Gewoon wax/haarlak/gel weet ik veelquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..
Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
mja leuk was andersquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
Hoihoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
whahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
Ik heb tea tree oil in een spuitflesje. Ik spuit dat bij de jongens op het haar, nek en jas. Wel handig maar het stinkt inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
stuk beter idd! bij ons moet het lusje van de jas nog op de kapstok gewoon hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
die heb ik wel zien hangen. Ik ga straks bij de apotheek eens kijken wat ze hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
Ja, lekker naar saunaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |