abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:23:20 #181
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514103
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef DeTolk het volgende:
Waar is ze?
Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:24:29 #182
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76514133
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Aan het rukken op de foto van opkloter als wraak
Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:28:58 #183
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76514256
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:24 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dus ze is EN moslima EN 2-slachtig ???
Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76514800
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:28 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Vrouwelijk mastuberen noem ik ook rukken
Een clit van dichtbij, is weinig anders dan een klein pikkie, ergens heb je dus een punt
pi_76517425
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef boudemaniak het volgende:

Als iedereen het doet is het geen uitzondering...
Bovendien vind ik provoceren zo'n een beetje te ver doorgedacht
Identificeren met je groep dan. Net zoals de Ajax-fans die in Ajax-shirtjes rondlopen en de corpsballen in hun dispuutspolo's. Je hoort bij een groep/minderheid, bent daar trots op en wil dat laten zien. Ik ben een moslimvrouw en daar ben ik trots op, daarom draag ik mijn laken in het openbaar.

Het "verheven" of "wij zijn beter" gevoel (wij gaan naar de moslimhemel en jullie zullen branden, ongelovigen!) past ook helemaal in dat plaatje.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 12:51:55 #186
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_76519216
tvp. leuk onderwerp om mee te lezen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_76520046
nadia je bent een beetje triest

Leuk topic mensen
pi_76520165
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.

Dat geloof komt van Allah & Mohammed (twee mannen) en is vertaal in een boekje door mannen. En wat er in dat boekje staat wordt gezien als 'het geloof', maar volgens mij is het nog steeds een fantasierijk boekwerkje geschreven door MANNEN.

Kortom: die hele onderdrukking komt nog steeds van de mannen en de naïviteit van de dames om te geloven dat de Koran een goddelijk verhaal is, ipv een verzinsel van een paar mannen die graag macht over de vrouwen willen houden.

Wat zal ik lachen als 'Allah' in de hemel gewoon een vrouw blijkt te zijn die alle mannen alsnog doorstuurt naar de hel als boete voor het vernederen van alle islamitische vrouwen.

(kleine ps: hoewel uit mijn post het anders zal klinken, heb ik niet direct iets tegen de islam. Als mensen zeggen er gelukkig mee te zijn, fijn, dan moeten ze het vooral doen. Zolang ze er anderen niet mee lastig vallen, zal ik niemand persoonlijk onderuit halen in het echte leven. Maar ik word er gewoon ontzettend triest van dat vrouwen zich goed voelen bij het doen van dingen 'volgens hun geloof' terwijl de 'vrije mensen', om het zo maar te noemen, van een afstandje juist zo goed zien hoe een waanzin het is om te geloven dat je goed bezig bent als je jezelf met een burka volledig afschermt van de buitenwereld en niet mag praten voor er tegen je gesproken wordt etc. Hoe kunnen mensen in het diepst van hun hart hier toch gelukkig mee zijn? Ik zal het denk ik nooit begrijpen....)
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:21:55 #189
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76520230
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef larzzzman het volgende:
nadia je bent een beetje triest

Leuk topic mensen
Heb ik gemaakt Give worship plz

OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoor Maar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen
pi_76520496
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Heb ik gemaakt Give worship plz

OT: Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze het uit eigen wil doen hoor Maar ik leg me er maar bij neer dat ik geloof (in dit geval islam) nooit zal snappen

ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
pi_76523316
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef larzzzman het volgende:

[..]

ik denk dat de moslima's zo gefocused zijn op het leven voor allah dat ze vergeten zelf te leven.
Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
pi_76523414
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Logisch toch? Ten minste als je er heilig van overtuigd bent dat je anders in de hel komt.
Goede woordkeuze
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:42:49 #193
3542 Gia
User under construction
pi_76525349
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
"we worden niet onderdrukt door de man, maar bedekken ons omdat dit moet van ons geloof", is wat nadia in dit topic schrijft.

Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.

Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.

En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.

M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
pi_76525465
Volgens mij is Fok niet het beste forum om een gelijkwaardige en zinnige discussie te krijgen.
Het feit dat er op mijn post, waar nog daadwerkelijk argumenten in stonden, niet wordt gereageerd maar wel driekwart tegen elkaar loopt te mekkeren, waar logischerwijs Nadia in de verdediging gaat...ach ja...ik ga maar eens afwassen.

En dat idee dat moslima´s (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
zelfde als diginoob
pi_76525468
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Sterker nog, ze schrijft dat het een vrije keuze is. Verderop zegt ze een streng gelovige man te willen en dat ze het normaal vindt als hij haar opdraagt die tent aan te doen. Ze zal hem blindelings gehoorzamen.

Als je dan zegt dat het dus geen keus is, als het van je man moet, zegt ze: Ja maar het is toch je eigen keuze met welke man je trouwt.

En zelfs daar stel ik mijn vraagtekens bij, gezien het aantal gevallen van uithuwelijking.

M.a.w. je hebt al niet de keuze met wie je trouwt en dan bepaalt die vent ook nog eens voor je hoe je gekleed gaat.
Dat is dus blijkbaar verneukte cultuur ipv religie
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 januari 2010 @ 15:52:45 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76525741
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
Nadiaschoonheid,

Het enige wat ik niet snap is dat onder andere jij wel met dergelijke foto's in je fotoboek te koop loopt en ondertussen roept dat je een praktiserende moslimman nodig hebt om jou op het goede pad te houden. Ik heb ook wel van een ander gehoord dat ze wel een hoofddoek wilt dragen,maar dat ze zich "er nog niet toe kan zetten, maar hopelijk inchallah ooit wel".

In mijn ogen ben je dan gewoon iemand die je mens-zijn als zwak excuus gebruikt om zomaar als een losbol rond te lopen. Wat let je om nu geen hijaab of een nikaab te gaan dragen als je het toch wil gaan doen? Bovendien is het je eigen keuze, als je het pas gaat doen als je gaat trouwen komt het over alsof je man de keuze maakt.

Merci
Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76526313
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef diginoob2 het volgende:
En dat idee dat moslima's (in NL) onderdrukt worden en daarvoor een hoofddoek dragen moet ook eens de wereld uit. Laat ik het zo zeggen: ze kiezen er zelf voor en VOELEN zich niet onderdrukt, zijn ze het dan stiekem toch?
Dus jij zegt dat het geen gevolgen voor een moslima uit gelovige kringen zou hebben als zij geen hoofddoek draagt? Het is immers haar eigen keuze die wel of niet te dragen?
Ja, ik generaliseer.
pi_76526332
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het gevoel dat nadiadinges een sub in de dop is...
was een sub..???:p
Veni,Vidi, Vici
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:14:07 #199
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76526565
Ik kan het niet laten om niet te reageren hiero..wat een gezeik en gezeur heen en weer van jullie..
En maar jullie zelf overtuigen dat jullie verstand van de islam of van de moslims hebben...

Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
pi_76526870
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:14 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Voor eens en voor altijd;jullie zullen ONS(moslimmensen)nooit begrijpen..dus doe alsjeblieft niet alsof jullie er enige kut verstand van hebben...
Ik denk dat 'wij' het beter begrijpen dan de gemiddelde moslim..... Kun je ook niets aan doen, als je al vanaf je geboorte zo bent opgevoed en geïndoctrineerd.....
  donderdag 7 januari 2010 @ 16:21:38 #201
3542 Gia
User under construction
pi_76526892
quote:
Ik kan het niet laten om niet te reageren hiero..wat een gezeik en gezeur heen en weer van jullie..
En maar jullie zelf overtuigen dat jullie verstand van de islam of van de moslims hebben...

Dus, jij wilt beweren dat uithuwelijking niet voorkomt? Oh nee, je hebt dan nog altijd de keuze tussen een aantal mannen die je ouders voor je uitkiezen. Dat al deze mannen streng in de leer zijn en vervolgens van jou eisen dat je je moet bedekken, dat accepteer jij dan maar. Waar is jouw eigen wil?

Waarom mogen deze meiden niet uit een eigen vriendenkring een man kiezen. Gewoon verliefd worden op de man waar je toevallig op valt en niet op één van de 5 die je ouders voor je geselecteerd hebben.

Je staat hier met je blote benen. Ik denk dat ik die foto's maar eens bewaar en mocht ooit jouw toekomstige man een fokker worden, ze naar hem opsturen. Eens zien hoe leuk hij dat vindt wat je nu doet. Tja, en dan maar hopen dat je man het verleden zal laten rusten en zal begrijpen dat dit maar een foutje was.

Het feit dat je zelf al vindt dat dit eigenlijk niet kan en zondig is, zegt wmb al genoeg. Mag je dat fucking effe zelf weten.

Een collegaatje van mijn man is een paar jaar geleden ondergedoken, omdat ze uitgehuwelijkt was aan een vent die 10 jaar ouder was dan zij. Ze had toen al een vriendje, maar die was niet goed genoeg volgens haar ouders. Het meisje is echt moeten vluchten. Dat is toch niet normaal.

Verder zijn er voorbeelden genoeg over dit soort voorvallen waardoor mensen wat dat betreft voldoende van de Islam weten om wel een mening te kunnen vormen.
Dat jij je straks graag de wet laat voorschrijven door je toekomstige echtgenoot, moet jij weten, maar ga niet beweren dat jij dan nog eigen keuzes kunt maken, want dat is niet zo en dat weet je zelf ook verdomd goed.
pi_76526989
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, jij wilt beweren dat uithuwelijking niet voorkomt? Oh nee, je hebt dan nog altijd de keuze tussen een aantal mannen die je ouders voor je uitkiezen. Dat al deze mannen streng in de leer zijn en vervolgens van jou eisen dat je je moet bedekken, dat accepteer jij dan maar. Waar is jouw eigen wil?

Waarom mogen deze meiden niet uit een eigen vriendenkring een man kiezen. Gewoon verliefd worden op de man waar je toevallig op valt en niet op één van de 5 die je ouders voor je geselecteerd hebben.

Je staat hier met je blote benen. Ik denk dat ik die foto's maar eens bewaar en mocht ooit jouw toekomstige man een fokker worden, ze naar hem opsturen. Eens zien hoe leuk hij dat vindt wat je nu doet. Tja, en dan maar hopen dat je man het verleden zal laten rusten en zal begrijpen dat dit maar een foutje was.

Het feit dat je zelf al vindt dat dit eigenlijk niet kan en zondig is, zegt wmb al genoeg. Mag je dat fucking effe zelf weten.

Een collegaatje van mijn man is een paar jaar geleden ondergedoken, omdat ze uitgehuwelijkt was aan een vent die 10 jaar ouder was dan zij. Ze had toen al een vriendje, maar die was niet goed genoeg volgens haar ouders. Het meisje is echt moeten vluchten. Dat is toch niet normaal.

Verder zijn er voorbeelden genoeg over dit soort voorvallen waardoor mensen wat dat betreft voldoende van de Islam weten om wel een mening te kunnen vormen.
Dat jij je straks graag de wet laat voorschrijven door je toekomstige echtgenoot, moet jij weten, maar ga niet beweren dat jij dan nog eigen keuzes kunt maken, want dat is niet zo en dat weet je zelf ook verdomd goed.
Lees het topic en zie dat ze zei dat verboden is door de Islam

Voor de rest is nadiaschoonheid hypocriet bezig
pi_76527109
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verboden of niet: het gebeurt veel te vaak, en altijd uit naam van het geloof....
pi_76527207
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Verboden of niet: het gebeurt veel te vaak, en altijd uit naam van het geloof....
Ligt echt aan de persoon. Ken genoeg moslims die dat niet doen.
Veni,Vidi, Vici
pi_76527281
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ze moeten toch iets roepen

Als een buitenlander SBS6 als enige NL zender heeft denkt ie ook dat HEEL NEDERLAND EEN HELE WEEK HEEFT UITGEKEKEN NAAR POPSTARS. Ze roepen maar wat, het is niet representatief

Ik ben zelf niet gelovig enzo, maar generalisaties vind ik de laatste tijd steeds irritanter worden
pi_76527351
ff iets anders, wat doet deze topic in relaties en liefde..
Veni,Vidi, Vici
pi_76527414
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:31 schreef Angelonfire23 het volgende:
ff iets anders, wat doet deze topic in relaties en liefde..
het staat in sociologie & maatschappij..... van toepassing dus.
pi_76528102
we hebben gewoon vraagtekens bij sommige dingen en nadia wordt alweer (sorry dat ik het zeg) typisch moslimboos, we kunnen toch op een nette manier onze denkwijzes delen hier?
pi_76528487
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:51 schreef larzzzman het volgende:
we hebben gewoon vraagtekens bij sommige dingen en nadia wordt alweer (sorry dat ik het zeg) typisch moslimboos, we kunnen toch op een nette manier onze denkwijzes delen hier?
Nadia heeft teveel temperament
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:04:58 #210
3542 Gia
User under construction
pi_76528591
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Voor de rest is nadiaschoonheid hypocriet bezig
Daarom komen de ouders tegenwoordig ook met een selectie van mannen waaruit dochterlief dan moet kiezen. Dan is het niet meer echt uithuwelijken. Ze mag dan nog een beetje een eigen keuze maken.
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 januari 2010 @ 17:18:17 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76529020
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:08 schreef Angelonfire23 het volgende:

[..]

was een sub..???:p
Submissive, google maar eens.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76529062
Mag ik ook even iets kwijt.

Vind dat ieder moet kunnen kiezen hoe hij zich kleedt. Zowel een man die als vrouw gekleed gaat en een korset zo strak aansnoert dat je denkt dat hij dood gaat. Ja, zo iemand kwam ik in de stad tegen. Kon mijn ogen niet geloven. Maar toch geeft me dat geen recht om over hem te oordelen. Wie ben ik om dit te doen?

Met moslims heb ik het zelfde. Zolang ze mij niet vertellen hoe het moet, moeten ze hun ding doen.

Ik kan er wel minder goed tegen als ik het gezicht niet kan zien. Dan voel ik me bekeken.
Een hoofddoek, prima, gezichtsbedekking, nee dat vind ik niet passen in deze maatschappij.

Ik ben zelf moslim trouwens
Heb er zelf moeite mee als ik hoor dat ik als vrouw mezelf moet bedekken om de man te beschermen.
Ja halloo....maak dat maar een ander wijs.

Ik vind mijn geloof prachtig, maar het is tussen mij en mijn Schepper, en ik heb wel zoveel vertrouwen in God dat ik geloof dat zowel vrouw als man met de 'rede' geboren zijn en dus zelf verantwoordelijk zijn voor hun keuzes. Het is gewoon cultuur wat verschilt. Voor sommige moslims ben je al naakt als je geen hoofddoek draagt. Of als je een t-shirt draagt. Tis net wat je gewend bent. En hier, is een t-shirt normaal, en een bloot gezicht ook
pi_76529966
quote:

ik denk juist dat mensen die het van een afstandje volgen vaak kritischer zijn, omdat ze de gebreken en domme dingen zien van het geloof.
waarom zou ik nooit de islam kunnen begrijpen? op dit moment begrijp ik het christendom behoorlijk terwijl ik zelf geen geloof heb ( na 12 jaar christelijke school kan dat ook niet anders... )
ik vind het wel erg gemakkelijke van je om maar te zeggen dat wij het nooit zullen begrijpen, ik probeer het in ieder geval ( met een kritisch oog )

als je trouwens vind dat er te veel wordt gezeikt en gezeurd moet je misschien ingaan op de mensen die wel serieus zijn en niet op iemand die maar gewoon onzin schreeuwt!!

( we zijn nu wel een beetje offtopic maarja boeiend )
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:43:56 #214
3542 Gia
User under construction
pi_76531882
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef adelheid77 het volgende:
Mag ik ook even iets kwijt.

Vind dat ieder moet kunnen kiezen hoe hij zich kleedt. Zowel een man die als vrouw gekleed gaat en een korset zo strak aansnoert dat je denkt dat hij dood gaat. Ja, zo iemand kwam ik in de stad tegen. Kon mijn ogen niet geloven. Maar toch geeft me dat geen recht om over hem te oordelen. Wie ben ik om dit te doen?

Met moslims heb ik het zelfde. Zolang ze mij niet vertellen hoe het moet, moeten ze hun ding doen.

Heb je gelijk in. En dat vind ik ook, zolang het inderdaad de eigen keuze is en niet opgelegd door opvoeding of partner. En als een moslima zich wil laten voorschrijven door haar man dat ze zich moet bedekken en ze wil hem blindelings geloven, omdat haar dit zo geleerd is, ook prima.

Maar ga dan niet beweren dat het je eigen keuze is, want dat is niet zo.

Wat jij post vind ik erg goed. Jij maakt wél je eigen keuze. Geloof is inderdaad iets tussen de gelovige en God. En geen man die het recht moet hebben voor een vrouw uit te maken wat het beste is.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:35:51 #215
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_76533896
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nadia heeft teveel temperament
Hopen maar dat ze snel trouwt met een rechtschapen Moslim hmm?
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:41:46 #216
273257 nadiaschoonheid
pi_76534179
Om de moslim mensen te moeten begrijpen hoe ze leven en denken en waarom ze wel eens ook zwakke momenten hebben..moet je echt een moslim voor zijn.
Jullie hebben daar gewoon een te hard hoofd voor...
Ik heb in meerder posts aangegeven dat het uithuwelijken in de islaam verboden is en toch lees ik er na wel 10 posts naar mij dat jullie aangeven het beter te weten en dat het uithuwelijken wel in de islaam is..

Laat staan het gezeur over mijn benen..ik als moslima weet dat ik daar voor vergeven zal worden...
Tenslotte ben ik een VROUW in de islaam met bepaalde rechten tot het vergeving van zondes...zelfs een man heeft dat niet...
Ik zal niet mijn leven lang met deze kleding styl lopen..hooguit een jaartje en dan ben ik getrouwd..dan zal ik me op mijn echtgenoot foccusen en samen met hem naar onze mooie geloof streven...

Als jullie het allemaal zo goed weten..dan weten jullie ook dat iedere moslim op de dag des oordeels zijn slechte daden en goede daden tegen over elkaar worden gewogen...

En nog het eeuwige gezeur over de hoofddoek of de burka of de ghimaar...HET IS ALTIJD ONS KEUSSSS...
Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen..
pi_76534233
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:35 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Hopen maar dat ze snel trouwt met een rechtschapen Moslim hmm?
Ik krijg ok steeds meer het gevoel dat ze submissive wordt ja
pi_76534321
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Om de moslim mensen te moeten begrijpen hoe ze leven en denken en waarom ze wel eens ook zwakke momenten hebben..moet je echt een moslim voor zijn.
Ik heb in meerder posts aangegeven dat het uithuwelijken in de islaam verboden is en toch lees ik er na wel 10 posts naar mij dat jullie aangeven het beter te weten en dat het uithuwelijken wel in de islaam is..

Laat staan het gezeur over mijn benen..ik als moslima weet dat ik daar voor vergeven zal worden...
Tenslotte ben ik een VROUW in de islaam met bepaalde rechten tot het vergeving van zondes...zelfs een man heeft dat niet...
Ik zal niet mijn leven lang met deze kleding styl lopen..hooguit een jaartje en dan ben ik getrouwd..dan zal ik me op mijn echtgenoot foccusen en samen met hem naar onze mooie geloof streven...

Als jullie het allemaal zo goed weten..dan weten jullie ook dat iedere moslim op de dag des oordeels zijn slechte daden en goede daden tegen over elkaar worden gewogen...

En nog het eeuwige gezeur over de hoofddoek of de burka of de ghimaar...HET IS ALTIJD ONS KEUSSSS...
Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen met een Audi A8..
Wel volledig zijn he

Oja, ->
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:46:51 #219
273257 nadiaschoonheid
pi_76534476

[ Bericht 100% gewijzigd door nadiaschoonheid op 07-01-2010 19:47:20 ]
pi_76534596
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:

Er stond daar gewoon een wallpaper van een A8
pi_76534756
quote:

Jullie willen zo graag dat wij onderdrukt worden door onze mannen...maar schat je moet weten dat...dat de beste mannen onder ons zijn nog altijd de MOSLIM mannen..
drie woorden : je bent grappig !!

editje : ik heb gisteren een stukje gelezen wat vertaald was uit de koran en als ik lees hoe het je vergat na je dood wens ik je veel plezier! beetje dom om te zeggen ach mijn zonden worden me vergeven als ik meer goede daden heb gedaan! dan leef ik liever als een infidel. ik heb grote fouten gemaakt, en daar zoek ik geen excuus voor, het was mijn eigen domme fout en daarvoor moet ik de consequenties aanvaarden en niet afwimpelen als het word door mijn god vergeven!! dat is toch wel het meest domste stekje tekst wat je tot nu toe hebt geschreven
pi_76534761
quote:
Klinkt als het christendom
quote:
Whatever does it for you baby.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 19:54:22 #223
273257 nadiaschoonheid
pi_76534838
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

drie woorden : je bent grappig !!
Omdat?

Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!
pi_76534944
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:52 schreef Northside het volgende:

[..]

Klinkt als het christendom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76535028
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Omdat?

Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!
ik heb net even een editje gedaan op me vorige post, waarom ik jou grappig ( en hypocriet ) vind
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:00:40 #226
273257 nadiaschoonheid
pi_76535152
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

ik heb net even een editje gedaan op me vorige post, waarom ik jou grappig ( en hypocriet ) vind
Ik heb gelezen....KLARE ONZIN.....ga maar eens de koran lezen zou ik zeggen!!
Tot dan is dit mijn laatste post over de islam met een niet moslim.

PS.en ik vind jou een LUL.
pi_76535201
quote:
Omdat?

En wij vinden jou allemaal de muur... grappig he.
Ja, ik generaliseer.
pi_76535203
quote:

[..]

Omdat?

Jij zou de politiek in moeten voor een mocropartij, ik zie jouw al samen met Wilders in een debat
Veni,Vidi, Vici
pi_76535249
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik zou er ook maar gewoon mee kappen, ja. Je leven wordt er een stuk makkelijker op.
pi_76535303
quote:

[..]

Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:06:50 #231
273257 nadiaschoonheid
pi_76535457
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?
Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
pi_76535522
quote:
Dit stukje snap ik niet. Je begaat héél bewust een zonde, en hebt daar zo te horen absoluut geen spijt van en voelt je er goed bij. Hoe kun je dan zo zeker zijn dat je vergeven wordt? Een zonde begaan is tot daaraan toe, maar waarom zou je iemand een zonde vergeven als hij of zij er geen spijt van heeft en het met volle bewustzijn doet?
Is dat nou allemaal omdat dat eenmaal zo op papier staat??
pi_76535648
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de het boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
Jouw foto's liggen onder zijn bed
pi_76535675
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jouw foto's liggen onder zijn bed
dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_76535678
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
Ik moest heul hard lachen.
pi_76535733
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.
Ik las niet verder dan 'de boek'
pi_76535752
quote:

[..]

Omdat?

Mens = mens, praten is belangrijk, niet op deze manier oordelen over het nietmoslim zijn, je maakt jezelf belachelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76536063
quote:

[..]

deze reactie getuigt van weinig intellect

ik geef een serieuze reactie op jou reactie, en opeens ben ik een lul.
ik geef gewoon netjes aan dit ik het dom vind dat jij fouten maakt en dan maar zegt ach word vergeven door Allah. dat is het hypocriete aan een geloof, alles afschuiven op je God.

ik heb geen interesse om de hele islam te lezen, daarvoor lijkt het teveel op de bijbel ( niet in gelijke verhalen, maar de gelijke lessen die je eruit kunt halen ) zo is mij verteld.
maar de interessante teksten lees ik wel, zoals wat er met je gebeurt na dat je overlijdt.
pi_76536205
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

deze reactie getuigt van weinig intellect

ik geef een serieuze reactie op jou reactie, en opeens ben ik een lul.
ik geef gewoon netjes aan dit ik het dom vind dat jij fouten maakt en dan maar zegt ach word vergeven door Allah. dat is het hypocriete aan een geloof, alles afschuiven op je God.

ik heb geen interesse om de hele islam te lezen, daarvoor lijkt het teveel op de bijbel ( niet in gelijke verhalen, maar de gelijke lessen die je eruit kunt halen ) zo is mij verteld.
maar de interessante teksten lees ik wel, zoals wat er met je gebeurt na dat je overlijdt.
Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?
Ik ben een pure Turk.
pi_76536483
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?
ik vind het interessant om te zijn hoe mensen tegen de dood aankijken en er van alles om heen verzinnen om zichzelf goed te voelen dat nadat je bent overleden er toch wat is.
ik wil niemand uitlachen, of belachelijk maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')