Deanquote:
Prepare for mayhem!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ah nee, dus volgende week als ik tentamens heb, rijden ze zeker weer amper
grote kans. En zeker omdat overal het strooizout op is. Wordt gewoon de sneeuwkettingen onderbinden!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ah nee, dus volgende week als ik tentamens heb, rijden ze zeker weer amper
Sneeuw zelf is wel leuk. Alleen betekent het dat je nergens meer naartoe kan en dus wordt het kut.quote:
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Als de wegen zaterdag maar een beetje schoon zijn
True that, en het is veelste koud.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Sneeuw zelf is wel leuk. Alleen betekent het dat je nergens meer naartoe kan en dus wordt het kut.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopen
die kou is wel kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
True that, en het is veelste koud.
schuintjes omhoog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon uitstappen en (je lul achterna) lopen
Ik ookquote:
Als het terecht is niet, anders welquote:
Ik krijg het opeens heel druk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog wel wat te doen: een referaat over de wetgeving van accountants in Nederland
Hmm maak jij dan mijn 2 bedrijfseconomie toetsen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nog wel wat te doen: een referaat over de wetgeving van accountants in Nederland
Dealquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm maak jij dan mijn 2 bedrijfseconomie toetsen.
marketinggezeik is juist leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Deal![]()
![]()
Kon het maar, ik mis bedrijfseconomieHeb nu alleen maar dit en marketinggezeik
Waar moet dat over gaan dan? Bedrijfskunde vind je ook leuk toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een werkstuk van maken, binnen nu en 1,5 week
[..]
Nerd
International Businessquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar moet dat over gaan dan? Bedrijfskunde vind je ook leuk toch?
Wel een sociale danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een werkstuk van maken, binnen nu en 1,5 week
[..]
Nerd
hmm ja daar hebben wij het nu heletijd over. ik moet daar juist nog een verslag over maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
International BusinessDus marketingstrategieën, concurrentie enzo
Bedrijfskunde is leuk
Maar dan wel de processen e.d.
Wij moeten echt ruilen hèquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm ja daar hebben wij het nu heletijd over. ik moet daar juist nog een verslag over maken.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Misschien kunnen jullie eens een weekendje afspreken om er samen aan te werken
Ik durf niet meerquote:
Hoe ging die?quote:
Misschien dat ik daar over een week of 3 weer zin in heb, dan kan ik wel eens helpen als het niet luktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja doen, ikdoe jouw marketingshit wel.
processen en breakevenshit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed, lang gesprek gehad. Was erg gezellig. Nu weer thuis. Even alles uitdenken en beschrijven..quote:
Iddquote:
Hoe schat je je kansen in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja goed, lang gesprek gehad. Was erg gezellig. Nu weer thuis. Even alles uitdenken en beschrijven..
Hmm dat is te laatquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar over een week of 3 weer zin in heb, dan kan ik wel eens helpen als het niet lukt![]()
Dan is het vrijwillig dus leuk
Mja voor mij is het ook tentamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Piles het volgende:
[..]
OhKomende 2 weken gaat iig even niet lukken
Laatste tentamens dan, dus alles moet wijken
quote:
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.quote:
Oh, dat is wel beter danquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.
Pics!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
100%. Ze heeft al toegezegd als ik interesse heb.
How you doin'?quote:
quote:
Jij bent net begonnen joh, voor mij zijn het de aller aller allerlaatste tentamens als het goed isquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mja voor mij is het ook tentamen![]()
Nouwja 1ntje kan ik herkansen in maart
Tuurlijk wel, wij kennen geen sluitingstijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
Eindelijk thuis!
Maar nu mag ik hier vast niet komen kletsen of wel?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wij kennen geen sluitingstijden
Ja hoor, want deze oldbie loopt al een jaar geen stage..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]en mag ik hier dan morgen bijvoorbeeld ook komen ookal ben ik niet op stage?
Morgen begint mijn weekend!
of nou ja nu dan eigenlijk he
Dan is het toch meer euhm SC ipv StageSC?
neppertsquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor, want deze oldbie loopt al een jaar geen stage..
Ik loop ook al een paar jaar geen stage meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]en mag ik hier dan morgen bijvoorbeeld ook komen ookal ben ik niet op stage?
Morgen begint mijn weekend!
of nou ja nu dan eigenlijk he
Ik werk lieverquote:
Begin daar maar niet overquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
Hé, beetje rustig tegen het meubilairquote:
Juistemquote:
oeh ja nu wil ik juist!!quote:
Het is en blijft StageSCquote:
Heb genade, we hebben zoveel discussies erover.quote:
Hey, de mooiweerplayerquote:
Niks mis mee, maar liever de echtequote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dan, omdat ik nieuw ben zal ik nog lief en braaf zijn en het onderwerp laten rusten
Een ander onderwerp dan, vegetarische bitterballen... Ja of nee?
Als ik vlees wil eten, wil ik het ook eten en niet iets dat er voor door zou moeten gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dan, omdat ik nieuw ben zal ik nog lief en braaf zijn en het onderwerp laten rusten
Een ander onderwerp dan, vegetarische bitterballen... Ja of nee?
ik vindt ze heerlijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik vlees wil eten, wil ik het ook eten en niet iets dat er voor door zou moeten gaan.Nee dus. Jij?
Het zou best lekker kunnen zijn, maar het zijn geen echte bitterballen. Vind ik althans.quote:
Lucquote:
die luste ik ook nooitquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zou best lekker kunnen zijn, maar het zijn geen echte bitterballen. Vind ik althans.
Maar goed dat ze geen Nederlands geeft trouwensquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
Dus ik kan jou vragen stellen over maatschappijleer, rhubarbje?
Jij kent haar ook..quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die luste ik ook nooit
Dus dat scheelt haha
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen Nederlands geeft trouwens
Maatschappijleer vond ik toch wel 1 van de simpelste vakken ooitquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
Dus ik kan jou vragen stellen over maatschappijleer, rhubarbje?
Oke.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Maatschappijleer vond ik toch wel 1 van de simpelste vakken ooit
True storyquote:
's middags is het meestal het drukkst.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het dood is hier, of is dit een normale avondbezetting?![]()
Dat sowieso, maar het tempo is hier iets veranderd geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef L.no het volgende:
[..]
's middags is het meestal het drukkst.
Ja, ik heb niet zoveel tijd meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het tempo is hier iets veranderd geloof ik
Je wil toch niet gaan beweren dat je zowaar een leven hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zoveel tijd meer.
Sorryquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil toch niet gaan beweren dat je zowaar een leven hebt?
The Lonely Islandquote:
Vanmiddag maakte ik ook een opmerkingquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Begin daar maar niet over![]()
![]()
[..]
Hé, beetje rustig tegen het meubilair![]()
[..]
Juistem![]()
En meest zinloze.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Maatschappijleer vond ik toch wel 1 van de simpelste vakken ooit
om het mbo met Meneer van Nes... die gast had echt een Hitler snorretje... Bootje weet het denk nog welquote:
Dat niet. Je moest eens weten hoeveel mensen totaal geen algemene ontwikkeling hebben en geen nieuws volgen. Voor die knakkers is maatschappijleer gewoon noodzakelijkquote:
Juist, echt schokkend somsquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Dat niet. Je moest eens weten hoeveel mensen totaal geen algemene ontwikkeling hebben en geen nieuws volgen. Voor die knakkers is maatschappijleer gewoon noodzakelijk
Gelukkig reken ik mezelf daar niet toequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef jna het volgende:
[..]
Dat niet. Je moest eens weten hoeveel mensen totaal geen algemene ontwikkeling hebben en geen nieuws volgen. Voor die knakkers is maatschappijleer gewoon noodzakelijk
Daarom is het juist nutteloosquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
voor het geval ik ineens na deze post weer met andere dingen druk ging doen en dan pas morgen alsie gesloten is weer tijd vinden
Ja maar jij las stiekem nog gewoon mee. Dat weten we allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik afgelopen jaar geen tvp voor nodig gehad hoor
Heel af en toe maarquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar jij las stiekem nog gewoon mee. Dat weten we allemaal
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen als je sliep niet zeker.
Je vind ons niet boeiend.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, echt niet vaak. Zo boeiend is het hier nou ook weer niet
Tijdsverdrijf, meer nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je vind ons niet boeiend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Das wel heel ver gezocht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hey, ik ben net uit de ontkenningsfase.. ik wil het rustig opbouwen jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Slachtofferhulp lijkt me een betere omschrijving
Zo bedoel ik het niet johquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben net uit de ontkenningsfase.. ik wil het rustig opbouwen ja.
MIDNR!quote:
Lekker slapen dudequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
Niet zo bescheiden, mutsNeejoh, ik ben al terug
Net thuis
Nu ga ik lekker slapen, want morgen weer 8 uur op stage zijn jwt
Slaap lekker gast
Sowieso niet FrieslandCampinaquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! fucking hell, vorige week vertelde ik dat ik terug zou komen...! had een stage gefixed bij FrieslandCampina... krijg ik gister nog 1 aangeboden bij AkzoNobel...! nu weet ik niet wat ik moet kiezen...
Thanksquote:
Dan moet je kijken naar waar je eventueel leukere opdrachten krijgt, of zaken als reizen, vergoedingen, voorwaarden, mogelijkheden om er misschien te bljven/afstuderen/werken/doorstromen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! fucking hell, vorige week vertelde ik dat ik terug zou komen...! had een stage gefixed bij FrieslandCampina... krijg ik gister nog 1 aangeboden bij AkzoNobel...! nu weet ik niet wat ik moet kiezen...
het is maar voor een half jaar stage... *schaamtesmilie* kut opera 5quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso niet FrieslandCampinaPauperbedrijf als ik mn oom mag geloven die er 15 jaar heeft gewerkt
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn er
geregeld.
FC is gewoon 6 maand kantoorwerk. AN stuurt me ook een periode naar zweden toe voor deze opdracht omdat daar een afdeling zit waar ik ook voor moet werken dan. daarnaast zie ik AN wel als toffe baas...! beetje baas van de verfindustrie spelenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar waar je eventueel leukere opdrachten krijgt, of zaken als reizen, vergoedingen, voorwaarden, mogelijkheden om er misschien te bljven/afstuderen/werken/doorstromen...
Lijkt mij geen moeilijke keuze meerquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
FC is gewoon 6 maand kantoorwerk. AN stuurt me ook een periode naar zweden toe voor deze opdracht omdat daar een afdeling zit waar ik ook voor moet werken dan. daarnaast zie ik AN wel als toffe baas...! beetje baas van de verfindustrie spelen
Ik had alleen al wel min of meer ja gezegd tegen FrieslandCampina...quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt mij geen moeilijke keuze meer
Akzo
Nu ga ik dus voor AN om de reden van concurrent enzoquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:51 schreef Isdatzo het volgende:
Maar serieus, ik zou voor AkzoNobel gaan. Alleen al omdat 't beter op je CV staat. En Zweden is tof.
dat kunnen ze zowiezo niet, FC heeft weinig buitenlands.. alleen een beetje duitsland en thailandquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, gewoon tegen Campina zeggen... als jullie niet hetzelfde kunnen bieden als Akzo, dan ga ik lekker daar heen.
Nou ga ik nooit meer met jou in een porsche scheurenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu ga ik dus voor AN om de reden van concurrent enzo
Goede keuzequote:ik studeer international business and management. opzich niets in de richting van die bedrijven maar wel 2 leuke opdrachten voor me. ik denk ook dat ik voor AN ga voor mn CV en wil daar ook best blijven werken. en idd zweden 0+
Nou dat scheelt, zijn genoeg andere mensen die wel porsche willen rijden! blijf jij maar lekker op je opgevoerde scootertje rijden!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ga ik nooit meer met jou in een porsche scheuren.
[..]
Goede keuze.
QFTquote:
Ik ben nog geen porsche tegengekomen die dat opgevoerde scootertje bijhieldquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou dat scheelt, zijn genoeg andere mensen die wel porsche willen rijden! blijf jij maar lekker op je opgevoerde scootertje rijden!!!!!!
NOU NOU NOU!!! ik hoop dat je een buikschuiver maakt en dat die brommer van je helemaal in puin ligt!!! *haakje open*en dat er natuurlijk niets met jou gebeurt he, want dat doet auw!!*haakje sluiten*quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nog geen porsche tegengekomen die dat opgevoerde scootertje bijhield. Hij is trouwens verkocht, dat je 't ff weet
.
Misschien volgende week naar zo'n scootertje kijken (de duc 999S is net voor mijn neus verkocht):
[ afbeelding ]
Voor een paar maandjes.
Kan je vertellen dat zoiets inderdaad auw doetquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
NOU NOU NOU!!! ik hoop dat je een buikschuiver maakt en dat die brommer van je helemaal in puin ligt!!! *haakje open*en dat er natuurlijk niets met jou gebeurt he, want dat doet auw!!*haakje sluiten*
Slaap lekker Idz! ik ga ook, ddooeeeeiiii Dean!quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat zoiets inderdaad auw doet. Niet alleen lichamelijk maar ook financieel
. En met deze vrolijke gedachte ga ik slapen
.
Och armequote:
Ik ookquote:
Nee die kon ik gelukkig zo samen met de patat wegflikkeren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in je maag met die slappe patat?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 08:54 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen
Kusje voor jna
En voor L.no natuurlijk
Maar weer eens gruwelijk verslapen... dwars door wekkers en telefoons heen... volgende keer toch maar eerder gaan slapen
Ooooh, ik las verkeerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is maar voor een half jaar stage... *schaamtesmilie* kut opera 5
Goeiemorgen dushiquote:
Mogguh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeiemorgen dushi
*kijkt schuldig
Gister trainen in de sneeuw. Nouja weer ijsglijdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
waarvan heb je spierpijn? van het treinen?
Wat heb ik trouwens heeeeeerlijk geslapen zeg
Dean!quote:
L.no!quote:
Ah zuur! Doen ze daar moeilijk over dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dean!
Ik was 10min te laat op stageHeb 25 min op die kutbus moeten wachten
Nee, gelukkig niet.. Maar 25min in de kou staan is niet echt een pretjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah zuur! Doen ze daar moeilijk over dan?
Ja, hier hadden ook veel kinderen problemen gehad met het openbaar vervoer. Gelukkig hebben ze vandaag een uitzondering gemaakt op laatkomers en dat ze niet gestraft worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dean!
Ik was 10min te laat op stageHeb 25 min op die kutbus moeten wachten
ah.. dat ga je wel merken ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister trainen in de sneeuw. Nouja weer ijsglijdentreinen hebben ook allemaal vertraging idd! :s
had je op je handen moeten gaan staan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.. Maar 25min in de kou staan is niet echt een pretjeHeb nog steeds koude voeten
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had je op je handen moeten gaan staan!
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 06-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 087 DjRex89
02. 064 Milou__
03. 056 The_Dean
04. 045 Psychonikeo
05. 042 jna
06. 039 Piles
07. 033 Bootje84
08. 029 AMDB
09. 027 rhubarbje
10. 022 Luctor.et.Emergo
11. 019 Bravebart
12. 019 Isdatzo
13. 017 Californium
14. 015 PieterBas
15. 013 L.no
16. 008 Houniet
17. 005 motorbloempje
Reeks-statistieken!
Dat heb ik ook al van 10min in de kou staanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.. Maar 25min in de kou staan is niet echt een pretjeHeb nog steeds koude voeten
Mensen die met het OV naar de middelbare school gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, hier hadden ook veel kinderen problemen gehad met het openbaar vervoer. Gelukkig hebben ze vandaag een uitzondering gemaakt op laatkomers en dat ze niet gestraft worden.
Niet iedereen woont in de zelfde stad als de middelbare school.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die met het OV naar de middelbare school gaan![]()
FIETSEN ZUL JE
Eensquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die met het OV naar de middelbare school gaan![]()
FIETSEN ZUL JE
Ik heb ook bijna nooit in dezelfde stad als middelbare school gewoond, ook in andere dorpen op school gezeten waar er niet eens een bus naartoe reed vanaf mijn dorp. Weer of geen weer, gewoon fietsen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de zelfde stad als de middelbare school.Vooral moeilijk met dit weer is het om te fietsen.
Ik nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef L.no het volgende:
De meesten hebben zich verslapen eh.
Mja ik hoef maar 10min in de bus ofzo dus echt opwarmen gaat dan niet.. De volgende keer pak ik na 10min gewoon de auto, stik er maar inquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al van 10min in de kou staangelukkig is de trein wel warm!
Hoeveel kilometer is dat dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna nooit in dezelfde stad als middelbare school gewoond, ook in andere dorpen op school gezeten waar er niet eens een bus naartoe reed vanaf mijn dorp. Weer of geen weer, gewoon fietsen.
De stats liegen nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm heb ik gister nog zoveel gepost ja..
Ik had gewoon geen zin om op te staan.quote:
quote:
Ah verstandig! Heb je zelf een auto dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik hoef maar 10min in de bus ofzo dus echt opwarmen gaat dan niet.. De volgende keer pak ik na 10min gewoon de auto, stik er maar in
Je hebt neit eens de helft wat sommigen hebben. Jij verwacht dat ze gaan fietsen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kilometertje of 8, ook op een school gezeten die ruim 10 kilometer fietsen was.
Ik moest welquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin om op te staan.Nu zit ik me te vervelen hiero.
Jup.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moest wel.. Ben je op school dan?
Gewoon een havo opleiding.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?
Zo eindelijk utrecht bereikt!
Hij is officieel niet van mij maar ik heb er de autosleutels vanquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah verstandig! Heb je zelf een auto dan?
Waarom pak je die niet elke dag dan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is officieel niet van mij maar ik heb er de autosleutels vanStaat nu ook de hele dag voor de deur niks te doen..
Hallo halloquote:
Ja goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hoe ging je sollicitatie eigenlijk?
Omdat een collega van me een dorp verder woont en het bedrijf niet van plan is om voor ons allebei reiskosten te betalen.. Dus we rijden om en om..quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waarom pak je die niet elke dag dan?
Ah zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat een collega van me een dorp verder woont en het bedrijf niet van plan is om voor ons allebei reiskosten te betalen.. Dus we rijden om en om..
Tenzij jij natuurlijk een paar keer een volle tank benzine
wil betalenDan ga ik wel elke dag rijden hoor
quote:
Heerlijk geslapenquote:
Kon je je bed weer verschonen..?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen
Ook te lang ja
Maar zo'n leuke droom
Vertel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen
Ook te lang ja
Maar zo'n leuke droom
quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kon je je bed weer verschonen..?
Mijn manier van wakker worden pwnd jullie allemaal.. Mijn wekker gaat af en ik voel dat ik een loopneus heb.. Alleen was het geen snot, maar bloedquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vertel!
De mijne was iets minder, maar heb er niet minder lekker om geslapen
Alleen werd ik weer een uur eerder wakker dan dat de wekker zou gaan
Haha nee, dat niet hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kon je je bed weer verschonen..?
Hij heeft vast gisteren zitten cammen met L.no, nou dan weet ik het wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |