Scorpie, als ik mijn Rosaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Ah ja, dus een hoop haat tegen iemand die je a) niet persoonlijk kent maar alleen van de media en b) de desbetreffende persoon is vreemdgegaan.
Goh, dan moet iedereen hier dus ook Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink, Yolanthe, Jan, en al die anderen die regelmatig in de media zijn en vreemd zijn gegaan moeten haten en dood moeten wensen. Doen jullie dat ook?
Ik speel graag advocaat van de duivel, zeker in dit soort topicsquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef OeJ het volgende:
[..]
Scorpie, als ik mijn Rosaooit bedonder, neem ik jou als mijn 'advocaat'.
Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die hem dezelfde ziekte toewensenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef Vogue het volgende:
Haten en doodwensen?Dat gaat wel wat ver he? Op basis van zijn houding in de media en zijn slecht geschreven boeken mag ik hem niet, is dat raar? Ik hoef toch niet iedereen persoonlijk te kennen? Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet mag om zijn vreemdgaan. Zie mijn post boven de jouwe.
Met Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink Yolanthe Cabau van Kasbergen en Jan Smit heb ik niet echt veel. De één mag ik op basis van media gedrag meer dan de ander, dat wel.
Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waarin jij het centrum bent.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik speel graag advocaat van de duivel, zeker in dit soort topics
[..]
Ja, er zijn daadwerkelijk mensen die hem dezelfde ziekte toewensen![]()
Kortom, het subjectief lullen over een ver-van-je-bed-show in een topic op Fok is blijkbaar entertainment voor jezelf.
Weten we dat ook weer
O gaan we het overtreffende trappenspel spelen; ik vind de ramptoerisme om deze hele Kluun gast buiten proportie. Elke dag sterven er duizenden hongernegertjes in Afrika, dat is vele malen erger dan zo`n figuur als Kluun. Ik snap dan ook niet dat jullie je daar niet druk om maken, in plaats van zo`n vent die zijn pik in een ander steekt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waar het centrum bent.
Dat is ook erg, die hongernegertjes die elke dag sterven. Ben je nu blij?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O gaan we het overtreffende trappenspel spelen; ik vind de ramptoerisme om deze hele Kluun gast buiten proportie. Elke dag sterven er duizenden hongernegertjes in Afrika, dat is vele malen erger dan zo`n figuur als Kluun. Ik snap dan ook niet dat jullie je daar niet druk om maken, in plaats van zo`n vent die zijn pik in een ander steekt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het feit dat hij vreemdgaat (ben je sowieso al een hufter als je dat doet, maar enfin) het feit dat je dat doet terwijl je vrouw afscheid aan het nemen is van haar leven waar het centrum bent.
Haten en doodwensen? Ik niet hoor. Ik vind het gewoon een lul. En de personen die je noemt vind ik eigenlijk ook niet erg sympathiek. Sinds wanneer moet je gedwongen mensen sympathiek vinden, totdat je ze persoonlijk kent? Die mensen kiezen er zelf voor om in de schijnwerpers te verschijnen. Dan vraag je om een ongefundeerde mening over jezelf. Ik ben zeer bereid die te geven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Ah ja, dus een hoop haat tegen iemand die je a) niet persoonlijk kent maar alleen van de media en b) de desbetreffende persoon is vreemdgegaan.
Goh, dan moet iedereen hier dus ook Adam Curry, Ron Brandsteder, Georgina Verbaan, Dries Roelvink, Yolanthe, Jan, en al die anderen die regelmatig in de media zijn en vreemd zijn gegaan moeten haten en dood moeten wensen. Doen jullie dat ook?
Ik wens jouw man nog heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je zelf ook al dat je kakelt, da's een begin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haten en doodwensen? Ik niet hoor. Ik vind het gewoon een lul. En de personen die je noemt vind ik eigenlijk ook niet erg sympathiek. Sinds wanneer moet je gedwongen mensen sympathiek vinden, totdat je ze persoonlijk kent? Die mensen kiezen er zelf voor om in de schijnwerpers te verschijnen. Dan vraag je om een ongefundeerde mening over jezelf. Ik ben zeer bereid die te geven.
Vreemd gaan vind ik nooit sympathiek. Ga ik ook nooit vinden. Mocht ik zelf zo dom zijn om ooit zo'n misstap te begaan, wat ik betwijfel, maar dan vind ik mezelf ook een stom kutwijf.
Maar vreemd gaan terwijl je vrouw doodziek is, is inderdaad nog minder sympathiek. Daar hoef ik geen relativering op los te laten. Dat is gewoon een mening, die weer los staat van verhongerende mensen op deze wereld, wat zeker nog vele malen erger is.
Fijn dat je jezelf ook even komt laten zien in dit rampentoerismetopic.
Waar slaat dit nou weer op. Als mijn kerel het eens is met Kluunepuun, dan kan hij meteen op de sofa gaan pitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik wens jouw man nog heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je zelf ook al dat je kakelt, da's een begin.
Naieve vrouwen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Als mijn kerel het eens is met Kluunepuun, dan kan hij meteen op de sofa gaan pitten.
Je hebt nogal een mooi beeld van je vriendjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Naieve vrouwen.![]()
Dan heeft hij het daar wel over met zijn matties hoor, als jij er niet bij bent. En mochten jullie later heel toevallig samen in de kroeg staan, en zijn maat roert dat onderwerp aan, dan staat jouw vriend achter jou druk fluisterbewegingen te maken, alsmede zijn vlakke hand druk heen en weer bewegend langs zijn nek, wat betekent: AFKAPPEN! AFKAPPEN! AFKAPPEN!
Jij draait je om: "Wat deed je?"
Hij: "Niks lieverd. Niks."
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik wens jouw man nog heel veel sterkte toe. Maar gelukkig zie je zelf ook al dat je kakelt, da's een begin.
Er is niks objectiefs aan jouw mening lieve schat, dat moet je toch zelf ook wel snappen.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Ik weet wel dat er een verschil bestaat tussen hoe iemand overkomt in de media en de werkelijkheid. Vandaar het ongefundeerde. Alsof jij geen mening hebt over mensen die in de media optreden. Bijna iedereen heeft wel een beroemdheid die hij of zij een kwal vindt. Vaak zonder daadwerkelijk objectieve reden.
Ik kan verder hele objectief vaststellen dat iemand die vreemd gaat een hufter (m/v) is. Daar is niets ongefundeerds aan, aangezien meneer dit zelf al enkele jaren zonder enige schaamte rond weet te vertellen, als een vreemd soort van wapenfeit.
Verder wat ThunderBitch al zegt.
Dat je het verwacht, prima. Maar vreemdgaan gebeurt ten allen tijde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hebt nogal een mooi beeld van je vriendjes.
Ik stop mijn hand voor niemand in het vuur, maar ik verwacht/hoop dat de man bij wie ik mijn ziel en zaligheid neerleg, mij niet zo'n mes in de rug steekt als Kluuntje.
En waarom zou jouw normen en waarden voor iedereen moeten gelden? Je weet niet wat er is voorgevallen, je weet niet wat feit en fictie is, kortom, je weet helemaal niks. Het enige wat je weet is dat hij zijn pik in een ander stopte terwijl zijn vrouw ziek was.quote:For crying out loud, die vrouw ging dood, voor mij al reden genoeg om geen sex te hebben als ik me rot voel.
Nee, met de wetenschap dat de vrouw in kwestie weet dat je een notoire vreemdganger bent. Laten we nou niet de rol van de vrouw downplayen; ze wist dondersgoed waar ze aan begonnen was. En dat is ook gelijk de crux; ze dacht dat hij het wel af zou leren als ze met hem samen zou zijn. Blijkbaar niet.quote:Het gaat niet om gewoon vreemdgaan, het gaat om in staat zijn een ander te wippen terwijl je weet dat de vrouw die je beloofd hebt "tot de dood ons scheidt" een rendez-vous heeft met de dood.
Blijkbaar kon hij niet wachten he.quote:Hij kan toch gvd even wachten, en zich klem neuken nadat ze onder de grond ligt. Ik weet het, het is moeilijk om je snikkel in je broek te houden, maar have a heart.............. tssssssss....
Ik mag hopen dat jij je partner beter behandelt dan dit, en hem iig recht geeft op zijn eigen mening. Of is jouw vriend zo`n slaafs persoon en jij de dominante?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Als mijn kerel het eens is met Kluunepuun, dan kan hij meteen op de sofa gaan pitten.
Geen enkele mening is objectief, duh, lieffie, open deur enzo... Wel heb ik een aantal gegevens, die voor mijn persoonlijk bepalen of iemand sympathiek is of niet. Zo heb jij ook jouw regels, die heeft iedereen. Die regels volgend, staat Kluun niet positief in mijn boekje.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is niks objectiefs aan jouw mening lieve schat, dat moet je toch zelf ook wel snappen.
Poeh zeg, dat is nogal wat om te moeten "facen" hoor. Nou nou. Ik weet niet of ik wel slaap vannacht. Sinds wanneer moet je nuanceren waarom je iemand wel of niet mag? Ik vind het een slappe zak patat. Wat is jouw probleem met mijn mening?quote:Lets face it; jij en Thunderbitch veroordelen meneer Kluun op het feit dat hij vreemdging terwijl zijn vrouw dood lag te gaan. Dat is dan ook gelijk het enige waar jullie op afgaan. Er is geen enige vorm van nuancering, geen wederhoor, niks. Jullie nagelen hem aan het kruis, vinden het een eikel, weet ik veel wat.
Jullie roepen dat je nooit vreemd mag gaan, bladiebladiebla. Maar de wereld is niet zo zwart-wit als jullie zouden willen. Ja, mensen gaan vreemd. Ja, dat gebeurt ook als de partner ziek is, of zwanger is, of noem maar op. Maakt het dat pijnlijker? Misschien, als de partner in kwestie erachter komt wel ja.
Dat zij voor zo'n klootzak kiest moet ze zelf weten. Hij wordt er niet minder een klootzak van hoor. En ook zonder ziektebed was het een eikel. Nu is hij ook nog eens waardeloos. Maar dat vind ik. Jij niet. Ook prima.quote:Maar de partner van Kluun weet natuurlijk waar ze aan begon toen ze de relatie met hem kreeg. Ze wist van zijn avontuurtjes, zijn drang naar andere vrouwen. Kortom; ze wist dat hij een vreemdgaande klootzak was. En toch koos ze voor hem, inclusief tekortkomingen. Wat nou als ze geen kanker had gehad? Dan was dit je doorsnee man-gaat-vreemd verhaaltje geweest waarvan er tallozen zijn te vinden in Nederland.
Naar mijn regeltjes is dat objectief. Daadwerkelijke objectieve meningen bestaan niet he? Maar bij mij is het wel heel duidelijk en simpel ja: Vreemgaan = eikel. Vreemdgaan bij zieke partner = grotere eikel. Best simpel.quote:Allemaal leuk, aardig en prima, maar ga dan niet roepen dat je dat doet omdat je 'objectief van mening bent dat vreemdgaan slecht is', want dat is niet objectief en zeer zeker een ongefundeerde mening gebaseerd op iemand zijn acties , niet iemand zijn persoonlijkheid . En bij Kluun kan je natuurlijk niets zeggen over zijn persoonlijkheid, want wat jij ziet is wat de media wil dat jij ziet.
Wat een onzin. Als puber heb ik wel eens met een ander gezoend dan mijn toenmalige vriendje. Ik was toen een kutwijf dat een kutstreek uithaalde. Dat vind ik nog altijd. Ik vind jou nu moralistisch klinken. Jij weet wel hoe ik in elkaar steek door die paar posts op dit forum van me. Applaus!quote:Kortom, een ongefundeerde en ongezouten mening van mensen die zich moralistisch verheven voelen boven de meute omdat in hun perfecte Fok-wereldje nooit iemand vreemd gaat, zeer zeker hunzelf niet, en ten allen tijde bij zijn/haar partner blijft. Nu ben ik wel benieuwd hoeveel mensen in dit topic boter op hun hoofd hebben en een ander aanduwen terwijl ze bij hun partner blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Vreemdgaan gebeurt, maar is het daarom okay?quote:[quote]Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je het verwacht, prima. Maar vreemdgaan gebeurt ten allen tijde.
[..]
Yep dat zijn mijn normen en waarden en wat je elkaar belooft als je een relatie aangaat (tenzij anders).quote:En waarom zou jouw normen en waarden voor iedereen moeten gelden? Je weet niet wat er is voorgevallen, je weet niet wat feit en fictie is, kortom, je weet helemaal niks. Het enige wat je weet is dat hij zijn pik in een ander stopte terwijl zijn vrouw ziek was.
[..]
Dat maakt het nog niet okay. En vooral niet als je ligt te creperen, dan verwacht je in ieder geval enig fatsoen en medeleven. Ik neem niet aan dat ze lag te juichen als hij weer eens weg was om zijn zak te legen.quote:Nee, met de wetenschap dat de vrouw in kwestie weet dat je een notoire vreemdganger bent. Laten we nou niet de rol van de vrouw downplayen; ze wist dondersgoed waar ze aan begonnen was. En dat is ook gelijk de crux; ze dacht dat hij het wel af zou leren als ze met hem samen zou zijn. Blijkbaar niet.
[..]
Blijkbaar kon hij niet wachten he.
Wat is beter? Hem toestaan om rond te neuken, nee dank je. Dan moet hij vrijgezel blijven en dan kan hij zijn snikkel iedere dag in een andere doos hangen. No problem.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij je partner beter behandelt dan dit, en hem iig recht geeft op zijn eigen mening. Of is jouw vriend zo`n slaafs persoon en jij de dominante?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |