Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is kut hè, als je verdediging faalt tegenover een spits met 2 tieten?
Verbaast me niet zoveel. Jij lijkt me eerder het type daarvoor. Gewoon, normale gast, geen epische alpha.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ooit wat met een bi meisje gehad, die is nu fulltime lesbo.
Zet me toch aan het denken over mijn prestaties
Jawel tochquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie achtergrond wel, Pixie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Neem aan dat je zoet bedoeld?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oeh daar ben ik wel even zoek mee
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verbaast me niet zoveel. Jij lijkt me eerder het type daarvoor. Gewoon, normale gast, geen epische alpha.
boehoe een typoquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem aan dat je zoet bedoeld?
Maar het is je gegund hoor
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:34 schreef Seven. het volgende:
Is een optie. Hoewel alleen likkend seksen saai kan worden, maar daar zijn oplossingen voor.
zeik ik daarover?? ik vraag het alleen ter bevestigingquote:
Piranha's vallen alleen aan als ze bloed ruiken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:35 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , als je grof wilt worden dan heb je nu de goeie vis aan de haak geslagen , eentje met tanden..
Seven is bi, misschien kan die nog bekeren tot full-time lesbo!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?
of jij neemt het battyquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.
Hoef je ook niet zo'n plastic voorbindpenis om te doen.
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.![]()
Je zal vast een prima spits zijn bij de F-jes!
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef Seven. het volgende:
Piranha's vallen alleen aan als ze bloed ruiken.
Ok ik geef toe.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaar
totdat ik haar zwanger maak natuurlijk
Ben jij niet stiekum gewoon zelf een man?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Pixie zit in haar maandelijkse cyclus.., vandaar
totdat ik haar zwanger maak natuurlijk
Ik ben uitgespeeld? Ach, meiske ik speel niet eens! Ik speel alleen als de inzet de moeite waard is!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Who cares, jij bent uitgespeeld. Overigens is het een typisch mannelijke eigenschap om de eigen prestaties te benadrukken en het eigen falen weg te moffelen. Bij de vrouwen is dat normaal juist andersom. Overigens, waar schep ik op? Het is alleen het toontje waarmee ik je het bloed onder je nagels vandaan haal. Alweer.
Nee. Het type man dat gewoon relaxt is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het type waarvoor? een meisje teleurstellen en bekeren tot fulltime lesbo?
Ah.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Het type man dat gewoon relaxt is.
ik hoor je liever kreunen schatjequote:Op donderdag 7 januari 2010 03:44 schreef Pixie. het volgende:
Ok ik geef toe.
Ik moest bijna lachen om jou
Sorry maar afgaande op jouw eerdere opmerkingen in dit topic lijkt me dat een enórm walgelijke gedachte. Terwijl ik er normaal echt niet vies van ben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:40 schreef kitao het volgende:
[..]
en toevallig weet ik die oplossing , 2 lesbo's en een geile vent , werkt gegarandeerd goed , vooral als ik die kerel ben.
Hoef je ook niet zo'n plastic voorbindpenis om te doen.
quote:
Mijn bankrekening zegt van nietquote:
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekum gewoon zelf een man?
Doe je goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn bankrekening zegt van niet![]()
Ik hoef niet meer te werken, omdat mijn ex-en nu mij onderhouden terwijl ik niets meer met ze te maken heb terwijl ik degene was die altijd vreemd ging.![]()
Vertel mij dan eens wat ik verkeerd heb gedaan?
Sevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
zG heeft jou gezien dus?? want aan klonen heb ik niksquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. zG. kan trouwens wel bevestigen dat ik een vrouw ben. En verder heeft De_Kardinaal het toch al eens aan te durven om met mijn kloon mét foto te flirten via PM, dat scheelt ook wel. Alleen wachtwoord kwijt, wel lang mee gepost trouwens.
Mannetje/vrouwtje: dat soort genderbullshit laten de meeste lesbo's veel meer achterwege. Al blijkt in de praktijk meestal wel dat de één goed kan navigeren en administratie doen. Maar in dit geval doet diegene dan óók gewoon de was.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben uitgespeeld? Ach, meiske ik speel niet eens! Ik speel alleen als de inzet de moeite waard is!
Dan ben jij dus het mannetje in de relatie? En dan daarbij ik ben vier keer getrouwd geweest. Je krijgt het bloed nog niet eens een beetje onder mijn nagels vandaan!
shit , nu ben ik echt depri , alsof het aan mij ligt dat jij niet van een harde paal kan genieten...quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:47 schreef Seven. het volgende:
Sorry maar afgaande op jouw eerdere opmerkingen in dit topic lijkt me dat een enórm walgelijke gedachte. Terwijl ik er normaal echt niet vies van ben.
HAHAHAAHquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:50 schreef TwyLight het volgende:
omg ik ga helemaal stuk hier
http://www.vkmag.com/vide(...)ft_deze_japanner_op/
jij was toch bi?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mannetje/vrouwtje: dat soort genderbullshit laten de meeste lesbo's veel meer achterwege. Al blijkt in de praktijk meestal wel dat de één goed kan navigeren en administratie doen. Maar in dit geval doet diegene dan óók gewoon de was.
Sorry pop! Ik flirt alleen per PM met mijn eigen kloon natuurlijk! Mijn aanstaande ex post hier ook op het forum hè!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te werken, omdat mijn ex-en nu mij onderhouden terwijl ik niets meer met ze te maken heb terwijl ik degene was die altijd vreemd ging.![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een echte ere-divisie speler hoeft tenminste niet op te scheppen over zijn prestaties.![]()
Je zal vast een prima spits zijn bij de F-jes!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:51 schreef Pixie. het volgende:
[..]
SevenIk jou ook. Had zin in een relletje. Nou kan ik met een gerust hart wakker blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
pak jij de concurentie altijd zo aan , met vuur en napalm ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:52 schreef Seven. het volgende:
OK, OK. Olie. Vuur. Ignore. Leuk. Geweest.
quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik jou ook. Had zin in een relletje. Nou kan ik met een gerust hart wakker blijven.
Whatever.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry pop! Ik flirt alleen per PM met mijn eigen kloon natuurlijk! Mijn aanstaande ex post hier ook op het forum hè!
Weet ik veel. Momenteel sluit ik niets uit, aangezien ik dus gevoelens heb voor een man.quote:
Dat heet biologische band! Laat je vader gewoon met rust joh!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whatever.. Ik weet wel beter.
[..]
Weet ik veel. Momenteel sluit ik niets uit, aangezien ik dus gevoelens heb voor een man.
Dat zal ik je vertellen, je bent niet 1 keer getrouwd, je bent niet 2 keer getrouwd, je bent ook niet 3 keer getrouwd maar je bent goddomme, wat mankeert je debiel dat je bent, 4 keren getrouwd?quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |