Ook wel aardig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef MichelWuyts het volgende:
De laatste voor vandaag:p
Een man en vrouw besluiten naar een striptent te gaan.
komen ze daar Mickey Mouse tegen
Ik heb de vrijheid genomen om de aangepaste versie in het volgende topic te zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok, ik vat hem, zo is het idd meer een mop.![]()
Die is al bijna vol, net als dit topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hij kan wat mij betreft gerust in de OP, F-F.
En kregen daar spontaan rode oortjes van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef MichelWuyts het volgende:
De laatste voor vandaag:p
Een man en vrouw besluiten naar een striptent te gaan.
komen ze daar Mickey Mouse tegen
Hmmm, dan moeten we er even voor waken dat we vanaf nu wat minder grappig worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die is al bijna vol, net als dit topic.
Dat lukt meestal wel aan het eind van een topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hmmm, dan moeten we er even voor waken dat we vanaf nu wat minder grappig worden.
[edit] Het lukt al!
Mag die in de OP?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!![]()
![]()
Jazeker.quote:
Check.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dan moet je bij de grote baas zijn.
Inderdaad. Maar op het ogenblik zitten er wel héél veel grappige mensen tussen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lukt meestal wel aan het eind van een topic.
Ja, da's wel fijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar op het ogenblik zitten er wel héél veel grappige mensen tussen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LangeJan het volgende:
Ook mijn laatste van vanavond, inhakend op het spookmopje van Michiel,
Spoken zijn ook tof ja
Komt een man lijkwit en doodsbang bij de garage met de melding dat zijn auto op snelweg op onverklaarbare wijze hem van zijn 5 naar zijn achteruit had geschakeld!
Zegt de monteur : "O.. ik zie het al, u heeft een versnelling-spook"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LangeJan het volgende:
Ook mijn laatste van vanavond, inhakend op het spookmopje van Michiel,
Spoken zijn ook tof ja
Komt een man lijkwit en doodsbang bij de garage met de melding dat zijn auto op snelweg op onverklaarbare wijze hem van zijn 5 naar zijn achteruit had geschakeld!
Zegt de monteur : "O.. ik zie het al, u heeft een versnellingspook"
Doet u maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een paar posts. Zal ik het even volspammen? Dan kan ik de OP van het volgende deel in de laatste post zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |