http://www.luizencape.nl/content/?l=nlquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een luizencape?
quote:Luizencape.
De Luizencape is een blauwe, nylon hoes die snel en gemakkelijk over de jas kan worden aangebracht. De hoes wordt handig met het koordje aangetrokken en aan de kapstok hangen, zonder dat luizen de kans krijgen zich op de cape te nestelen. Op het gladde materiaal hebben de ongenode gasten met hun tentakelpootjes geen grip. Als ze al op de hoes kunnen komen. De cape biedt overigens wel voldoende ruimte om te ventileren. Ook kan een natte jas daar gemakkelijk in uitlekken. De cape heeft een kleine opening waardoor de lus van de jas aan de kapstok kan worden gehangen.
Indien een persoon luizen heeft is de kans groot dat ze terecht komen op de kraag of nekpartij van de jas. Doordat jassen het meest van de tijd tegen elkaar hangen aan de kapstokken bestaat er een grote kans dat de luis zijn weg vervolgt naar de jas van de buurman c.q. buurvrouw. Deze weg wordt nu afgesneden middels de luizencape®. Luizen kunnen namelijk niet springen of vliegen!
Ook zullen de luizen niet via de kleine opening van de cape een weg naar buiten zoeken om zodoende via de kapstok weer naar de jas van de buurman te lopen. Het te gladde materiaal van de cape voorkomt dat (niet geschikt voor hun tentakelpootjes). In elke cape zit ook een vakje voor een naamkaartje zodat de eigenaar zijn jas moeiteloos kan terugvinden.
noujaquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef Vicky het volgende:
Ze hebben op Ambers school geen luizencapes omdat dat volgens hen geen verschil maakt aangezien ze in de klas ook naast elkaar zitten... Toch denk ik er sterk aan om een luizencape te gaan halen.
nee ik weet het.. ik nie snap nie...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef pinquit het volgende:
zitten kinderen tegen elkaar aan in de klas?die beesten kunnen niet springen he?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ik weet het.. ik nie snap nie...
maar ik ga dus wel een cape halen...
Ik heb er nooit 1 gekocht en ga het niet doen ook, waarom niet? Omdat de kleding met gym dan ook in een zak moet, doen ze niet, omdat de verkleedkleding dan ook de klas uit moet, doen ze niet, dus ik vind dat het weinig nut heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ik weet het.. ik nie snap nie...
maar ik ga dus wel een cape halen...
bij ons was er ook áltijd luis. En het ging niet ook wel over. Mijn moeder kamde gewoon met een luizenkammetje iedere dag mn haar uit en dat van mn broertje en zusje. Dat was het enige dat hielp. En zodra ze neten gevonden had, al was het er maar eentje, ging er gelijk luizenshampoo tegenaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger een soort expedit op schoolzo'n blokkenkast. daar zat alles in. (ook schoenen
wij hadden altijd pantoffels aan) Ieder had dan een eigen vak
en er was áltijd wel luis.
Gewoon wax/haarlak/gel weet ik veelquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..
Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
mja leuk was andersquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
Hoihoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
whahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
Ik heb tea tree oil in een spuitflesje. Ik spuit dat bij de jongens op het haar, nek en jas. Wel handig maar het stinkt inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
stuk beter idd! bij ons moet het lusje van de jas nog op de kapstok gewoon hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
die heb ik wel zien hangen. Ik ga straks bij de apotheek eens kijken wat ze hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
Ja, lekker naar saunaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.![]()
oehh lekker!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het koudMaar het ruikt hier naar stoofvlees dus het is goed
snap ik ook wel maar om je kind dan constant vies te noemen gaat ook wat verquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
nou huup dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik baalde ook steeds als een stekker.
idd en met de wagen heb je nog wat houvast.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga me zo toch maar eens richting stad wagen denk ik, met R in de wagen. (Ben zo bang om uit te glijden als ie in de doek zit).
Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valtquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd en met de wagen heb je nog wat houvast.
dat ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valtbrrr!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees!shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uurEven snel pan opzetten dus.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees!shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uurEven snel pan opzetten dus.
Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Vivi het volgende:
*Jubel* Mijn teerbeminde doet vanaf gisteren geheel spontaan (en na 3 jaar zaniken van mij) een poging om te stoppen met roken, hopelijk houdt ie het vol, de kettingsmoker
.
ahaaa. mn mams doet t ook wel eens 's avonds nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zet het altijd `s ochtends direct op omdat ik `s middags vaak de hort op benAls ik dan om 17.00 uur thuisben krijg ik het nooit meer gaar
Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!
Hoop dat het hem lukt
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!
Tajine! Lekker!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Groofsken het volgende:
Ik wil ook stoofvlees maken, goed idee. Heb van de sint een nieuwe pan gekregen, een soort schoorsteen van aardewerk voor op het vuur
. Tajina of zo?
Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tajine! Lekker!!![]()
Wel eerst je tajine behandelen voor je ermee aan de gang gaat anders doet ie *plof* *barst* op t vuur
Pinq ik maak het meestal nu en dan als het klaar is zet ik het vuur uit zodat ik gewoon boodschapjes en dergelijke kan doen en dan rond etenstijd de pan weer aan
Naar kdv brengenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
4 ikea-kasten in elkaar zettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
Knutselen, op bezoek bij vrienden, koekjes bakken, ... ehmquote:
dat wordt de hele dag op het bankje dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
De enige mensen dien ik ken met kinderen zijn jullie![]()
.
Tsja, je woont niet in de buurt van Eindhoven hè?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
De enige mensen dien ik ken met kinderen zijn jullie![]()
.
dan ikke nie wetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Vivi het volgende:
I Know Vicks. maar die dingen heb ik allemaal al zo vaak gedaan de laatste tijd!
Laten weken in koud water, liefst 24 uur volgens de kookfanatiekelingen maar ik weet niet of zo lang nodig is. Ik heb volgens mij 12 uur gedaan ofzo (gewoon 's nachts en de volgende dag weer eruit gehaald.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?
Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zwemmen? Er is vast wel een zwembad open op woensdagmiddag.
Hertenkamp doen we elke week 3 keer, TV kijken ook te veel momenteel, er ligt hier geen sneeuw, zondag zijn we nog bij schateiland Weuveren geweest, boodschappen doen? Elke dag! en gisteren de hele middag bezig geweest met zijn kerstcadeau, het peutertaalkoffertje van Van Dalen. Zucht, de bioscoop heb ik ook wel gezien en kleien haat ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Met de slee erop uit!, koekjes bakken (maar dat is niet handig als je 10 kilo kwijt wil)
boekje lezen, tv kijken, boodschappen doen, kleien, schilderen, knutselen, dat soort dingen?
te vaak gedaan de laatste tijd?
kinderboerderij/hertenkamp oid? ochtendje uit laten razen in een ballorig achtig overdekt speeldinges?
ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planningquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.
Ja, maar hij heeft net oorontsteking gehad en ik kan zijn vleugeltjes nergens vinden. En ons zwembad is heel vies zag ik de laatste keerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zwemmen? Er is vast wel een zwembad open op woensdagmiddag.
Waar ga jij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar ga jij?
Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?
Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Kai zit doordeweeks gewoon op schoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatstquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.
max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Stelletje eikels zijn het.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF![]()
damnbelastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalenineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald.
en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijgquote:
Ja, en 800 is een hoop geld.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijgwat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:
[..]Ik drink liever koffie met een vriendin.
ohquote:
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.quote:
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met SebWaren de oogjes nog gelukt?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
oh![]()
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Bijdehandjequote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Dat zijn van die rare dingen..quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
zeg dat wel.quote:
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren.en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik![]()
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppiequote:Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.
Zwem ze!
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Een halve dagquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivien wat heb je toen gedaan?
uit dat artikel van Missquote:Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan. Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers
) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!
En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is, ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).
Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oefquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
ja ook weer zo. En spijbelen is geen optie?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop eig dat ze die cursus aflassen...
Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feederquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef Fannie het volgende:
Die sneeuw vind ik nu ook wel mooi geweest hoor![]()
Hopelijk gaat de cursus niet door BE....
En sjokolaatjuhs zijn lekkerder weg te happen dan anjers M@x, ofniedan?
Dan toch maar aan de anjersquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feeder)
Hij pakt het voorzichtig aan denk ik. Hij begint met anjers, dan een chocola en die trechter komt de volgende keer zodat ik als een soort van gans nog vetter gemest kan worden.quote:
Ik vind die breedtematen dan weer niet zo gek. Een vriendin van mij heeft een zoontje wat dus niet zo makkelijk in de gewone maten past. Ze eten altijd supergezond en hij beweegt net zo veel als zijn superslanke zusje. Lijkt me dat hij ook 'recht' heeft op leuke kleren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
H&Mspijkerbroeken daar kunnen ze hier ook 2 keer in en die extra breedstematen heb ik ook raar gevonden
Estrys gefeliciteerd met Sebmans!
Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Fannie het volgende:
Wat goed van je niet roken M@x![]()
Hoe klinkt die link waar je dat allemaal bijhoudt eigenlijk?
Thanx voor de linkquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Fannie het volgende:
Huupjeeeee!
TV alert: Vanaaf niet Midsomer Murders vergeten, 21.30... ned uno![]()
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]thanks!!
![]()
dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt
oeh leuk
Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt
zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op jequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets was
Kijk, en dat ben ik helemaal niet gewend he, dat mensen blind op mij vertrouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op je
en zo zie je ook maar weer dat dat niet zo'n strak plan was![]()
Jaah ! Ik had het gisteren ook. Dan hoor je er echt bij he?quote:
Nee, ik mag nog door tot mijn 65equote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hoiben je al weer eens klaar met werken?
Ik stel het zo lang mogelijk uit, des te korter hoef ik nog maarquote:
Een stijltang maakt stijl. Nee dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi
zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De mensen die écht meetellen hebben minstens 1x per maand een volle inbox
Alleen als je ook een kappersdiploma hebtquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi
zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Carmenset googlen gaat, thnxquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
ja true, maar niet "vol"quote:
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag ga ik naar de kapper.Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
Whoei!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen.Was het maar een intern smoelenboek.
In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen.Was het maar een intern smoelenboek.
Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Whoei!ja, oei. Het wordt vast prachtig, met een professionele fotograaf enzo.
Ik voel een griep opkomen bij je.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.
Dat haal ik nooit, maar nu is mijn uitgroei en grijze haar tenminste weg. En ik moet nog naar de schoonheidsspecialiste en wat een toestand!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaan.
sorry, zie je berichtje net pas.. Ja het sneeuwt!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Vicky sneeuwt het daar al? Ik ben expres een half uur eerder van m'n werk gegaan, voor niets blijkt.
Lekker zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Dus de hel van wonen in dit krot is iig per april schlussssssss
Ja, ik dacht ook dat het wel mee zou vallen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Chell het volgende:
Ik ging om 16.15 weg bij mijn werk (om de hoek bij miss-sly) en ik was om 18.50 (!!) in Nieuw-Vennep......
Had toch gelijk met de stagiair weg moeten gaan die om 15.00 vertrok wegens sneeuwstormen in de kop van NH. Dacht dat het wel mee zou vallen
en dat weten ze nu al?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Lois het volgende:
Naja zeg, we worden net gebeld door de taxibuschaffeur van Eva, ze rijden morgen niet. Het hoofdkantoor vind het te gevaarlijk....
Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor er ook niet bij met mijn nog nooit volgezeten inboxje
Goede plannen meteen omzetten in daden hequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......
Ik ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik wil lente...NU!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef Saffier het volgende:
Ow wachtik ben begonnen met jouw inbox écht vol te posten
Te moe dus
Super ! Blijven jullie in ons Dorp ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Dus de hel van wonen in dit krot is iig per april schlussssssss
Sneeuw is k*t.quote:
Ik maak hem nog korter;quote:
En dan met de nadruk op slow, of chat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |