Die is goed hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:53 schreef porsche1 het volgende:
Die over die smurfen op het laatste._________!
Het idee is slechte zelfbedachte grappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef Aarsjeuk het volgende:
Komt een man bij de dierenarts met z'n goudvis.
Zegt de dierenarts: "Ik zie het al, uit de kom..."
Ohquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het idee is slechte zelfbedachte grappen.
Geeft niet. Welkom in elk geval.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:54 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een negert bij de bakker, vraagt ie zo van 'Heb je ook brood ?'
Zegt die bakker zo van 'Ik zal even kijken !'
En die bakker die loopt naar het achterkamertje, gooit zijn televisie het raam uit, en loopt weer terug naar de toonbank.
'Sorry meneer, we hebben geen brood !' zegt de bakker.
Zegt die negert zo van 'godverdomme' en die gaat weer naar huis.
Ja, ik snap hem, want ze zijn helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef ShiroYasha het volgende:
Er was ooit eens iemand, en die vond de grappen in dit topic leuk.
Dat was em, snap je hem?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:55 schreef Federer-fan het volgende:
In Amersfoort staat een groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen die niet meer zelfstandig kunnen wonen. Twee bejaardenverzorgsters hebben het over Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is.
Zegt een van die bejaardenverzorgsters: "Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje.'
quote:
1: Groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Zag je de slechte zelfbedachte tussengrap?
Die is wel fantastisch hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
jantje zit krijgt voor het eerst rekenles op school.
hij krijgt zo een rekenboek van de meester en opent hem.
en zegt tegen de meester dat er een probleem is.
de meester vraagt zo: wat is het probleem dan jantje?
en jantje zo er staat hier dat niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.![]()
Heel goed, ging vooral om 1 en 3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
1: Groot bejaardentehuis. Het is een tehuis voor bejaarde mensen.![]()
2: Henk, die al 101 is, en die verliefd is op Anna, die 78 is.²
3: Ja, een ouwe geit lust nog best een groen blaadje.³
4: Combinatie 2 & 3:x
²
Wereldse grap.Zéér slecht bedacht ook!
En ik heb toch geen zak inspiratie meer de laatste tijd, maar dat komt wel weer.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel goed, ging vooral om 1 en 3.
Weet jij toevallig hoe ik die afbelding van die poll terugkrijg in de OP?
Nee, was serieus...hoe krijg ik hem terug?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was serieus...hoe krijg ik hem terug?
Niet helemaal, de mop op zich heb ik wel bedacht alleen de grap op zich dus het gedeelt dat gaat over: dat niets mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur komt van oorsprong uit een theatershow van herman finkers.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die is wel fantastisch hoor.Heb je die zelf bedacht?
Wat begrijp je niet aan ZELF BEDACHT?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
jantje zit krijgt voor het eerst rekenles op school.
hij krijgt zo een rekenboek van de meester en opent hem.
en zegt tegen de meester dat er een probleem is.
de meester vraagt zo: wat is het probleem dan jantje?
en jantje zo er staat hier dat niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur.![]()
Jij hebt alleen de papegaai vervangen door Jantje, de rest is tot op elk woord precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus een beetje van mij zelf en een beetje van herman finkers.
Nee, probeer ze zelf te verzinnen. Tenzij het bagger is, kun je het hier beter slecht verzinnen dan goed jatten. Het topic is zoals je weet bedoeld voor slechte grappen.quote:
Hij is leuk, ware het niet dat hij ook al in de OP staat:quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:52 schreef Handdoekje het volgende:
Mijn buurman ging eens naar een helderziende. Daar eenmaal aangekomen klopt hij aan en hoort vragen: wie is daar? Waarop mijn buurman antwoord; laat maar zitten....
Een echte dijenkletser al zeg ik het zelf
Dat is niet zelfbedacht. Als de kern van de grap niet van jezelf is, is hij niet van jezelf wat mij betreft. En als je er een slechte zelfbedachte tussengrap in zet die leuker is dan de gejatte grap dan is de gejatte grap niet nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Niet helemaal, de mop op zich heb ik wel bedacht alleen de grap op zich dus het gedeelt dat gaat over: dat niets mag worden vermenigvuldigd zonder uitdrukkelijke toestemming van de auteur komt van oorsprong uit een theatershow van herman finkers.
Dat stuk met die papegaai uit "geen spatader veranderd "![]()
dus een beetje van mij zelf en een beetje van herman finkers.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:52 schreef Acinonyx het volgende:
Loopt een kip tegen de muur, flikkert die muur om
zelfbedacht meneer ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef Snotterkop het volgende:
Komt een giraf bij de bakkert.
Zegt die giraf zo "Ik wil graag een brood"
Vraagt dn bakker "Wil je wit of bruin brood?"
Antwoord die giraf "Tsja maakt niet uit, ik ben toch op de fiets..,,
Dr zitten twee pinguins op de koelkast. Zegt de een tegen de ander "Zou ik je der af duwen?" Zegt die ander; "Nee"
Ja, hier hebben we er inderdaad al een stuk of twintig van gehad. Is het echt zo moeilijk om iets origineels te bedenken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef Snotterkop het volgende:
Komt een giraf bij de bakkert.
Zegt die giraf zo "Ik wil graag een brood"
Vraagt dn bakker "Wil je wit of bruin brood?"
Antwoord die giraf "Tsja maakt niet uit, ik ben toch op de fiets..,,
Dr zitten twee pinguins op de koelkast. Zegt de een tegen de ander "Zou ik je der af duwen?" Zegt die ander; "Nee"
ik vind het wel lastig om een 'goede' slechte grap te bedenkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hier hebben we er inderdaad al een stuk of twintig van gehad. Is het echt zo moeilijk om iets origineels te bedenken?
We slepen je er doorheen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
ik vind het wel lastig om een 'goede' slechte grap te bedenken
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Een blinde man komt een kledingwinkel binnen en zegt: "Goeiemiddag, ik wil graag een rode wollen muts."
Dus die verkoper pakt een groene wollen muts en geeft die aan die man, die blij is, afrekent en weggaat.
Zegt een collega van die verkoper tegen die verkoper: "Wat doe je nou joh? Hij wilde toch een rode?"
Zegt die verkoper: "Wat maakt dat nou uit."
Wat gaan we nou krijgen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef daveyv12345 het volgende:
Als ik eerlijk ben vindt ik ze best wel leuk ;-)
Ik vind 'm wel grappig, maar ik vind 't zielig voor die meneerquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gaan we nou krijgen.Niet leuk?
Dit is wel heel goed hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig, maar ik vind 't zielig voor die meneer
Laat die laatste zin weg en hij is weer van ouderwetse klasse.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef Runselpink het volgende:
Obama is in discussie met een burger uit Amerika.
Zegt die burger: '' Haha, je ken er niets van ''
Obama: '' Pardon,ik ben anders wel de President van Amerika ''
Die Burger: '' Maar alsnog ken je er niks van!''
Obama: '' Ik laat mij niet beledigen, ik stel direct een wet in tegen negers!''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappen over verkrachting…het is niet mijn humor zal ik maar zeggen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Komt een vrouw bij een therapeute... ze is de dag ervoor verkracht geweest..
De therapeute pakt haar gitaar en begint te zingen!!!
Hier heb je een letter E,
plak die voor de V.
En je kan weer even mee.
![]()
![]()
![]()
Die is wel leuk! Zelf bedacht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:39 schreef LangeJan het volgende:
Bij de Burger King nemen ze alleen nog maar hoeren aan..
Omdat ze zo goed burgers klaar kunnen maken!
Wat bedoel je, een tweede deel 12?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:43 schreef Muchachooo het volgende:
jullie hebben ook niet gezien dat er al een deel 12 is?
Je hebt gelijk, dan is ie best leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laat die laatste zin weg en hij is weer van ouderwetse klasse.
nee eentje die er eerder was dan dezequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je, een tweede deel 12?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die is wel leuk! Zelf bedacht?
Naja die eerste is van een maat van me, de tweede inderdaad zelf bedacht. Ik heb alleen deel 12 van de slechte moppen gelezen dus sorry als ik een andere mop herhaal. Moet zelf altijd gniffelen op de stommigheid ervan, dus ik dacht ik gooi t op fokquote:
die 2e is hetzelfde als de vele 'zitten 2 ijsberen op een ijsberg, zegt de 1: zou ik je deraf drukken? zegt de ander: nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:34 schreef Snotterkop het volgende:
[..]
Naja die eerste is van een maat van me, de tweede inderdaad zelf bedacht. Ik heb alleen deel 12 van de slechte moppen gelezen dus sorry als ik een andere mop herhaal. Moet zelf altijd gniffelen op de stommigheid ervan, dus ik dacht ik gooi t op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef haakon het volgende:
Wat zei Batman tegen Robin voordat ze in de Batmobiel stapten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb twee kleine suggesties:
- Van zei in de vraag zou ik zegt maken en stapten zou ik vervangen door stappen.
- En van de clou zou ik maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het met me eens?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef Apuleius het volgende:
Bob is een behoorlijk lange man en fietst als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
Waarop Bob opmerkt: "Sugguraat je nu dat ik dik zou zijn?"
Welke buur bedoel je precies?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bob is een behoorlijk lange man en hij fietst dan ook als een razende op een kinderdriewielertje heen en weer door de straat. Zegt 1 van zijn buren tegen 'm dat die fietsjes niet bestand zijn tegen een dergelijk gewicht.
Zegt Bob: "Oh nee, en al die kinderen met obesitas dan!"
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb twee kleine suggesties:
- Van zei in de vraag zou ik zegt maken en stapten zou ik vervangen door stappen.
- En van de clou zou ik maken:aan de ene kant wel, maar dan heb je ook zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het met me eens?
Wat zei Hitler toen ie een tank ging kopen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar kun je ook neer zetten: Wat zegt Hitler als hij een tank gaat kopen?
maar dan vind ik hem weer minder leuk
The Outside Agency
Dezelfde als die jij bedoelde. Wat vind je van mijn veranderingen?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:02 schreef haakon het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, maar dan heb je ook zoiets:
Wat zei Hitler toen ie een tank ging kopen ?Heb je die zelf bedacht, over Hitler? Ik vind hem leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daar kun je ook neer zetten: Wat zegt Hitler als hij een tank gaat kopen?
maar dan vind ik hem weer minder leuk
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, k was toevallig een stuk over hitler aan het lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je die zelf bedacht, over Hitler? Ik vind hem leuk.
Hmm, de linkerbuur dus. Voor de kijkers lezers dan. Jouw veranderingen zie ik als een verbetering. Met name door de toevoeging 'dan ook' en obesitas. Dat surrogaat was wel erg flauw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dezelfde als die jij bedoelde. Wat vind je van mijn veranderingen?
Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, k was toevallig een stuk over hitler aan het lezen
WO II interesseert me enorm
Geweldig, vooral dat woord belazerd erin.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef Apuleius het volgende:
Kees gaat naar een pas geopende bouwmarkt om een elektrische schroevendraaier te kopen. Hij kan niet kiezen uit het enorme aanbod en vraagt een medewerker om een goed, edoch betaalbaar merk.
Zegt de medewerker, die een opleiding van 6 maanden achter de rug heeft, voordat ie aan de slag mocht tegen Kees: "Oh, meneer is te belazerd om zelf z'n handjes te laten wapperen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Oke, bedankt. Dan ook vond ik zelf ook wel aardig gevonden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hmm, de linkerbuur dus. Voor de kijkers lezers dan. Jouw veranderingen zie ik als een verbetering. Met name door de toevoeging 'dan ook' en obesitas. Dat surrogaat was wel erg flauw.
Ho ho, niet te optimistisch worden he. We dachten immers ook van die terroristen af te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit gaat trouwens goed! We zijn twee dagen bezig en dit topic is al voor bijna een derde vol.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geweldig, vooral dat woord belazerd erin.Ik moest hardop lachen.
Heerlijke grap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, maar de jouwe klinkt zo nieuwerwets.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kennis ervan is inderdaad verbluffend.
quote:
Klasse dit weer, heren.quote:
Ik had eerst maar maar dat is te modern, edoch edoch is wat te ouderwets, doch doch is een mooie middenweg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Jawel, maar de jouwe klinkt zo nieuwerwets.
Dat ik daar zelf niet op kom hè!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had eerst maar maar dat is te modern, edoch edoch is wat te ouderwets, doch doch is een mooie middenweg.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat ik daar zelf niet op kom hè!Doch doch maakt het helemaal af.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Apuleius het volgende:
Een stotteraar blijft maar "erb, erbarm erbbbb, erbarrr omssss, omsttt.... herhalen. Zijn vriend zegt op een gegeven moment: "Bedoel je erbarmelijke omstandigheden?"
1: Zegt die stotteraar in vloeiend Spaans: "Ik heb daar zo'n hekel aan als je mijn zinnen af denkt te kunnen maken!"
2: Zegt die stotteraar: "Nee, ik denk dat ik moet niezen."
Gram: '' Natuurlijk, alleen ik ga alvast van te voren naar de tandarts. ''quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef Runselpink het volgende:
Grom en Gram () staan stomdronken in de stad.
Grom: '' He, zullen we die jongens eens in elkaar slaan? ''
Gram: '' Natuurlijk, alleen ik ga alvast van te voren naar de tandarts. ''
Met deze onwijs slechte grap (die uiteraard in de nieuwe OP komt) sluiten we 08-01-10 af.
Weltrusten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen komen op een begrafenis, verkleed als Steve McQueen.
Vraagt er iemand van: "Waarom zijn jullie verkleed als Steve McQueen?"
Zegt een van die mannen: "We hoorden dat ze The Show Must Go On en Behomian Rhapsody gingen draaien dus het leek ons wel toepasselijk."
quote:
Ja, leuk, maar ik wist weer niet zeker of ik hem begreep.quote:Wat vond je van mijn grap, die van Grom en Gram?
Jep.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, leuk, maar ik wist weer niet zeker of ik hem begreep.![]()
Was het dat hij naar de tandarts ging omdat hij verwachtte dat er een paar tanden uit zijn mond zouden worden geslagen?
snapt niemand diequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
Tijdens een harde onweersbui zegt de moeder van Jantje tegen hem:"Wat onweren, ofniet Jantje?"
Jantje:"Ja, donders."
Moeder:"En bliksems, Jantje, en bliksems."
Nice lifetimestoryquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is niet echt een grap, hij is ook niet slecht en het is ook niet zelfbedacht maar ik wilde het jullie niet onthouden. Ik had een keer een mondeling voor aardrijkskunde. Het onderwerp dat ik had gekozen was 'Zwarte gaten'. Ik had me ongeveer twee maanden kunnen voorbereiden.
Dat mondeling ging zo:
Leraar: "Nou, Federer-fan, vertel eens, wat zijn zwarte gaten?"
Ik: "Ehm, dat weet ik niet echt. Het is heel moeilijk."
Leraar: "Ja,klopt, maar waar zitten ze?"
Ik: "In de ruimte. En ze zijn zwart. Het zijn zwarte gaten."
Veel verder kwam ik niet. In de twintig minuten die het mondeling duurde, kwam ik niet verder dan dat zwarte gaten gaten zijn in de ruimte, die zwart zijn.![]()
Oh ja, ik kreeg er een 7 voor.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen ik mag dit, offtopic gaan.![]()
whahahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Vraagt de geschiedenisleraar tijdens een mondeling aan een mavo-leerling: "Waarom is het Stenen Tijdperk geëindigd?"
Zegt die leerling: "Omdat de stenen op waren?"
Zegt die leraar: "Nee, dat is niet het goeie antwoord maar ik vind het wel heel origineel! Je krijgt een 4 van me."
Deze is echt master.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Professor Jansen van Nederlandse taal- en letterkunde is te gast bij NOVA.
Dus die presentator zegt van: "Professor, PABO-studenten die in hun laatste jaar zitten kregen onder meer de volgende zinnen onder ogen."
Vervolgens verschijnen er op een monitor de zinnen 'Jan ontwikkeld zich uitstekend' en 'Elk jaar gebeurd het wel weer dat iemand een hand of een oog verliest door vuurwerk'.
Vervolgens zegt de presentator: "83,7% van hen haalde geen fout uit deze twee zinnen. Wat vindt u daarvan, professor?"
Zegt professor Jansen met een superieure blik en toon: "Tsja, zo moeilijk is 't kofschip toch niet, zou je zeggen."
Ja, gek is dat. De ene keer is een topic in vier dagen vol, de andere keer duurt het weken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:38 schreef nightcowboy het volgende:
Gaat snel hier.
quote:[..]
Deze is echt master.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Professor Jansen van Nederlandse taal- en letterkunde is te gast bij NOVA.
Dus die presentator zegt van: "Professor, PABO-studenten die in hun laatste jaar zitten kregen onder meer de volgende zinnen onder ogen."
Vervolgens verschijnen er op een monitor de zinnen 'Jan ontwikkeld zich uitstekend' en 'Elk jaar gebeurd het wel weer dat iemand een hand of een oog verliest door vuurwerk'.
Vervolgens zegt de presentator: "83,7% van hen haalde geen fout uit deze twee zinnen. Wat vindt u daarvan, professor?"
Zegt professor Jansen met een superieure blik en toon: "Tsja, zo moeilijk is 't kofschip toch niet, zou je zeggen."
quote:
Ja, dat denk ik ook. Degenen die nu op de pabo zitten leren dit soort dingen niet eens meer geloof ik.quote:Volgens mij moet dat 99% verder zijn, maar dat terzijde.
Klopt, dit is volgens mij het meest fout gemaakte rijtje ooit qua spelling:quote:Op zondag 10 januari 2010 08:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat denk ik ook. Degenen die nu op de pabo zitten leren dit soort dingen niet eens meer geloof ik.
Hij betekend?Je bedoelt als iemand wordt gedagvaard?quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Klopt, dit is volgens mij het meest fout gemaakte rijtje ooit qua spelling:
Ik vindt
Hij vind
Hij betekend
Hij beloofd
Hij onthoud
Zo, nu gaan we niet meer zeiken op pabo-sletjes en on-topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Runselpink het volgende:
Rowan en Rimi hebben een afspraakje, en Rimi is in het huis van Rowan. Rowan geeft Rimi een rondleiding.
Rowan: Kijk, hier is mijn bank, uit 1936 en dit is mijn huistelefoon uit 2001. En dit schilderij heeft een hele lange geschiedenis. Hij is namelijk van mijn oma geweest. Want toen ze 5 jaar oud was kreeg ze die weer van haar oma. Maar omdat mijn oma hem jarenlang heeft bewaard..... bla bla bla bla bla. Na ongeveer eeen half uur komt Rowan bij de zolder. En kijk: '' hier is mn kat gestorven. '' Het was 1e kerstdag, 1963, bla bla bla. '' Rowan gaat verder naar 't raam: '' En hier is nou....''
Rimi onderbreekt Rowan en zegt: '' Wanneer ga je eens wat over de wc vertellen? Ik moet echt al een uur lang plassen!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Meer grappen van mij erin.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand ideeën over hoe we de OP strakker kunnen maken?
Er stond strakker, niet bagger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Dus The Beatles wilden een keer gaan karten, maar het ging niet door.dies niet zelfbedacht !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
Dus The Beatles wilden een keer gaan karten, maar het ging niet door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Ja,wel. Er is er een en die gaat ongeveer zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij vind ik leuker, omdat de naam MacCartney beter bij het werkwoord karten past dan bij het werkwoord kaarten.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:
Hoe bedoel je? Geef je een feestje?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Runselpink het volgende:
Oh ja, F-F, woensdag word ik een jaartje ouder...
Heb je nog een goede grap om iedereen te verwelkomen?
Voor oudere familieleden bedoel ik eigeniljkquote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Geef je een feestje?
Je had een paar weken geleden moeten schrijven met daarin: "13 januari aanstaande ben ik jarig."quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Voor oudere familieleden bedoel ik eigeniljk
Natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je had een paar weken geleden moeten schrijven met daarin: "13 januari aanstaande ben ik jarig."
Edit: snap je 'm?
HAHAHHAHAHHAA hahahahahahhahaha hahahahahhahahhaquote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef bobbiedaboo het volgende:
komt een nerdje binnen en zegt : yo mensen ik ben Nick
komt een neger aan en zegt : Hai ik ben Bob
HAHAHHAHAHHAA
Die laatste zin zou ik weglaten. Maar het moet gezegd: ik moest lachen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef JanPiraat het volgende:
Rita komt Geert tegen in de Albert Heijn.
''Hallo Geert hoe gaat het ermee ?''
Geert kijkt haar aan en loopt door zonder iets te zeggen.
''HEY HALLO !! ik praat tegen je hoor !!''
Geert spuugt op de grond vlak voor haar voeten..
''Nou zeg ben je helemaal betoeterd waar is dat goed voor''
'Ooow Rita nee toch sorry ik dacht dat je iemand anders was' zegt Geert en slaat haar vervolgens met zijn vuist in haar gezicht.
Geert wordt gearresteerd...
Je moet weer naar dat niveau toe van die vorige grap die zo goed was.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef Runselpink het volgende:
Mijn vorige grap van Obama was (mede dankzij F-F) een groot succes, dus bij deze heb ik er een nieuwe variant op gemaakt.
Dus Obama is in gesprek met zo'n burger.
Burger: ''Je ken er niks van! ''
Obama: '' Sorry, but I don't speak German. ''
Je hebt wel gelijk ja maar je mag niet lachen het hoort slecht te zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die laatste zin zou ik weglaten. Maar het moet gezegd: ik moest lachen.![]()
whahahahahaquote:Van HappyGirl91
Op een dag besluit een man zijn nagel eraf te bijten. Plotseling bijt de nagel de man eraf ipv andersom. You Damn FOOL! roept het nog
Wat ben jij sneu zegquote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef Ben. het volgende:
Komt een kankerpactientje bij de kapper...
Oh nee, uh...
Je mag wel lachen, maar alleen omdat het slecht is, niet omdat het goed is.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ja maar je mag niet lachen het hoort slecht te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of grappige bami bestaat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef MichelWuyts het volgende:
'Lopen er 2 zelfbedachte moppen naakt over straat.
Opeens word ik wakker' : natte droom
'Gaat er een jongen met zijn vader naar de antiekhandelaar
Gooit de eigenaar de kandelaar kapot'
Vraagt een man aan zijn vrouw ' kun je ff mn rug krabben.
zegt de vrouw : Ja, maar doe ik lekker niet![]()
'Lopen er een oude man en een jonge vrouw over straat.
Zegt de oude man : Je windt me altijd op.
Zegt de vrouw : Jadie opwindsleutel is echt heavy.'.
'Komt een man bij de pizzeria.
Zegt de ober : Wil je dat ik wat Ricola over de pizza gooi?
Zegt de man ; is goed
Pakt ie wat ruccola gooit ie het over de pizza heen'
'
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef LangeJan het volgende:
Kwam laatst een vrouw bij de dokter zegt ze "2 x Komt een vrouw bij de bioscoop, alstublieft"
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef Apuleius het volgende:
Een ander woord voor grappige bami -->>>Sorry, maar die heb ik al een keer bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[…]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef LangeJan het volgende:
Kwam laatst een vrouw bij de dokter zegt ze "2 x Komt een vrouw bij de bioscoop, alstublieft"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een jongen met zijn opa bij de antiek handelaar en vraagt die jongen wat kan ik hier voor krijgen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
Een dom blondje doet gaat voor het eerst met een man naar bed. valt ze inslaap.
die man zo van:![]()
![]()
de volgende ochtend worden ze wakker.
vraagt die kerel zo van waarom viel je inslaap.
en dat domme blondje zo van: ja we zijn toch samen naar bed gegaan.
Ik vind dat jij deze grap wel mag terug nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar die heb ik al een keer bedacht.
Ja, want die zijn niet plat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik vind dat jij deze grap wel mag terug nemen.
Geen grappen over sex maar wel over ziektes die mensen heel erg kwetsen?
Aah joh, als Herman Finkers het kan, dan mogen wij het ook. F-F is al aardig berucht met al die delen hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Runselpink het volgende:
Dan nog is het niet leuk, en vooral kwetsend.
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wat een slechte grappen in dit topic (daarvoor is het topic er ook)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet het goed gemaakt Als jullie dit topic vanavond vol krijgen zorg ik voor een OP voor deel 13.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Apuleius het volgende:
Dus Jaqueline een nieuwe accu kopen, maar de nieuwe zijn nogal aan de prijzige kant. Volgens de garagehouder heeft hij ook hele goede 2ehands accu's staan.
Zegt Jaqueline: "Nou, doe dan maar een 2ehands accu." Zegt de garagehouder: "Oké, maar ik weet niet in welke conditie ze zijn."
Ja, nog iets meer dan honderd posts.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Apuleius het volgende:
Dus Jaqueline een nieuwe accu kopen, maar de nieuwe zijn nogal aan de prijzige kant. Volgens de garagehouder heeft hij ook hele goede 2ehands accu's staan.
Zegt Jaqueline: "Nou, doe dan maar een 2ehands accu." Zegt de garagehouder: "Oké, maar ik weet niet in welke conditie ze zijn."
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik vind dat jij deze grap wel mag terug nemen.
Geen grappen over sex maar wel over ziektes die mensen heel erg kwetsen?
"Wat ben jij sneu zeg..."quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Runselpink het volgende:
Dan nog is het niet leuk, en vooral kwetsend.
Nederlandse hits op Death Row.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Zit een man op Death Row. Over twee dagger wordt hij met de elektrische stoel geëxecuteerd. Hij zit enthousiast mee te zingen met Nederlandse hits op zijn iPod.
Zegt die bewaker tegen die man: "Nou, u bent nog best opgeruimd gezien wat u te wachten staat."
Zegt die man: "Ach, je gaat niet voor je tijd hoor."
In mijn wereld kan dat inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:50 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nederlandse hits op Death Row.Naja, het zóu kunnen natuurlijk.
Neen. Dat is ook op te lossen door 90% minder grappen van jezelf in de OP te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Algemene vraag: kunnen jullie zorgen dat er geen witregels in jullie grappen staan? Ik zet altijd een witregel tussen grappen in de OP en anders moeten het er twee worden.
Artsen constateren rhabdomyosarcomen bij een jongetje van zes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef Apuleius het volgende:
Artsen constateren rhabdomyosarcomen bij een kind. Zegt dat kind: "Sodemieters, dat klinkt best duur!"
Wat is er mis met mijn grappen in de OP? Dit topic is toch wel een beetje mijn kindje al zeg ik het zelf. Dit is het enige topic op heel Fok! dat ik beschouw als een beetje van mezelf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Neen. Dat is ook op te lossen door 90% minder grappen van jezelf in de OP te zetten.
Niets, maar als je ruimte tekort komt lijkt mij dat de snelste oplossing.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn grappen in de OP? Dit topic is toch wel een beetje mijn kindje al zeg ik het zelf. Dit is het enige topic op heel Fok! dat ik beschouw als een beetje van mezelf.
Maar goed, dan haal ik ze er zelf wel uit.
Ik zet liever grappen in de OP dan witregels. Maar begrijp je wat ik bedoel? Als ik na elke grap een witregel zet en sommige grappen witregels bevatten is op een gegeven moment - zeker gezien onze absurdistische humor - niet te zien of iets een vervolg is op een grap of dat het een nieuwe grap is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Niets, maar als je ruimte tekort komt lijkt mij dat de snelste oplossing.
Nee, dat begrijp ik niet F-F. De naam van degene die het gepost heeft staat toch bij de betreffende mop?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zet liever grappen in de OP dan witregels. Maar begrijp je wat ik bedoel? Als ik na elke grap een witregel zet en sommige grappen witregels bevatten is op een gegeven moment - zeker gezien onze absurdistische humor - niet te zien of iets een vervolg is op een grap of dat het een nieuwe grap is.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef MichelWuyts het volgende:
Gaat er een Nederlandse man naar Egypte.
Die gaat daar een kamelentocht doen.
De man van de kameel vraagt : 'Hoe heet u meneer?'
De man zegt ; 'Daan'
Zegt de kamelenman ; 'Dan ben ik onderdaan.'
Komt de eigenaar van een houtzagerij zijn fabriek binnen :
Zegt hij tegen zijn personeel : 'Het gaat slecht met het bedrijf, maar jullie moeten niet zagen.'
Dat klopt, maar jij komt in de volgende OP met nu al negen grappen. Dus dan heb je dat probleem in potentie wel. Als iemand maar 1 grap in de OP heeft is het geen probleem want ik zet altijd twee witregels voordat er een nieuw iemands grappen komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik niet F-F. De naam van degene die het gepost heeft staat toch bij de betreffende mop?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[…]
Komt de eigenaar van een houtzagerij zijn fabriek binnen :
Zegt hij tegen zijn personeel : 'Het gaat slecht met het bedrijf, maar jullie moeten niet zagen.'
Misschien is "heet water" leuker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Runselpink het volgende:
Konnie heeft haar buurvrouw uitgenodigd voor op de thee. De buurvrouw, Johanna, is inmiddels gearriveerd.
Konnie: '' Wat wil je in je thee, Johanna? ''
Johanna: '' Water alsjeblieft. ''
Dan laat je die van mij toch weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij komt in de volgende OP met nu al negen grappen. Dus dan heb je dat probleem in potentie wel. Als iemand maar 1 grap in de OP heeft is het geen probleem want ik zet altijd twee witregels voordat er een nieuw iemands grappen komen.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien is "heet water" leuker?![]()
Dat leek me sowieso de kortste klap.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan laat je die van mij toch weg.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat leek me sowieso de kortste klap.
Misschien kun je vragen of ze hem komen langsbrengen, dan is het in elk geval een zelfgebrachte grap.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Apuleius het volgende:
Ik ga even bij de buren vragen of ze nog een paar moppen weten. Dan blijft het toch min of meer een zelfbedachte grap, want je hebt er moeite voor moeten doen.
quote:
Dat kan ook ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien kun je vragen of ze hem komen langsbrengen, dan is het in elk geval een zelfgebrachte grap.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef MichelWuyts het volgende:
Een nieuwe 'afvalguru' komt thuis van het werk.
Zegt ze tegen haar man': 'Deze business is ook geen vetpot.'
quote:
Ik snap 'm niet.quote:
ff geen inspiratie meerquote:
Ja, vinden wij ook. En op naar deel 13.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ff geen inspiratie meer, mja leuk topic
woordgrapquote:
Ja, dat snap ik.quote:
Die is al eerder gepost.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef MichelWuyts het volgende:
'Gaat er een jongen met zijn vader naar de antie-khandelaar
Gooit de eigenaar de kandelaar kapot
ja, maar ik was het streepje toen vergeten:pquote:
Hehe, deze is wel sterkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef MichelWuyts het volgende:
'Gaat er een jongen met zijn vader naar de antie-khandelaar
Gooit de eigenaar de kandelaar kapot
Nee, klopt, ik in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ja, maar ik was het streepje toen vergeten:p
Dan snapt niemand hem:p
Als ik het niet begrijp, dan is er iets aan de hand.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LangeJan het volgende:
Kwam twee hippies tegen op straat en ving hun gesprek op.. Ze gingen zo van "Nou..geweldig zo'n kraakpand... Zegt de ander "Daar heb ik oordopjes voor"
Leuk, alleen die ik-vorm maakt het voor mij minder grappig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LangeJan het volgende:
Kwam twee hippies tegen op straat en ving hun gesprek op.. Ze gingen zo van "Nou..geweldig zo'n kraakpand... Zegt de ander "Daar heb ik oordopjes voor"
Ik lachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Apuleius het volgende:
Dus Lange Jan vraagt zo in die kledingwinkel of ze ook grote maten hebben, zegt die verkoopster: "Eentje maar, dat is Willem en die is wel 2 meter 12."
Hoe zou jij het presenteren? Iets van "Daar heeft men oordopjes voor uitgevonden" oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, alleen die ik-vorm maakt het voor mij minder grappig.
Inderdaad, dat dacht ik ook. Het is je eindelijk gelukt. De volhouder wint.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk, na ál die delen!
Zo:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoe zou jij het presenteren? Iets van "Daar heeft men oordopjes voor uitgevonden" oid?
Kun je deze uitleggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Een spookje is aan het dwalen over straat en plotseling maakt hij een prullenbak kapot.
Komt er een agent aan : 'Ik arresteer je en je hebt geen poot om op te staan!!'
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Lopen 2 eieren een beetje op te scheppen over hun vriendinnen. Zegt een van de twee eieren "Mijn chickie is een schaalmodel!" Zegt de andere "Die van mij is maar een scharrel"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik ook. Het is je eindelijk gelukt. De volhouder wint.
Ik blijf dit ook érg leuk vinden.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Een spookje is aan het dwalen over straat en plotseling maakt hij een prullenbak kapot.
Komt er een agent aan : 'Ik arresteer je en je hebt geen poot om op te staan!!'
spookje zeg ik alleen maar:pquote:
Ja, maar die derde person is meer overbodig vind ik. Het moet altijd een functie hebben als iemand in een grap zit. Tenzij de functie is dat het stom is omdat het geen functie heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok, ik vat hem, zo is het idd meer een mop.
Dat was niet bewust.quote:
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Lopen 2 eieren een beetje op te scheppen over hun vriendinnen. Zegt een van de twee eieren "Mijn chickie is een schaalmodel!" Zegt de andere "Die van mij is maar een scharrel"
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!![]()
![]()
Nee, sorry.quote:
Ook wel aardig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef MichelWuyts het volgende:
De laatste voor vandaag:p
Een man en vrouw besluiten naar een striptent te gaan.
komen ze daar Mickey Mouse tegen
Ik heb de vrijheid genomen om de aangepaste versie in het volgende topic te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok, ik vat hem, zo is het idd meer een mop.![]()
Die is al bijna vol, net als dit topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hij kan wat mij betreft gerust in de OP, F-F.
En kregen daar spontaan rode oortjes van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef MichelWuyts het volgende:
De laatste voor vandaag:p
Een man en vrouw besluiten naar een striptent te gaan.
komen ze daar Mickey Mouse tegen
Hmmm, dan moeten we er even voor waken dat we vanaf nu wat minder grappig worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die is al bijna vol, net als dit topic.
Dat lukt meestal wel aan het eind van een topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hmmm, dan moeten we er even voor waken dat we vanaf nu wat minder grappig worden.
[edit] Het lukt al!
Mag die in de OP?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!![]()
![]()
Jazeker.quote:
Check.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan moet je bij de grote baas zijn.
Inderdaad. Maar op het ogenblik zitten er wel héél veel grappige mensen tussen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lukt meestal wel aan het eind van een topic.
Ja, da's wel fijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op het ogenblik zitten er wel héél veel grappige mensen tussen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LangeJan het volgende:
Ook mijn laatste van vanavond, inhakend op het spookmopje van Michiel,
Spoken zijn ook tof ja
Komt een man lijkwit en doodsbang bij de garage met de melding dat zijn auto op snelweg op onverklaarbare wijze hem van zijn 5 naar zijn achteruit had geschakeld!
Zegt de monteur : "O.. ik zie het al, u heeft een versnelling-spook"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LangeJan het volgende:
Ook mijn laatste van vanavond, inhakend op het spookmopje van Michiel,
Spoken zijn ook tof ja
Komt een man lijkwit en doodsbang bij de garage met de melding dat zijn auto op snelweg op onverklaarbare wijze hem van zijn 5 naar zijn achteruit had geschakeld!
Zegt de monteur : "O.. ik zie het al, u heeft een versnellingspook"
Doet u maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een paar posts. Zal ik het even volspammen? Dan kan ik de OP van het volgende deel in de laatste post zetten.
Het 13e deel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef LangeJan het volgende:
Weltrusten luitjes, tot het volgende topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |