SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Paul op 07-01-2010 02:37:46 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ja stomquote:
hij blijft leukquote:
Ik zit niet op school meerquote:
Last van vocht in je keldertje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:54 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ook een message voor Pixie.
Je bent cute as hell.
Thank you very muchquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:54 schreef Seven. het volgende:
Ik heb ook een message voor Pixie.
Je bent cute as hell.
quote:
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 02:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Last van vocht in je keldertje?
he een vrouwelijke fobo hosselaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he een vrouwelijke fobo hosselaar
Vies vrouwtje! Tja, als ik op de meiskes zou vallen zou ik jullie ook keihard doen op basis van jullie fobo!quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan het e-flirten omdat Pixie.'s posts en fotoboek mij aanspreken. Als vrouw kom je daar mee weg zonder gelijk als vies mannetje beschouwd te worden.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Seven is gewoon liefquote:Op donderdag 7 januari 2010 03:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bent jaloers. Bovendien, wij vrouwen kunnen zulke dingen ook nog welgemeend tegen elkaar zeggen zonder gelijk te willen neuken.
Alsof dit in de verste verten ook maar iets te maken heeft met elkaar willen bespringen. Zoiets wordt niet uitgesloten maar het is in 9 van de 10 keer niet het hoofddoel. De meesten van ons werken met succes vanuit de friendzone.quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vies vrouwtje! Tja, als ik op de meiskes zou vallen zou ik jullie ook keihard doen op basis van jullie fobo!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn![]()
Er zijn ook mannen die niet zo zijn heJa, dat zijn mannen die in de fail friendzone zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |