quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LangeJan het volgende:
Kwam twee hippies tegen op straat en ving hun gesprek op.. Ze gingen zo van "Nou..geweldig zo'n kraakpand... Zegt de ander "Daar heb ik oordopjes voor"
Leuk, alleen die ik-vorm maakt het voor mij minder grappig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef LangeJan het volgende:
Kwam twee hippies tegen op straat en ving hun gesprek op.. Ze gingen zo van "Nou..geweldig zo'n kraakpand... Zegt de ander "Daar heb ik oordopjes voor"
Ik lachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Apuleius het volgende:
Dus Lange Jan vraagt zo in die kledingwinkel of ze ook grote maten hebben, zegt die verkoopster: "Eentje maar, dat is Willem en die is wel 2 meter 12."
Hoe zou jij het presenteren? Iets van "Daar heeft men oordopjes voor uitgevonden" oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, alleen die ik-vorm maakt het voor mij minder grappig.
Inderdaad, dat dacht ik ook. Het is je eindelijk gelukt. De volhouder wint.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk, na ál die delen!
Zo:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hoe zou jij het presenteren? Iets van "Daar heeft men oordopjes voor uitgevonden" oid?
Kun je deze uitleggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Een spookje is aan het dwalen over straat en plotseling maakt hij een prullenbak kapot.
Komt er een agent aan : 'Ik arresteer je en je hebt geen poot om op te staan!!'
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Lopen 2 eieren een beetje op te scheppen over hun vriendinnen. Zegt een van de twee eieren "Mijn chickie is een schaalmodel!" Zegt de andere "Die van mij is maar een scharrel"
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik ook. Het is je eindelijk gelukt. De volhouder wint.
Ik blijf dit ook érg leuk vinden.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Een spookje is aan het dwalen over straat en plotseling maakt hij een prullenbak kapot.
Komt er een agent aan : 'Ik arresteer je en je hebt geen poot om op te staan!!'
spookje zeg ik alleen maar:pquote:
Ja, maar die derde person is meer overbodig vind ik. Het moet altijd een functie hebben als iemand in een grap zit. Tenzij de functie is dat het stom is omdat het geen functie heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ok, ik vat hem, zo is het idd meer een mop.
Dat was niet bewust.quote:
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef LangeJan het volgende:
Lopen 2 eieren een beetje op te scheppen over hun vriendinnen. Zegt een van de twee eieren "Mijn chickie is een schaalmodel!" Zegt de andere "Die van mij is maar een scharrel"
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Whahahaha, buitengewoon fraai exemplaar!![]()
![]()
Nee, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |