& armen danquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:16 schreef kitao het volgende:
[..]
zonder benen maak je toch een miskoop...
Bij defect kan je aanspraak maken op de garantie en het product na gebruik retour sturen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:16 schreef kitao het volgende:
[..]
zonder benen maak je toch een miskoop...
truste Seven , het was maar een geintje, veel sterkte morgen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn oorspronkelijke plan was om wakker te blijven maar aangezien ik morgen nog naar school moet om een cursus te kopiëren en daarna naar Parijs moet voor mijn werk om tussendoor ook nog wat te studeren voor een test (in in dat laatste zit 'm het probleem), ik ga deze rel zo eens moeten laten voor wat het is.
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Succes morgen. (Wat voor problemen levert de test op?)
En welterusten alvast. Slaap lekker.
Hoop dat je niet al teveel vertragingen krijgtquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.
Inderdaadquote:
Welke vlam is dit? De mannelijke? Of is het een vrouwelijke? En ik dacht dat je opleiding in het Engels was,quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
C'est en francais et j'ai rien preparé. Behalve dan een uurtje of 3 met mijn vlam, die dan weer perfect Frans spreekt.
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef kitao het volgende:
[quote]Op donderdag 7 januari 2010 04:20 schreef Pixie. het volgende:
Inderdaad
[/quote
maar bij jou zit alles erop en eraan , dwz je bent checkproof ?
Ja. Vandaag dubbele shift aanwezig geweest, maar 1 shift gedaan uiteindelijk omdat ik alleen was en er teveel vertraging was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoop dat je niet al teveel vertragingen krijgt
Je moet toch slapenquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef Seven. het volgende:
Trouwens. Als ik nu wakker blijf, dan bespaar ik wel een hoop tijd.
Mijn opleiding is in NL, de test is voor Frans en een mannelijke vlam. Dat laatste had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke vlam is dit? De mannelijke? Of is het een vrouwelijke? En ik dacht dat je opleiding in het Engels was,.
Eh, als ik niet naar de lessen ga, tegen 12 uur. Dan van 13 tot 17 studeren, dan werken tot 22.30, inchecken hotel, slapen, 6.30 opstaan, 7.30 werken, 13 uur test. Is te doen, met veel koffie en wilskracht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je moet toch slapen?
Hoelaat zou je eruit moeten dan?
wat een kanjer ben jij zeg ....quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:22 schreef Seven. het volgende:
Trouwens. Als ik nu wakker blijf, dan bespaar ik wel een hoop tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
Ik word regelmatig ingezet als ijsbreker, zijn allen succesvol trouwens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:25 schreef TwyLight het volgende:
weet je wat ik nodig heb eik, een vrouwelijke wingman.
of wingwoman
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, als ik niet naar de lessen ga, tegen 12 uur. Dan van 13 tot 17 studeren, dan werken tot 22.30, inchecken hotel, slapen, 6.30 opstaan, 7.30 werken, 13 uur test. Is te doen, met veel koffie en wilskracht.
Afhankelijk van je ticket. Of dik bijbetalen in sommige gevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind de Thalys prima reizen! Onbeperkt ruilen! Handig als je onverwachts ineens weg moet of langer wil blijven
ik ga ook zo pitten , maar als je in rotterdam woont dan wil ik wel een taxi nemen om je op te zoeken hoor..quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Pixie. het volgende:
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaan
Maar beter ga ik wél naar de lessen. En ruim ik eindelijk mijn was op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij wel naar je bedje moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |