SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Paul op 07-01-2010 02:37:46 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja stomquote:
hij blijft leukquote:
Ik zit niet op school meerquote:
Last van vocht in je keldertje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:54 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ook een message voor Pixie.
Je bent cute as hell.
Thank you very muchquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:54 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ook een message voor Pixie.
Je bent cute as hell.
quote:
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Last van vocht in je keldertje?
he een vrouwelijke fobo hosselaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he een vrouwelijke fobo hosselaar
Vies vrouwtje! Tja, als ik op de meiskes zou vallen zou ik jullie ook keihard doen op basis van jullie fobo!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Seven is gewoon liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.
Alsof dit in de verste verten ook maar iets te maken heeft met elkaar willen bespringen. Zoiets wordt niet uitgesloten maar het is in 9 van de 10 keer niet het hoofddoel. De meesten van ons werken met succes vanuit de friendzone.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vies vrouwtje! Tja, als ik op de meiskes zou vallen zou ik jullie ook keihard doen op basis van jullie fobo!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Er zijn ook mannen die niet zo zijn heJa, dat zijn mannen die in de fail friendzone zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Godverdomme, moet ik eerst in je friendzone zien te komen, dan je op zijn minst bi zien te krijgen en dan maak ik pas een kans? Dat is mij teveel werk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alsof dit in de verste verten ook maar iets te maken heeft met elkaar willen bespringen. Zoiets wordt niet uitgesloten maar het is in 9 van de 10 keer niet het hoofddoel. De meesten van ons werken met succes vanuit de friendzone.
Dit dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alsof dit in de verste verten ook maar iets te maken heeft met elkaar willen bespringen. Zoiets wordt niet uitgesloten maar het is in 9 van de 10 keer niet het hoofddoel. De meesten van ons werken met succes vanuit de friendzone.
ik zat even te kijken naar actieve topics , kom ik jou tegen , de lesbian nextdoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Seven is gewoon lief![]()
Dus niet zeuren
Hoor ik graag. Maar don't worry. De overige mensen in dit topic zijn voor mij ontbijt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Seven is gewoon lief![]()
Dus niet zeuren
Ik ben al bi, vermoed ik. Maar dan nog is de friendzone in mijn geval een deathtrap voor mannen en een winvijver voor vrouwen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Godverdomme, moet ik eerst in je friendzone zien te komen, dan je op zijn minst bi zien te krijgen en dan maak ik pas een kans? Dat is mij teveel werk!
Gvd ik heb geen vrienden, en nu??quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mannen die in de fail friendzone zitten.
Nee helemaal gayquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:08 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat even te kijken naar actieve topics , kom ik jou tegen , de lesbian nextdoor
ik hoop dat je ook een beetje bi bent
Je bent autistisch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd ik heb geen vrienden, en nu??
Paul jonguhhh jij onrust schopperquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gvd ik heb geen vrienden, en nu??
Gaydar!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
Oh dacht dat mijn naam er stond![]()
Aan de andere kant ...wie kent mij nu
Jahoor ga je gangquote:
Vanwaar die haat tegen iemand die je niet kent?quote:
Lees nog eens héél goed? En probeer je dan af te vragen wat hij precies bedoelde?quote:
Ja ik zit al een tijdje op mn hand zodat ik zodrekt weer los kanquote:
Terug lezen is tegen het bedrijfsbeleidquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees nog eens héél goed? En probeer je dan af te vragen wat hij precies bedoelde?
Gast. Het is Fok!. Alwaar ik mijn aversie jegens mannen kan ventileren. Interesseert me niet of ik je ken, je hebt een piemel en dus dien je met de grond gelijk gemaakt te worden! TEN STRIJDEEEEEEEEEUUUUUUH!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanwaar die haat tegen iemand die je niet kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij probeert het via de friendzone. Fail.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gast. Het is Fok!. Alwaar ik mijn aversie jegens mannen kan ventileren. Interesseert me niet of ik je ken, je hebt een piemel en dus dien je met de grond gelijk gemaakt te worden! TEN STRIJDEEEEEEEEEUUUUUUH!Ja maar ik als autist zijnde kan werkelijkheid en fictie niet goed uit elkaar houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef SolidasRock het volgende:
Het wilt maar niet vlotten met de ONZ-topicjes he? Het overgrote deel van de FOKkers die nog wakker zijn zijn apestoned of missen een deel van hun hersencapaciteit (gedoneerd aan het goede doel of zo?).
Offtopic: Hoi Seven![]()
Dude...quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef kitao het volgende:
[..]
nog geen 20 en nu al lesbisch ?
heb je al een echte vent gehad ?
Waarschijnlijk iemand zoals jij gezien ze lesbisch is geworden!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb een ghb en coke op, ben dus niet apestoned en ben autistisch heb ik net vernomenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef SolidasRock het volgende:
Het wilt maar niet vlotten met de ONZ-topicjes he? Het overgrote deel van de FOKkers die nog wakker zijn zijn apestoned of missen een deel van hun hersencapaciteit (gedoneerd aan het goede doel of zo?).
Ik bedankt liever deze keer als het niet erg isquote:
kan best zijn , ik ben niet bepaald een don juan , maar een potje heterosex kan ik haar nog wel bijbrengen..quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarschijnlijk iemand zoals jij gezien ze lesbisch is geworden!
GHB? Hoop je verkracht te worden om op deze manier dan toch nog eindelijk ontmaagd te worden?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een ghb en coke op, ben dus niet apestoned en ben autistisch heb ik net vernomen
en nu
Ja want wanneer je ghb in je eentje veilig thuis neemt is de kans dat je verkracht wordt heel groot natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
GHB? Hoop je verkracht te worden om op deze manier dan toch nog eindelijk ontmaagd te worden?
Nu je het zegtquote:
volgende keer beter dan , ik ga je een tijdje stalken op ONZ als je het niet erg vind..quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:21 schreef Pixie. het volgende:
Ik bedankt liever deze keer als het niet erg is
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want wanneer je ghb in je eentje veilig thuis neemt is de kans dat je verkracht wordt heel groot natuurlijk
Mag altijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:24 schreef kitao het volgende:
[..]
volgende keer beter dan , ik ga je een tijdje stalken op ONZ als je het niet erg vind..
Watch and observe, mannen.quote:
Goh, een cursus hoe versier ik een lesbo. Ja daar heb ik als hetero echt enorm veel aan! Hulde aan 7! Een hele nieuwe gesloten wereld blijft hiermee gesloten! Wat een openbaring!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Watch and observe, mannen.
Dit is niet de eerste keer dat zij om mij lacht, deze modus hou ik nu nog even vast en over enkele dagen zal ik een move maken voor MSN. Daar volgen lange persoonlijke diepe gesprekken, een lach en een traan alvorens wij besluiten om eens koffie te gaan drinken. Daarna spreken wij nog eens af en wie weet, als het echt klikt, zijn wij over een aantal weken (afhankelijk van de intensiteit van het contact) een stelletje en rond die periode zal er ook gesekst worden.
Zie hier het verschil met mannen: een random bimbo lacht op internet om hem. Hij ziet neukpotentie en begint direct te PM-en. Al in de derde PM wordt er gezanikt om MSN. Op MSN wordt er binnen 3 oppervlakkige gesprekken (waarin het liefst ook seks besproken wordt) aangedrongen op telefoonnummers. Na 2 dagen sms-en heeft het lang genoeg geduurd. De dame wordt uitgenodigd in een café en er wordt veel gedronken (alleen drinken is zóóó ongezellig, toe dan hee, neem jij er ook nog ééntje! of wissel af met een tequila?). Verder wordt er een seksueel frame neergezet, aanrakingen, complimentjes etc. Vervolgens stelt hij zijn slaapbank beschikbaar en gaan ze naar zijn huis. Eenmaal thuis blijkt hij niet genoeg dekens te hebben, nog één drankje om het warm te krijgen, nog éven de slaapkamer bekijken. Seks is een feit. Volgende ochtend is onwennig, zij maakt zich uit de voeten en vervolgens doet hij afstandelijk om het wat later dood te laten bloeden.
[/generalisatiemodus]
Niet heel groot maar er IS een kans. Je moet naar net in de verkeerde plaats en tijd wakker zijn, misschien komt phpstyle wel wraak nemen met een broodje unox.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want wanneer je ghb in je eentje veilig thuis neemt is de kans dat je verkracht wordt heel groot natuurlijk
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, een cursus hoe versier ik een lesbo. Ja daar heb ik als hetero echt enorm veel aan! Hulde aan 7! Een hele nieuwe gesloten wereld blijft hiermee gesloten! Wat een openbaring!
Welkom in mijn topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:27 schreef TwyLight het volgende:
Is dit het woensdagnacht pixie. topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Hij woont in Zwolle en ik in de Zaanstreek, acht die kans niet zo heel groot, maarja een kans is een kans he zeggen zequote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet heel groot maar er IS een kans. Je moet naar net in de verkeerde plaats en tijd wakker zijn, misschien komt phpstyle wel wraak nemen met een broodje unox.
Maar dit is misschien he?
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef kitao het volgende:
[..]
graag , en daarna rape ik je ....
![]()
sorry , zo bedoelde ik het niet ..
Ze kon je gewoon niet handelen jwzzzzquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ooit wat met een bi meisje gehad, die is nu fulltime lesbo.
Zet me toch aan het denken over mijn prestaties
Hoi.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vond dit wel amusant.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik als autist zijnde kan werkelijkheid en fictie niet goed uit elkaar houden
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Goed zo, drijf haar récht in mijn armen.quote:
Ik wilde slapen maar toen ging ik Star Trek kijken en nu ga ik proberen wakker te blijven. Jij?quote:
Don Juan ben je zeker niet. Heteroseks: iets zegt mij dat Pixie wegens eerdere ervaringen vast wel een mening over kan geven. Maar hey, golden star verschijnt niet als dusdanig op de gaydar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:22 schreef kitao het volgende:
[..]
kan best zijn , ik ben niet bepaald een don juan , maar een potje heterosex kan ik haar nog wel bijbrengen..
I'll bake, you eat. Lesbo's hebben nooit aids.quote:
Eindelijk begrijp je het, tegen jou moet je langzaam praten, dan begrijp je het uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij woont in Zwolle en ik in de Zaanstreek, acht die kans niet zo heel groot, maarja een kans is een kans he zeggen ze
Jij en Pixie worden een stelletje en gaan likkend sexen ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:25 schreef Seven. het volgende:
Watch and observe, mannen.
Dit is niet de eerste keer dat zij om mij lacht, deze modus hou ik nu nog even vast en over enkele dagen zal ik een move maken voor MSN. Daar volgen lange persoonlijke diepe gesprekken, een lach en een traan alvorens wij besluiten om eens koffie te gaan drinken. Daarna spreken wij nog eens af en wie weet, als het echt klikt, zijn wij over een aantal weken (afhankelijk van de intensiteit van het contact) een stelletje en rond die periode zal er ook gesekst worden.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:30 schreef TwyLight het volgende:
He Pixie. we hebben best veel gemeen, en mooie schoenen!
neuken?
autisme hequote:Op donderdag 7 januari 2010 03:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eindelijk begrijp je het, tegen jou moet je langzaam praten, dan begrijp je het uiteindelijk wel.
Het is kut hè, als je verdediging faalt tegenover een spits met 2 tieten?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, een cursus hoe versier ik een lesbo. Ja daar heb ik als hetero echt enorm veel aan! Hulde aan 7! Een hele nieuwe gesloten wereld blijft hiermee gesloten! Wat een openbaring!
JIj maakt nog de meeste kans bij lesbo's, vermoed ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:30 schreef TwyLight het volgende:
He Pixie. we hebben best veel gemeen, en mooie schoenen!
neuken?
beschouw jezelf als gefaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
ik lees bij twylight altijd blablablablaquote:
Ik weet nu dat je er niks aan kan doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik lees bij twylight altijd blablablabla
gek is dat
Is een optie. Hoewel alleen likkend seksen saai kan worden, maar daar zijn oplossingen voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:31 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij en Pixie worden een stelletje en gaan likkend sexen ?
ok , als je grof wilt worden dan heb je nu de goeie vis aan de haak geslagen , eentje met tanden..quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is een optie. Hoewel alleen likkend seksen saai kan worden, maar daar zijn oplossingen voor.
Oh wat pittigquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , als je grof wilt worden dan heb je nu de goeie vis aan de haak geslagen , eentje met tanden..
Mooizo knul, wil je nou een ballon??quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet nu dat je er niks aan kan doen
en nu in het nederlands ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:30 schreef Seven. het volgende:
Maar hey, golden star verschijnt niet als dusdanig op de gaydar.
Oeh daar ben ik wel even zoek meequote:Op donderdag 7 januari 2010 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooizo knul, wil je nou een ballon??
Hierzo
[ afbeelding ]
Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is kut hè, als je verdediging faalt tegenover een spits met 2 tieten?
Verbaast me niet zoveel. Jij lijkt me eerder het type daarvoor. Gewoon, normale gast, geen epische alpha.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
Jawel tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie achtergrond wel, Pixie.
Neem aan dat je zoet bedoeld?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik wel even zoek mee
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verbaast me niet zoveel. Jij lijkt me eerder het type daarvoor. Gewoon, normale gast, geen epische alpha.
boehoe een typoquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem aan dat je zoet bedoeld?
Maar het is je gegund hoor
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:34 schreef Seven. het volgende:
Is een optie. Hoewel alleen likkend seksen saai kan worden, maar daar zijn oplossingen voor.
zeik ik daarover?? ik vraag het alleen ter bevestigingquote:
Piranha's vallen alleen aan als ze bloed ruiken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , als je grof wilt worden dan heb je nu de goeie vis aan de haak geslagen , eentje met tanden..
Seven is bi, misschien kan die nog bekeren tot full-time lesbo!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?
of jij neemt het battyquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.
Hoef je ook niet zo'n plastic voorbindpenis om te doen.
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.![]()
Je zal vast een prima spits zijn bij de F-jes!
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef Seven. het volgende:
Piranha's vallen alleen aan als ze bloed ruiken.
Ok ik geef toe.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaar
totdat ik haar zwanger maak natuurlijk
Ben jij niet stiekum gewoon zelf een man?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaar
totdat ik haar zwanger maak natuurlijk
Ik ben uitgespeeld? Ach, meiske ik speel niet eens! Ik speel alleen als de inzet de moeite waard is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.
Nee. Het type man dat gewoon relaxt is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?
Ah.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Het type man dat gewoon relaxt is.
ik hoor je liever kreunen schatjequote:Op donderdag 7 januari 2010 03:44 schreef Pixie. het volgende:
Ok ik geef toe.
Ik moest bijna lachen om jou
Sorry maar afgaande op jouw eerdere opmerkingen in dit topic lijkt me dat een enórm walgelijke gedachte. Terwijl ik er normaal echt niet vies van ben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.
Hoef je ook niet zo'n plastic voorbindpenis om te doen.
quote:
Mijn bankrekening zegt van nietquote:
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekum gewoon zelf een man?
Doe je goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn bankrekening zegt van niet![]()
Ik hoef niet meer te werken, omdat mijn ex-en nu mij onderhouden terwijl ik niets meer met ze te maken heb terwijl ik degene was die altijd vreemd ging.![]()
Vertel mij dan eens wat ik verkeerd heb gedaan?
Sevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.
zG heeft jou gezien dus?? want aan klonen heb ik niksquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.
Mannetje/vrouwtje: dat soort genderbullshit laten de meeste lesbo's veel meer achterwege. Al blijkt in de praktijk meestal wel dat de één goed kan navigeren en administratie doen. Maar in dit geval doet diegene dan óók gewoon de was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben uitgespeeld? Ach, meiske ik speel niet eens! Ik speel alleen als de inzet de moeite waard is!
Dan ben jij dus het mannetje in de relatie? En dan daarbij ik ben vier keer getrouwd geweest. Je krijgt het bloed nog niet eens een beetje onder mijn nagels vandaan!
shit , nu ben ik echt depri , alsof het aan mij ligt dat jij niet van een harde paal kan genieten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:47 schreef Seven. het volgende:
Sorry maar afgaande op jouw eerdere opmerkingen in dit topic lijkt me dat een enórm walgelijke gedachte. Terwijl ik er normaal echt niet vies van ben.
HAHAHAAHquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:50 schreef TwyLight het volgende:
omg ik ga helemaal stuk hier
http://www.vkmag.com/vide(...)ft_deze_japanner_op/
jij was toch bi?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mannetje/vrouwtje: dat soort genderbullshit laten de meeste lesbo's veel meer achterwege. Al blijkt in de praktijk meestal wel dat de één goed kan navigeren en administratie doen. Maar in dit geval doet diegene dan óók gewoon de was.
Sorry pop! Ik flirt alleen per PM met mijn eigen kloon natuurlijk! Mijn aanstaande ex post hier ook op het forum hè!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te werken, omdat mijn ex-en nu mij onderhouden terwijl ik niets meer met ze te maken heb terwijl ik degene was die altijd vreemd ging.![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.![]()
Je zal vast een prima spits zijn bij de F-jes!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:51 schreef Pixie. het volgende:
[..]
SevenIk jou ook. Had zin in een relletje. Nou kan ik met een gerust hart wakker blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
pak jij de concurentie altijd zo aan , met vuur en napalm ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:52 schreef Seven. het volgende:
OK, OK. Olie. Vuur. Ignore. Leuk. Geweest.
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik jou ook. Had zin in een relletje. Nou kan ik met een gerust hart wakker blijven.
Whatever.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry pop! Ik flirt alleen per PM met mijn eigen kloon natuurlijk! Mijn aanstaande ex post hier ook op het forum hè!
Weet ik veel. Momenteel sluit ik niets uit, aangezien ik dus gevoelens heb voor een man.quote:
Dat heet biologische band! Laat je vader gewoon met rust joh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whatever.. Ik weet wel beter.
[..]
Weet ik veel. Momenteel sluit ik niets uit, aangezien ik dus gevoelens heb voor een man.
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij is 3 maanden jonger dan ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heet biologische band! Laat je vader gewoon met rust joh!
Kwestie van inruilen en inwisselen voor een beter exemplaar. Zo doen verzamelaars dat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?![]()
Jij bent zeker zo iemand die zich 4 keer tegen een openstaande keukenkastje knalt voordat hij snapt dat de deurtje dicht moet?
serieus ik moest lachenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?![]()
Jij bent zeker zo iemand die zich 4 keer tegen een openstaande keukenkastje knalt voordat hij snapt dat de deurtje dicht moet?
Oehquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Fuck jonge die bo van vkmag is echt fucking lekker, en ze lijkt ook nog eens typisch op een meisje die ik kenmaar die is 15
[ afbeelding ]
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een foboquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:01 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik ook in jouw fobo kijken Seven ?
Als ik nog jong genoeg was om een erectie te krijgen zou het wel jeuken, die bo jeuken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Fuck jonge die bo van vkmag is echt fucking lekker, en ze lijkt ook nog eens typisch op een meisje die ik kenmaar die is 15
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een fobo
pedo-alertquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik zelf nog kiezen wat voor ijsje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat mag je best, straks krijg je een ijsje
Too straight, too netjes. Mooi, jazeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Ontkennen heeft geen zin meer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo nou weer pedo alert?ik ben 19 en ik zeg nog juist dat ze te jong is
too straightquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Too straight, too netjes. Mooi, jazeker.
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef stevenmac26 het volgende:
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een fobo
Seven. liegt niet (ook nooit gedaan tegenover mij). Bij dezen bevestigd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben.
Ik heb geen trollblock dus kan het moeilijk tegenhouden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:01 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik ook in jouw fobo kijken Seven ?
Tuurlijk kerelquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik zelf nog kiezen wat voor ijsje?
Galant is verkrachting met condoom!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.
ajaxiedquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
too straight![]()
Je heb gevoelens voor een man zeg je net
in de VS ga je voor de bijl als je een grietje van 15 ligt te krikken , dus als schoothondje van de VS hier gaat dat hier binnenkort ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo nou weer pedo alert?ik ben 19 en ik zeg nog juist dat ze te jong is
Ja, want wij geloven in kitao.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer...
nou snap ik hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.
Ben ik ook to straightquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.
Geef d'r een kusje van ons.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga naar bed, of er trekt hier iemand mijn internet eruit als ik niet meteen kom...
alsof ik enige moeite zou doen om die falersnaam goed te spellen ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:05 schreef stevenmac26 het volgende:
ajaxied![]()
het is ajacied achterlijke
Eens even zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
No way, zelfs niet als je zou willen denk ik.
bedankt , dan ga ik je even trolldrillen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:05 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen trollblock dus kan het moeilijk tegenhouden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn oorspronkelijke plan was om wakker te blijven maar aangezien ik morgen nog naar school moet om een cursus te kopiëren en daarna naar Parijs moet voor mijn werk om tussendoor ook nog wat te studeren voor een test (in in dat laatste zit 'm het probleem), ik ga deze rel zo eens moeten laten voor wat het is.
Verkeerde topic post? Welke rel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn oorspronkelijke plan was om wakker te blijven maar aangezien ik morgen nog naar school moet om een cursus te kopiëren en daarna naar Parijs moet voor mijn werk om tussendoor ook nog wat te studeren voor een test (in in dat laatste zit 'm het probleem), ik ga deze rel zo eens moeten laten voor wat het is.
Succes morgen. (Wat voor problemen levert de test op?)quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
quote:
hahahah die filmpjes van je ik lig dubbel hierrquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:15 schreef TwyLight het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_haan_met_opgekropte_kraai/
zonder benen maak je toch een miskoop...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens even zien
ze heeft een guitig kopje - check
borsten - check
kut - check
kont - check
do able!
Mannen kijken alleen naar de specificaties hè!![]()
Daarom shoppen wij in 5 minuten en jullie in 5 uur!
& armen danquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:16 schreef kitao het volgende:
[..]
zonder benen maak je toch een miskoop...
Bij defect kan je aanspraak maken op de garantie en het product na gebruik retour sturen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:16 schreef kitao het volgende:
[..]
zonder benen maak je toch een miskoop...
truste Seven , het was maar een geintje, veel sterkte morgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes morgen. (Wat voor problemen levert de test op?)
En welterusten alvast. Slaap lekker.
Hoop dat je niet al teveel vertragingen krijgtquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.
Inderdaadquote:
Welke vlam is dit? De mannelijke? Of is het een vrouwelijke? En ik dacht dat je opleiding in het Engels was,quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef kitao het volgende:
[quote]Op donderdag 7 januari 2010 04:20 schreef Pixie. het volgende:
Inderdaad
[/quote
maar bij jou zit alles erop en eraan , dwz je bent checkproof ?
Ja. Vandaag dubbele shift aanwezig geweest, maar 1 shift gedaan uiteindelijk omdat ik alleen was en er teveel vertraging was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoop dat je niet al teveel vertragingen krijgt
Je moet toch slapenquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef Seven. het volgende:
Trouwens. Als ik nu wakker blijf, dan bespaar ik wel een hoop tijd.
Mijn opleiding is in NL, de test is voor Frans en een mannelijke vlam. Dat laatste had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke vlam is dit? De mannelijke? Of is het een vrouwelijke? En ik dacht dat je opleiding in het Engels was,.
Eh, als ik niet naar de lessen ga, tegen 12 uur. Dan van 13 tot 17 studeren, dan werken tot 22.30, inchecken hotel, slapen, 6.30 opstaan, 7.30 werken, 13 uur test. Is te doen, met veel koffie en wilskracht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je moet toch slapen?
Hoelaat zou je eruit moeten dan?
wat een kanjer ben jij zeg ....quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef Seven. het volgende:
Trouwens. Als ik nu wakker blijf, dan bespaar ik wel een hoop tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
Ik word regelmatig ingezet als ijsbreker, zijn allen succesvol trouwens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:25 schreef TwyLight het volgende:
weet je wat ik nodig heb eik, een vrouwelijke wingman.
of wingwoman
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, als ik niet naar de lessen ga, tegen 12 uur. Dan van 13 tot 17 studeren, dan werken tot 22.30, inchecken hotel, slapen, 6.30 opstaan, 7.30 werken, 13 uur test. Is te doen, met veel koffie en wilskracht.
Afhankelijk van je ticket. Of dik bijbetalen in sommige gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind de Thalys prima reizen! Onbeperkt ruilen! Handig als je onverwachts ineens weg moet of langer wil blijven
ik ga ook zo pitten , maar als je in rotterdam woont dan wil ik wel een taxi nemen om je op te zoeken hoor..quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Pixie. het volgende:
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaan
Maar beter ga ik wél naar de lessen. En ruim ik eindelijk mijn was op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaan
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar beter ga ik wél naar de lessen. En ruim ik eindelijk mijn was op.
High-Flexquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ticket. Of dik bijbetalen in sommige gevallen.
Euh, dat zal lastig worden want dan worden de passagiers boos. En mijn leidinggevende ook, vermoed ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja![]()
En anders kan je altijd nog bij pitte in de trein toch
oh dat is lastig dan jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Euh, dat zal lastig worden want dan worden de passagiers boos. En mijn leidinggevende ook, vermoed ik.
Trek mij maar eventjes , dan laat ik je ook sterretjes zien ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:33 schreef Seven. het volgende:
Aight. Ik ga Star Trek kijken. En dan op fok, even mijn was opruimen, koffiedrinken, ontbijt halen, douchen en dan naar de lessen.
een vrouw werkt idd 100x beter dan een manquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik word regelmatig ingezet als ijsbreker, zijn allen succesvol trouwens.
Hi life bedoel je? Dan mag je op dezelfde dag de trein pakken zonder bijbetalen.quote:
het lijkt erop dat de dames elkaar helemaal gevonden hebben , ze zijn volledig gefocusd op elkaar en zien weinig andere posts meer.quote:
Wakker blijven, geen andere keus. Anders slaap ik in het hotel niet en dan ben ik niet fit voor werk én die test. Komt dik in orde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:35 schreef Pixie. het volgende:
[..]
oh dat is lastig dan ja![]()
Maar ben je er nou al uit wat je gaat doen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wakker blijven, geen andere keus. Anders slaap ik in het hotel niet en dan ben ik niet fit voor werk én die test. Komt dik in orde.
Of een overduidelijk homo-seksuele man! Dan gaan ze er automatisch vanuit dat als je samen bent je een stelletje bent dan kan je zo onder de radar door naar binnen glippen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
een vrouw werkt idd 100x beter dan een man
Gek niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:36 schreef kitao het volgende:
[..]
het lijkt erop dat de dames elkaar helemaal gevonden hebben , ze zijn volledig gefocusd op elkaar en zien weinig andere posts meer.
Nee joh, wat moet ik dagelijks in Parijs? Daar ga ik alleen heen als ik er echt heen moet. Kut stadquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hi life bedoel je? Dan mag je op dezelfde dag de trein pakken zonder bijbetalen.
Parijsquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet ik dagelijks in Parijs? Daar ga ik alleen heen als ik er echt heen moet. Kut stad
ja ?quote:
Nou vooruit dan maar voor deze keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ja ?
was het te grof?
dat krijg je met een roofdier Piranha als ik , maar toch mijn excuses , ik heb me vermaakt en jullie ook een beetje hoop ik.
Zo klein zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een Piranha niet eigenlijk alleen een heul klein visje die als school alleen zwakke prooien aanvalt?
Ja, jij uhh iets met testze en schoolze of wat je dan ook moet doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef Seven. het volgende:
Aight people, fijne nacht/dag, ik ben even uit de lucht!
![]()
Slaap lekker Pixie.![]()
precies , die vallen het zwakke geslacht aan dat vervolgens met huid en haar verslonden wordt...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een Piranha niet eigenlijk alleen een heul klein visje die als school alleen zwakke prooien aanvalt?
Dus jij belt eerst even al je vriendjes op voordat je een vrouw bespringt? Marokkaans bloed soms?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:49 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , die vallen het zwakke geslacht aan dat vervolgens met huid en haar verslonden wordt...
spitsvondig , maar je hebt gelijk , dan ben ik eigenlijk meer een solitaire witvis snoek...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus jij belt eerst even al je vriendjes op voordat je een vrouw bespringt? Marokkaans bloed soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |