abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:34:18 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_76470610
Game on?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76470625
huup, spannend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76470634
en luizen!

hier nergens last van, maar dat zal op school wel sneller zijn denk? op de peuterspeelzaal heeft elk kindje een eigen luizencape

goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:37:03 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_76470692
Ga je een luizencape kniftyknitteren Pinq?
pi_76470699
Wat is een luizencape?
pi_76470713
Ze hebben op Ambers school geen luizencapes omdat dat volgens hen geen verschil maakt aangezien ze in de klas ook naast elkaar zitten... Toch denk ik er sterk aan om een luizencape te gaan halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76470730
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een luizencape?
http://www.luizencape.nl/content/?l=nl
quote:
Luizencape.
De Luizencape is een blauwe, nylon hoes die snel en gemakkelijk over de jas kan worden aangebracht. De hoes wordt handig met het koordje aangetrokken en aan de kapstok hangen, zonder dat luizen de kans krijgen zich op de cape te nestelen. Op het gladde materiaal hebben de ongenode gasten met hun tentakelpootjes geen grip. Als ze al op de hoes kunnen komen. De cape biedt overigens wel voldoende ruimte om te ventileren. Ook kan een natte jas daar gemakkelijk in uitlekken. De cape heeft een kleine opening waardoor de lus van de jas aan de kapstok kan worden gehangen.

Indien een persoon luizen heeft is de kans groot dat ze terecht komen op de kraag of nekpartij van de jas. Doordat jassen het meest van de tijd tegen elkaar hangen aan de kapstokken bestaat er een grote kans dat de luis zijn weg vervolgt naar de jas van de buurman c.q. buurvrouw. Deze weg wordt nu afgesneden middels de luizencape®. Luizen kunnen namelijk niet springen of vliegen!

Ook zullen de luizen niet via de kleine opening van de cape een weg naar buiten zoeken om zodoende via de kapstok weer naar de jas van de buurman te lopen. Het te gladde materiaal van de cape voorkomt dat (niet geschikt voor hun tentakelpootjes). In elke cape zit ook een vakje voor een naamkaartje zodat de eigenaar zijn jas moeiteloos kan terugvinden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76470822
Aaah, handig.
Op het kdv waar Senna zit, hebben ze aan de kapstok voor ieder kindje gewoon een grote blauwe zak hangen waar jasjes, mutsen, sjaals, etc in gedaan moeten worden. Hangen dus geen jassen naast elkaar aan de kapstok.

Het is me trouwens vanochtend gelukt schaap had een spoedopdracht en die kwam om 5 uur 's nachts thuis. Dus moest ik vanochtend alleen opstaan, douchen, ontbijten, aankleden, Senna voeden, aankleden en dan op tijd naar het kdv brengen en zelf op tijd op mijn werk zijn. Heel luxe dat ik dat nog niet eerder heb hoeven doen, maar ik zag er best tegenop. En het is gelukt
pi_76470833
zitten kinderen tegen elkaar aan in de klas? die beesten kunnen niet springen he?
pi_76470838
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef Vicky het volgende:
Ze hebben op Ambers school geen luizencapes omdat dat volgens hen geen verschil maakt aangezien ze in de klas ook naast elkaar zitten... Toch denk ik er sterk aan om een luizencape te gaan halen.
nouja
die jassen hangen de hele dag doodstil tegen elkaar aan. Kindjes zitten dan wel naast elkaar maar niet de hele tijd stil tegen elkaar aan toch?

Peet to the rescue
maakt hij wel gelijk een goeie beurt bij zn baas Mous

Die functie waar hij nu over aan t praten is is eigenlijk wat te hoog voor hem, als in, niet de goede vooropleiding en zulks. Maar zn baas is wel erg op hem gesteld en tevreden met hem enzo en hij was zelfs erg blij dat mn lief belde om te informeren naar de functie dus ik denk dat hij wel een kansje maakt.
T zou leuk zijn
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76470845
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef pinquit het volgende:
zitten kinderen tegen elkaar aan in de klas? die beesten kunnen niet springen he?
nee ik weet het.. ik nie snap nie...
maar ik ga dus wel een cape halen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76470856
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:50:36 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_76471002
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb er nooit 1 gekocht en ga het niet doen ook, waarom niet? Omdat de kleding met gym dan ook in een zak moet, doen ze niet, omdat de verkleedkleding dan ook de klas uit moet, doen ze niet, dus ik vind dat het weinig nut heeft.

Ik ga Peet Diego noemen ipv de receptioniste in rokje, typegeit, belmiep enz enz Tis alleen nog voor vandaag en morgen, vrijdag mag hij al weer op cursus (de tweede )
pi_76471073
Nou, je voorkomt iig dat ze via de jassen gaan, lijkt me?
Wat doen ze met gym met de kleding dan?
pi_76471102
Ja ik heb die cape ook altijd onzin gevonden. Een luis zal niet erg snel het hoofd van zijn gastheer verlaten door op een jas of kussensloop of wat dan ook te blijven. Het zijn immers bloedzuigers en zonder bloed overleven ze niet. De kans dat de luizen overlopen tijdens het spelen is gewoon veel groter, en veel waarschijnlijker de bron van besmetting.

Wat wel kan helpen is een paar drupjes tee tree oil in het haar, elke dag dus. Dat vinden luizen geen prettige geur of wat dan ook en dan lopen ze dus ook niet snel naar dat stinkhoofd over. Je hebt ook spray, en dat kun je op de jas in de kraag spuiten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:55:19 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471126
Bij ons op het kdv is het niet verplicht maar een paar kindjes uit Sasha's groep hebben wel van blauwe zakken en eentje heeft een hele spannende (en vooral grote!) tas van koterkado hiervoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:55:29 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76471134
Ik heb hier wel moeten lachen om dat hele luizenverhaal hoor. Ineens had ieder kindje een luizentas voor de jasjes e.d., want er waren luizen geconstateerd (niet in S haar groepje hoorde ik later). Maar ondertussen werd er in de groep fanatiek 'verkleed' met pietenpetjes, mijters en later kerstmutsen .
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:56:18 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471159
Deze dus, met eigen naam erop: http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=13125
pi_76471177
Whehe Groof Dat werkt dan ook niet inderdaad.

En wij hadden vroeger ok wel luizen op school, maar geen capes en dingen en bij ons ging het ook wel weer over
En Tea Tree helpt wel, maar ík vind het ook geen prettige geur
pi_76471200
wij hadden vroeger een soort expedit op school zo'n blokkenkast. daar zat alles in. (ook schoenen wij hadden altijd pantoffels aan) Ieder had dan een eigen vak

en er was áltijd wel luis.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 09:58:27 #21
5428 crew  miss_sly
pi_76471218
Zoiets hangt er bij ons kdv dus standaard voor ieder kindje aan de kapstok, met eigen naam erop. Ik doe er bijv ook de doek in als ik haar met de doek weggebracht heb. Hoef ik die niet verder mee te sjouwen naar mijn werk enzo
pi_76471266
Jen heeft nog niet zulke lange haartjes, dus daar zal ik het niet zo erg vinden om elke dag te kammen.

Bij Priscil, haar tot over haar schouders,was het echt een ramp en een tijdrovende klus. Zelfs met veel antiklitcreme is het gewoon niet fijn om zulk haar te moeten kammen met een luizenkam..

Oh en jullie weten ook van de electische kam? Dan hoef je dus geen rotzooi in de haartjes te doen bij luis, gewoon blijven kammen, maar de luien die je tegenkomt worden dan gedood met een stroomschok, en elke keer dat ie dat doet hoor je volgens mij ook een piepje. Leuk om te horen dat een massamoord aan het plegen bent.
pi_76471307
die kam kende ik nog niet nee

ik heb 1 keer hoofdluis gehad, toen heeft mn moeder ook gewoon elke dag gekamd, tot het over was.
ze had wel van die shampoo gekocht, maar niet gebruikt toen ze op de gebruiksaanwijzing las: "mag niet op de hoofdhuid komen"
pi_76471314
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger een soort expedit op school zo'n blokkenkast. daar zat alles in. (ook schoenen wij hadden altijd pantoffels aan) Ieder had dan een eigen vak

en er was áltijd wel luis.
bij ons was er ook áltijd luis. En het ging niet ook wel over. Mijn moeder kamde gewoon met een luizenkammetje iedere dag mn haar uit en dat van mn broertje en zusje. Dat was het enige dat hielp. En zodra ze neten gevonden had, al was het er maar eentje, ging er gelijk luizenshampoo tegenaan.

Ik weet nog dat mn vader me altijd vies noemde als ik luis had hij vond mn lange haar stom en zei dat mn haar vies was en dat het kortgeknipt moest worden en dat ik vaker moest wassen, dat was volgens hem dé oplossing.
nu weet k wel beter gelukkig maar toen voelde ik me echt heel erg vies als er weer ns luis was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471335
wat gemeen van je vader zeg
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:03:52 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471351
Mijn zusje riep op een gegeven moment heel trots door de supermarkt 'Mijn zus heeft pluisjes'!
pi_76471358
Ja die shampoo is echt heel agressief. Dus als je het elke maand zou moeten gebruiken dan is dat echt niet fijn. Het is bij luis echt veel beter om je gewoon te concentreren op het kammen elke dag dan dat je aan de slag gaat met capes en je hele huis en auto gaat ontsmetten. Alle kleding op 60 enzo... Echt dat doe je 1 of 2 keer maar dan ben je daar ook wel klaar mee.
pi_76471378
toen ik nog op mijn k*tbasisschool zat en luis had, noemde iemand me 'vlooi!' ik moet er nogsteeds om lachen als ik erover terugdenk
pi_76471439
Oh en dan luizenmoeders die het verschil niet zien tussen neten en roos. Door alle behandelingen had Cil gewoon de schilfers op haar hoofdhuid staan. En ja hoor kwame r weer een brief dat ze neten had. Ik kammen, geen neet of luis te vinden...
pi_76471449
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..

Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:09:38 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_76471495
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..

Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
Gewoon wax/haarlak/gel weet ik veel
pi_76471518
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
pi_76471544
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef pinquit het volgende:
wat gemeen van je vader zeg
mja leuk was anders
maar mn ouders baalden gewoon van dat vele kammen denk k.

Was de ene luizenplaag nét voorbij dan kon je er donder op zeggen dat twee weken later de volgende was...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471622
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

† In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:15:26 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_76471637
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:16:07 #37
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76471661
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hoihoi . Alles goed?
pi_76471685
nou huup dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik baalde ook steeds als een stekker.
pi_76471692
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
whaha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76471701
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
pi_76471757
even wat anders: hebben jullie ook zo'n schijthekel aan pitten in manderijnen? Ik vind het zo smerig! Zeker als je het niet weet en onwetend een stuk in je bakkes douwt en dan zo'n gore pit
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:20:34 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_76471812
Onzin! Nou ja, het kost mij geen geld dus ze doen maar
pi_76471834
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hoihoi . Alles goed?
Ja hoor, gaat wel goed. Met jou en de jouwen ook? Hoop het!
pi_76471917
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
Ik heb tea tree oil in een spuitflesje. Ik spuit dat bij de jongens op het haar, nek en jas. Wel handig maar het stinkt inderdaad.
we hadden ook een luizenbrief eergisteren laat het aub ons huis voorbij gaan
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 10:24:41 #45
5428 crew  miss_sly
pi_76471964
Wij hebben vroeger maar 1 keer luizen gehad en moeten wassen enzo. En dat was op een kerstavond
Heerlijk mijn moeder aan het wassen van alles beddegoed, jassen, kleren, wij allemaal in de luizenshampoo en maar kammen. De hele kerst stonk het nog naar die luizenshampoo. Wel een lekker rustige kerst gehad
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:25:16 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471986
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:26:43 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76472037
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76472064
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
stuk beter idd! bij ons moet het lusje van de jas nog op de kapstok gewoon hangen.
pi_76472155
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
die heb ik wel zien hangen. Ik ga straks bij de apotheek eens kijken wat ze hebben.

Tico, ik haat pitten in mandarijnen en sinaasappels!!

Lily, waar heb je die flesjes vandaan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:31:44 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76472207
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.
Ja, lekker naar sauna .

Goedemorgen! Ik wilde dat het maar eens lekker lente werd, het witte snoetje van mijn gebroed doet het niet zo goed voor mijn hypochondrie .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76472478
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Vicky het volgende:
Lily, waar heb je die flesjes vandaan?
bij De Tuinen (tea tree spray heet het)
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:38:53 #52
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472514
Ik heb het koud Maar het ruikt hier naar stoofvlees dus het is goed
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76472533
ik heb t ook al zo koud geen stoofvlees hier
pi_76472541
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het koud Maar het ruikt hier naar stoofvlees dus het is goed
oehh lekker!!

Thanx Lily, van de week dus even naar de Tuinen toe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472610
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
nou huup dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik baalde ook steeds als een stekker.
snap ik ook wel maar om je kind dan constant vies te noemen gaat ook wat ver

En ik kan me even zo snel niet voor de geest halen hoe tea tree ruikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:41:49 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472615
Ik ga me zo toch maar eens richting stad wagen denk ik, met R in de wagen. (Ben zo bang om uit te glijden als ie in de doek zit ).
pi_76472635
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga me zo toch maar eens richting stad wagen denk ik, met R in de wagen. (Ben zo bang om uit te glijden als ie in de doek zit ).
idd en met de wagen heb je nog wat houvast.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472741
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

idd en met de wagen heb je nog wat houvast.
Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valt brrr!
pi_76472778
Stoofvlees! shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uur Even snel pan opzetten dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76472779
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valt brrr!
dat ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472805
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees! shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uur Even snel pan opzetten dus.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:07 #62
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472822
Dat gladde vind ik sowieso altijd maar eng. S vindt sneeuw eng en die wil gedragen worden naar de auto en van de auto naar het kdv. En dan loop ik dus zelf door de sneeuw, met in één hand een maxi-cosi en op de andere arm mijn dochter . Echt verschrikkelijk vind ik dat.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:21 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472833
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees! shit!

Handig dat Fok
pi_76472837
trouwens. nu al hier staat stoofvlees meestal om 3u op als we om half 7/7u gaan eten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:06 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76472863
*Jubel* Mijn teerbeminde doet vanaf gisteren geheel spontaan (en na 3 jaar zaniken van mij ) een poging om te stoppen met roken, hopelijk houdt ie het vol, de kettingsmoker .
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:32 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472884
Ik zet het altijd `s ochtends direct op omdat ik `s middags vaak de hort op ben Als ik dan om 17.00 uur thuisben krijg ik het nooit meer gaar
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:55 #67
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472897
Ik wil ook stoofvlees maken, goed idee . Heb van de sint een nieuwe pan gekregen, een soort schoorsteen van aardewerk voor op het vuur . Tajina of zo?
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:58 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472901
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Vivi het volgende:
*Jubel* Mijn teerbeminde doet vanaf gisteren geheel spontaan (en na 3 jaar zaniken van mij ) een poging om te stoppen met roken, hopelijk houdt ie het vol, de kettingsmoker .
Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!
Hoop dat het hem lukt
pi_76472928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zet het altijd `s ochtends direct op omdat ik `s middags vaak de hort op ben Als ik dan om 17.00 uur thuisben krijg ik het nooit meer gaar
ahaaa. mn mams doet t ook wel eens 's avonds nog daar heb ik dan écht geen zin meer in. 's avonds ben ik gewoon moe.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:53:58 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473071
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!
Hoop dat het hem lukt
Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!
pi_76473097
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!

Ik hoop dat het m lukt Vief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:54:58 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473116
Yum, stoofvlees met een stukje chocola...*mijmer* .
Maar nee, ik wil nu echt 10 kg afvallen voor de zomer.
En het gaaaaaaaaaaaaaaaat me lukken!
pi_76473151
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Groofsken het volgende:
Ik wil ook stoofvlees maken, goed idee . Heb van de sint een nieuwe pan gekregen, een soort schoorsteen van aardewerk voor op het vuur . Tajina of zo?
Tajine! Lekker!!
Wel eerst je tajine behandelen voor je ermee aan de gang gaat anders doet ie *plof* *barst* op t vuur

Pinq ik maak het meestal nu en dan als het klaar is zet ik het vuur uit zodat ik gewoon boodschapjes en dergelijke kan doen en dan rond etenstijd de pan weer aan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76473233
van de week maar weer eens een keertje hachee maken

Ik hoor allemaal kreetjes en geluidjes
Mijn dochter is haar speelkleed aan het verschuiven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76473242
Over luizen, ik hoorde van een moeder dat luizen Zwitsal haarlotion ook niet fijn vinden en een goed alternatief is voor tea tree oil. Of dat zo ook zo is geen idee Maar het ruikt wel lekker
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:59:57 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473298
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:00:58 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473329
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Tajine! Lekker!!
Wel eerst je tajine behandelen voor je ermee aan de gang gaat anders doet ie *plof* *barst* op t vuur

Pinq ik maak het meestal nu en dan als het klaar is zet ik het vuur uit zodat ik gewoon boodschapjes en dergelijke kan doen en dan rond etenstijd de pan weer aan
Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:01:42 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473358
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
Naar kdv brengen . En die ander prop ik zo in de wagen en die snurkt dan lekker in de frisse buitenlucht een gat in de dag .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:06:02 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473509
Ja, daar he'k niks an Groof !
pi_76473529
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
4 ikea-kasten in elkaar zetten
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:08:46 #81
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473606
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Vivi het volgende:
Ja, daar he'k niks an Groof !
Knutselen, op bezoek bij vrienden, koekjes bakken, ... ehm ... ik weet ook niks. Ik zal altijd proberen ergens op bezoek te gaan, of bezoek hier langs te laten komen. Bezoek mèt kinderen wel te verstaan . Dat breekt de dag en houdt S op een fijne en ontspannen manier bezig. Maar ja, dan moet je weer een auto hebben, moeten er vrienden met kinderen beschikbaar zijn, enz enz...

Oftewel, geen advies van mijn kant Vief . Sorry .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:10:32 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473676
De enige mensen dien ik ken met kinderen zijn jullie .
pi_76473683
oeh cake bakken
pi_76473696
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
dat wordt de hele dag op het bankje dus
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:13:19 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473790
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
Tsja, je woont niet in de buurt van Eindhoven hè?
pi_76473924
Vief: koekjes bakken, cake maken, kleien, wandelen door het bos/park, naar de bieb...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:18:34 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474004
I Know Vicks. maar die dingen heb ik allemaal al zo vaak gedaan de laatste tijd!
pi_76474061
Met de slee erop uit!, koekjes bakken (maar dat is niet handig als je 10 kilo kwijt wil)
boekje lezen, tv kijken, boodschappen doen, kleien, schilderen, knutselen, dat soort dingen?

te vaak gedaan de laatste tijd?
kinderboerderij/hertenkamp oid? ochtendje uit laten razen in een ballorig achtig overdekt speeldinges?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 11:21:02 ]
pi_76474078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Vivi het volgende:
I Know Vicks. maar die dingen heb ik allemaal al zo vaak gedaan de laatste tijd!
dan ikke nie weten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76474143
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?
Laten weken in koud water, liefst 24 uur volgens de kookfanatiekelingen maar ik weet niet of zo lang nodig is. Ik heb volgens mij 12 uur gedaan ofzo (gewoon 's nachts en de volgende dag weer eruit gehaald.

Daarna insmeren met zonnebloemolie aan de binnenkant van de bak en de hele "hoed" zeg maar, dus ook de buitenkant van die deksel. Dan op het allerlaagste vuur zetten zonder iets erin en de olie en t water eruit laten dampen. Desgewenst herhalen (hier ook maar 1 keer gedaan ).
En als je hem de eerste keer gaat gebruiken voor de seekuurietee nog maar een keertje insmeren met zonnebloemolie.

T is een hoop werk maar zo heb je het langs plezier van je tajine. mits niemand de deksel uit zn handen laat pletteren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:22:32 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474154
Zwemmen? Er is vast wel een zwembad open op woensdagmiddag.
pi_76474259
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:26:39 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474309
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Met de slee erop uit!, koekjes bakken (maar dat is niet handig als je 10 kilo kwijt wil)
boekje lezen, tv kijken, boodschappen doen, kleien, schilderen, knutselen, dat soort dingen?

te vaak gedaan de laatste tijd?
kinderboerderij/hertenkamp oid? ochtendje uit laten razen in een ballorig achtig overdekt speeldinges?
Hertenkamp doen we elke week 3 keer, TV kijken ook te veel momenteel, er ligt hier geen sneeuw, zondag zijn we nog bij schateiland Weuveren geweest, boodschappen doen? Elke dag! en gisteren de hele middag bezig geweest met zijn kerstcadeau, het peutertaalkoffertje van Van Dalen. Zucht, de bioscoop heb ik ook wel gezien en kleien haat ik.

Morgen gaat ie naar het KDV, gelukkig voor hem .
pi_76474315
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.
ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:27:54 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474347
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar hij heeft net oorontsteking gehad en ik kan zijn vleugeltjes nergens vinden. En ons zwembad is heel vies zag ik de laatste keer . *cleanfreak is* .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:28:43 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474368
Sorry dames, haske lief al jullie suggesties hoor!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:31:10 #97
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76474459
Het is gewoon lastig hè Vivi. Aftellen tot morgen dan maar .

Oh, misschien samen gaan zitten aftellen ....
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:31:52 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76474480
Ga een piratenschip bouwen van in reepjes geknipte wcrollen (als je daar tenminste niet vies van bent )
Leer hem punniken
bouw een tent in je woonkamer en drink daar thee in
versier een paar oude sokken als poppen en ga poppenkast spelen
speel verstoppertje en val dan per ongeluk in slaap op de bank
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:32:22 #99
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76474506
Oh en dank Huup . Dan wordt het vandaag geen stoofpotje, maar ehm, overmorgen ofzo .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:33:58 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76474575
lees zelf een fijn boek en laat 'm spelen met wat ie leuk vindt. daarna samen boodschappen doen, stofzuigen en koken. en eten tot slot.
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:09 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474684
We gaan toch maar zwemmen , al vind ik persoonlijk dat stiekem op de bank in slaap vallen aantrekkelijker .
pi_76474745
Oeh, heldin Vivi!
pi_76474799
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:38 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_76474829
trots is, ik heb met mn auto door de sneeuw gekoetst, ook al is het een heule kleine witte wereld
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:41:32 #105
3011 E.T.
pi_76474870
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76474890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:43:01 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:26 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475026
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:37 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_76475206
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horen meer van, we gaan nooooit weg in de vakantie!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:51:21 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475335
Ja precies. Alsof het te doen was terwijl we ingesneeuwd waren, het buiten 5 graden vroor en ik het kerstdiner moest voorbereiden en alles gesloten was wegens kerst en oud&nieuw
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:54:47 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76475507
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76475548
Zelfstandig spelen?? Wat is dat?? Amber kan dat echt niet hè
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:40 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_76475559
Volgens mijn kinderen gaan alle kinderen die ze kennen iedere dag weg of zo, ballenbak ( ) bios, weer de ballenbak, zwembad enz enz.. ja doei, ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:14 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475594
Beppie kan dat ook niet echt maar we maken vorderingen, tegenwoordig lukt het haar al 2 minuten zelf
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:38 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_76475625
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:58 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_76475693
shock! Er stond ineens een auto dwars op de weg met zn neus naar ons huis, ik dacht even dat ie naar binnen kwam Ik doe net of ik het niet zie, hoef ik ook niet te duwen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:00:10 #117
3011 E.T.
pi_76475803
quote:
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:03 #118
3142 m@x
pi_76476051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Kai zit doordeweeks gewoon op school Hij kan zichzelf wel vermaken met zijn lego, auto's en dino's. Dit is denk ik ook meer iets wat aan mij ligt. Ik wil dat hij het fijn vindt om hier te zijn maar tegelijkertijd wil ik niet een soort weekendmoeder zijn die alleen maar met hem op stap gaat. Hij zal hier ook gewoon in de dagelijkse sleur mee moeten draaien. Misschien wordt het wel beter als hij hier binnenkort op de zaterdagen dat hij hier is naar de scouting ( ) gaat. Dan kan hij ook hier kindjes leren kennen.
pi_76476254
Jen kan zichzelf echt goed vermaken. Ze hobbelt rustig een ochtend zelf door huis zonder dat ik met haar moet spelen.
pi_76476401
Ik heb met Mikael ook niks te doen. Die komt af en toe even bij me zitten omdat ie iets wil en als hem iets niet wil lukken dan roept ie of ik even help. Naar buiten wil ie nu niet. Is hem veel te koud.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76477292
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
pi_76477430
Nee kleien kan toch best alleen? Mikael wel. hij zit dan aan de eettafel en ik ben aan het afwassen of koken. Zo zijn we in dezelfde ruimte maar speelt ie toch alleen. Enige wat we eigenlijk veel samen doen zijn spelletjes.
pi_76477481
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
pi_76477532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:40:18 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76477563
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
pi_76477571
Ik heb ook een hekel aan kleien, en dan druk ik me nog zachtjes uit, maar Sander kan zich prima vermaken daarmee. Oud afneembaar tafelkleed voor verf/knutsel/klei op tafel en gaan met die banaan.
pi_76477664
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatst Gelukkig had ik mijn kinderwagen bij me want anders was ik vast onderuit gegaan
pi_76478043
Hier is het ook heel koud en dik pak sneeuw en ijs overal op. Idd heel erg glad!!
pi_76478772
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:12:06 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76478854
Ik was net getuige van een rits van 3 botsingen en ik moest heel hard lachen
Toen ik terugreed zag ik dat er allemaal ambulances stonden
pi_76479741
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479826
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Stelletje eikels zijn het.
pi_76479900
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Stelletje eikels zijn het.
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479954
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Ja, en 800 is een hoop geld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:45:18 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480264
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Ik drink liever koffie met een vriendin.

Anyway,ik vind het wel een verschil of een kind alleen is of broer/zus heeft.
Ik heb me laatst voorgenomen om elke dag minimaal een half uur gericht en ononderbroken met Thies te spelen. Ik betrapte me erop dat ik hem vaak maar wat liet aanklooien (ook niet verkeerd) en ondertussen met mijn huishoudgedoetje of whatever bezig was.
En toen realiseerde ik me dat er dus echt dagen zijn dat wij de enigen zijn met wie hij kan spelen. Dus dan verdient hij ook dat we echt met hem spelen. vind ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76480344
Zo traktaties zijn weg! De leidsters waren heel enthousiast. Dat mag ook wel na een dag werken aan die krengen. Kan geen mandarijn meer zien. Maar goed, ik heb een beetje een creatieve moeder reputatie door het geboortekaartje. De verwachtingen waren hoog gespannen geloof ik. Aaaargh de druk op mijn schouders.. :-P
seb is zich nu even zelf aan het vermaken, zowaar in zijn eentje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76480496
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik drink liever koffie met een vriendin.

Oh maar dat half uur red ik makkelijk. Voel me soms alleen onzeker omdat mijn moeder dus echt uuuuuuren met haar kan spelen (en dan ook nog hele huizen en treinbanen in elkaar zet als Linde slaapt.)
pi_76480503
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een hekel aan klei!
Kim heeft dan ook pas klei sinds ze 4 is. Op de verjaardag gehad. Ze vind het nu wel heel leuk en kan het gelukkig zelf heel goed.
pi_76480558
Owja ... Seb is jarig!

van harte gfeliciteerd manneke met je eerste verjaardag!

Estrys en Estrys man ook van harte
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:53:32 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480594
Is Seb vandaag jarig?
Gefeliciteerd Estrys!

Zo bijzonder, die eerste verjaardag!

En klei heb ik ook een hekel aan. Stinkt.
pi_76480635
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76480636
Nee klei ruikt juist lekker.

Niet dat we het in huis hebben. Als we broodjes maken mag ze ermee kleien. Dan de oven en en lekker eten.
pi_76480734
Dank je voor de felicitaties. We vieren het zondag. Vanmorgen is hij gewoon naar het Kdv geweest. Dus vandaag doen we er niet veel aan verder.
pi_76480814
Seb ook al 1...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:59 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76480861
Seb, gefeliciteerd!

Ik zit op mn kantoor mijn collega's lastig te vallen met wat ik 5 jaar geleden om deze tijd deed; Naar het winkelcentrum waggellen omdat mijn weeen niet doorzetten. Huhuuuu, waar blijft de tijd....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:21 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480946
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef simmu het volgende:
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Oeh nee gadver.
pi_76480961
Seb alweer 1 jaar joh! Gefeliciteerd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:04:58 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481046
ik speel heel vaak met ze hoor, maar ik vind dat ze zich ook af en toe alleen moeten kunnen vermaken. bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
oja en dat 'samen spelen' van broer en zus is lang niet altijd handig, pfff! ik ben vaak meer tijd bezig met het sussen van ruzietjes tussen hen twee dan dat ik tijd overhoud doordat ze elkaar bezighouden. ik ben echt blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje speelt. even lekker tijd met dochter alleen. we hebben samen pannenkoeken gebakken, en net wat zitten knutselen. nu mag ze zelf even wat doen en probeer ik nog wat te haken.
in de haak.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:05:58 #149
5428 crew  miss_sly
pi_76481077
pi_76481121
Ja Linde vindt het soms leuker om de geschilde aardappels in een pan met water te doen dan om te kleuren of met duplo te spelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:12:52 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481364
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
in de haak.
pi_76481435
t blijft hier maar sneeuwen
pi_76481441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh nee gadver.
oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76481584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
t blijft hier maar sneeuwen
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.
Zo feestvarken ligt in bed. Kopje thee op de bank, even niks heerlijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 14:20:20 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76481651
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_76481814
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
ja ik wilde ze eerst groter maken maar dat vond ik teveel werk dus nu had ik de pupillen wat groter gemaakt en de mond wat vrolijker. Nou ja seb was een van de oudste vandaag, in zijn groep waren ze vandaag bijna allemaal een maand of zes oud. Alsof die het zien :-D ow en ik had cadeauzakjes gehaald om de foto bij de mandarijn te doen. Goed gelukt vond ik zelf.
pi_76481894
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef simmu het volgende:

[..]

oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Nee ik vind playdoh ook lekker ruiken hoor
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:31:34 #158
5428 crew  miss_sly
pi_76482136
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef trui het volgende:
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
Bijdehandje

Past bij het topic en past bij waar het gisteravond over ging enzo
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:40:48 #159
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76482562
estrys, gefeliciteerd met je (een)jarige SEB!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:47:06 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76482811

leuk die polsding tenminste supergrappig
pi_76483107
Ja dat armbandje vind ik leuk!
pi_76483203
Ook leuk voor als je kapster bent
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:27:13 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484462
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
pi_76484575
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:27 schreef lady-wrb het volgende:
eind vorig jaar ging een collega van mij voor een routineonderzoekje het ziekenhuis in.
vanochtend hoorde ik dat ze van alles gevonden hebben.... waarschijnlijk niets meer aan te doen.
hoewel ik haar niet zo goed ken, ben ik er diep van onder de indruk
Dat zijn van die rare dingen..
pi_76484687
wat een leuk armbandje Pinq!
oei Lady, das schrikken zeg!! Sterkte voor je collega.

Het schoolplein bij Ambers school is spekglad en dat blijft nog wel ff zo. Ze gaan namelijk proberen of ze een ijsbaan kunnen maken van het schoolplein. Ze hebben 2 paden gemaakt war je iig veilig kan lopen. Ben benieuwd of het gaat lukken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:33:13 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76484694
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zijn van die rare dingen..
zeg dat wel.

ik moet zo weer naar mijn werk terug, maar we zijn bezig in te sneeuwen. dr ligt nu zo'n 10 cm en het gaat maar door.....
pi_76484919
Dat is geen fijn bericht over je collega Lady

Hier schijnt nu volop de zon...
pi_76485032
Zo is een (vroegere) vriendin van M. nu heel ernstig ziek. Dat is ook zo raar, ze was kankervrij, maar bij de laatste controle blijkbaar toch niet goed en meteen einde verhaal. En gister kreeg M. een mailtje van zijn ex dat het nu echt fout is.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:48:40 #169
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76485308
He bah, Lady! Kan me voorstellen dat je daar onder de indruk van bent.

Hoorde onlangs dat een oudleraar van mij, die al een hele tijd niet zo lekker was, was opgenomen voor een routine operatie. Ik weet niet precies de details, maar het leek allemaal recht toe recht aan. Zijn conditie verslechterde zo snel tijdens de operatie, en toen bleek dat zijn hele lichaam bezaait was met kanker. Ze hebben hem in coma moeten houden, de familie gebeld zodat ze afscheid konden nemen, en na een week is hij uit coma gehaald en overleden. Hij heeft zelf geen afscheid kunnen nemen oid, hij was gewoon bijna meteen weg. De man was 47. (Details een beetje vaag, mijn moeder was er zo van ontdaan dat het verhaal mij niet geheel duidelijk werd, maar dit was de rode lijn volgens mij)

Geconfronteerd worden met je eigen sterfelijkheid, en nog erger misschien,die van je familie en naasten.... Ik denk niet dat je daar ooit aan kan wennen....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76485400
jeutje basboussa... das heftig zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76485455
Brrr, ook al zo'n naar verhaal Tico en Basboussa

En nee, je went er idd nooit aan, ik in ieder geval niet.
pi_76485627
Ja het is gewoon heftig omdat het jou ook zou kunnen overkomen. Je gaat naar de dokter met een simpele klacht en je bent gewoon binnen een jaar dood.

Mijn oma was net voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze benauwd was, blijkt haar hart niet goed te werken en krijgt ze een peacemaker. Maar toen ik hoorde dat ze vocht achter haar longen had kreeg ik het ook wel even benauwd, ik zag mn omaatje al gaan.
pi_76486093
Zo ben weer naar husi geglibberd... tjee wat een sneeuw zeg, zeker weer een cm of 10.
en t strooizout is hier op in de gemeente dus nu strooien ze zand, dat heeft dus 0,0 effect
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:12:30 #174
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76486305
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:04 schreef trui het volgende:
bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
Oh ja, samen het huishouden doen ís ook erg gezellig en 'samen'.
Maar ik merkte dat ik soms dagen had dat ik heel gezellig samen ging stofzuigen, was ophangen, boodschappen doen, dweilen, keuken poetsen, naar de bieb, douchen en nog even stoeien voor het naar bed gaan. En dan lag 'ie in bed en realiseerde ik me dat we niet echt gespééld hadden. En daarom let ik er nu voor mezelf op, dat ik ook dát elke dag bewust met hem doe.

(Klinkt nu mss wat geforceerder dan het is hoor )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:16:52 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76486526
O Moonah... Herkenbaar. Dat heb ik met Lena, die word maar meegesleept naar school om Luuk op te halen, even een boodschap, in en uit de auto, op en af de fiets, slaapje tussendoor, en dan is de dag alweer om.
Ik speel ook veel te weinig met haar, goed voornemen, fijn dat je het benoemt!
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:19:45 #176
3011 E.T.
pi_76486692
Mijn vader ging in april ofzo naar de huisarts omdat ie zo'n pijn in z'n duim had.. In augustus is hij overleden
De pijn in zijn duim waren uitzaaiingen van de longkanker die z'n botten wegteerde. Z'n duimbotje was op een latere rontgenfoto helemaal weggeteerd (net zoals wel meerdere kleine botjes).

het kan soms bizar snel gaan en met iets heel onbenulligs beginnen
pi_76486743
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76486783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef snoopy het volgende:
oei, we raken hier ingesneeuwd nu geloof ik
Nah ja, ik heb mijn zin, ik wilde sneeuw
Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:24:11 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76486908
Wat akelig, al die ernstig zieke mensen.

En hier vooralsnog geen sneeuw. wel kou. T zal mij benieuwen met die elfstedentocht.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:27:41 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487088
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
We hebben ook regelmatig keuteldagjes hoor! Gisteren nog eiks. Maar ik voel me toch vaak een soort lullig dan, want ik denk dan dat kindjes met broertjes en/of zusjes het dan gezelliger hebben dan Dean, in zijn uppie . Die kindjes hebben dan elkaar nog en hij heeft niemand. Sws word ik al de laatste tijd emo als ik kijk naar die vreselijke Pfaffs waar al die kinderen bij elkaar in bed liggen . Zo, dit heb ik niet gezegd! .

Maar anyway, ik ben terug van zwemmen alwaar een3 jarige blonde mini Andre Hazes ineens zijn hand in mijn bovenstukje liet glijden, *Pwep* . Schrok me rot! Eerst streek ie me al steeds over mijn wang enzo, dat vond ik al raar en ongemakkelijk, maar soit. Maar dit vond ik toch wel heel raar! .
pi_76487227
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik wilde straks graag nog thuiskomen. Maar ik vrees dat het weer een lange rit wordt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_land__.html?p=1,1

@Vivi een blonde mini-andre-hazes? wat erg
pi_76487261
Wat een akelige verhalen zeg bah.
Lady_wrb sterkte ermee, dat hakt er wel in zulke dingen.

Estrys! gefeli met Sebmans!
en fijn dat de traktaties gelukt waren

Wat een sneeuwverhalen allemaal hier helemaal niets, wel koud maar absoluut geen sneeuw of andere neerslag. Ben benieuwd of dat nog komt dan vanavond of vannacht.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:31:49 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487304
quote:
Ah dit dus! Had je reactie nog niet eens gelezen M@x, maar dat is wat ik bedoel ook. Hoewel Dean zichzelf uitstekend kan vermaken als ik eerlijk ben, hij speelt echt uren lief met zijn speelgoed. Maar toch voel ik me vaak schuldig dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:32:31 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487350
haha vivi. wat idioot!
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:33:13 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487368
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Een halve dag .
pi_76487409
Vivi
ik ken dat ongemakkelijke gevoel wel. Heb ook wel eens een meisje op schoot gehad die maar in mn ene borst blééf knijpen, kind was 2 of 3 ofzo? Ze bedoelt er niets mee en ze zal het vast gewoon grappig vinden maar ik voelde me er knap raar bij

En voor de nuance, mijn broertje heeft twee zussen (,...) en daar speelde hij dus nooit mee want meisjes waren stom. En mijn zusje en ik konden ab-so-luut niet door 1 door deur.nederlands! geen engelands... Toen we heel klein waren al niet, later als puber niet en nu botsen we nog steeds met enige regelmaat. Zoals Trui zegt, mijn moeder was meer de hele dag bezig met het sussen van ruzietjes en politieagentje spelen dan dat wij leuk met elkaar speelden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:32 #187
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487432
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

En ik zou het hebben van broers en/of zussen niet overidealiseren als ik jou was het is hier voornamelijk heibel. nou ja, het voetbalt wel net wat leuker natuurlijk, met je broer. Enniehoe, ook dan moet je naast de strijd sussen ook wel vermaak zoeken. Alhoewel ik je gevoel wel heel goed kan begrijpen.

Oh en vergeet ik Seb helemaal te feliciteren! Van harte!
En veel sterkte Lady, dat lijkt me echt heel rot.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76487457
Vivi, wat erg (dat van die mini Andre Hazes)

oh, en mijn zonen hebben de laatste tijd meer ruzie dan wat anders...misschien is dat een troost
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:36:15 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76487512
oh en Vivi, hier vinden ze 't meestal juist erg fijn als ze eens tijd met mama alleen hebben. maar ik snap wel wat je bedoelt hoor. en ze missen elkaar ook wel als er bijv. 1 uit logeren is, ze zijn ook echt wel gek op elkaar. maar toch. zie ook buuvs post hierboven.
en als Dean bij 't kdv al regelmatig met andere kinderen speelt zou ik me daar niet te druk om maken.
hmm en halve dag zie ik nu. da's niet veel! wat te denken van een psz?
in de haak.
pi_76487579
Hier zijn ze "los van elkaar" ook echt liever, vind ik.
Maar goed; het zijn wel broertjes en houden ook van elkaar, daar niet van (maar soms )
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:40:56 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76487729
en dat ééuwige gestoei ook. hoort erbij schijnt, maar ik kan het niet altijd even goed hebben. En dan elkaar dwars zitten. En inderdaad als er dan een logeren is missen ze elkaar toch. Bij terugkomst duurt dat een uur, en dan is het weer mis.

En toch zouden ze niet zonder elkaar willen. Gelukkig.
pi_76487738
Ik heb manlief de opdracht gegeven om maar snel naar huis te gaan

De avondspits krijgt naar verwachting in het westen van het land te maken met sneeuwoverlast. Een gebied met winterse neerslag zakt langzaam vanuit Noord-en Zuid-Holland richting het zuidoosten.

Meteoconsult verwacht dat er in het westen van het land zo'n vijf centimeter sneeuw zal vallen en dat de sneeuwval twee tot drie uur aanhoudt. Tussen 17.00 uur en 18.00 uur ligt het neerslaggebied vermoedelijk tussen Amsterdam en Den Haag. Rijkswaterstaat verwacht rond het IJsselmeer veel problemen.

In Noord-Holland sneeuwt het al een deel van de dag. Wegen en snelwegen, onder meer de A9, N9, N245 en N248, zijn daardoor veranderd in ijsbanen. Door het dreigende tekort aan strooizout beperken veel gemeenten het strooien tot de hoofdwegen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:44:39 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76487893
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Vivi en wat heb je toen gedaan?

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:10 #194
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76488100
Trui, ik ben solliciterende dus Dean zit in de praktijk nu wel iets vaker op het KDV, gelukkig zijn ze wel heel flexibel daarin. En ik ga hem niet inschrijven voor een psz als ik ms volgende maand weer aan de slag moet snap je, dan gaat ie sws vaker naar het KDV. En verder zit ie op taekwondo en vanaf volgende week ook weer op muziek op schoot.
pi_76488118
quote:
Standish: "Wanneer je zwart precies naast je gezicht draagt brengt het alle slechte aspecten van het gezicht naar boven." Volgens de kleurengoeroe is het daarom beter om zwarte sjaals, coltruien en jassen met hoogopstaande kraag voortaan te vermijden.
uit dat artikel van Miss
dus eigenlijk hebben alle aziatische vrouwen wel heel erg pech met dat zwarte haar langs hun gezicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76488414
ik heb dat met rebbelende hondjes
als je op visite bent en er springt zo'n smerige jack russel op je been..t liefst verkoop ik m een rotschop maar dat is niet van fatsoen.
En ik geloof dat dat met kindjes ook not done is
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:56:43 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76488480
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ie dat niet moet doen! Later wilden ze samen steeds onder mijn benen door zwemmen, mijn benen waren dan de brug, en dat ventje ging steeds *per ongeluk* met zijn hoofd omhoog recht tegen mijn doos aan bijna! Toen heb ik de brug maar dicht gedaan . Zijn moeder was een nog ergere wandelende vetkwab en die zat met een stel collega koeien verderop op het indoor " terras" voortdurend soepstengels te knagen en chocotoffs en sultana's richtjng zwembad te gooien. Geen wonder dat dat ventje al een onderkin als een telefoonklapper had. Ik bedoel. ik ben zelf echt geen spriet hoor, maar ik eet iig wel gezond en Dean krijgt gewoon een Festini ijsje (met alleen fruitsuikers ) maar pas na zijn volkorenbroodje! Echt sws vind ik het verbazingwekkend hoe veel dikke kinderen je ziet in zo'n zwembad!

En dan van die broertjes en zusjes die ruzie maken, dat weet ik ook. Ik heb ineens gewoon totaal irrationele klapperende eierstokken, terwijl ik het rationeel gezien niet eens zie zitten volgens mij (nog daargelaten dat meneer Vivi's mening natuurlijk totaal irrelevant is , ik nog steeds geen baan heb en in een minihuis woon).

Seb en Estrys, gefeli! . De vreselijk verhalen negeer ik maar even, ben daar nog steeds te emo voor.
oh ja, prettig. Áls mijn kind dat al zou doen zou ik er zelf wat van zeggen, maar dat doen die van mij uiteraard niet.

Ja echt hè?! Ik verbaasde me laatst openlijk over het feit dat H&M Xtragenerous broeken verkoopt. Mijn jongens kunnen met z'n drieen in een gewone broek van Hennes, en dan kan de knoop nog dicht. dus ik snap het ff niet.
Maar ja, ik ben toch al meer van de gezonde voeding politie helemaal toen ze nog van die dreumes/peuters waren. Geen snoep in huis tot ik merkte dat mijn oudste strategisch vriendjes ging kiezen. Daar waar snoep te halen was lag zijn vriendschap. dus sinds die tijd een snoepje bij de thee.

Oh, zulke eierstokken. Ja, die zijn lastig. ik ken ze. Die klapperen sterker dan ratio. In mijn geval dan.
Maar ik ben wel uitgebroed geloof ik. nu ik nog soort van de baas ben.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:27:34 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76489862

F heeft cursus vanavond tot 9 uur, in amersfoort. En dan dus nog naar huis...
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:31:30 #199
3011 E.T.
pi_76490065
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

oef
Kan me voorstellen dat je niet lekker zit
pi_76490148
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Brighteyes het volgende:

daar een slaapplaats regelen geen optie?
Niet gezellig en niet comfortabel voor hem maar terugrijden met dit weer is ook naar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:34:04 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76490177
Ik hoop eig dat ze die cursus aflassen...
pi_76490207
Ow my die mini hazes in het zwembad

Ik heb net m'n verjaardags cadeau al gekregen van hubby (morgen jarig )

Een combi magnetron met grill gedoetje dr in

Vanaaf of morgen ff kijken hoe die werkt, hij werkt natuurlijk anders dan de vorige magnetron
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:14 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76490229
Tjee, het is behoorlijk erg met die sneeuw begrijp ik. Hier helemaal niks. Er ligt een minilaagje van 1 cm of zo maar dat ligt er al een paar dagen. Geen verse sneeuw de laatste dagen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:35:16 #204
3142 m@x
pi_76490230
Gefeliciteerd met Seb, Estrys Ik heb hem toen tijdens de meet in Utrecht gezien en ik vond het zo'n ontzettend leuk babietje en nu is ie gewoon al een jaar

Ik ben voor het eerst sinds die operatie een hele dag wakker geweest vandaag. Dat blijkt nog een hele beproeving. De anjerman was er vanmiddag en normaal gesproken val ik echt niet in slaap waar hij bij zit maar nu betrapte ik mezelf toch echt wel op knikkebollen Deze keer nam hij geen anjers mee. Wel een hele grote doos met chocolaatjes .
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:36:16 #205
3142 m@x
pi_76490273
Vivi, ik had me denk ik niet zo goed kunnen bedwingen en die mini-Hazes toch even flink kopje onder geduwd.
pi_76490381
Die sneeuw vind ik nu ook wel mooi geweest hoor
Hopelijk gaat de cursus niet door BE....

En sjokolaatjuhs zijn lekkerder weg te happen dan anjers M@x , ofniedan?
pi_76490404
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop eig dat ze die cursus aflassen...
ja ook weer zo. En spijbelen is geen optie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:42:50 #208
3142 m@x
pi_76490532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:39 schreef Fannie het volgende:
Die sneeuw vind ik nu ook wel mooi geweest hoor
Hopelijk gaat de cursus niet door BE....

En sjokolaatjuhs zijn lekkerder weg te happen dan anjers M@x , ofniedan?
Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feeder )
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:50:25 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76490872
Gaf ie er ook een trechter bij M@x?
pi_76490943
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Sinds die galblaas eruit is schieten de krampen in mijn maag van de gedachte aan chocola alleen al. Dat is volgens mij het enige wat ik echt niet kan verdragen. Maar ik vind het wel heel lief van hem want kennelijk vindt hij dat ik best nog zo'n giga-doos chocola op mijn heupen en waar het verder allemaal blijft plakken kan hebben (of het is gewoon een stiekeme feeder )
Dan toch maar aan de anjers ... hapt zo heerlijk weg

Nee ik snap wel wat je bedoelt hoor

En oe...een feeder, hoop ik toch niet , enge mensen zijn dat
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:54:26 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491042
H&Mspijkerbroeken daar kunnen ze hier ook 2 keer in en die extra breedstematen heb ik ook raar gevonden
Estrys gefeliciteerd met Sebmans!
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:55:06 #212
3142 m@x
pi_76491072
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Vivi het volgende:
Gaf ie er ook een trechter bij M@x?
Hij pakt het voorzichtig aan denk ik. Hij begint met anjers, dan een chocola en die trechter komt de volgende keer zodat ik als een soort van gans nog vetter gemest kan worden.

Ik heb hem trouwens gewoon aten roken (op het balkon) en ik vond het veel minder lastig om geen sigaret te bietsen dan ik had gedacht:

One week, six days, 9 hours, 53 minutes and 50 seconds. 187 cigarettes not smoked, saving ¤ 28,81. Life saved: 15 hours, 35 minutes.
pi_76491147
Wat goed van je niet roken M@x

Hoe klinkt die link waar je dat allemaal bijhoudt eigenlijk?
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:56:49 #214
3142 m@x
pi_76491152
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
H&Mspijkerbroeken daar kunnen ze hier ook 2 keer in en die extra breedstematen heb ik ook raar gevonden
Estrys gefeliciteerd met Sebmans!
Ik vind die breedtematen dan weer niet zo gek. Een vriendin van mij heeft een zoontje wat dus niet zo makkelijk in de gewone maten past. Ze eten altijd supergezond en hij beweegt net zo veel als zijn superslanke zusje. Lijkt me dat hij ook 'recht' heeft op leuke kleren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:59:03 #215
3142 m@x
pi_76491263
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:56 schreef Fannie het volgende:
Wat goed van je niet roken M@x

Hoe klinkt die link waar je dat allemaal bijhoudt eigenlijk?
Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:59:44 #216
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76491284
Tuurlijk hebben bredere kindjes daar ook recht op hoor, ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er niet zoveel bij kan voorstellen dat er kinderen zijn die aan de gewone maat niet genoeg hebben. Omdat mijn kinderen van die magere latten zijn. Tis meer dat ik er niet bij stil stond dat het ook anders kan.
Zo ben ik me ook nooit bewust van mijn eigen tintje, tot ik mezelf op foto`s terugzie tussen de mensen
pi_76491986
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef m@x het volgende:

[..]

Je kan dat metertje hier downloaden. Ik ben helemaal geobsedeerd door dat ding. Elke keer als ik zin heb in een sigaret dan kijk ik er even naar en dan vind ik het zonde van alle moeite om gewoon weer te beginnen.
Thanx voor de link

Ik wil dus ook stoppen, maar vind het zo ontzettend moeilijk , heb al verscheidene pogingen gedaan in het verleden....

Dit linkje is dan weer een extra stok achter de deur
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:24:49 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76492295
Cursus blijkt in Vianen te zijn.
Hij is nu dus onderweg naar Vianen. Nou ja goed, hij is dan al op de helft.
pi_76494097
Huupjeeeee!

TV alert: Vanaaf niet Midsomer Murders vergeten, 21.30... ned uno

pi_76494172
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef Fannie het volgende:
Huupjeeeee!

TV alert: Vanaaf niet Midsomer Murders vergeten, 21.30... ned uno

thanks!!

dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt

oeh leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76494263
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

thanks!!

dankzij Easy was ik al in de veronderstelling dat er vanavond idd niets op tv komt
oeh leuk
Dat had ik dus ook , maar ik dacht: Woensdag..... barrrrrnaby

Lol
pi_76494488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets was
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_76494682
Vicky sneeuwt het daar al? Ik ben expres een half uur eerder van m'n werk gegaan, voor niets blijkt.
pi_76494775
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef easy-going het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik nog niet echt gekeken of er iets was
zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op je

en zo zie je ook maar weer dat dat niet zo'n strak plan was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76495657
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo zie je maar weer, ik vertrouw blind op je

en zo zie je ook maar weer dat dat niet zo'n strak plan was
Kijk, en dat ben ik helemaal niet gewend he, dat mensen blind op mij vertrouwen
Waarschijnlijk omdat mensen die me kennen wel beter weten
pi_76496035
Ff: Oeke! Je pm box is vol!
pi_76496167
Ha, heb ik dat ook eens een keer!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:50:27 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496291
we hebben weer sniw
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:53:54 #229
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76496487
Hoiiiiiii .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:57:06 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496639
hoi ben je al weer eens klaar met werken?
pi_76496665
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:47 schreef oeke het volgende:
Ha, heb ik dat ook eens een keer!
Jaah ! Ik had het gisteren ook. Dan hoor je er echt bij he?

Je zit nog vol trouwens, is je prullenbak ook leeg?
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:58:48 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496715
De mensen die écht meetellen hebben minstens 1x per maand een volle inbox
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:58:51 #233
14746 k_i_m
pi_76496722
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hoi ben je al weer eens klaar met werken?
Nee, ik mag nog door tot mijn 65e .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:23 #234
14746 k_i_m
pi_76496748
Mijn inbox is altijd vol. Toch weet ik nooit wat .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:25 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496750
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, ik mag nog door tot mijn 65e .
Ik stel het zo lang mogelijk uit, des te korter hoef ik nog maar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 januari 2010 @ 19:59:49 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76496767
Hi

zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76496772
Pffft, wat een klus zeg. En dan ben ik ook nog eens zo'n miep die niet alles wil weggooien ivm mooie PM's.
Maar er is weer plek!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:10 #238
14746 k_i_m
pi_76496831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi

zijn er hier mensen die wel eens krullen in hun haar doen? wat kun je beter kopen een krultang of is t waar dat je ook met een stijltang krullen kunt maken?
Een stijltang maakt stijl. Nee dus .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:14 #239
3142 m@x
pi_76496834
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:01:54 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76496871
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
Hi

Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 januari 2010 @ 20:04:15 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76496995
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Alleen als je ook een kappersdiploma hebt
Als je mooie krullen wil zou ik voor een Carmenset gaan trouwens, een krultang werkt helemaal kut
Carmenset googlen gaat, thnx
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:06:10 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497093
quote:

Maak eens dat ik tel dan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:07:20 #243
14746 k_i_m
pi_76497163
Ik heb je gisteren nog gepm'd .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:09:46 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497282
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb je gisteren nog gepm'd .
ja true, maar niet "vol"
pi_76497392
Zaterdag ga ik naar de kapper. Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:14:37 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497541
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:11 schreef YPPY het volgende:
Zaterdag ga ik naar de kapper. Woensdag moet ik voor mijn werk op de foto. *snik*
Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
pi_76497575
Wow de buuf komt net even thee leuten...dr dochter is al sinds 4 uur onderweg van amsterdam/hoofddorp naar hier... is in die tijd welgeteld 1 km opgeschoten....
en dr man staat vast op de a9...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76497783
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Voor het smoelenboek? of een andere (feestelijke) gelegenheid?
Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen. Was het maar een intern smoelenboek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_76497792
quote:

woensdag 6 januari 2010 @ 20:23:29 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76497933
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:

[..]

Voor een tijdschrift dat verspreid wordt onder veel, zeg maar heel veel, mensen. Was het maar een intern smoelenboek.
Whoei! ja, oei. Het wordt vast prachtig, met een professionele fotograaf enzo.
pi_76497980
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Dus de hel van wonen in dit krot is iig per april schlussssssss
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:26:15 #253
14746 k_i_m
pi_76498072
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:

[..]

In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaan .
In my life
Why do I smile
pi_76498086
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Whoei! ja, oei. Het wordt vast prachtig, met een professionele fotograaf enzo.
Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:27:02 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76498106
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon een collega die dat doet waardoor ik er zeker weten verschrikkelijk op sta en mezelf zo nog jarenlang tegen ga komen. *zucht* Misschien toch maar weer een andere baan zoeken.
Ik voel een griep opkomen bij je.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 06-01-2010 20:27:31 (passender) ]
pi_76498119
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

In dat geval zou ik woensdag ochtend naar de kapper gaan .
Dat haal ik nooit, maar nu is mijn uitgroei en grijze haar tenminste weg. En ik moet nog naar de schoonheidsspecialiste en wat een toestand!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:28:50 #257
14746 k_i_m
pi_76498215
Ik ben een paar uur voor mijn laatste sollicitatie nog naar de kapper geweest. Heb ik ze toch mooi genept met dat mooie haar van mij. Dat zullen ze nooit meer zien denk ik .
In my life
Why do I smile
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:31:32 #258
5428 crew  miss_sly
pi_76498339
Kleurdoos, wat goed

YPPY, is het verplicht ofzo?

Pfff, hier begon het rond 4 uur een beetje te sneeuwen, maar om 5 uur lag er een behoorlijk pak. Ik heb ruim een uur gedaan over naar huis rijden, terwijl ik daar normaal 15 minuutjes over doe Toen snel Senna ophalen, die dus ook een uur langer dan normaal op het kdv was en het helemaal gehad had. En schaap zit voor een klus in Alkmaar, en daar schijnt het nog erger te zijn, Hoop dat hij de laatste trein terug haalt en dat die trein rijdt
Gelukkig morgen niet werken
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:32:59 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76498413
Hier nog geen vlokje!
En ik me maar zorgen maken.
pi_76498455
Het is idd verplicht miss_sly en via een intern systeem kunnen ze in mijn agenda kijken en daar stonden geen afspraken. Die kan ik er nu dus ook niet meer inzetten. Dat klinkt dramatisch op de weg, hier nog niks te zien. Hopelijk blijft het goed, dan kunnen we morgen naar de puppy van een vriendin gaan kijken.

Kleurdoos: heerlijk: zo hebben wij het ook gedaan.
*OUD heilige*
pi_76498695
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Vicky sneeuwt het daar al? Ik ben expres een half uur eerder van m'n werk gegaan, voor niets blijkt.
sorry, zie je berichtje net pas.. Ja het sneeuwt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76498739
quote:
ik tel niet mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:40:33 #263
5428 crew  miss_sly
pi_76498789
Ik zou er ook neit erg blij van worden, Yps

Ik maakte me ook zorgen, of ik wel op tijd bij Senna zou zijn. Ze moet voor half 7 opgehaald worden, en normaal ben ik er altijd om kwart over 5. Nu was ik om 6 uur thuis, en met de auto naar het kdv zou me zeker nog een kwartier kosten, en goed parkeren kun je er niet. Dus maar snel bergschoenen aangedaan en een doek gepakt en dus kon ik haar om tien over 6 eindelijk ophalen En dan maar heeeeel langzaam teruglopen met goede stevige stappen.
pi_76498958
oh oh oh zit iemand ook netwerk te kijken?
Ik word echt heel agressief van die KKK-jeugdkampen
de hitlerjugend is er niets bij...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 6 januari 2010 @ 20:44:07 #265
95752 crew  Chell
Kluns
pi_76498990
Ik ging om 16.15 weg bij mijn werk (om de hoek bij miss-sly) en ik was om 18.50 (!!) in Nieuw-Vennep......

Had toch gelijk met de stagiair weg moeten gaan die om 15.00 vertrok wegens sneeuwstormen in de kop van NH. Dacht dat het wel mee zou vallen
pi_76499058
Kleurdoos wat ontzettend fijn en goed!! yay!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:45:56 #267
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76499100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!1111 ze gaan de flat renoveren \O/ dus krijgen we 'tijdelijk'een nieuwe woning zo rond april! en voordat ze klaar zijn heeft Vriendje een vast contract en dan kunnen we eindelijk gaan kopen.
Lekker zeg Ik was ook blij dat we naar een andere woning gingen en dan was het nog niet eens zo heel erg slecht waar we zaten...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:49:13 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76499292

Ik hoor er ook niet bij met mijn nog nooit volgezeten inboxje

BE is F al thuis?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:50:01 #269
5428 crew  miss_sly
pi_76499332
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:44 schreef Chell het volgende:
Ik ging om 16.15 weg bij mijn werk (om de hoek bij miss-sly) en ik was om 18.50 (!!) in Nieuw-Vennep......

Had toch gelijk met de stagiair weg moeten gaan die om 15.00 vertrok wegens sneeuwstormen in de kop van NH. Dacht dat het wel mee zou vallen
Ja, ik dacht ook dat het wel mee zou vallen!

Zit je hier op het lyceum om de hoek?
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:51:47 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_76499424
Inbox? Wat is dat?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:55:12 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76499608
Naja zeg, we worden net gebeld door de taxibuschaffeur van Eva, ze rijden morgen niet. Het hoofdkantoor vind het te gevaarlijk....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76499814
Lois, Balen zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76499816
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef Lois het volgende:
Naja zeg, we worden net gebeld door de taxibuschaffeur van Eva, ze rijden morgen niet. Het hoofdkantoor vind het te gevaarlijk....
en dat weten ze nu al?
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:49 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76499840
Ah ik snap het eigenlijk ook wel, ik zou ook niet graag de verantwoording dragen over al die kindjes, maar ik had de ernst van de weg niet zo ingeschat.

Ik kijk morgenochtend wel even, en anders breng ik haar gewoon zelf.
Ik was alleen even heel perplex
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:59:53 #275
14746 k_i_m
pi_76499848
Nou, dan is het positieve aan het verhaal dat ze in ieder geval wel de veiligheid in acht nemen . Wat moet je nou? Zelf brengen? Of niet naar school?
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:00:35 #276
14746 k_i_m
pi_76499887
Spuit 11 .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:02:55 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76500004
Nou, hier ligt al 3 weken sneeuw en ik vind het op sommige stukken echt nog zeer glibberdeglabski. Moest vanmiddag een klasgenootje van oudste wegbrengen, die woont aan een vaart. En er was maar mondjesmaat gestrooid. bijna een stuk uit mijn stuur geknepen
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:03:52 #278
5428 crew  miss_sly
pi_76500033
Nou, als het net zo erg is als vanmiddag, kan ik me er wel iets bij voorstellen, eigenlijk. Het was echt bar en ook op de snelwegen en provinciale wegen.

Ik ben er klaar mee, ik wil lente...NU!
pi_76500093
Mijn inschrijving bij het CWI loopt morgen af en moet dus verlengd worden maar dat kan alleen op afspraak en ze hebben dus nog geen nieuwe afspraak gestuurd
morgen maar even langs dan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76500100
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Saffier het volgende:

Ik hoor er ook niet bij met mijn nog nooit volgezeten inboxje

Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:04 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76500233
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

Als ik nou 1x per maand post dat jouw inbox vol is, en jij post dan 1x per maand dat de mijne vol is .......
Goede plannen meteen omzetten in daden he

Ik ga naar bed, ik stort volledig om van de slaap. Goedenavond allen
Ylana
pi_76500243
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er klaar mee, ik wil lente...NU!
Ik ook!

* Fannie gaat bankhangen en MM kijken

Tot morgen
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:24 #283
12913 GreatWhiteSilence
pi_76500244
Het staat rond Amsterdam nog steeds muurvast, als ik zo kijk. En hier in HHW ligt de straat vol met ijs.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:08:42 #284
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76500263
Ow wacht ik ben begonnen met jouw inbox écht vol te posten

Te moe dus
Ylana
pi_76500364
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef Saffier het volgende:
Ow wacht ik ben begonnen met jouw inbox écht vol te posten

Te moe dus

Sweet dreams

p.s. je inbox is vol!
pi_76500818
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Super ! Blijven jullie in ons Dorp ?
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:30:00 #287
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76501305
Lois, mijn vader doet ook rolstoelvervoer en heeft laatst ook een dag niet kunnen rijden. Hij wilde we maar de bus slipte en moest 3 x uitgegraven worden. Heeft er iets mee te maken dat de oppervlakte te groot is twn opzichte van het gewicht.
Neemt niet weg dat het rot is!
  Jubileum moderator woensdag 6 januari 2010 @ 21:32:02 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76501409
Ah dat klinkt wel logisch Lishe
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76502003
Goedenavond. Nog spannende zaken gemist?

Ah, lastig Lois! Die sneeuw moet maar eens afgelopen zijn. En de kou ook! Speaking of de kou: hoe is het met Luchtbel?

En Lishe, how are you?
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:46:27 #290
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76502136
Fine! Denk you! Zo lekker op de bank!
With you?

woensdag 6 januari 2010 @ 21:54:21 #291
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_76502543
Zo... weekend hier.
Collega's die vragen of ik niet meer kom werken deze week . Zelf zijn ze drie dagen vrijgeweest met nieuwjaar en het weekend, terwijl ik gewoon al 7 dagen achter elkaar heb gewerkt EN met oudjaar ook als laatste wegging. Iedereen mocht een uur eerder gaan, op twee na. Ik heb me vrijwillig aangemeld om te blijven, want ik moest op wachten, waar ik mee naar huis zou rijden.

Maar buikje is gevuld, huis is aan kant, wasmachine en droger draaien op volle toeren en ik kan zo op de bank ploffen.

Hier nog geen sneeuw, maar zit tot 1h op de bus en moet dan nog naar huis met de auto. Hopelijk valt het wat mee. Ik ben het helemaal beu met die sneeuw en het delen van de auto. gaat normaal altijd met de motor werken, maar natuurlijk niet met zo'n weer. Maandag had hij avonddienst en moest ik om 6h beginnen. Dan moet hij er toch mee uit om me weg te brengen, want de eerste bus hier vertrekt pas om 5h50 en dan ben ik nooit niet om 6h 20 kilomter verderop op mijn werk.

Dan kan ik met de bus naar huis en hij 's middags de auto weer meenemen om te gaan werken. Want als hij avonddienst heeft, rijdt er natuurlijk geen enkele bus meer om thuis te komen.

Maar het is wel vermoeiend zo. Gelukkig hoef ik pas maandag weer om 6h te beginnen, dan om 6h30 dus kunnen we dan wel carpoolen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_76502782
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
knip
Heb je ook een samenvatting?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:05:08 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_76503101
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:58 schreef easy-going het volgende:

[..]

Heb je ook een samenvatting?
Sneeuw is k*t.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:37 #294
14746 k_i_m
pi_76503257
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Sneeuw is k*t.
Ik maak hem nog korter;

Kutleven.
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:08:11 #295
14746 k_i_m
pi_76503284
Hoei hoei hoei, wat een giller, wat een dijenkletser van formaat .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:08:41 #296
14746 k_i_m
pi_76503307
Alles snurkt hier al en ik heb geen zin meer om te breien. Daar word ik obstinaat van, valt het op?
In my life
Why do I smile
pi_76503330
nah ja, het is wel slowchat
pi_76503411
Lishe, hier ook wel fine. Een enorme knoflookwasem van een etentje bij vrienden en een zweetkop van het sporten, maar fine.
Ik had in elk geval geen graaiende André Hazes bij mijn goede eigenschappen. Topdag dus!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:11:23 #299
14746 k_i_m
pi_76503470
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef snoopy het volgende:
nah ja, het is wel slowchat
En dan met de nadruk op slow, of chat? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:12:10 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76503510
Misschien zocht ie Bumba, hij had er wel de leeftijd nog voor, al deed zijn postuur anders vemoeden .

Oh nee, dan is het dus een mini-homo-Andre met grabbelneigingen . *Sad*
pi_76503595
Stelletje stouters! Foei!
*OUD heilige*
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:16:07 #302
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76503719
heb je geen plaatje van em, Vivi?
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')