Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Pheno het volgende:
L33t Ninja.
quote:
Dat is nieuw. Ik zie het net voorbij komen als reclame op tv.quote:
Zegt de user met kut in haar ondertitel. En nog een kut hebben ook. Dus je bent twee keer zo erg.quote:
En tieten in m'n sigquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zegt de user met kut in haar ondertitel. En nog een kut hebben ook. Dus je bent twee keer zo erg.
ik dacht al over welk topic heeft Fha het nouquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is nieuw. Ik zie het net voorbij komen als reclame op tv.
OAquote:
Is mijn UI er nou uit? Dan hoef ik niet meer te ninja'en om dat te controleren.quote:
Waarom is jouw UI weg?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is mijn UI er nou uit? Dan hoef ik niet meer te ninja'en om dat te controleren.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is mijn UI er nou uit? Dan hoef ik niet meer te ninja'en om dat te controleren.
Omdat ik de KSC een volspamreeks vind geworden.quote:
hij heeft uberhaupt geen ui meerquote:
join de clubquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Phedo, ik kreeg hem bijna niet gevonden. Verdomme.
je gaat hem maken via de maggi wijze?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Fha het volgende:
Zo. Kip zit in de ovenHier heb ik de hele dag naar uit gekeken hahaha
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat hem maken via de maggi wijze?
ben benieuwd.quote:
Goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben benieuwd.
straks wel vertellen hoe het smaakte
goed om te horenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Goedzelfde als met de kippenpoten en dat smaakt ook goed
dat is idd lekkerquote:
Sushi is heel lekker jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd lekker
Maar vandaag heb ik zuurvlees
Wat voor recept?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is heel lekker ja
En morgen een recept maken wat ik hier op het forum zag
Zuurvlees vind ik minder
Maar jij smakelijk
dankjewelquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is heel lekker ja
En morgen een recept maken wat ik hier op het forum zag
Zuurvlees vind ik minder
Maar jij smakelijk
straks eens gaan bekijkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat eten en drinken we vandaag? #152
Op de couscous na, lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat eten en drinken we vandaag? #152
jij niet alleenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
kon ik eerst de rijbaan niet vinden door de sneeuw ben ik de ksc ook nog kwijt
Niet als Ph. het zelf echt niet wil. er is geloof ik al een andere vogel voor in de plaats gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Fha het volgende:
MPG wou juist gaan spitten om hem op te lappen geloof ik.
Done. Tweety staat er nu in de wiki in. Had je mijn laatste e-mail nog gehad btw?quote:
die staat er nog niet in je bedoelt tweetyquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet als Ph. het zelf echt niet wil. er is geloof ik al een andere vogel voor in de plaats gekomen.
Lees mijn post boven jequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat er nog niet in je bedoelt tweety
klonk zal nog niet online zijn gekomen ik heb hem al een pm gestuurd eroverquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom heeft geen enkele mod deze belachelijke TT aangepast? Ke es se. Wat kinderachtig.
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ow wacht, die oranje zal wel proberen thuis te komen
moet je wel de goede kleur blauw hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
waar zijn die blauwen als je ze nodig hebt
Of die ene oranje
Fijn he, sneeuwquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook thuis! Ik heb een halve wereldreis achter de rug. Met de trein naar Leiden, waar de reis niet verder kon, omdat er geen treinen meer van en naar Haarlem reden. Vandaar een bus naar Noordwijk genomen, waar mijn vader toevalligerwijs rond hetzelfde tijdstip klaar was met zijn werk als ik daar was met de bus. Vervolgens een lift gekregen naar Heemstede, en daar toch maar mijn auto opgehaald. Wat een ijsbaan hier.
Maar goed, uiteindelijk na 2 uur en 3 kwartier reizen toch thuis!.
Nu even snel wat eten en dan met statief en camera naar buiten voor nachtfoto's van die 15 cm verse sneeuw hier.
En zelfs met dezelfde kleur blauw, heb je ze nóg in soortenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je wel de goede kleur blauw hebben
Straks voor de foto's welquote:
pardonquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik ben ook thuis! Ik heb een halve wereldreis achter de rug. Met de trein naar Leiden, waar de reis niet verder kon, omdat er geen treinen meer van en naar Haarlem reden. Vandaar een bus naar Noordwijk genomen, waar mijn vader toevalligerwijs rond hetzelfde tijdstip klaar was met zijn werk als ik daar was met de bus. Vervolgens een lift gekregen naar Heemstede, en daar toch maar mijn auto opgehaald. Wat een ijsbaan hier.
Maar goed, uiteindelijk na 2 uur en 3 kwartier reizen toch thuis!.
Nu even snel wat eten en dan met statief en camera naar buiten voor nachtfoto's van die 15 cm verse sneeuw hier.
Mijn naamgenoot doelde meer op het thuiskomverhaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks voor de foto's wel.
Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
En MPG'end las ik dat er een TT-correctie nodig was, dus bij dezen.
ze maken het er niet makkelijker eropquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En zelfs met dezelfde kleur blauw, heb je ze nóg in soorten.
Mja, ik had ook kunnen wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten... want die reden ook niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pardon![]()
dat is een echte rondreis geweest
Morgen reis ik via een andere route, dan stap ik in Zandvoort in de trein. Ik verwacht niet dat de wegen heel veel beter zullen zijn hier danquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn naamgenoot doelde meer op het thuiskomverhaal. Waar PaMart uiteindelijk de helpende hand bood
.
dat probeer ik welquote:
ben benieuwdquote:
quote:Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
hier zijjn de wegen (gelukkig) goed schoonquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had ook kunnen wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten op een bus naar Haarlem.... en wachten... want die reden ook niet meer.
[..]
Morgen reis ik via een andere route, dan stap ik in Zandvoort in de trein. Ik verwacht niet dat de wegen heel veel beter zullen zijn hier dan.
dat is nou 1 van de weinige dingen die ik dus niet lustquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks voor de foto's wel.
Het duin hierachter ziet er schitterend uit nu.
Ik ook. Kan eigenlijk voor het eerst mijn statief eens echt goed gebruiken, heb eigenlijk nog zelden nachtopnames gemaaktquote:
Rare ventquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nou 1 van de weinige dingen die ik dus niet lust
met reagerenquote:
Dan had de TT dus kunnen blijven staanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb dit topic ook maar even handmatig aan de stats toegevoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik krijg van chocolade altijd last van mijn maagquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef DaMart het volgende:
Ik heb dit topic ook maar even handmatig aan de stats toegevoegd.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had de TT dus kunnen blijven staan.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had de TT dus kunnen blijven staan.
Ik dacht dat hij hem anders wel automatisch zou oppikken, maar dat gebeurde niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus met koffiequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik krijg van chocolade altijd last van mijn maag
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem anders wel automatisch zou oppikken, maar dat gebeurde niet.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
vullen met allemaal flessen sterke drankquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vanmiddag een globe gekocht die je open kunt doen. Binnenkort maar eens customizen. Iemand leuke ideeën?
en ga je dan ook van je eigen af?quote:
Het is een bolvormig ding natuurlijk dus kunnen er denk ik max. 4 grote flessen in. Ik zat op dit moment te denken aan mijn whisky karaf met een 2tal glazen waarvan ik een houder zal maken in de globe. Alleen houd ik dan best nog wat ruimte over. Misschien mijn stapmuntjes ergens plaatsen of mijn cocktailzooi er ook nog in..quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vullen met allemaal flessen sterke drank
Anders ga je huilen om een eeuwenoude gewoonte om de stats eens dwars te zitten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom heeft geen enkele mod deze belachelijke TT aangepast? Ke es se. Wat kinderachtig.
Als je het verstuurd hebt wel. Ik zal eens kijken, op dat e-mailadres kom ik verdomd weinig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Done. Tweety staat er nu in de wiki in. Had je mijn laatste e-mail nog gehad btw?
Immerquote:
Gohquote:
Welke heb je? Ik maak er best veel, mijn statiefextensiestukje (om makkelijk op het statief te schuiven) zit ook standaard op mijn cameraquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Kan eigenlijk voor het eerst mijn statief eens echt goed gebruiken, heb eigenlijk nog zelden nachtopnames gemaakt.
Leer spellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
kon ik eerst de rijbaan niet vinden door de sneeuw ben ik de ksc ook nog kwijt
Sociaal zequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even sociaal doen en koffie drinken. Tot morgen
Fijne avond symp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Maak zelf wel uit waarover ik ga huilen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Anders ga je huilen om een eeuwenoude gewoonte om de stats eens dwars te zitten.
Dan ben ik maar kind. Wezens die zich niet druk maken om van alles en nog wat. Lijkt me prima. Zouden meer ouderen moeten doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
Maak zelf wel uit waarover ik ga huilen.Dwars zitten is voor kinderen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is een bolvormig ding natuurlijk dus kunnen er denk ik max. 4 grote flessen in. Ik zat op dit moment te denken aan mijn whisky karaf met een 2tal glazen waarvan ik een houder zal maken in de globe. Alleen houd ik dan best nog wat ruimte over. Misschien mijn stapmuntjes ergens plaatsen of mijn cocktailzooi er ook nog in..Of iets waar ik nog niet aan heb gedacht..
Je maakt je duidelijk wel druk om de stats.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar kind. Wezens die zich niet druk maken om van alles en nog wat. Lijkt me prima. Zouden meer ouderen moeten doen.
Bedoel je of ik dan flauw val?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ga je dan ook van je eigen af?
dat heb ik dus als ik dan ook nog eens teveel chocolade eet
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je maakt je duidelijk wel druk om de stats.Stoort het je dat je dwars wil liggen.
Ja heel nieuw, sta ook niet in de OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.
Maar blijkbaar is een aloud geintje al niet meer gewaardeerd.
Het bevestigt alleen maar wat ik denk van de KSC op dit moment.
Ph wel een beetje hoorquote:
Dat dus, ik kon de originele TT bijzonder waarderen, ondanks dat ik me een breuk zocht in de topiclijstquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar je bent duidelijk nieuw in de KSC, vroeger gebeurde dit wel vaker.
Maar blijkbaar is een aloud geintje al niet meer gewaardeerd.
Succes met je Japansquote:Het bevestigt alleen maar wat ik denk van de KSC op dit moment.
*nu weer aan het studeren gaat, sayonara
Pieeeeeeeeeeeerquote:
tering zo'n slecht weer bij julliequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Zo, het was erg fijn om naar huis te gaan.
Ik heb ruim 2 uur over het stukje Haarlem-IJmuiden gedaan en heb het maar opgegeven.
Ik slaap nu bij een tante en de kids zijn bij oma.
Het statief is een Velbom CX 660, de camera een Olympus SP-550UZ.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik maak er best veel, mijn statiefextensiestukje (om makkelijk op het statief te schuiven) zit ook standaard op mijn cameraIk heb laatst een leuke onderwatercamera gezien. Ik vrees dat ik toch digitaal overstag moet gaan....
mooie foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
En dan nu een paar foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoefquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Buurmanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het statief is een Velbom CX 660, de camera een Olympus SP-550UZ.
Ik was trouwens nog niet buiten met mijn camera of ik werd al aangesproken door een buurvrouw of ik haar kind en hond even op de foto wilde zetten in de sneeuw.
En foto's maken in de sneeuw leidt al snel tot gesprekken... onder andere met een ander buurmeisje uit de flat.
tot morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
yupquote:
quote:
quote:
Dank. Ik vind mijn statieftest in de avond ook wel geslaagd te noemenquote:
Als ze rijden, neem ik morgen ook vanaf Zandvoort de trein. Deze ellende is morgenochtend zeker nog niet van de weg af en volgens Buienradar komt er nog wat meer aan zelfs. Dus dan blijt mijn auto lekker staan waar hij nu staat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoef.
[..]
quote:"Buurman! Wat doet u nu?"
![]()
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnquote:
ik denk doe jouw oude stijl nou maar naquote:
quote:
dat heb ik dus welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnMaar ik val niet flauw
hij moest eruitquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is al uit het ziekenhuis? Dat is snel gegaan.
Gewoon zoals geplandquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
beter dan sneeuwpretquote:
mooie foto's DMquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in eerste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest? Omdat het gepland was lees ik net.Wist ik niet, lees hier niet elke dag.
Gewoon volgens de originele planningquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in erste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moest
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon volgens de originele planning![]()
Thuis is toch veel leuker dan tussen zeikende opa's
Mooi zo. Hopelijk kan hij daar in alle rust aan een voorspoedig herstel werken.quote:
Ja, tegenwoordig ben je eruit voor je het weetquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fhaaatjequote:
Bengeltje!quote:
Eensch.quote:Mooie foto's DM.
GFquote:
* JF hoort iets van gitaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry, m'n gitaar keek zo lief.![]()
Nu wordt het interresantquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* JF hoort iets van gitaar
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Mijnusse is een akoestische Yamaha. Tenminste, als je door al het stof heen graaft![]()
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtigquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II.. waar alle knoppen het niet meer bij doen
ik heb er 5quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zie fobo
[..]
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.
We zullen zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtig
Maak je hem zelf?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:38 schreef john-frusciante het volgende:
dit is de vester nog niet helemaal klaar
[ afbeelding ]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkjequote:
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkje
Zelfs dat logo is geriptquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vester
dit is een stratquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)
nja maar geen slechte gitarenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zelfs dat logo is geript
Fantasieloos
Ik weet het. Ik heb het geduld nietquote:
Geloof ik graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja maar geen slechte gitaren
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatjequote:
wie ik?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatje
Slaap lekker slettebak![]()
Ohw jij bent vast ook wel een schatje jaquote:
prrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw jij bent vast ook wel een schatje ja
Hihiquote:
quote:File: A9 - Amstelveen - Alkmaar
tussen knp. Badhoevedorp en de Wijkertunnel - 15 km
stilstaand verkeer
Mensen willen graag kamperen daar ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:Waarom staan er NU files in Nederland?
Omdat het iets sneeuwde. Sommige mensen staan er dus al urenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:Waarom staan er NU files in Nederland?
lijkt me maar niets in die koude.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen willen graag kamperen daar ofzo
ah, vijf vlokken en een scheet. Lekker laten staan die auto's, kunnen ze morgen op tijd op hun werk zijn als ze gaan lopen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het iets sneeuwde. Sommige mensen staan er dus al uren
trusten kerelquote:
indahquote:
daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Koffie dan maar, om het lachen te onderdrukken. Om 01.00 uur in de file staan is te erg voor woorden.
altijdquote:
bijnaquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Iedereen vastgesneeuwd ineens?
slaap zequote:
quote:Top 100 van woensdag 6 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 237 goldfinger1963
32. 125 indahnesia.com
34. 124 Ladylike
73. 089 DjRex89
77. 088 Symphonic
smakelijk kerelquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima, tijd om te ontbijten namelijk.
Ik heb zelf eens 18 uur lang aan een stuk in de file gestaan, dat ging om een stukje van 3 km tot aan de duits / poolse grens, net voor kerst zo'n 18 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Koffie dan maar, om het lachen te onderdrukken. Om 01.00 uur in de file staan is te erg voor woorden.
Mogguh friemquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:55 schreef friemelaar het volgende:
Morge Indah![]()
[..]
Ik heb zelf eens 18 uur lang aan een stuk in de file gestaan, dat ging om een stukje van 3 km tot aan de duits / poolse grens, net voor kerst zo'n 18 jaar geleden.
Kan je vertellen dat is niet leuk![]()
Niet grappig![]()
maar heel frustrerend
hier maakt het niet echt uit of het december of juni is. Altijd warm en zo.. hoogstens wat regen die je in juni niet hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:07 schreef friemelaar het volgende:
Ja het is lang, heel lang vooral in december...
We belanden in de file in het donker, en het werd licht.... en het werd weer donker![]()
Wel nog wat plezier gehad, en veeeeel geleerd.
Verhaaltje volgt
Er zijn gelukkig altijd wel goede mensen te vinden in dat soort omstandigheden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:11 schreef friemelaar het volgende:
Omdat in Polen de diesel veel goedkoper was als in duitsland was de tank natuurlijk vrijwel leeg.![]()
We konden dus de motor niet laten lopen voor de kachel, al vroor het buiten een graad of 10-12.![]()
Uiteindelijk aan een autoboer (pickup-truck met daarop een pickup-truck met daarop een personenwagen) gevraagd of hij wat diesel wou verkopen.
Dat wou hij dus NIET.![]()
Wel vroeg hij of we sigaretten bij hadden en of hij er een paar kon hebben.![]()
Ik gaf hem 5 sigaretten en KREEG vervolgens 2 kannen van 20L diesel elk.![]()
Tot aan de grens hebben we geen kou meer hoeven lijden.
