22 #215
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77006264
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bij een gaarkeuken?

Hij heeft er geld genoeg aan verdient, dus die vergelijking begrijp ik niet helemaal. Hij heeft er heeeel veel geld aan verdient, dat is een feit en niet te ontkennen.
Het ging om MIJN geld. Ik heb maar 10 euro betaald voor het boek. Als jij een adres weet waar je prima uit eten kan voor 10 euro, dan hoor ik het graag.
pi_77006267
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bij een gaarkeuken?

Lekker belangrijk. De 1 zijn dood is de ander zijn brood, en zo is het nu eenmaal.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:41:36 #217
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77006309
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. De 1 zijn dood is de ander zijn brood, en zo is het nu eenmaal.
Dat ook
pi_77006434
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik betwijfel of zoveel mensen vreemdgaan terwijl hun partner op sterven ligt, en daar hebben we het over he? Over Kluun, het boek dat hij geschreven heeft, dat mensen hun mening mogen hebben over wat hij heeft gedaan, en ik zie niet in wat dit te maken heeft met dit zogenaamde 'ideaalbeeld' van je wat je mij probeert aan te praten.
Ik heb er gewoon een mening over, en misschien moet jij er eens niet te ver over doorredeneren.
Het gaat een beetje door elkaar lopen nu, we hadden het over dat je niet kan weten wat je doet in zo'n situatie. Jij denkt dat wel te weten en stelt 'anders weten we ook niet of we seriemoordenaars worden over drie jaar'. Dat weten we ook niet, maar die kans is nihil, terwijl vreemdgaan menselijker is. En wat mij betreft nóg iets menselijker als het thuis niet lekker gaat. Maar goed, dat punt heb ik al meerdere keren gemaakt, maar het ging nu over of je wel of niet kan voorzien dat je nóóit vreemd zou gaan, als je partner ziek is. Dat is een ideaalbeeld ja, dat geeft niets, dat zegt niet dat dat per definitie onjuist is of niet gaat werken, maar het is een ideaalbeeld.
Ik heb er ook een mening over en ik praat op een forum graag door over iemands mening. Anders is mijn bijdrage steeds zo beperkt, als we niet op elkaar mogen reageren.
pi_77009223
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het gaat een beetje door elkaar lopen nu, we hadden het over dat je niet kan weten wat je doet in zo'n situatie. Jij denkt dat wel te weten en stelt 'anders weten we ook niet of we seriemoordenaars worden over drie jaar'. Dat weten we ook niet, maar die kans is nihil, terwijl vreemdgaan menselijker is. En wat mij betreft nóg iets menselijker als het thuis niet lekker gaat. Maar goed, dat punt heb ik al meerdere keren gemaakt, maar het ging nu over of je wel of niet kan voorzien dat je nóóit vreemd zou gaan, als je partner ziek is. Dat is een ideaalbeeld ja, dat geeft niets, dat zegt niet dat dat per definitie onjuist is of niet gaat werken, maar het is een ideaalbeeld.
Ik heb er ook een mening over en ik praat op een forum graag door over iemands mening. Anders is mijn bijdrage steeds zo beperkt, als we niet op elkaar mogen reageren.
Ik zie niet in wat een ideaalbeeld is aan de afspraak met jezelf te maken niet bij een ander in bed te liggen als je partner doodziek op bed ligt.
Je doet net of het iets is wat in de praktijk moeilijk te realiseren is.
pi_77009381
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat een ideaalbeeld is aan de afspraak met jezelf te maken niet bij een ander in bed te liggen als je partner doodziek op bed ligt.
Volgens onderzoek wel ja

http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html

pi_77009448
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens onderzoek wel ja

We hebben het nu over met een ander in bed liggen terwijl je partner terminaal is.

Wat is daar nu moeilijk aan?
pi_77009505
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We hebben het nu over met een ander in bed liggen terwijl je partner terminaal is.

Wat is daar nu moeilijk aan?
Zucht, vooruit, 40 tot 75% van de mensen in een relatie krijgt te maken met vreemdgaan, maar ze zullen vast wel stoppen als de ander terminaal is, jij je zin.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 14:31:34 (aangepast voor de kommaneukers onder ons) ]
pi_77009725
De Telegraaf
pi_77009796
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zucht, vooruit, 40 tot 75% van de mensen in een relatie gaan vreemd, maar ze zullen vast wel stoppen als de ander terminaal is, jij je zin.
Die cijfers kloppen niet. 40 Tot 75% van de mensen is ooit eens vreemdgegaan.

Dat betekent niet dat in elke relatie 40 tot 75% vreemdgaat. Hallo zeg.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:25:45 #225
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77009876
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zucht, vooruit, 40 tot 75% van de mensen in een relatie gaan vreemd, maar ze zullen vast wel stoppen als de ander terminaal is, jij je zin.
In jouw link staat dat maar 25% (ene onderzoek) tot 31% (andere onderzoek) dat doet.

Die 40% tot 76% gaat over de kans dat één van beiden of allebei het doen.
pi_77009957
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die cijfers kloppen niet. 40 Tot 75% van de mensen is ooit eens vreemdgegaan.

Dat betekent niet dat in elke relatie 40 tot 75% vreemdgaat. Hallo zeg.
quote:
Uit ander onderzoek blijkt dat de kans dat je tijdens een vaste relatie te maken krijgt met overspel, ergens tussen de 40 en 76 procent ligt.
Facking hell Ik zal het de volgende keer anders formuleren, kommaneuker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 14:28:53 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:49:46 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77010700
Wat maakt het uit. Als iemand vreemdgaat dan maakt het niet uit of de partner terminaal is of niet.

Even over feiten. Kluun ging vreemd terwijl zijn vrouw terminaal was.
mijn ex ging vreemd terwijl ik tegen kanker aan het vechten was..

dat is een score van 2 uit 2.

Het hangt er dus maar net van af onder welke groep je het onderzoek houdt. In mijn optiek gaat iemand die vreemgaat er niet mee stoppen als zijn partner wel of niet ziek is, terminaal of niet terminaal. Als de vreemdganger zijn heil thuis niet kan vinden zoekt hij/zij het ergens anders. doet een ziekte niets aan af.

Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.

*kloothommels*
pi_77010853
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.
pi_77011059
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.
Wat heeft dit allemaal nu met mij te maken?

Als iemand vreemdgaat terwijl zijn/haar partner doodziek is zullen de meesten dat afkeuren, niet?
Je hoort er te zijn voor je doodzieke partner, ipv bij een ander in het bed te liggen.
Ja, behalve als het je partner niet boeit. Maar dat zal meestal niet zo zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:07 #230
145738 superworm
is erbij
pi_77028066
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat jouw mening voor elke idioot te lezen is. Schokkend, superworm. Schokkend.
Misschien is die fluitbek iets voor je; kunnen jullie gezellig op de bank de moralist uithangen terwijl je ondertussen alle foutdoeners op deze wereld naar de hel en terug wenst.
Wellicht, ik moest toch nog over je opmerking nadenken de afgelopen dag, is dit enigszins verklaring. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.

http://frontpage.fok.nl/c(...)jn-3-verjaardag.html
http://frontpage.fok.nl/c(...)-2-hartje-zomer.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77030533
Kluun toont in ieder geval aan dat je succes kunt hebben met het zijn van een hufter. Dat vind ik eigenlijk schokkender dan wat Kluun heeft gedaan. Fout gedrag wordt beloond en de echte helden laten wij mensen in de goot liggen.
pi_77031074
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef superworm het volgende:
Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.
En dan die ene column van mij weigeren heh Die was juist bedoeld om iemand niet vreemd te laten gaan. Gevolg; dan haalt ze het wel bij iemand iemand die wel die hufter voor haar wil zijn
pi_77033605
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.

*kloothommels*
Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:42:14 #234
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77041296
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
dank!
pi_77041890
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

dank!
En dat was overigens inclusief 'kloothommels'
pi_79450509
Die Kluun is een wat ze vroeger in Amsterdam een ''schijthuis" noemde.
En dan nog verbijsterd over de reactie van zijn schoonvader.
Dat geeft nog eens aan met wat voor abject figuur we hier te maken hebben.
pi_79452453
Ik kan ook geen greintje sympathie voor die gast opbrengen. Vreemdganger of niet, ik vind het een egocentrische klootzak die bovendien niet fatsoenlijk kan schrijven.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:14:23 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79458544
Wat is dit voor kutkick?
Dit, dus.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:35:48 #239
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79459648
Een kick van 2 maanden, dat valt toch nog wel mee?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_79507257
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens onderzoek wel ja

quote:
Tot slot: hoewel overspel veel voorkomt, wijst meer dan 90 procent van alle mensen vreemdgaan af...
Grappig, en te verwachten. Een vriend van me gaat geregeld vreemd, maar ik weet zeker dat hij vreemdgaan niet goed zal keuren, als zijn mening wordt gevraagd.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:25:57 #241
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79516379
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Vogue het volgende:
Ik kan ook geen greintje sympathie voor die gast opbrengen. Vreemdganger of niet, ik vind het een egocentrische klootzak die bovendien niet fatsoenlijk kan schrijven.

En alle andere anti kluunreacties hier
Raymond van de Klundert je bent een enorme klootzak
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:49:27 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79536520
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef Pippi het volgende:

[..]

En alle andere anti kluunreacties hier
Raymond van de Klundert je bent een enorme klootzak
Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.
Dit, dus.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:25:31 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79550689
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Wat maakt het uit. Als iemand vreemdgaat dan maakt het niet uit of de partner terminaal is of niet.

Even over feiten. Kluun ging vreemd terwijl zijn vrouw terminaal was.
mijn ex ging vreemd terwijl ik tegen kanker aan het vechten was..

dat is een score van 2 uit 2.

Het hangt er dus maar net van af onder welke groep je het onderzoek houdt. In mijn optiek gaat iemand die vreemgaat er niet mee stoppen als zijn partner wel of niet ziek is, terminaal of niet terminaal. Als de vreemdganger zijn heil thuis niet kan vinden zoekt hij/zij het ergens anders. doet een ziekte niets aan af.

*kloothommels*
Mee eens, maar het zo hem wel sieren als hij zichzelf in die periode een beetje zou kunnen inhouden.
Als ik het zou weten, mocht hij van mij echt gaan wieberen. Oprotten met die gast.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 maart 2010 @ 09:07:36 #244
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79697210
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.
Boeiend, ik ben het kwijt
pi_79720023
Hier heerst de slavenmoraal. De neiging om dat wat je zelf niet durft of kunt te verheffen tot het moreel betere.

En: misschien was het wel dankzij Carmen dat Kluun in die laatste weken toch voor zijn vrouw kon zorgen. Zelf heb ik uit het boek (ik heb de film niet gezien) in elk geval niet de indruk gekregen dat hij niet van zijn vrouw hield. Dat hij ook van een andere vrouw hield, staat daar los van.

In een veel 'mildere' versie komt dit trouwens ook veelvuldig voor: als mannen vreemdgaan, is het vaak tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.

Over de situatie van Kluun kun je nauwelijks iets tot het je zelf overkomt, en zelfs dan verschilt de reactie van persoon tot persoon en van situatie tot situatie.

Maar we zijn zo goed in oordelen in dit land hè ;-). Ik vraag me werkelijk af wat je er nou aan hebt om je er zo druk om te maken dat je zelfs ruzie gaat maken in dit topic?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:43:08 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79724666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef weathergirl het volgende:
Hier heerst de slavenmoraal. De neiging om dat wat je zelf niet durft of kunt te verheffen tot het moreel betere.

En: misschien was het wel dankzij Carmen dat Kluun in die laatste weken toch voor zijn vrouw kon zorgen. Zelf heb ik uit het boek (ik heb de film niet gezien) in elk geval niet de indruk gekregen dat hij niet van zijn vrouw hield. Dat hij ook van een andere vrouw hield, staat daar los van.

In een veel 'mildere' versie komt dit trouwens ook veelvuldig voor: als mannen vreemdgaan, is het vaak tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.

Over de situatie van Kluun kun je nauwelijks iets tot het je zelf overkomt, en zelfs dan verschilt de reactie van persoon tot persoon en van situatie tot situatie.

Maar we zijn zo goed in oordelen in dit land hè ;-). Ik vraag me werkelijk af wat je er nou aan hebt om je er zo druk om te maken dat je zelfs ruzie gaat maken in dit topic?
Film niet gezien, boek niet gelezen, ik weet wel dat mannen soms niet te volgen zijn.
Ik zou me persoonlijk vreselijk schuldig voelen als ik zou liggen ketsen met een ander, als mijn man thuis ligt te spugen van zijn laatste chemo, en wetende dat hij doodgaat.
Ik zou zeggen, wacht tot ze dood is, cru, maar dat is het minste wat je kunt doen. De meeste mannen die een ander willen, hebben die mogelijkheid niet op dat vooruitzicht.
pi_79759451
Kluun
pi_79887790
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef alpeko het volgende:
Kluun toont in ieder geval aan dat je succes kunt hebben met het zijn van een hufter. Dat vind ik eigenlijk schokkender dan wat Kluun heeft gedaan. Fout gedrag wordt beloond en de echte helden laten wij mensen in de goot liggen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Hij zit nu zijn roem en geld te tellen, letterlijk over het lijk van zijn vrouw. Wat doet het met haar nagedachtenis? Ze hebben ook nog een kind, lekker om te zien hoe papa mama bedroog toen ze aan het doodgaan was. En wat vind haar familie er van dat schoonzoon zo het leven van hun dochter/zus/nicht te grabbel gooit?

Hoe mooi de film ook is, het verhaal en de aanleiding zijn ronduit kut. En dat wordt in mijn ogen uitgemolken.
pi_79896863
Die dramatische reacties van sommige hier. "Echte helden laten we in de goot liggen" Kom nou toch

Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film. En nu het een succes is geworden gaan mensen ineens zeiken dat ie geld verdient over het lijk van zijn vrouw. Wat weten wij daar nou van? De enige die echt weet hoe die relatie was met zijn vrouw is kluun zelf
pi_79903450
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Moja het volgende:
Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film.
Dat is toch ook precies wat ik bedoel? Dat men Kluun bijna ophemelt terwijl het ten eerste een matig schrijver is en ten tweede zonder de dood van zijn vrouw nog gewoon werkzaam was geweest in de reclamewereld.

Erg fijn dat Kluun eerlijk is geweest maar om nu geld te verdienen met deze eerlijkheid? Het wringt in ieder geval. Ik zou op die manier mijn geld niet willen verdienen. Maar als Volkert van der G. met zijn levensverhaal in boekvorm komt, zal dat ook wel de winkel uitvliegen. Zo werkt dat nu eenmaal. Onze nieuwsgierigheid wint het altijd van de ethiek. Ik had liever gehad dat Kluuns vrouw destijds een boek had geschreven over haar wat er in haar omging.
  zaterdag 3 april 2010 @ 15:22:36 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79903609
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat is toch ook precies wat ik bedoel? Dat men Kluun bijna ophemelt terwijl het ten eerste een matig schrijver is en ten tweede zonder de dood van zijn vrouw nog gewoon werkzaam was geweest in de reclamewereld.

Erg fijn dat Kluun eerlijk is geweest maar om nu geld te verdienen met deze eerlijkheid? Het wringt in ieder geval. Ik zou op die manier mijn geld niet willen verdienen. Maar als Volkert van der G. met zijn levensverhaal in boekvorm komt, zal dat ook wel de winkel uitvliegen. Zo werkt dat nu eenmaal. Onze nieuwsgierigheid wint het altijd van de ethiek. Ik had liever gehad dat Kluuns vrouw destijds een boek had geschreven over haar wat er in haar omging.
De beelden zullen niet mooi zijn.
pi_79921253
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Moja het volgende:
Die dramatische reacties van sommige hier. "Echte helden laten we in de goot liggen" Kom nou toch

Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film. En nu het een succes is geworden gaan mensen ineens zeiken dat ie geld verdient over het lijk van zijn vrouw. Wat weten wij daar nou van? De enige die echt weet hoe die relatie was met zijn vrouw is kluun zelf
Ja, en die vond het nodig om zoiets intiems en persoonlijks met de godganse wereld te delen. Wat je zegt klopt helemaal: wat weten wij daar nou van? Inderdaad, waarom zouden wij dat zo nodig moeten weten? Alle kuddediertjes gaan naar zijn film omdat HIJ ermee instemde dat er een film zou komen. Hij was de enige die daarvoor toestemming kon geven omdat het ZIJN verhaal is. Niet dat van zijn vrouw, niet van zijn vriendin, niet van zijn of haar familie en niet van zijn kind. Het is Kluun op de rode loper, Reinout Oerlemans en alle acteurs in "de rol van hun leven". Ach, wat zijn we toch integer met z'n allen. Vrouw ligt koud onder de grond, die heeft niets meer te zeggen.

Maar wat weten wij daar nou van? Nou, alles wat Kluun ons heeft verteld en heeft laten zien. Uit eigen persoon en op eigen initiatief.
pi_79925966
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef jeroen09 het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Hij zit nu zijn roem en geld te tellen, letterlijk over het lijk van zijn vrouw. Wat doet het met haar nagedachtenis? Ze hebben ook nog een kind, lekker om te zien hoe papa mama bedroog toen ze aan het doodgaan was. En wat vind haar familie er van dat schoonzoon zo het leven van hun dochter/zus/nicht te grabbel gooit?

Hoe mooi de film ook is, het verhaal en de aanleiding zijn ronduit kut. En dat wordt in mijn ogen uitgemolken.
Mooi toch weer, al die hypocriete moralistische mensen hier. Wel lopen te zeiken over de schrijver, maar ondertussen het boek kopen en de film in de bios zien Echte moralisten zijn weer ver te zoeken.
Als je echt zo anti-Kluun bent, dan boycot je al zijn handel. Maar nee, ramptoerisme prevaleert men boven de eigen normen en waarden
pi_79926445
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi toch weer, al die hypocriete moralistische mensen hier. Wel lopen te zeiken over de schrijver, maar ondertussen het boek kopen en de film in de bios zien Echte moralisten zijn weer ver te zoeken.
Als je echt zo anti-Kluun bent, dan boycot je al zijn handel. Maar nee, ramptoerisme prevaleert men boven de eigen normen en waarden
Ik heb het boek gelezen, maar niet zelf gekocht. M'n schoonmoeder zei dat het zo mooi was, maar had in inhoud natuurlijk niet verteld.
En de film zien, nee. Geen behoefte aan.
pi_79927512
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb het boek niet gelezen en de film niet gezien. Ik vind de man een klootzak. Verder lijkt het me onzin dat als je ergens een mening over wilt hebben je een boek niet mag lezen. Je hebt het boek gelezen, dus je mag de schrijver geen eikel vinden, vind ik nogal vreemd. En ook films over eikels kunnen nog best aardig zijn om naar te kijken, halfl hollywood is er trouwens op gebaseerd.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  Admin zondag 4 april 2010 @ 11:47:18 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79927780
Ah, het leeft weer.
Kluun is een lul. had ik al gezegd?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79927974
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
Ah, het leeft weer.
Eens.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 april 2010 @ 14:54:33 #258
22592 crew  Ole
pi_79933402
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:47 schreef yvonne het volgende:
Ah, het leeft weer.
meen je dat?
Maar hij kon er niets aan doen! Hij is namelijk een man weet je, en als man kun je je driften niet beheersen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_79939159
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:34 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb het boek niet gelezen en de film niet gezien. Ik vind de man een klootzak. Verder lijkt het me onzin dat als je ergens een mening over wilt hebben je een boek niet mag lezen. Je hebt het boek gelezen, dus je mag de schrijver geen eikel vinden, vind ik nogal vreemd. En ook films over eikels kunnen nog best aardig zijn om naar te kijken, halfl hollywood is er trouwens op gebaseerd.
Natuurlijk mag dat, maar waar baseer je je mening dan op als je niet eens weet wat er afspeelt?
pi_79952302
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:45 schreef Moja het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat, maar waar baseer je je mening dan op als je niet eens weet wat er afspeelt?
Ik heb de man wel eens gezien in interviews, ken het gegeven van zijn boek. En ik vind het een lul. Dat heb je soms.
  maandag 5 april 2010 @ 00:06:41 #261
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79953410
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef djenneke het volgende:
En ik vind het een lul. Dat heb je soms.
pi_79961771
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb de man wel eens gezien in interviews, ken het gegeven van zijn boek. En ik vind het een lul. Dat heb je soms.
Dat is prima natuurlijk. Maar het gaat hier over de inhoud van het boek. Als je die niet gelezen eens gelezen hebt waar praat je dan over
pi_79961970
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:41 schreef Moja het volgende:

[..]

Dat is prima natuurlijk. Maar het gaat hier over de inhoud van het boek. Als je die niet gelezen eens gelezen hebt waar praat je dan over
Het gaat helemaal niet over het boek. Het gaat erover dat Yvonne Kluun een lul vindt. En toevallig vind ik dat ook. Ik hoef een boek ook niet gelezen te hebben om van mening te zijn dat iemand die vreemd gaat een lul is. Laat staan iemand die dat doet die een partner heeft die ernstig ziek is. Dan ben je pas echt een hufter.

Waarom zou ik daar het boek voor nodig hebben? Ik wil het niet eens lezen over/door zo'n hufter.
pi_79962567
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:48 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet over het boek. Het gaat erover dat Yvonne Kluun een lul vindt. En toevallig vind ik dat ook. Ik hoef een boek ook niet gelezen te hebben om van mening te zijn dat iemand die vreemd gaat een lul is. Laat staan iemand die dat doet die een partner heeft die ernstig ziek is. Dan ben je pas echt een hufter.

Waarom zou ik daar het boek voor nodig hebben? Ik wil het niet eens lezen over/door zo'n hufter.
Sorry maar het gaat hier alleenmaar over het boek. Alleen de topictitel is "Kluun is een hufter" Gebaseerd op het boek lijkt me
pi_79962636
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef Moja het volgende:

[..]

Sorry maar het gaat hier alleenmaar over het boek. Alleen de topictitel is "Kluun is een hufter" Gebaseerd op het boek lijkt me
Anders ga je eerst de openingspost lezen

Alsjeblieft, hier speciaal voor jou:
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:27 schreef yvonne het volgende:
Dus dames,
niks arme zielige man die een vrouw met kanker had en zó enorm zielig was en het zó zwaar had dat ie z'n pikkie maar in vreemde vrouwen ging douwen en z'n vrouw liet creperen.
Dat doe je namelijk met kanker, je crepeert.
En dan heb je een waardeloze drol van een vent, een lafaard die je nogeens extra laat creperen, hij gaat namelijk gewoon wéér vreemd.
"Huh? wat? wéér?"

Ja, weer, het is niets minder dan een notoire vreemdganger die z'n streken en pikdrift nieteens even terzijde kon zetten toen z'n vrouw lag te creperen.

http://www.telegraaf.nl/p(...)spreekt__.html?p=2,2

Oh en dat hij niet kan schrijven waren we hopelijk al over uit?
pi_79962667
Alleen over de laatste zin kan ik moeilijk oordelen.
pi_79963081
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef djenneke het volgende:

[..]

Anders ga je eerst de openingspost lezen

Alsjeblieft, hier speciaal voor jou:
[..]
Goh bedankt zeg. Maar dat verandert niks want het gaat nog steeds over de inhoud van het boek.

Ik vind het wel apart dat mensen die het boek nooit gelezen hebben zo'n sterke mening hier over hebben. Zonder het hele verhaal te lezen. Wat ook nog eens voor een gedeelte fictie is
pi_79963479
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je de inhoud kan achterhalen aan de hand van alles wat er over geschreven en besproken is.
Dus kun je, zonder het gelezen te hebben, constateren dat Kluun een hufter is.

Zelf heb ik het gelezen en heb ik de film gezien. Het boek was beter.
Volgens mij is er een boel verzonnen, eerlijk gezegd.
pi_79964069
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:35 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je de inhoud kan achterhalen aan de hand van alles wat er over geschreven en besproken is.
Dus kun je, zonder het gelezen te hebben, constateren dat Kluun een hufter is.

Zelf heb ik het gelezen en heb ik de film gezien. Het boek was beter.
Volgens mij is er een boel verzonnen, eerlijk gezegd.
Als je je mening baseert op wat er over Kluun is geschreven en gezegd, kopier je dus eigenlijk de mening van een ander en dat vind ik raar.

En dat er een deel fictie is geeft Kluun zelf al aan. Het lijkt wel alsof mensen bijna willen geloven dat alles in het boek waar is
pi_79966485
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef Moja het volgende:

[..]

Als je je mening baseert op wat er over Kluun is geschreven en gezegd, kopier je dus eigenlijk de mening van een ander en dat vind ik raar.

En dat er een deel fictie is geeft Kluun zelf al aan. Het lijkt wel alsof mensen bijna willen geloven dat alles in het boek waar is
Juist. De interviews die die eikel geeft zijn eigenlijk ook de meningen van een ander. Ik geef dan ook helemaal geen oordeel over het boek. Ik vind mensen die vreemd gaan eikels. En mensen die hun zieke partner bedonderen nog grotere eikels. Daar hoef ik een boek (wat ook voor een gedeelte nog fictie is) niet voor te lezen. De man is in zijn interviews duidelijk genoeg.
  maandag 5 april 2010 @ 14:14:06 #271
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79966570
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Juist. De interviews die die eikel geeft zijn eigenlijk ook de meningen van een ander. Ik geef dan ook helemaal geen oordeel over het boek. Ik vind mensen die vreemd gaan eikels. En mensen die hun zieke partner bedonderen nog grotere eikels. Daar hoef ik een boek (wat ook voor een gedeelte nog fictie is) niet voor te lezen. De man is in zijn interviews duidelijk genoeg.

Principes zijn ook een vies woord tegenwoordig.
Je moet eerst dit, en dat en noem maar op, en dan pas mag je iets vinden, waar je allang een mening over had. *zucht*

[ Bericht 10% gewijzigd door ThunderBitch op 05-04-2010 14:22:21 ]
pi_79966648
boek niet gelezen,film niet gezien, interview en topics gelezen.

Conclusie: wat een gore hufter.
Ja doei.
  maandag 5 april 2010 @ 17:52:48 #273
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79972958

[..]
quote:

Helemaal mee eens
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:

Principes zijn ook een vies woord tegenwoordig.
Je moet eerst dit, en dat en noem maar op, en dan pas mag je iets vinden, waar je allang een mening over had. *zucht*
Ook helemaal mee eens
pi_79976114
Hoe je het ook wendt of keert, ik blijf het een hufter vinden. Ja, ik heb zijn 1e twee boeken gelezen (met mijn kiezen op elkaar, want ik vind dat hij dus écht niet kan schrijven), en nee, niet iedere vreemdgang(st)er is direct een hufter, maar ik heb gewoon iets tegen die kerel. Ik mag hem niet.
pi_79994168
Ah ja, dus een hoop haat tegen iemand die je a) niet persoonlijk kent maar alleen van de media en b) de desbetreffende persoon is vreemdgegaan.

Goh, dan moet iedereen hier dus ook Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink, Yolanthe, Jan, en al die anderen die regelmatig in de media zijn en vreemd zijn gegaan moeten haten en dood moeten wensen. Doen jullie dat ook?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2010 09:19:47 ]
pi_79994249
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Ah ja, dus een hoop haat tegen iemand die je a) niet persoonlijk kent maar alleen van de media en b) de desbetreffende persoon is vreemdgegaan.

Goh, dan moet iedereen hier dus ook Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink, Yolanthe, Jan, en al die anderen die regelmatig in de media zijn en vreemd zijn gegaan moeten haten en dood moeten wensen. Doen jullie dat ook?
Scorpie, als ik mijn Rosa ooit bedonder, neem ik jou als mijn 'advocaat'.
pi_79994277
Haten en doodwensen? Dat gaat wel wat ver he? Op basis van zijn houding in de media en zijn slecht geschreven boeken mag ik hem niet, is dat raar? Ik hoef toch niet iedereen persoonlijk te kennen? Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet mag om zijn vreemdgaan. Zie mijn post boven de jouwe.

Met Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit heb ik niet echt veel. De één mag ik op basis van media gedrag meer dan de ander, dat wel.
pi_79994322
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef OeJ het volgende:

[..]

Scorpie, als ik mijn Rosa ooit bedonder, neem ik jou als mijn 'advocaat'.
Ik speel graag advocaat van de duivel, zeker in dit soort topics
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef Vogue het volgende:
Haten en doodwensen? Dat gaat wel wat ver he? Op basis van zijn houding in de media en zijn slecht geschreven boeken mag ik hem niet, is dat raar? Ik hoef toch niet iedereen persoonlijk te kennen? Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet mag om zijn vreemdgaan. Zie mijn post boven de jouwe.

Met Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit heb ik niet echt veel. De één mag ik op basis van media gedrag meer dan de ander, dat wel.
Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die hem dezelfde ziekte toewensen

Kortom, het subjectief lullen over een ver-van-je-bed-show in een topic op Fok is blijkbaar entertainment voor jezelf.
Weten we dat ook weer

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2010 09:29:16 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:57:34 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79996497
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik speel graag advocaat van de duivel, zeker in dit soort topics
[..]

Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die hem dezelfde ziekte toewensen

Kortom, het subjectief lullen over een ver-van-je-bed-show in een topic op Fok is blijkbaar entertainment voor jezelf.
Weten we dat ook weer
Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waarin jij het centrum bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 06-04-2010 20:04:05 ]
pi_79996810
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waar het centrum bent.
O gaan we het overtreffende trappenspel spelen; ik vind de ramptoerisme om deze hele Kluun gast buiten proportie. Elke dag sterven er duizenden hongernegertjes in Afrika, dat is vele malen erger dan zo`n figuur als Kluun. Ik snap dan ook niet dat jullie je daar niet druk om maken, in plaats van zo`n vent die zijn pik in een ander steekt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:12:23 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79997013
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O gaan we het overtreffende trappenspel spelen; ik vind de ramptoerisme om deze hele Kluun gast buiten proportie. Elke dag sterven er duizenden hongernegertjes in Afrika, dat is vele malen erger dan zo`n figuur als Kluun. Ik snap dan ook niet dat jullie je daar niet druk om maken, in plaats van zo`n vent die zijn pik in een ander steekt.
Dat is ook erg, die hongernegertjes die elke dag sterven. Ben je nu blij?
Maar hij blijft daarom toch nog een hufter eigenlijk. Het zal je moeder wezen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:13:21 #282
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79997057
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waar het centrum bent.
Dit, dus.
pi_80016536
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:

Haten en doodwensen? Ik niet hoor. Ik vind het gewoon een lul. En de personen die je noemt vind ik eigenlijk ook niet erg sympathiek. Sinds wanneer moet je gedwongen mensen sympathiek vinden, totdat je ze persoonlijk kent? Die mensen kiezen er zelf voor om in de schijnwerpers te verschijnen. Dan vraag je om een ongefundeerde mening over jezelf. Ik ben zeer bereid die te geven.

Vreemd gaan vind ik nooit sympathiek. Ga ik ook nooit vinden. Mocht ik zelf zo dom zijn om ooit zo'n misstap te begaan, wat ik betwijfel, maar dan vind ik mezelf ook een stom kutwijf.
Maar vreemd gaan terwijl je vrouw doodziek is, is inderdaad nog minder sympathiek. Daar hoef ik geen relativering op los te laten. Dat is gewoon een mening, die weer los staat van verhongerende mensen op deze wereld, wat zeker nog vele malen erger is.

Fijn dat je jezelf ook even komt laten zien in dit rampentoerismetopic.
pi_80017018
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:56 schreef djenneke het volgende:

[..]

Haten en doodwensen? Ik niet hoor. Ik vind het gewoon een lul. En de personen die je noemt vind ik eigenlijk ook niet erg sympathiek. Sinds wanneer moet je gedwongen mensen sympathiek vinden, totdat je ze persoonlijk kent? Die mensen kiezen er zelf voor om in de schijnwerpers te verschijnen. Dan vraag je om een ongefundeerde mening over jezelf. Ik ben zeer bereid die te geven.

Vreemd gaan vind ik nooit sympathiek. Ga ik ook nooit vinden. Mocht ik zelf zo dom zijn om ooit zo'n misstap te begaan, wat ik betwijfel, maar dan vind ik mezelf ook een stom kutwijf.
Maar vreemd gaan terwijl je vrouw doodziek is, is inderdaad nog minder sympathiek. Daar hoef ik geen relativering op los te laten. Dat is gewoon een mening, die weer los staat van verhongerende mensen op deze wereld, wat zeker nog vele malen erger is.

Fijn dat je jezelf ook even komt laten zien in dit rampentoerismetopic.
Ik wens jouw man nog heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je zelf ook al dat je kakelt, da's een begin.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:12:42 #285
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80017162
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik wens jouw man nog heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je zelf ook al dat je kakelt, da's een begin.
Waar slaat dit nou weer op. Als mijn kerel het eens is met Kluunepuun, dan kan hij meteen op de sofa gaan pitten.
pi_80017674
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op. Als mijn kerel het eens is met Kluunepuun, dan kan hij meteen op de sofa gaan pitten.
Naieve vrouwen.

Dan heeft hij het daar wel over met zijn matties hoor, als jij er niet bij bent. En mochten jullie later heel toevallig samen in de kroeg staan, en zijn maat roert dat onderwerp aan, dan staat jouw vriend achter jou druk fluisterbewegingen te maken, alsmede zijn vlakke hand druk heen en weer bewegend langs zijn keel, wat betekent: AFKAPPEN! AFKAPPEN! AFKAPPEN!

Jij draait je om: "Wat deed je?"
Hij: "Niks lieverd. Niks."

[ Bericht 0% gewijzigd door OeJ op 07-04-2010 10:42:59 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:02:36 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80019226
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef OeJ het volgende:

[..]

Naieve vrouwen.

Dan heeft hij het daar wel over met zijn matties hoor, als jij er niet bij bent. En mochten jullie later heel toevallig samen in de kroeg staan, en zijn maat roert dat onderwerp aan, dan staat jouw vriend achter jou druk fluisterbewegingen te maken, alsmede zijn vlakke hand druk heen en weer bewegend langs zijn nek, wat betekent: AFKAPPEN! AFKAPPEN! AFKAPPEN!

Jij draait je om: "Wat deed je?"
Hij: "Niks lieverd. Niks."

Je hebt nogal een mooi beeld van je vriendjes.
Ik stop mijn hand voor niemand in het vuur, maar ik verwacht/hoop dat de man bij wie ik mijn ziel en zaligheid neerleg, mij niet zo'n mes in de rug steekt als Kluuntje.
For crying out loud, die vrouw ging dood, voor mij al reden genoeg om geen sex te hebben als ik me rot voel.
Het gaat niet om gewoon vreemdgaan, het gaat om in staat zijn een ander te wippen terwijl je weet dat de vrouw die je beloofd hebt "tot de dood ons scheidt" een rendez-vous heeft met de dood.
Hij kan toch gvd even wachten, en zich klem neuken nadat ze onder de grond ligt. Ik weet het, het is moeilijk om je snikkel in je broek te houden, maar have a heart.............. tssssssss....
pi_80027473
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er een verschil bestaat tussen hoe iemand overkomt in de media en de werkelijkheid. Vandaar het ongefundeerde. Alsof jij geen mening hebt over mensen die in de media optreden. Bijna iedereen heeft wel een beroemdheid die hij of zij een kwal vindt. Vaak zonder daadwerkelijk objectieve reden.

Ik kan verder hele objectief vaststellen dat iemand die vreemd gaat een hufter (m/v) is. Daar is niets ongefundeerds aan, aangezien meneer dit zelf al enkele jaren zonder enige schaamte rond weet te vertellen, als een vreemd soort van wapenfeit.

Verder wat ThunderBitch al zegt.
pi_80032063
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er een verschil bestaat tussen hoe iemand overkomt in de media en de werkelijkheid. Vandaar het ongefundeerde. Alsof jij geen mening hebt over mensen die in de media optreden. Bijna iedereen heeft wel een beroemdheid die hij of zij een kwal vindt. Vaak zonder daadwerkelijk objectieve reden.

Ik kan verder hele objectief vaststellen dat iemand die vreemd gaat een hufter (m/v) is. Daar is niets ongefundeerds aan, aangezien meneer dit zelf al enkele jaren zonder enige schaamte rond weet te vertellen, als een vreemd soort van wapenfeit.

Verder wat ThunderBitch al zegt.
Er is niks objectiefs aan jouw mening lieve schat, dat moet je toch zelf ook wel snappen.

Lets face it; jij en Thunderbitch veroordelen meneer Kluun op het feit dat hij vreemdging terwijl zijn vrouw dood lag te gaan. Dat is dan ook gelijk het enige waar jullie op afgaan. Er is geen enige vorm van nuancering, geen wederhoor, niks. Jullie nagelen hem aan het kruis, vinden het een eikel, weet ik veel wat.
Jullie roepen dat je nooit vreemd mag gaan, bladiebladiebla. Maar de wereld is niet zo zwart-wit als jullie zouden willen. Ja, mensen gaan vreemd. Ja, dat gebeurt ook als de partner ziek is, of zwanger is, of noem maar op. Maakt het dat pijnlijker? Misschien, als de partner in kwestie erachter komt wel ja.

Maar de partner van Kluun weet natuurlijk waar ze aan begon toen ze de relatie met hem kreeg. Ze wist van zijn avontuurtjes, zijn drang naar andere vrouwen. Kortom; ze wist dat hij een vreemdgaande klootzak was. En toch koos ze voor hem, inclusief tekortkomingen. Wat nou als ze geen kanker had gehad? Dan was dit je doorsnee man-gaat-vreemd verhaaltje geweest waarvan er tallozen zijn te vinden in Nederland.

Allemaal leuk, aardig en prima, maar ga dan niet roepen dat je dat doet omdat je 'objectief van mening bent dat vreemdgaan slecht is', want dat is niet objectief en zeer zeker een ongefundeerde mening gebaseerd op iemand zijn acties , niet iemand zijn persoonlijkheid . En bij Kluun kan je natuurlijk niets zeggen over zijn persoonlijkheid, want wat jij ziet is wat de media wil dat jij ziet.

Kortom, een ongefundeerde en ongezouten mening van mensen die zich moralistisch verheven voelen boven de meute omdat in hun perfecte Fok-wereldje nooit iemand vreemd gaat, zeer zeker hunzelf niet, en ten allen tijde bij zijn/haar partner blijft. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic boter op hun hoofd hebben en een ander aanduwen terwijl ze bij hun partner blijven.
pi_80032119
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hebt nogal een mooi beeld van je vriendjes.
Ik stop mijn hand voor niemand in het vuur, maar ik verwacht/hoop dat de man bij wie ik mijn ziel en zaligheid neerleg, mij niet zo'n mes in de rug steekt als Kluuntje.
Dat je het verwacht, prima. Maar vreemdgaan gebeurt ten allen tijde.
quote:
For crying out loud, die vrouw ging dood, voor mij al reden genoeg om geen sex te hebben als ik me rot voel.
En waarom zou jouw normen en waarden voor iedereen moeten gelden? Je weet niet wat er is voorgevallen, je weet niet wat feit en fictie is, kortom, je weet helemaal niks. Het enige wat je weet is dat hij zijn pik in een ander stopte terwijl zijn vrouw ziek was.
quote:
Het gaat niet om gewoon vreemdgaan, het gaat om in staat zijn een ander te wippen terwijl je weet dat de vrouw die je beloofd hebt "tot de dood ons scheidt" een rendez-vous heeft met de dood.
Nee, met de wetenschap dat de vrouw in kwestie weet dat je een notoire vreemdganger bent. Laten we nou niet de rol van de vrouw downplayen; ze wist dondersgoed waar ze aan begonnen was. En dat is ook gelijk de crux; ze dacht dat hij het wel af zou leren als ze met hem samen zou zijn. Blijkbaar niet.
quote:
Hij kan toch gvd even wachten, en zich klem neuken nadat ze onder de grond ligt. Ik weet het, het is moeilijk om je snikkel in je broek te houden, maar have a heart.............. tssssssss....
Blijkbaar kon hij niet wachten he.
pi_80032146
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat jij je partner beter behandelt dan dit, en hem iig recht geeft op zijn eigen mening. Of is jouw vriend zo`n slaafs persoon en jij de dominante?
pi_80052171
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is niks objectiefs aan jouw mening lieve schat, dat moet je toch zelf ook wel snappen.
Geen enkele mening is objectief, duh, lieffie, open deur enzo... Wel heb ik een aantal gegevens, die voor mijn persoonlijk bepalen of iemand sympathiek is of niet. Zo heb jij ook jouw regels, die heeft iedereen. Die regels volgend, staat Kluun niet positief in mijn boekje.
quote:
Lets face it; jij en Thunderbitch veroordelen meneer Kluun op het feit dat hij vreemdging terwijl zijn vrouw dood lag te gaan. Dat is dan ook gelijk het enige waar jullie op afgaan. Er is geen enige vorm van nuancering, geen wederhoor, niks. Jullie nagelen hem aan het kruis, vinden het een eikel, weet ik veel wat.
Jullie roepen dat je nooit vreemd mag gaan, bladiebladiebla. Maar de wereld is niet zo zwart-wit als jullie zouden willen. Ja, mensen gaan vreemd. Ja, dat gebeurt ook als de partner ziek is, of zwanger is, of noem maar op. Maakt het dat pijnlijker? Misschien, als de partner in kwestie erachter komt wel ja.
Poeh zeg, dat is nogal wat om te moeten "facen" hoor. Nou nou. Ik weet niet of ik wel slaap vannacht. Sinds wanneer moet je nuanceren waarom je iemand wel of niet mag? Ik vind het een slappe zak patat. Wat is jouw probleem met mijn mening?
quote:
Maar de partner van Kluun weet natuurlijk waar ze aan begon toen ze de relatie met hem kreeg. Ze wist van zijn avontuurtjes, zijn drang naar andere vrouwen. Kortom; ze wist dat hij een vreemdgaande klootzak was. En toch koos ze voor hem, inclusief tekortkomingen. Wat nou als ze geen kanker had gehad? Dan was dit je doorsnee man-gaat-vreemd verhaaltje geweest waarvan er tallozen zijn te vinden in Nederland.
Dat zij voor zo'n klootzak kiest moet ze zelf weten. Hij wordt er niet minder een klootzak van hoor. En ook zonder ziektebed was het een eikel. Nu is hij ook nog eens waardeloos. Maar dat vind ik. Jij niet. Ook prima.
quote:
Allemaal leuk, aardig en prima, maar ga dan niet roepen dat je dat doet omdat je 'objectief van mening bent dat vreemdgaan slecht is', want dat is niet objectief en zeer zeker een ongefundeerde mening gebaseerd op iemand zijn acties , niet iemand zijn persoonlijkheid . En bij Kluun kan je natuurlijk niets zeggen over zijn persoonlijkheid, want wat jij ziet is wat de media wil dat jij ziet.
Naar mijn regeltjes is dat objectief. Daadwerkelijke objectieve meningen bestaan niet he? Maar bij mij is het wel heel duidelijk en simpel ja: Vreemgaan = eikel. Vreemdgaan bij zieke partner = grotere eikel. Best simpel.
quote:
Kortom, een ongefundeerde en ongezouten mening van mensen die zich moralistisch verheven voelen boven de meute omdat in hun perfecte Fok-wereldje nooit iemand vreemd gaat, zeer zeker hunzelf niet, en ten allen tijde bij zijn/haar partner blijft. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic boter op hun hoofd hebben en een ander aanduwen terwijl ze bij hun partner blijven.
Wat een onzin. Als puber heb ik wel eens met een ander gezoend dan mijn toenmalige vriendje. Ik was toen een kutwijf dat een kutstreek uithaalde. Dat vind ik nog altijd. Ik vind jou nu moralistisch klinken. Jij weet wel hoe ik in elkaar steek door die paar posts op dit forum van me. Applaus!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:10:35 #293
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80054021
quote:
[quote]Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat je het verwacht, prima. Maar vreemdgaan gebeurt ten allen tijde.
[..]
Vreemdgaan gebeurt, maar is het daarom okay?
quote:
En waarom zou jouw normen en waarden voor iedereen moeten gelden? Je weet niet wat er is voorgevallen, je weet niet wat feit en fictie is, kortom, je weet helemaal niks. Het enige wat je weet is dat hij zijn pik in een ander stopte terwijl zijn vrouw ziek was.
[..]
Yep dat zijn mijn normen en waarden en wat je elkaar belooft als je een relatie aangaat (tenzij anders).
quote:
Nee, met de wetenschap dat de vrouw in kwestie weet dat je een notoire vreemdganger bent. Laten we nou niet de rol van de vrouw downplayen; ze wist dondersgoed waar ze aan begonnen was. En dat is ook gelijk de crux; ze dacht dat hij het wel af zou leren als ze met hem samen zou zijn. Blijkbaar niet.
[..]

Blijkbaar kon hij niet wachten he.
Dat maakt het nog niet okay. En vooral niet als je ligt te creperen, dan verwacht je in ieder geval enig fatsoen en medeleven. Ik neem niet aan dat ze lag te juichen als hij weer eens weg was om zijn zak te legen.
Nee, hij kon zeker niet wachten, en daarom is het a poor excuse for a man.

Let wel, ik weet dat de mens van nature niet monogaam is, maar reden te meer om te weten wanneer je je kunt beheersen wanneer de situatie ernaar vraagt.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:12:19 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80054091
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat jij je partner beter behandelt dan dit, en hem iig recht geeft op zijn eigen mening. Of is jouw vriend zo`n slaafs persoon en jij de dominante?
Wat is beter? Hem toestaan om rond te neuken, nee dank je. Dan moet hij vrijgezel blijven en dan kan hij zijn snikkel iedere dag in een andere doos hangen. No problem.
En nee, hij is niet slaafs, hij weet hoe ik erover denk. Hij verwacht immers van mij hetzelfde respect.
pi_80173956
Meningen meningen. Kluun lacht in zijn vuistje. Weer wat boeken verkocht, wat kaartjes voor zijn film over de toonbank en weer wat centjes over de rug van zijn dode vrouw op de rekening. En hij komt ermee weg. Slimme man. En wij maar door ruzien over moraal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')