mooie foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
En dan nu een paar foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoefquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Buurmanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het statief is een Velbom CX 660, de camera een Olympus SP-550UZ.
Ik was trouwens nog niet buiten met mijn camera of ik werd al aangesproken door een buurvrouw of ik haar kind en hond even op de foto wilde zetten in de sneeuw.
En foto's maken in de sneeuw leidt al snel tot gesprekken... onder andere met een ander buurmeisje uit de flat.
tot morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even sociaal doen en koffie drinken. Tot morgen
yupquote:
quote:
quote:
Dank. Ik vind mijn statieftest in de avond ook wel geslaagd te noemenquote:
Als ze rijden, neem ik morgen ook vanaf Zandvoort de trein. Deze ellende is morgenochtend zeker nog niet van de weg af en volgens Buienradar komt er nog wat meer aan zelfs. Dus dan blijt mijn auto lekker staan waar hij nu staat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoef.
[..]
quote:"Buurman! Wat doet u nu?"
![]()
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnquote:
ik denk doe jouw oude stijl nou maar naquote:
quote:
dat heb ik dus welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnMaar ik val niet flauw
hij moest eruitquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is al uit het ziekenhuis? Dat is snel gegaan.
Gewoon zoals geplandquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
beter dan sneeuwpretquote:
mooie foto's DMquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in eerste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest? Omdat het gepland was lees ik net.Wist ik niet, lees hier niet elke dag.
Gewoon volgens de originele planningquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in erste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moest
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon volgens de originele planning![]()
Thuis is toch veel leuker dan tussen zeikende opa's
Mooi zo. Hopelijk kan hij daar in alle rust aan een voorspoedig herstel werken.quote:
Ja, tegenwoordig ben je eruit voor je het weetquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fhaaatjequote:
Bengeltje!quote:
Eensch.quote:Mooie foto's DM.
GFquote:
* JF hoort iets van gitaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry, m'n gitaar keek zo lief.![]()
Nu wordt het interresantquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* JF hoort iets van gitaar
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Mijnusse is een akoestische Yamaha. Tenminste, als je door al het stof heen graaft![]()
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtigquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II.. waar alle knoppen het niet meer bij doen
ik heb er 5quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zie fobo
[..]
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.
We zullen zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtig
Maak je hem zelf?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:38 schreef john-frusciante het volgende:
dit is de vester nog niet helemaal klaar
[ afbeelding ]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkjequote:
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkje
Zelfs dat logo is geriptquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vester
dit is een stratquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)
nja maar geen slechte gitarenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zelfs dat logo is geript
Fantasieloos
Ik weet het. Ik heb het geduld nietquote:
Geloof ik graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja maar geen slechte gitaren
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatjequote:
wie ik?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatje
Slaap lekker slettebak![]()
Ohw jij bent vast ook wel een schatje jaquote:
prrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw jij bent vast ook wel een schatje ja
Hihiquote:
quote:File: A9 - Amstelveen - Alkmaar
tussen knp. Badhoevedorp en de Wijkertunnel - 15 km
stilstaand verkeer
Mensen willen graag kamperen daar ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:Waarom staan er NU files in Nederland?
Omdat het iets sneeuwde. Sommige mensen staan er dus al urenquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:Waarom staan er NU files in Nederland?
lijkt me maar niets in die koude.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen willen graag kamperen daar ofzo
ah, vijf vlokken en een scheet. Lekker laten staan die auto's, kunnen ze morgen op tijd op hun werk zijn als ze gaan lopen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het iets sneeuwde. Sommige mensen staan er dus al uren
trusten kerelquote:
indahquote:
daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Koffie dan maar, om het lachen te onderdrukken. Om 01.00 uur in de file staan is te erg voor woorden.
altijdquote:
bijnaquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Iedereen vastgesneeuwd ineens?
slaap zequote:
quote:Top 100 van woensdag 6 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 237 goldfinger1963
32. 125 indahnesia.com
34. 124 Ladylike
73. 089 DjRex89
77. 088 Symphonic
smakelijk kerelquote:Op donderdag 7 januari 2010 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima, tijd om te ontbijten namelijk.
Ik heb zelf eens 18 uur lang aan een stuk in de file gestaan, dat ging om een stukje van 3 km tot aan de duits / poolse grens, net voor kerst zo'n 18 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Koffie dan maar, om het lachen te onderdrukken. Om 01.00 uur in de file staan is te erg voor woorden.
Mogguh friemquote:Op donderdag 7 januari 2010 04:55 schreef friemelaar het volgende:
Morge Indah![]()
[..]
Ik heb zelf eens 18 uur lang aan een stuk in de file gestaan, dat ging om een stukje van 3 km tot aan de duits / poolse grens, net voor kerst zo'n 18 jaar geleden.
Kan je vertellen dat is niet leuk![]()
Niet grappig![]()
maar heel frustrerend
hier maakt het niet echt uit of het december of juni is. Altijd warm en zo.. hoogstens wat regen die je in juni niet hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:07 schreef friemelaar het volgende:
Ja het is lang, heel lang vooral in december...
We belanden in de file in het donker, en het werd licht.... en het werd weer donker![]()
Wel nog wat plezier gehad, en veeeeel geleerd.
Verhaaltje volgt
Er zijn gelukkig altijd wel goede mensen te vinden in dat soort omstandigheden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:11 schreef friemelaar het volgende:
Omdat in Polen de diesel veel goedkoper was als in duitsland was de tank natuurlijk vrijwel leeg.![]()
We konden dus de motor niet laten lopen voor de kachel, al vroor het buiten een graad of 10-12.![]()
Uiteindelijk aan een autoboer (pickup-truck met daarop een pickup-truck met daarop een personenwagen) gevraagd of hij wat diesel wou verkopen.
Dat wou hij dus NIET.![]()
Wel vroeg hij of we sigaretten bij hadden en of hij er een paar kon hebben.![]()
Ik gaf hem 5 sigaretten en KREEG vervolgens 2 kannen van 20L diesel elk.![]()
Tot aan de grens hebben we geen kou meer hoeven lijden.
Ik verlang al lang weer naar wat warmer weer maarja de winter is eigenlijk net pas begonnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 05:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier maakt het niet echt uit of het december of juni is. Altijd warm en zo.. hoogstens wat regen die je in juni niet hebt.
en zo te lezen blijft het nog wel even koud ook.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik verlang al lang weer naar wat warmer weer maarja de winter is eigenlijk net pas begonnen
Het is wel een echte sneeuw-winter inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:28 schreef friemelaar het volgende:
Yep, gooit misschien onze plannen voor 't weekeind nog door elkaar![]()
Word weer vol op sneeuw verwacht vrijdag, zaterdag en zondag
ach, komt er van de zomer wel weer een hittegolf extra overheenquote:Op donderdag 7 januari 2010 05:40 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Europa en een deel van azië ligt op z'n gat door de sneeuw.
Vooral china heeft problemen hoorde ik op de radio.
naja, het brengt in elk geval de gemiddelde temperatuur weer wat omlaag
6 weken moet geen enkel probleem zijn gedurende geheel 2010quote:Op donderdag 7 januari 2010 05:49 schreef friemelaar het volgende:
Beloof je me nu 6 weken zonneschijn![]()
Dan weet ik in elk geval dat ik m'n schip niet voor niets opgeknapt heb
friemelquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 119 indahnesia.com
03. 093 Ladylike
04. 051 Symphonic
05. 044 Fha
06. 024 DaMart
07. 021 john-frusciante
08. 020 Pheno