quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
Een dom blondje doet gaat voor het eerst met een man naar bed. valt ze inslaap.
die man zo van:![]()
![]()
de volgende ochtend worden ze wakker.
vraagt die kerel zo van waarom viel je inslaap.
en dat domme blondje zo van: ja we zijn toch samen naar bed gegaan.
Ik vind dat jij deze grap wel mag terug nemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar die heb ik al een keer bedacht.
Ja, want die zijn niet plat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik vind dat jij deze grap wel mag terug nemen.
Geen grappen over sex maar wel over ziektes die mensen heel erg kwetsen?
Aah joh, als Herman Finkers het kan, dan mogen wij het ook. F-F is al aardig berucht met al die delen hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Runselpink het volgende:
Dan nog is het niet leuk, en vooral kwetsend.
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wat een slechte grappen in dit topic (daarvoor is het topic er ook)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet het goed gemaakt Als jullie dit topic vanavond vol krijgen zorg ik voor een OP voor deel 13.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Apuleius het volgende:
Dus Jaqueline een nieuwe accu kopen, maar de nieuwe zijn nogal aan de prijzige kant. Volgens de garagehouder heeft hij ook hele goede 2ehands accu's staan.
Zegt Jaqueline: "Nou, doe dan maar een 2ehands accu." Zegt de garagehouder: "Oké, maar ik weet niet in welke conditie ze zijn."
Ja, nog iets meer dan honderd posts.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Apuleius het volgende:
Dus Jaqueline een nieuwe accu kopen, maar de nieuwe zijn nogal aan de prijzige kant. Volgens de garagehouder heeft hij ook hele goede 2ehands accu's staan.
Zegt Jaqueline: "Nou, doe dan maar een 2ehands accu." Zegt de garagehouder: "Oké, maar ik weet niet in welke conditie ze zijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |