Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar beter ga ik wél naar de lessen. En ruim ik eindelijk mijn was op.
High-Flexquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ticket. Of dik bijbetalen in sommige gevallen.
Euh, dat zal lastig worden want dan worden de passagiers boos. En mijn leidinggevende ook, vermoed ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja![]()
En anders kan je altijd nog bij pitte in de trein toch
oh dat is lastig dan jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Euh, dat zal lastig worden want dan worden de passagiers boos. En mijn leidinggevende ook, vermoed ik.
Trek mij maar eventjes , dan laat ik je ook sterretjes zien ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:33 schreef Seven. het volgende:
Aight. Ik ga Star Trek kijken. En dan op fok, even mijn was opruimen, koffiedrinken, ontbijt halen, douchen en dan naar de lessen.
een vrouw werkt idd 100x beter dan een manquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik word regelmatig ingezet als ijsbreker, zijn allen succesvol trouwens.
Hi life bedoel je? Dan mag je op dezelfde dag de trein pakken zonder bijbetalen.quote:
het lijkt erop dat de dames elkaar helemaal gevonden hebben , ze zijn volledig gefocusd op elkaar en zien weinig andere posts meer.quote:
Wakker blijven, geen andere keus. Anders slaap ik in het hotel niet en dan ben ik niet fit voor werk én die test. Komt dik in orde.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:35 schreef Pixie. het volgende:
[..]
oh dat is lastig dan ja![]()
Maar ben je er nou al uit wat je gaat doen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wakker blijven, geen andere keus. Anders slaap ik in het hotel niet en dan ben ik niet fit voor werk én die test. Komt dik in orde.
Of een overduidelijk homo-seksuele man! Dan gaan ze er automatisch vanuit dat als je samen bent je een stelletje bent dan kan je zo onder de radar door naar binnen glippen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
een vrouw werkt idd 100x beter dan een man
Gek niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:36 schreef kitao het volgende:
[..]
het lijkt erop dat de dames elkaar helemaal gevonden hebben , ze zijn volledig gefocusd op elkaar en zien weinig andere posts meer.
Nee joh, wat moet ik dagelijks in Parijs? Daar ga ik alleen heen als ik er echt heen moet. Kut stadquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hi life bedoel je? Dan mag je op dezelfde dag de trein pakken zonder bijbetalen.
Parijsquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, wat moet ik dagelijks in Parijs? Daar ga ik alleen heen als ik er echt heen moet. Kut stad
ja ?quote:
Nou vooruit dan maar voor deze keerquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:40 schreef kitao het volgende:
[..]
ja ?
was het te grof?
dat krijg je met een roofdier Piranha als ik , maar toch mijn excuses , ik heb me vermaakt en jullie ook een beetje hoop ik.
Zo klein zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een Piranha niet eigenlijk alleen een heul klein visje die als school alleen zwakke prooien aanvalt?
Ja, jij uhh iets met testze en schoolze of wat je dan ook moet doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef Seven. het volgende:
Aight people, fijne nacht/dag, ik ben even uit de lucht!
![]()
Slaap lekker Pixie.![]()
precies , die vallen het zwakke geslacht aan dat vervolgens met huid en haar verslonden wordt...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een Piranha niet eigenlijk alleen een heul klein visje die als school alleen zwakke prooien aanvalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |