Hij is 3 maanden jonger dan ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heet biologische band! Laat je vader gewoon met rust joh!
Kwestie van inruilen en inwisselen voor een beter exemplaar. Zo doen verzamelaars dat!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?![]()
Jij bent zeker zo iemand die zich 4 keer tegen een openstaande keukenkastje knalt voordat hij snapt dat de deurtje dicht moet?
serieus ik moest lachenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?![]()
Jij bent zeker zo iemand die zich 4 keer tegen een openstaande keukenkastje knalt voordat hij snapt dat de deurtje dicht moet?
Oehquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Fuck jonge die bo van vkmag is echt fucking lekker, en ze lijkt ook nog eens typisch op een meisje die ik kenmaar die is 15
[ afbeelding ]
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een foboquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:01 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik ook in jouw fobo kijken Seven ?
Als ik nog jong genoeg was om een erectie te krijgen zou het wel jeuken, die bo jeuken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Fuck jonge die bo van vkmag is echt fucking lekker, en ze lijkt ook nog eens typisch op een meisje die ik kenmaar die is 15
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een fobo
pedo-alertquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik zelf nog kiezen wat voor ijsje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat mag je best, straks krijg je een ijsje
Too straight, too netjes. Mooi, jazeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:00 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Ontkennen heeft geen zin meer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo nou weer pedo alert?ik ben 19 en ik zeg nog juist dat ze te jong is
too straightquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Too straight, too netjes. Mooi, jazeker.
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:02 schreef stevenmac26 het volgende:
kansloze hond die je ben, je heb zelf geeneens een fobo
Seven. liegt niet (ook nooit gedaan tegenover mij). Bij dezen bevestigd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben.
Ik heb geen trollblock dus kan het moeilijk tegenhouden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:01 schreef kitao het volgende:
[..]
mag ik ook in jouw fobo kijken Seven ?
Tuurlijk kerelquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik zelf nog kiezen wat voor ijsje?
Galant is verkrachting met condoom!quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.
ajaxiedquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vroeg het toch niet aan jou smerige ajaxied , ik weet ook wel dat ik geen fobo heb , daarom vraag ik dat ook netjes , dat heet galant zijn.
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
too straight![]()
Je heb gevoelens voor een man zeg je net
in de VS ga je voor de bijl als je een grietje van 15 ligt te krikken , dus als schoothondje van de VS hier gaat dat hier binnenkort ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo nou weer pedo alert?ik ben 19 en ik zeg nog juist dat ze te jong is
Ja, want wij geloven in kitao.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer...
nou snap ik hetquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.
Ben ik ook to straightquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dan nog vind ik haar too straight. Te mainstream. Ik val daar niet op bij vrouwen. Bij mannen wel wat meer omdat mannen onder de oppervlakte toch vaak minder mainstream zijn dan ze lijken. Als vrouwen er mainstream uitzien, dan zijn ze dat vaak ook. Dat en ik val op vrouwen die op durven te vallen, van deze chica zijn er honderden in Nederland.
Geef d'r een kusje van ons.quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga naar bed, of er trekt hier iemand mijn internet eruit als ik niet meteen kom...
alsof ik enige moeite zou doen om die falersnaam goed te spellen ...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:05 schreef stevenmac26 het volgende:
ajaxied![]()
het is ajacied achterlijke
Eens even zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
No way, zelfs niet als je zou willen denk ik.
bedankt , dan ga ik je even trolldrillen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:05 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geen trollblock dus kan het moeilijk tegenhouden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn oorspronkelijke plan was om wakker te blijven maar aangezien ik morgen nog naar school moet om een cursus te kopiëren en daarna naar Parijs moet voor mijn werk om tussendoor ook nog wat te studeren voor een test (in in dat laatste zit 'm het probleem), ik ga deze rel zo eens moeten laten voor wat het is.
Verkeerde topic post? Welke rel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn oorspronkelijke plan was om wakker te blijven maar aangezien ik morgen nog naar school moet om een cursus te kopiëren en daarna naar Parijs moet voor mijn werk om tussendoor ook nog wat te studeren voor een test (in in dat laatste zit 'm het probleem), ik ga deze rel zo eens moeten laten voor wat het is.
Succes morgen. (Wat voor problemen levert de test op?)quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:12 schreef Seven. het volgende:
quote:
hahahah die filmpjes van je ik lig dubbel hierrquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:15 schreef TwyLight het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_haan_met_opgekropte_kraai/
zonder benen maak je toch een miskoop...quote:Op donderdag 7 januari 2010 04:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens even zien
ze heeft een guitig kopje - check
borsten - check
kut - check
kont - check
do able!
Mannen kijken alleen naar de specificaties hè!![]()
Daarom shoppen wij in 5 minuten en jullie in 5 uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |