abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77009957
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die cijfers kloppen niet. 40 Tot 75% van de mensen is ooit eens vreemdgegaan.

Dat betekent niet dat in elke relatie 40 tot 75% vreemdgaat. Hallo zeg.
quote:
Uit ander onderzoek blijkt dat de kans dat je tijdens een vaste relatie te maken krijgt met overspel, ergens tussen de 40 en 76 procent ligt.
Facking hell Ik zal het de volgende keer anders formuleren, kommaneuker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 14:28:53 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:49:46 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77010700
Wat maakt het uit. Als iemand vreemdgaat dan maakt het niet uit of de partner terminaal is of niet.

Even over feiten. Kluun ging vreemd terwijl zijn vrouw terminaal was.
mijn ex ging vreemd terwijl ik tegen kanker aan het vechten was..

dat is een score van 2 uit 2.

Het hangt er dus maar net van af onder welke groep je het onderzoek houdt. In mijn optiek gaat iemand die vreemgaat er niet mee stoppen als zijn partner wel of niet ziek is, terminaal of niet terminaal. Als de vreemdganger zijn heil thuis niet kan vinden zoekt hij/zij het ergens anders. doet een ziekte niets aan af.

Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.

*kloothommels*
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77010853
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat een ideaalbeeld is aan de afspraak met jezelf te maken niet bij een ander in bed te liggen als je partner doodziek op bed ligt.
Je doet net of het iets is wat in de praktijk moeilijk te realiseren is.
Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.
pi_77011059
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is toch een ideale situatie? Wat is daar nou raar aan? Jij houdt jezelf een ideaalbeeld voor van hoe een relatie werkt op het gebied van trouw, en als jij daar gelukkig van wordt en jullie gaan nooit vreemd en jullie relatie is helemaal gezond dan is dat heel mooi.
Wat heeft dit allemaal nu met mij te maken?

Als iemand vreemdgaat terwijl zijn/haar partner doodziek is zullen de meesten dat afkeuren, niet?
Je hoort er te zijn voor je doodzieke partner, ipv bij een ander in het bed te liggen.
Ja, behalve als het je partner niet boeit. Maar dat zal meestal niet zo zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:07 #230
145738 superworm
is erbij
pi_77028066
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat jouw mening voor elke idioot te lezen is. Schokkend, superworm. Schokkend.
Misschien is die fluitbek iets voor je; kunnen jullie gezellig op de bank de moralist uithangen terwijl je ondertussen alle foutdoeners op deze wereld naar de hel en terug wenst.
Wellicht, ik moest toch nog over je opmerking nadenken de afgelopen dag, is dit enigszins verklaring. Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.

http://frontpage.fok.nl/c(...)jn-3-verjaardag.html
http://frontpage.fok.nl/c(...)-2-hartje-zomer.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77030533
Kluun toont in ieder geval aan dat je succes kunt hebben met het zijn van een hufter. Dat vind ik eigenlijk schokkender dan wat Kluun heeft gedaan. Fout gedrag wordt beloond en de echte helden laten wij mensen in de goot liggen.
pi_77031074
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef superworm het volgende:
Ik heb bijzonder slechte ervaringen met vreemdgaan.
En dan die ene column van mij weigeren heh Die was juist bedoeld om iemand niet vreemd te laten gaan. Gevolg; dan haalt ze het wel bij iemand iemand die wel die hufter voor haar wil zijn
pi_77033605
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Als het gaat om eerbied tijdens de relatie als de ander terminaal is? hoe hypocriet kun je zijn. eerbied had er ook moeten zijn voordat de ander terminaal werd en dat was er overduidelijk niet.

*kloothommels*
Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:42:14 #234
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_77041296
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Hé, eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!
dank!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_77041890
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

dank!
En dat was overigens inclusief 'kloothommels'
pi_79450509
Die Kluun is een wat ze vroeger in Amsterdam een ''schijthuis" noemde.
En dan nog verbijsterd over de reactie van zijn schoonvader.
Dat geeft nog eens aan met wat voor abject figuur we hier te maken hebben.
pi_79452453
Ik kan ook geen greintje sympathie voor die gast opbrengen. Vreemdganger of niet, ik vind het een egocentrische klootzak die bovendien niet fatsoenlijk kan schrijven.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:14:23 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79458544
Wat is dit voor kutkick?
Dit, dus.
  maandag 22 maart 2010 @ 19:35:48 #239
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79459648
Een kick van 2 maanden, dat valt toch nog wel mee?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_79507257
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens onderzoek wel ja

http://www.vreemdgaan-overspel.nl/feiten.html

quote:
Tot slot: hoewel overspel veel voorkomt, wijst meer dan 90 procent van alle mensen vreemdgaan af...
Grappig, en te verwachten. Een vriend van me gaat geregeld vreemd, maar ik weet zeker dat hij vreemdgaan niet goed zal keuren, als zijn mening wordt gevraagd.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:25:57 #241
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79516379
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Vogue het volgende:
Ik kan ook geen greintje sympathie voor die gast opbrengen. Vreemdganger of niet, ik vind het een egocentrische klootzak die bovendien niet fatsoenlijk kan schrijven.

En alle andere anti kluunreacties hier
Raymond van de Klundert je bent een enorme klootzak
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:49:27 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79536520
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef Pippi het volgende:

[..]

En alle andere anti kluunreacties hier
Raymond van de Klundert je bent een enorme klootzak
Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.
Dit, dus.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:25:31 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79550689
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:49 schreef Mickeys het volgende:
Wat maakt het uit. Als iemand vreemdgaat dan maakt het niet uit of de partner terminaal is of niet.

Even over feiten. Kluun ging vreemd terwijl zijn vrouw terminaal was.
mijn ex ging vreemd terwijl ik tegen kanker aan het vechten was..

dat is een score van 2 uit 2.

Het hangt er dus maar net van af onder welke groep je het onderzoek houdt. In mijn optiek gaat iemand die vreemgaat er niet mee stoppen als zijn partner wel of niet ziek is, terminaal of niet terminaal. Als de vreemdganger zijn heil thuis niet kan vinden zoekt hij/zij het ergens anders. doet een ziekte niets aan af.

*kloothommels*
Mee eens, maar het zo hem wel sieren als hij zichzelf in die periode een beetje zou kunnen inhouden.
Als ik het zou weten, mocht hij van mij echt gaan wieberen. Oprotten met die gast.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 maart 2010 @ 09:07:36 #244
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_79697210
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ten eerste zal ie het niet lezen en ten tweede zal ie geen cent minder om deze meningsverkondiging verdienen.
Boeiend, ik ben het kwijt
pi_79720023
Hier heerst de slavenmoraal. De neiging om dat wat je zelf niet durft of kunt te verheffen tot het moreel betere.

En: misschien was het wel dankzij Carmen dat Kluun in die laatste weken toch voor zijn vrouw kon zorgen. Zelf heb ik uit het boek (ik heb de film niet gezien) in elk geval niet de indruk gekregen dat hij niet van zijn vrouw hield. Dat hij ook van een andere vrouw hield, staat daar los van.

In een veel 'mildere' versie komt dit trouwens ook veelvuldig voor: als mannen vreemdgaan, is het vaak tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.

Over de situatie van Kluun kun je nauwelijks iets tot het je zelf overkomt, en zelfs dan verschilt de reactie van persoon tot persoon en van situatie tot situatie.

Maar we zijn zo goed in oordelen in dit land hè ;-). Ik vraag me werkelijk af wat je er nou aan hebt om je er zo druk om te maken dat je zelfs ruzie gaat maken in dit topic?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:43:08 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79724666
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:11 schreef weathergirl het volgende:
Hier heerst de slavenmoraal. De neiging om dat wat je zelf niet durft of kunt te verheffen tot het moreel betere.

En: misschien was het wel dankzij Carmen dat Kluun in die laatste weken toch voor zijn vrouw kon zorgen. Zelf heb ik uit het boek (ik heb de film niet gezien) in elk geval niet de indruk gekregen dat hij niet van zijn vrouw hield. Dat hij ook van een andere vrouw hield, staat daar los van.

In een veel 'mildere' versie komt dit trouwens ook veelvuldig voor: als mannen vreemdgaan, is het vaak tijdens de zwangerschap van zijn vrouw.

Over de situatie van Kluun kun je nauwelijks iets tot het je zelf overkomt, en zelfs dan verschilt de reactie van persoon tot persoon en van situatie tot situatie.

Maar we zijn zo goed in oordelen in dit land hè ;-). Ik vraag me werkelijk af wat je er nou aan hebt om je er zo druk om te maken dat je zelfs ruzie gaat maken in dit topic?
Film niet gezien, boek niet gelezen, ik weet wel dat mannen soms niet te volgen zijn.
Ik zou me persoonlijk vreselijk schuldig voelen als ik zou liggen ketsen met een ander, als mijn man thuis ligt te spugen van zijn laatste chemo, en wetende dat hij doodgaat.
Ik zou zeggen, wacht tot ze dood is, cru, maar dat is het minste wat je kunt doen. De meeste mannen die een ander willen, hebben die mogelijkheid niet op dat vooruitzicht.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79759451
Kluun
pi_79887790
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef alpeko het volgende:
Kluun toont in ieder geval aan dat je succes kunt hebben met het zijn van een hufter. Dat vind ik eigenlijk schokkender dan wat Kluun heeft gedaan. Fout gedrag wordt beloond en de echte helden laten wij mensen in de goot liggen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Hij zit nu zijn roem en geld te tellen, letterlijk over het lijk van zijn vrouw. Wat doet het met haar nagedachtenis? Ze hebben ook nog een kind, lekker om te zien hoe papa mama bedroog toen ze aan het doodgaan was. En wat vind haar familie er van dat schoonzoon zo het leven van hun dochter/zus/nicht te grabbel gooit?

Hoe mooi de film ook is, het verhaal en de aanleiding zijn ronduit kut. En dat wordt in mijn ogen uitgemolken.
pi_79896863
Die dramatische reacties van sommige hier. "Echte helden laten we in de goot liggen" Kom nou toch

Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film. En nu het een succes is geworden gaan mensen ineens zeiken dat ie geld verdient over het lijk van zijn vrouw. Wat weten wij daar nou van? De enige die echt weet hoe die relatie was met zijn vrouw is kluun zelf
pi_79903450
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef Moja het volgende:
Kluun is gewoon eerlijk geweest in zijn boek. Hij heeft dat zélf niet opgehemeld, dat hebben de lezers gedaan, die maken er een hele hype van en gaan massaal als kudde dieren naar de film.
Dat is toch ook precies wat ik bedoel? Dat men Kluun bijna ophemelt terwijl het ten eerste een matig schrijver is en ten tweede zonder de dood van zijn vrouw nog gewoon werkzaam was geweest in de reclamewereld.

Erg fijn dat Kluun eerlijk is geweest maar om nu geld te verdienen met deze eerlijkheid? Het wringt in ieder geval. Ik zou op die manier mijn geld niet willen verdienen. Maar als Volkert van der G. met zijn levensverhaal in boekvorm komt, zal dat ook wel de winkel uitvliegen. Zo werkt dat nu eenmaal. Onze nieuwsgierigheid wint het altijd van de ethiek. Ik had liever gehad dat Kluuns vrouw destijds een boek had geschreven over haar wat er in haar omging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')