abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:00:40 #226
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_76535152
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:58 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

ik heb net even een editje gedaan op me vorige post, waarom ik jou grappig ( en hypocriet ) vind
Ik heb gelezen....KLARE ONZIN.....ga maar eens de koran lezen zou ik zeggen!!
Tot dan is dit mijn laatste post over de islam met een niet moslim.

PS.en ik vind jou een LUL.
pi_76535201
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:54 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Omdat?

Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!
En wij vinden jou allemaal de muur... grappig he.
Ja, ik generaliseer.
pi_76535203
quote:

[..]

Omdat?

Weet je laat ook maar..discussieren met een niet moslim is net alsof je tegen een muur praat!

Jij zou de politiek in moeten voor een mocropartij, ik zie jouw al samen met Wilders in een debat
Veni,Vidi, Vici
pi_76535249
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Ik zou er ook maar gewoon mee kappen, ja. Je leven wordt er een stuk makkelijker op.
pi_76535303
quote:

[..]

Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:06:50 #231
273257 nadiaschoonheid
pi_76535457
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom? En als hij de Koran gelezen heeft, mag hij dan terugkomen? En als hij het dan nog niet met je eens is?
Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
pi_76535522
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Laat staan het gezeur over mijn benen..ik als moslima weet dat ik daar voor vergeven zal worden...
Tenslotte ben ik een VROUW in de islaam met bepaalde rechten tot het vergeving van zondes...zelfs een man heeft dat niet...
Dit stukje snap ik niet. Je begaat héél bewust een zonde, en hebt daar zo te horen absoluut geen spijt van en voelt je er goed bij. Hoe kun je dan zo zeker zijn dat je vergeven wordt? Een zonde begaan is tot daaraan toe, maar waarom zou je iemand een zonde vergeven als hij of zij er geen spijt van heeft en het met volle bewustzijn doet?
Is dat nou allemaal omdat dat eenmaal zo op papier staat??
I had a signature once. It was awful.
pi_76535648
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de het boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
Jouw foto's liggen onder zijn bed
pi_76535675
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jouw foto's liggen onder zijn bed
dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.
Ik ben een pure Turk.
pi_76535678
quote:

[..]

Als hij het dan nog niet met me eens is,dan zal hij wel de boek hebben gelezen die onder zijn bed ligt.en niet onze heilge koran.
Ik moest heul hard lachen.
pi_76535733
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat onder zijn bed ligt, als je het doet, doe het goed.
Ik las niet verder dan 'de boek'
pi_76535752
quote:

[..]

Omdat?

Mens = mens, praten is belangrijk, niet op deze manier oordelen over het nietmoslim zijn, je maakt jezelf belachelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76536063
quote:

[..]

deze reactie getuigt van weinig intellect

ik geef een serieuze reactie op jou reactie, en opeens ben ik een lul.
ik geef gewoon netjes aan dit ik het dom vind dat jij fouten maakt en dan maar zegt ach word vergeven door Allah. dat is het hypocriete aan een geloof, alles afschuiven op je God.

ik heb geen interesse om de hele islam te lezen, daarvoor lijkt het teveel op de bijbel ( niet in gelijke verhalen, maar de gelijke lessen die je eruit kunt halen ) zo is mij verteld.
maar de interessante teksten lees ik wel, zoals wat er met je gebeurt na dat je overlijdt.
pi_76536205
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:18 schreef Youaintseennothingyet het volgende:

[..]

deze reactie getuigt van weinig intellect

ik geef een serieuze reactie op jou reactie, en opeens ben ik een lul.
ik geef gewoon netjes aan dit ik het dom vind dat jij fouten maakt en dan maar zegt ach word vergeven door Allah. dat is het hypocriete aan een geloof, alles afschuiven op je God.

ik heb geen interesse om de hele islam te lezen, daarvoor lijkt het teveel op de bijbel ( niet in gelijke verhalen, maar de gelijke lessen die je eruit kunt halen ) zo is mij verteld.
maar de interessante teksten lees ik wel, zoals wat er met je gebeurt na dat je overlijdt.
Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?
Ik ben een pure Turk.
pi_76536483
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat maakt die teksten zo interessant voor jou? Heerst er toch wel enige angst of om de moslims uit te lachen, omdat ze in het hiernamaals geloven?
ik vind het interessant om te zijn hoe mensen tegen de dood aankijken en er van alles om heen verzinnen om zichzelf goed te voelen dat nadat je bent overleden er toch wat is.
ik wil niemand uitlachen, of belachelijk maken!
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:30:15 #241
273257 nadiaschoonheid
pi_76536604
Ik heb zoveel posts nou hier gelezen naar mij toe....maar tot nu toe heb ik de gouden vraag nog steeds niet gekregen.
pi_76536702
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ik heb zoveel posts nou hier gelezen naar mij toe....maar tot nu toe heb ik de gouden vraag nog steeds niet gekregen.
Is dit een spel voor jou? Wat wil je dat je gevraagd wordt?
Ik ben een pure Turk.
pi_76536828
quote:

[..]

Wacht even. Hoe komt het dan dat er verschillende stromen zijn in de islam die het niet met elkaar eens zijn, allemaal gebaseerd op de Koran? Als er maar één conclusie mogelijk is na het lezen ervan, dan zou dat toch niet moeten kunnen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76536862
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

of misschien weet ze gewoon even geen zinnige reactie te geven op de discussie en trekt ze de aandacht maar naar zich toe daar een onzinnige post te posten.
ik vind het erg jammer dat je zo reageert nadiaschoonheid, ik vind een echte discussie namelijk erg leuk
pi_76536937
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wacht even. Hoe komt het dan dat er verschillende stromen zijn in de islam die het niet met elkaar eens zijn, allemaal gebaseerd op de Koran? Als er maar één conclusie mogelijk is na het lezen ervan, dan zou dat toch niet moeten kunnen?
zeer goede vraag waar je waarschijnlijk geen zinnige antwoord op zult krijgen van haar
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:39:25 #246
273257 nadiaschoonheid
pi_76537011
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij bent een moslima neem ik aan???

De echte vraag die mij eigenlijk moet gesteld worden in deze topic is duidelijk lijkt me...

ik heb eerder aangeven dat ik weet dat mijn kleding styl indruist tegen de islamtitische kledingvoorschriften..
En ik hoop zoals iedere moslim dat ik nog heel lang mag leven inchallah om het beter te kunnen en mogen doen...

Maar dit is de vraag die iedere moslim aan elkaar stelt wanneer de een iets zondigs doet..

Wat als ik nou morgen kom te sterven???
pi_76537089
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:

...

Maar dit is de vraag die iedere moslim aan elkaar stelt wanneer de een iets zondigs doet..

Ik denk dat die vraag niet voorbehouden is aan moslims hoor...
pi_76537093
quote:

[..]

De echte vraag die mij eigenlijk moet gesteld worden in deze topic is duidelijk lijkt me...

ik heb eerder aangeven dat ik weet dat mijn kleding styl indruist tegen de islamtitische kledingvoorschriften..
En ik hoop zoals iedere moslim dat ik nog heel lang mag leven inchallah om het beter te kunnen en mogen doen...

Ik ga hier niet posten, we pmen wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76537134
quote:

[..]

Dan staan de begrafenisondernemers in de rij om jou in je rokje op te mogen baren en de foto's uit je FoBo op je kist te zetten
pi_76537331
quote:

[..]

Dan ben je dood en vinden een aantal mannen met baard het jammer dat ze jouw paar benen niet meer voorbij zien komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')