Ik verlang al lang weer naar wat warmer weer maarja de winter is eigenlijk net pas begonnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 05:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier maakt het niet echt uit of het december of juni is. Altijd warm en zo.. hoogstens wat regen die je in juni niet hebt.
en zo te lezen blijft het nog wel even koud ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik verlang al lang weer naar wat warmer weer maarja de winter is eigenlijk net pas begonnen
Het is wel een echte sneeuw-winter inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:28 schreef friemelaar het volgende:
Yep, gooit misschien onze plannen voor 't weekeind nog door elkaar![]()
Word weer vol op sneeuw verwacht vrijdag, zaterdag en zondag
ach, komt er van de zomer wel weer een hittegolf extra overheenquote:Op donderdag 7 januari 2010 05:40 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Europa en een deel van azië ligt op z'n gat door de sneeuw.
Vooral china heeft problemen hoorde ik op de radio.
naja, het brengt in elk geval de gemiddelde temperatuur weer wat omlaag
6 weken moet geen enkel probleem zijn gedurende geheel 2010quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:49 schreef friemelaar het volgende:
Beloof je me nu 6 weken zonneschijn![]()
Dan weet ik in elk geval dat ik m'n schip niet voor niets opgeknapt heb
friemelquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 119 indahnesia.com
03. 093 Ladylike
04. 051 Symphonic
05. 044 Fha
06. 024 DaMart
07. 021 john-frusciante
08. 020 Pheno
09. 020 wel.o.k
10. 019 Lenny_Leonard
11. 018 marcb1974
12. 017 MPG
13. 015 Dr_Flash
14. 011 Bengeltje
15. 009 FFSletop
16. 005 --Tweety--
17. 004 MaleDuck
18. 003 Pien85
19. 003 Papierversnipperaar
20. 002 Klonk
Reeks-statistieken!
te kortquote:
ik zal vandaag nog wel proberen wat te slapenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
succesquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:12 schreef DaMart het volgende:
En dan ga ik nu eens naar het station lopen. Moet tegenwoordig een trein eerder nemen vanaf Zandvoort en extra overstappen om op tijd op werk te komen als ik vanaf hier de trein pak... en dan nog zeggen dat reizen met de trein sneller werd door de nieuwe dienstregeling.
Maar goed, het is nog steeds wit buiten, er is verse sneeuw bijgekomen en ik waag het er vandaag niet op met de auto.
Tot later.
ik heb nou iets van 2 uurtjes geslapen zal straks nog maar eens proberen voor nog een uurtje of 4quote:Op donderdag 7 januari 2010 06:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik nog niet, ga zo dadelijk proberen
slaap ze friemelquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:16 schreef friemelaar het volgende:
Later DM , voorzichtig glijden![]()
Goed, nu ga ik ook proberen te slapen tot later GF
Klonkquote:
op het moment sneeuwt het hier iig niet meer maar ja weet niet wat er nog gaat komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 06:39 schreef Klonk het volgende:
en het is ook nog maar net klaar met sneeuwen zie ik
LLquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:15 schreef Ladylike het volgende:
Opt werk, koffie loopt![]()
mogguh mensen
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huisquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
jij bent er vroeg bij
-edit- heb je gister nog gezegd dat je vandaag om 7 uur zou beginnen ivm TNT
dat uur eerder naar huis is het fijnstequote:Op donderdag 7 januari 2010 07:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is DHL geworden, maar het levert me wel een extra sleutel op, de code van het bedrijf en vandaag een uur eerder naar huis
ik ben tevreden als ik zometeen mn koffie heb
zekersquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat uur eerder naar huis is het fijnste
hoe laat lag je erin?quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zekers![]()
Ik werk liever vroeg
alleen mn bedje wilde me niet laten gaan
dan wens ik je succes klonkquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:36 schreef Klonk het volgende:
ik ga dadelijk toch maar eens kijken of het toch te doen is, ben al 3 weken niet bij mijn vrijwilligerswerk geweest, ga gewoon kijken of ik er doorheen kom en als het niet gaat keer ik gewoon om...
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wens ik je succes klonk
uur of 11, half 12 geloof ikquote:
doe voorzichtigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
sneeuw is minder erg dan ijs iigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:40 schreef Klonk het volgende:
brommer doe ik niet met dit weer, ik vertrouw op mijn bovenaardse fietskwaliteiten
laten we hopen dat dat nou ook niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan hoogstens vallen, heb nog nooit iets gebroken moet een keer gebeuren
dat is voor jouw doen vroegquote:
ssssstttttttttttt dat zouden we toch niet zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:42 schreef Ladylike het volgende:
OF we zouden een verzekering op klonk moeten hebben afgesloten
ben altijd wel redelijk op tijd hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor jouw doen vroeg
erg genoeg welquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sneeuw is minder erg dan ijs iig
mja aangereden sneeuw IS ijs
oh jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssstttttttttttt dat zouden we toch niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
als je niet aan Wiien bent welquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben altijd wel redelijk op tijd hoor
voor 12en WIL ik er altijd in liggen
meestal lukt dat
quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Kleine sliep thuis dus dan ben ik ook meestal wel op tijd in bedquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je niet aan Wiien bent wel
quote:
over 13 dagen is ie jarigquote:Op donderdag 7 januari 2010 07:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kleine sliep thuis dus dan ben ik ook meestal wel op tijd in bed
dat is iig wel de bedoeling dat je aan het werken bentquote:[..]
baas zal ook wel zo hier zijn, uur is zo om
ben ook al aan het werk enzo
WOKquote:
wel snel zijn, anders maken de binnenkomers de pot ook nog leeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, iedereen is er weer, gedaan met de rust
dan nog maar een kop koffie
goed idee ga ik ook maar eens pakken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:09 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, iedereen is er weer, gedaan met de rust
dan nog maar een kop koffie
ik was gisteren wel lang onderweg, vanochtend viel wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ben bijna weer een uur onderweg geweest over hetzelfde stukje (normasal een kwartiertje ofzo)
Maar goed ik ben gearriveerd en nu op zoek naar de koffie
Oh kan hij niet even met een honkbalknuppel langs een oude "vriendin" gaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed idee ga ik ook maar eens pakken.
Orjan is net weg die moet even naar Zoetermeer
daarom dat ik er nog eentje pak, mja moet hem toch zelf zettenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel snel zijn, anders maken de binnenkomers de pot ook nog leeg.
mogguhquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik ben bijna weer een uur onderweg geweest over hetzelfde stukje (normasal een kwartiertje ofzo)
Symquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
hoe lang ben je normaal onderweg ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was gisteren wel lang onderweg, vanochtend viel wel mee.
ik heb de A9 gedaan gisteren![]()
en toch om 17:45 thuis
dat had je iets eerder moeten zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kan hij niet even met een honkbalknuppel langs een oude "vriendin" gaan?
ben je met de auto?quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:22 schreef Ladylike het volgende:
ik heb er trouwens een kwartier over gedaan
gisteren 1:45 onderweg geweest, normaal is 1:15 en snel is 1 uur.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang ben je normaal onderweg ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:21 schreef Ladylike het volgende:
en maastricht heeft nog maar voor 4 keer strooien over
gisteren is als het goed is nieuw zout geleverd. De helft van de bestelling
bel hem opquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je iets eerder moeten zeggen
Jaquote:
Gisteren heeft het niet gesneeuwdquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas door sneeuwval hebben ze niet kunnen leveren,
Maastricht moet eerst strooien voor ze weer komen
valt dan nog wel mee een half uurtje langer dan normaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren 1:45 onderweg geweest, normaal is 1:15 en snel is 1 uur.
ik moet wel bekennen dat ik het stuk waar nog geen sneeuw lag ietsje te hard heb gereden om alvast te compenseren![]()
quote:
Lennyquote:
fuck, in mn andere tasquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik wel het adres hebben van je
L_Lquote:
Geen ideequote:
ik denk dat hij druk aan het werken is aan zijn nieuwe websitequote:
Er gaat nog een stok kaarten in, een paar dobbelstenen en wat drugs.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk dat hij druk aan het werken is aan zijn nieuwe website![]()
heb je nog andere idee op gedaan voor je globe ?
en wat sterke drankquote:Op donderdag 7 januari 2010 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er gaat nog een stok kaarten in, een paar dobbelstenen en wat drugs.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt dan nog wel mee een half uurtje langer dan normaal
dat moet je tegen Sym zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lenny
[..]
gewoon blijven rijden, dan kom je vanzelf thuis.
1 glas is voldoendequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jep, de whisky karaf met een 2tal glazen. Dan ben ik wel tevreden denk ik.
okquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je tegen Sym zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok
SYM, joehoe![]()
gewoon blijven rijden, dan kom je vanzelf thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherp +1Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:16 schreef Symphonic het volgende:
Indahquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ook maar direct gemiddagdut-t
nog maar 3 en een half uurquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
nog maar 6 uurtjes(waarvan een half uur pauze)
bek houwequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog maar 3 en een half uur![]()
![]()
36 uur werkweek
het sneeuwde hier toen ik vertrok.. heel licht, maar het sneeuwdequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef indahnesia.com het volgende:
en vandaag komt de regen precies uit tegengestelde richting dan gisteren.
Laat me raden, het sneeuwt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.
Ik wilde kijken hoe ver ik op de fiets zou komen richting station Zandvoort.... antwoord: twee meter. Vervolgens maar met de fiets aan de hand gaan lopen. Gelukkig was de trein van Amsterdam naar Woerden 5 minuten vertraagd, zodat ik een overstap van 3 minuten had en ik dus tien minuten eerder op werk was dan gepland.
Vanmiddag wel een kwartier eerder weg, omdat ik een andere trein moet hebben.
het is wel een gehannes om van je werk naar huis te komen en visa versaquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er een uur en drie kwartier over gedaan, maar wel via een andere route.
Ik wilde kijken hoe ver ik op de fiets zou komen richting station Zandvoort.... antwoord: twee meter. Vervolgens maar met de fiets aan de hand gaan lopen. Gelukkig was de trein van Amsterdam naar Woerden 5 minuten vertraagd, zodat ik een overstap van 3 minuten had en ik dus tien minuten eerder op werk was dan gepland.
Vanmiddag wel een kwartier eerder weg, omdat ik een andere trein moet hebben.
en dan maar hopen dat je veilig thuis komtquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
nog maar 6 uurtjes(waarvan een half uur pauze)
Indahquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ook maar direct gemiddagdut-t
met de auto VOOR de spits, moet dat voor die 2 km wel lukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan maar hopen dat je veilig thuis komt
en dan morgen nog werkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog maar 3 en een half uur![]()
![]()
36 uur werkweek
of je kijkt op je kilometertellerquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met de auto VOOR de spits, moet dat voor die 2 km wel lukken
eens googlen hoe ver het nou precies is
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bek houwe![]()
[..]
het sneeuwde hier toen ik vertrok.. heel licht, maar het sneeuwde
zoals die Engelsen die in een pub zaten met oud&nieuw en pas dagen later zijn bevrijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.
schiet het een beetje op met je project ?quote:
Die waren gewoon dronken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoals die Engelsen die in een pub zaten met oud&nieuw en pas dagen later zijn bevrijd
heb ik NU toch niets aanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je kijkt op je kilometerteller
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je compleet ingesneeuwd.
jawel, gaat wel lekker. maak eerst het Nederlands af, ga het vervolgens geschikt maken voor meerdere talen en publiceer het dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schiet het een beetje op met je project ?
nanana nanaquote:
dat wel jaquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat me raden, het sneeuwt?
nog maar 1? O jee, ik zou Balkenende even bellen, dat gaat he-le-maal fout.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik NU toch niets aan
wil het NU weten
[..]
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasje
Nog voor de lunch, niet zo veel aan de hand dus eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Hier komt iedereen heeeeel langzaam binnen druppelen.
De doorgaande randweg is inieder geval weer berijdbaar.
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog maar 1? O jee, ik zou Balkenende even bellen, dat gaat he-le-maal fout.
dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik NU toch niets aan
wil het NU weten
dan ga je honger krijgenquote:[..]
ik hoop het niet, heb nog maar 1 speculaasje
o ja, die is het zat. (alweer)quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beter Job Cohen, die heeft vast nog koekjes over van het thee drinken met de Marokkanen
lekker op tijdquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Hier komt iedereen heeeeel langzaam binnen druppelen.
De doorgaande randweg is inieder geval weer berijdbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |