quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen niet. 40 Tot 75% van de mensen is ooit eens vreemdgegaan.
Dat betekent niet dat in elke relatie 40 tot 75% vreemdgaat. Hallo zeg.
Facking hellquote:Uit ander onderzoek blijkt dat de kans dat je tijdens een vaste relatie te maken krijgt met overspel, ergens tussen de 40 en 76 procent ligt.
Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat een ideaalbeeld is aan de afspraak met jezelf te maken niet bij een ander in bed te liggen als je partner doodziek op bed ligt.
Je doet net of het iets is wat in de praktijk moeilijk te realiseren is.
Wat heeft dit allemaal nu met mij te maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.
Wellicht, ik moest toch nog over je opmerking nadenken de afgelopen dag, is dit enigszins verklaring. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jouw mening voor elke idioot te lezen is. Schokkend, superworm. Schokkend.
Misschien is die fluitbek iets voor je; kunnen jullie gezellig op de bank de moralist uithangen terwijl je ondertussen alle foutdoeners op deze wereld naar de hel en terug wenst.
En dan die ene column van mij weigeren hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef superworm het volgende:
Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.
Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.
*kloothommels*
dank!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens onderzoek wel ja
http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html
Grappig, en te verwachten. Een vriend van me gaat geregeld vreemd, maar ik weet zeker dat hij vreemdgaan niet goed zal keuren, als zijn mening wordt gevraagd.quote:Tot slot: hoewel overspel veel voorkomt, wijst meer dan 90 procent van alle mensen vreemdgaan af...
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Vogue het volgende:
Ik kan ook geen greintje sympathie voor die gast opbrengen. Vreemdganger of niet, ik vind het een egocentrische klootzak die bovendien niet fatsoenlijk kan schrijven.
Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef Pippi het volgende:
[..]
![]()
En alle andere anti kluunreacties hier![]()
![]()
![]()
Raymond van de Klundert je bent een enorme klootzak
Mee eens, maar het zo hem wel sieren als hij zichzelf in die periode een beetje zou kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Wat maakt het uit. Als iemand vreemdgaat dan maakt het niet uit of de partner terminaal is of niet.
Even over feiten. Kluun ging vreemd terwijl zijn vrouw terminaal was.
mijn ex ging vreemd terwijl ik tegen kanker aan het vechten was..
dat is een score van 2 uit 2.
Het hangt er dus maar net van af onder welke groep je het onderzoek houdt. In mijn optiek gaat iemand die vreemgaat er niet mee stoppen als zijn partner wel of niet ziek is, terminaal of niet terminaal. Als de vreemdganger zijn heil thuis niet kan vinden zoekt hij/zij het ergens anders. doet een ziekte niets aan af.
Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.
*kloothommels*
Boeiend, ik ben het kwijtquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.
Film niet gezien, boek niet gelezen, ik weet wel dat mannen soms niet te volgen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef weathergirl het volgende:
Hier heerst de slavenmoraal. De neiging om dat wat je zelf niet durft of kunt te verheffen tot het moreel betere.
En: misschien was het wel dankzij Carmen dat Kluun in die laatste weken toch voor zijn vrouw kon zorgen. Zelf heb ik uit het boek (ik heb de film niet gezien) in elk geval niet de indruk gekregen dat hij niet van zijn vrouw hield. Dat hij ook van een andere vrouw hield, staat daar los van.
In een veel 'mildere' versie komt dit trouwens ook veelvuldig voor: als mannen vreemdgaan, is het vaak tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.
Over de situatie van Kluun kun je nauwelijks iets tot het je zelf overkomt, en zelfs dan verschilt de reactie van persoon tot persoon en van situatie tot situatie.
Maar we zijn zo goed in oordelen in dit land hè ;-). Ik vraag me werkelijk af wat je er nou aan hebt om je er zo druk om te maken dat je zelfs ruzie gaat maken in dit topic?
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef alpeko het volgende:
Kluun toont in ieder geval aan dat je succes kunt hebben met het zijn van een hufter. Dat vind ik eigenlijk schokkender dan wat Kluun heeft gedaan. Fout gedrag wordt beloond en de echte helden laten wij mensen in de goot liggen.
Dat is toch ook precies wat ik bedoel? Dat men Kluun bijna ophemelt terwijl het ten eerste een matig schrijver is en ten tweede zonder de dood van zijn vrouw nog gewoon werkzaam was geweest in de reclamewereld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Moja het volgende:
Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |