Aan het rukken op de foto van opkloter als wraakquote:
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
Een clit van dichtbij, is weinig anders dan een klein pikkie, ergens heb je dus een puntquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
Identificeren met je groep dan. Net zoals de Ajax-fans die in Ajax-shirtjes rondlopen en de corpsballen in hun dispuutspolo's. Je hoort bij een groep/minderheid, bent daar trots op en wil dat laten zien. Ik ben een moslimvrouw en daar ben ik trots op, daarom draag ik mijn laken in het openbaar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:
Als iedereen het doet is het geen uitzondering...
Bovendien vind ik provoceren zo'n een beetje te ver doorgedacht
Heb ik gemaaktquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef larzzzman het volgende:
nadia je bent een beetje triest![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk topic mensen
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Heb ik gemaaktGive worship plz
![]()
OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoorMaar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef larzzzman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
Goede woordkeuzequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.
Dat is dus blijkbaar verneukte cultuur ipv religiequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.
Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.
En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.
M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
Nadiaschoonheid,
Het enige wat ik niet snap is dat onder andere jij wel met dergelijke foto's in je fotoboek te koop loopt en ondertussen roept dat je een praktiserende moslimman nodig hebt om jou op het goede pad te houden. Ik heb ook wel van een ander gehoord dat ze wel een hoofddoek wilt dragen,maar dat ze zich "er nog niet toe kan zetten, maar hopelijk inchallah ooit wel".
In mijn ogen ben je dan gewoon iemand die je mens-zijn als zwak excuus gebruikt om zomaar als een losbol rond te lopen. Wat let je om nu geen hijaab of een nikaab te gaan dragen als je het toch wil gaan doen?Bovendien is het je eigen keuze, als je het pas gaat doen als je gaat trouwen komt het over alsof je man de keuze maakt.
![]()
Merci
Dus jij zegt dat het geen gevolgen voor een moslima uit gelovige kringen zou hebben als zij geen hoofddoek draagt? Het is immers haar eigen keuze die wel of niet te dragen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef diginoob2 het volgende:
En dat idee dat moslima's (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
was een sub..???:pquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
Ik denk dat 'wij' het beter begrijpen dan de gemiddelde moslim..... Kun je ook niets aan doen, als je al vanaf je geboorte zo bent opgevoed en geïndoctrineerd.....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
Dus, jij wilt beweren dat uithuwelijking niet voorkomt? Oh nee, je hebt dan nog altijd de keuze tussen een aantal mannen die je ouders voor je uitkiezen. Dat al deze mannen streng in de leer zijn en vervolgens van jou eisen dat je je moet bedekken, dat accepteer jij dan maar. Waar is jouw eigen wil?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik kan het niet laten om niet te reageren hiero..wat een gezeik en gezeur heen en weer van jullie..
En maar jullie zelf overtuigen dat jullie verstand van de islam of van de moslims hebben...
Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
Lees het topic en zie dat ze zei dat verboden is door de Islamquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, jij wilt beweren dat uithuwelijking niet voorkomt? Oh nee, je hebt dan nog altijd de keuze tussen een aantal mannen die je ouders voor je uitkiezen. Dat al deze mannen streng in de leer zijn en vervolgens van jou eisen dat je je moet bedekken, dat accepteer jij dan maar. Waar is jouw eigen wil?
Waarom mogen deze meiden niet uit een eigen vriendenkring een man kiezen. Gewoon verliefd worden op de man waar je toevallig op valt en niet op één van de 5 die je ouders voor je geselecteerd hebben.
Je staat hier met je blote benen. Ik denk dat ik die foto's maar eens bewaar en mocht ooit jouw toekomstige man een fokker worden, ze naar hem opsturen. Eens zien hoe leuk hij dat vindt wat je nu doet. Tja, en dan maar hopen dat je man het verleden zal laten rusten en zal begrijpen dat dit maar een foutje was.
Het feit dat je zelf al vindt dat dit eigenlijk niet kan en zondig is, zegt wmb al genoeg. Mag je dat fucking effe zelf weten.
Een collegaatje van mijn man is een paar jaar geleden ondergedoken, omdat ze uitgehuwelijkt was aan een vent die 10 jaar ouder was dan zij. Ze had toen al een vriendje, maar die was niet goed genoeg volgens haar ouders. Het meisje is echt moeten vluchten. Dat is toch niet normaal.
Verder zijn er voorbeelden genoeg over dit soort voorvallen waardoor mensen wat dat betreft voldoende van de Islam weten om wel een mening te kunnen vormen.
Dat jij je straks graag de wet laat voorschrijven door je toekomstige echtgenoot, moet jij weten, maar ga niet beweren dat jij dan nog eigen keuzes kunt maken, want dat is niet zo en dat weet je zelf ook verdomd goed.
Verboden of niet: het gebeurt veel te vaak, en altijd uit naam van het geloof....quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lees het topic en zie dat ze zei dat verboden is door de Islam![]()
Ligt echt aan de persoon. Ken genoeg moslims die dat niet doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Verboden of niet: het gebeurt veel te vaak, en altijd uit naam van het geloof....
Ze moeten toch iets roepenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Verboden of niet: het gebeurt veel te vaak, en altijd uit naam van het geloof....
het staat in sociologie & maatschappij..... van toepassing dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Angelonfire23 het volgende:
ff iets anders, wat doet deze topic in relaties en liefde..
Nadia heeft teveel temperamentquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef larzzzman het volgende:
we hebben gewoon vraagtekens bij sommige dingen en nadia wordt alweer (sorry dat ik het zeg) typisch moslimboos, we kunnen toch op een nette manier onze denkwijzes delen hier?
Daarom komen de ouders tegenwoordig ook met een selectie van mannen waaruit dochterlief dan moet kiezen. Dan is het niet meer echt uithuwelijken. Ze mag dan nog een beetje een eigen keuze maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lees het topic en zie dat ze zei dat verboden is door de Islam![]()
Voor de rest is nadiaschoonheid hypocriet bezig
Submissive, google maar eens.quote:
ik denk juist dat mensen die het van een afstandje volgen vaak kritischer zijn, omdat ze de gebreken en domme dingen zien van het geloof.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik kan het niet laten om niet te reageren hiero..wat een gezeik en gezeur heen en weer van jullie..
En maar jullie zelf overtuigen dat jullie verstand van de islam of van de moslims hebben...
Heb je gelijk in. En dat vind ik ook, zolang het inderdaad de eigen keuze is en niet opgelegd door opvoeding of partner. En als een moslima zich wil laten voorschrijven door haar man dat ze zich moet bedekken en ze wil hem blindelings geloven, omdat haar dit zo geleerd is, ook prima.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef adelheid77 het volgende:
Mag ik ook even iets kwijt.
Vind dat ieder moet kunnen kiezen hoe hij zich kleedt. Zowel een man die als vrouw gekleed gaat en een korset zo strak aansnoert dat je denkt dat hij dood gaat. Ja, zo iemand kwam ik in de stad tegen. Kon mijn ogen niet geloven. Maar toch geeft me dat geen recht om over hem te oordelen. Wie ben ik om dit te doen?
Met moslims heb ik het zelfde. Zolang ze mij niet vertellen hoe het moet, moeten ze hun ding doen.
Ik krijg ok steeds meer het gevoel dat ze submissive wordt jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Hopen maar dat ze snel trouwt met een rechtschapen Moslim hmm?
Wel volledig zijn hequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Om de moslim mensen te moeten begrijpen hoe ze leven en denken en waarom ze wel eens ook zwakke momenten hebben..moet je echt een moslim voor zijn.
Jullie hebben daar gewoon een te hard hoofd voor...
Ik heb in meerder posts aangegeven dat het uithuwelijken in de islaam verboden is en toch lees ik er na wel 10 posts naar mij dat jullie aangeven het beter te weten en dat het uithuwelijken wel in de islaam is..
Laat staan het gezeur over mijn benen..ik als moslima weet dat ik daar voor vergeven zal worden...
Tenslotte ben ik een VROUW in de islaam met bepaalde rechten tot het vergeving van zondes...zelfs een man heeft dat niet...
Ik zal niet mijn leven lang met deze kleding styl lopen..hooguit een jaartje en dan ben ik getrouwd..dan zal ik me op mijn echtgenoot foccusen en samen met hem naar onze mooie geloof streven...
Als jullie het allemaal zo goed weten..dan weten jullie ook dat iedere moslim op de dag des oordeels zijn slechte daden en goede daden tegen over elkaar worden gewogen...
En nog het eeuwige gezeur over de hoofddoek of de burka of de ghimaar...HET IS ALTIJD ONS KEUSSSS...
Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen met een Audi A8..
drie woorden : je bent grappig !!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Om de moslim mensen te moeten begrijpen hoe ze leven en denken en waarom ze wel eens ook zwakke momenten hebben..moet je echt een moslim voor zijn.
Jullie hebben daar gewoon een te hard hoofd voor...
Ik heb in meerder posts aangegeven dat het uithuwelijken in de islaam verboden is en toch lees ik er na wel 10 posts naar mij dat jullie aangeven het beter te weten en dat het uithuwelijken wel in de islaam is..
Laat staan het gezeur over mijn benen..ik als moslima weet dat ik daar voor vergeven zal worden...
Tenslotte ben ik een VROUW in de islaam met bepaalde rechten tot het vergeving van zondes...zelfs een man heeft dat niet...
Ik zal niet mijn leven lang met deze kleding styl lopen..hooguit een jaartje en dan ben ik getrouwd..dan zal ik me op mijn echtgenoot foccusen en samen met hem naar onze mooie geloof streven...
Als jullie het allemaal zo goed weten..dan weten jullie ook dat iedere moslim op de dag des oordeels zijn slechte daden en goede daden tegen over elkaar worden gewogen...
En nog het eeuwige gezeur over de hoofddoek of de burka of de ghimaar...HET IS ALTIJD ONS KEUSSSS...
Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen..
Klinkt als het christendomquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Whatever does it for you baby.quote:En nog het eeuwige gezeur over de hoofddoek of de burka of de ghimaar...HET IS ALTIJD ONS KEUSSSS...
Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen..
Omdat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
drie woorden : je bent grappig !!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb net even een editje gedaan op me vorige post, waarom ik jou grappig ( en hypocriet ) vindquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat?
Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!![]()
Ik heb gelezen....KLARE ONZIN.....ga maar eens de koran lezen zou ik zeggen!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
ik heb net even een editje gedaan op me vorige post, waarom ik jou grappig ( en hypocriet ) vind
En wij vinden jou allemaal de muur... grappig he.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Omdat?
Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat?
Ik zou er ook maar gewoon mee kappen, ja. Je leven wordt er een stuk makkelijker op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik heb gelezen....KLARE ONZIN.....ga maar eens de koran lezen zou ik zeggen!!
Tot dan is dit mijn laatste post over de islam met een niet moslim.
Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
PS.en ik vind jou een LUL.
Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?
Dit stukje snap ik niet. Je begaat héél bewust een zonde, en hebt daar zo te horen absoluut geen spijt van en voelt je er goed bij. Hoe kun je dan zo zeker zijn dat je vergeven wordt? Een zonde begaan is tot daaraan toe, maar waarom zou je iemand een zonde vergeven als hij of zij er geen spijt van heeft en het met volle bewustzijn doet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jouw foto's liggen onder zijn bedquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de het boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw foto's liggen onder zijn bed
Ik moest heul hard lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
Ik las niet verder dan 'de boek'quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.
Mens = mens, praten is belangrijk, niet op deze manier oordelen over het nietmoslim zijn, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat?
deze reactie getuigt van weinig intellectquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
PS.en ik vind jou een LUL.
Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Youaintseennothingyet het volgende:
[..]
deze reactie getuigt van weinig intellect![]()
ik geef een serieuze reactie op jou reactie, en opeens ben ik een lul.
ik geef gewoon netjes aan dit ik het dom vind dat jij fouten maakt en dan maar zegt ach word vergeven door Allah. dat is het hypocriete aan een geloof, alles afschuiven op je God.
ik heb geen interesse om de hele islam te lezen, daarvoor lijkt het teveel op de bijbel ( niet in gelijke verhalen, maar de gelijke lessen die je eruit kunt halen ) zo is mij verteld.
maar de interessante teksten lees ik wel, zoals wat er met je gebeurt na dat je overlijdt.
ik vind het interessant om te zijn hoe mensen tegen de dood aankijken en er van alles om heen verzinnen om zichzelf goed te voelen dat nadat je bent overleden er toch wat is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |