abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:34:18 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_76470610
Game on?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76470625
huup, spannend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76470634
en luizen!

hier nergens last van, maar dat zal op school wel sneller zijn denk? op de peuterspeelzaal heeft elk kindje een eigen luizencape

goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:37:03 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_76470692
Ga je een luizencape kniftyknitteren Pinq?
pi_76470699
Wat is een luizencape?
pi_76470713
Ze hebben op Ambers school geen luizencapes omdat dat volgens hen geen verschil maakt aangezien ze in de klas ook naast elkaar zitten... Toch denk ik er sterk aan om een luizencape te gaan halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76470730
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een luizencape?
http://www.luizencape.nl/content/?l=nl
quote:
Luizencape.
De Luizencape is een blauwe, nylon hoes die snel en gemakkelijk over de jas kan worden aangebracht. De hoes wordt handig met het koordje aangetrokken en aan de kapstok hangen, zonder dat luizen de kans krijgen zich op de cape te nestelen. Op het gladde materiaal hebben de ongenode gasten met hun tentakelpootjes geen grip. Als ze al op de hoes kunnen komen. De cape biedt overigens wel voldoende ruimte om te ventileren. Ook kan een natte jas daar gemakkelijk in uitlekken. De cape heeft een kleine opening waardoor de lus van de jas aan de kapstok kan worden gehangen.

Indien een persoon luizen heeft is de kans groot dat ze terecht komen op de kraag of nekpartij van de jas. Doordat jassen het meest van de tijd tegen elkaar hangen aan de kapstokken bestaat er een grote kans dat de luis zijn weg vervolgt naar de jas van de buurman c.q. buurvrouw. Deze weg wordt nu afgesneden middels de luizencape®. Luizen kunnen namelijk niet springen of vliegen!

Ook zullen de luizen niet via de kleine opening van de cape een weg naar buiten zoeken om zodoende via de kapstok weer naar de jas van de buurman te lopen. Het te gladde materiaal van de cape voorkomt dat (niet geschikt voor hun tentakelpootjes). In elke cape zit ook een vakje voor een naamkaartje zodat de eigenaar zijn jas moeiteloos kan terugvinden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76470822
Aaah, handig.
Op het kdv waar Senna zit, hebben ze aan de kapstok voor ieder kindje gewoon een grote blauwe zak hangen waar jasjes, mutsen, sjaals, etc in gedaan moeten worden. Hangen dus geen jassen naast elkaar aan de kapstok.

Het is me trouwens vanochtend gelukt schaap had een spoedopdracht en die kwam om 5 uur 's nachts thuis. Dus moest ik vanochtend alleen opstaan, douchen, ontbijten, aankleden, Senna voeden, aankleden en dan op tijd naar het kdv brengen en zelf op tijd op mijn werk zijn. Heel luxe dat ik dat nog niet eerder heb hoeven doen, maar ik zag er best tegenop. En het is gelukt
pi_76470833
zitten kinderen tegen elkaar aan in de klas? die beesten kunnen niet springen he?
pi_76470838
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:37 schreef Vicky het volgende:
Ze hebben op Ambers school geen luizencapes omdat dat volgens hen geen verschil maakt aangezien ze in de klas ook naast elkaar zitten... Toch denk ik er sterk aan om een luizencape te gaan halen.
nouja
die jassen hangen de hele dag doodstil tegen elkaar aan. Kindjes zitten dan wel naast elkaar maar niet de hele tijd stil tegen elkaar aan toch?

Peet to the rescue
maakt hij wel gelijk een goeie beurt bij zn baas Mous

Die functie waar hij nu over aan t praten is is eigenlijk wat te hoog voor hem, als in, niet de goede vooropleiding en zulks. Maar zn baas is wel erg op hem gesteld en tevreden met hem enzo en hij was zelfs erg blij dat mn lief belde om te informeren naar de functie dus ik denk dat hij wel een kansje maakt.
T zou leuk zijn
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76470845
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef pinquit het volgende:
zitten kinderen tegen elkaar aan in de klas? die beesten kunnen niet springen he?
nee ik weet het.. ik nie snap nie...
maar ik ga dus wel een cape halen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76470856
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:50:36 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_76471002
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb er nooit 1 gekocht en ga het niet doen ook, waarom niet? Omdat de kleding met gym dan ook in een zak moet, doen ze niet, omdat de verkleedkleding dan ook de klas uit moet, doen ze niet, dus ik vind dat het weinig nut heeft.

Ik ga Peet Diego noemen ipv de receptioniste in rokje, typegeit, belmiep enz enz Tis alleen nog voor vandaag en morgen, vrijdag mag hij al weer op cursus (de tweede )
pi_76471073
Nou, je voorkomt iig dat ze via de jassen gaan, lijkt me?
Wat doen ze met gym met de kleding dan?
pi_76471102
Ja ik heb die cape ook altijd onzin gevonden. Een luis zal niet erg snel het hoofd van zijn gastheer verlaten door op een jas of kussensloop of wat dan ook te blijven. Het zijn immers bloedzuigers en zonder bloed overleven ze niet. De kans dat de luizen overlopen tijdens het spelen is gewoon veel groter, en veel waarschijnlijker de bron van besmetting.

Wat wel kan helpen is een paar drupjes tee tree oil in het haar, elke dag dus. Dat vinden luizen geen prettige geur of wat dan ook en dan lopen ze dus ook niet snel naar dat stinkhoofd over. Je hebt ook spray, en dat kun je op de jas in de kraag spuiten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:55:19 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471126
Bij ons op het kdv is het niet verplicht maar een paar kindjes uit Sasha's groep hebben wel van blauwe zakken en eentje heeft een hele spannende (en vooral grote!) tas van koterkado hiervoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:55:29 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76471134
Ik heb hier wel moeten lachen om dat hele luizenverhaal hoor. Ineens had ieder kindje een luizentas voor de jasjes e.d., want er waren luizen geconstateerd (niet in S haar groepje hoorde ik later). Maar ondertussen werd er in de groep fanatiek 'verkleed' met pietenpetjes, mijters en later kerstmutsen .
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:56:18 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471159
Deze dus, met eigen naam erop: http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=13125
pi_76471177
Whehe Groof Dat werkt dan ook niet inderdaad.

En wij hadden vroeger ok wel luizen op school, maar geen capes en dingen en bij ons ging het ook wel weer over
En Tea Tree helpt wel, maar ík vind het ook geen prettige geur
pi_76471200
wij hadden vroeger een soort expedit op school zo'n blokkenkast. daar zat alles in. (ook schoenen wij hadden altijd pantoffels aan) Ieder had dan een eigen vak

en er was áltijd wel luis.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 09:58:27 #21
5428 crew  miss_sly
pi_76471218
Zoiets hangt er bij ons kdv dus standaard voor ieder kindje aan de kapstok, met eigen naam erop. Ik doe er bijv ook de doek in als ik haar met de doek weggebracht heb. Hoef ik die niet verder mee te sjouwen naar mijn werk enzo
pi_76471266
Jen heeft nog niet zulke lange haartjes, dus daar zal ik het niet zo erg vinden om elke dag te kammen.

Bij Priscil, haar tot over haar schouders,was het echt een ramp en een tijdrovende klus. Zelfs met veel antiklitcreme is het gewoon niet fijn om zulk haar te moeten kammen met een luizenkam..

Oh en jullie weten ook van de electische kam? Dan hoef je dus geen rotzooi in de haartjes te doen bij luis, gewoon blijven kammen, maar de luien die je tegenkomt worden dan gedood met een stroomschok, en elke keer dat ie dat doet hoor je volgens mij ook een piepje. Leuk om te horen dat een massamoord aan het plegen bent.
pi_76471307
die kam kende ik nog niet nee

ik heb 1 keer hoofdluis gehad, toen heeft mn moeder ook gewoon elke dag gekamd, tot het over was.
ze had wel van die shampoo gekocht, maar niet gebruikt toen ze op de gebruiksaanwijzing las: "mag niet op de hoofdhuid komen"
pi_76471314
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger een soort expedit op school zo'n blokkenkast. daar zat alles in. (ook schoenen wij hadden altijd pantoffels aan) Ieder had dan een eigen vak

en er was áltijd wel luis.
bij ons was er ook áltijd luis. En het ging niet ook wel over. Mijn moeder kamde gewoon met een luizenkammetje iedere dag mn haar uit en dat van mn broertje en zusje. Dat was het enige dat hielp. En zodra ze neten gevonden had, al was het er maar eentje, ging er gelijk luizenshampoo tegenaan.

Ik weet nog dat mn vader me altijd vies noemde als ik luis had hij vond mn lange haar stom en zei dat mn haar vies was en dat het kortgeknipt moest worden en dat ik vaker moest wassen, dat was volgens hem dé oplossing.
nu weet k wel beter gelukkig maar toen voelde ik me echt heel erg vies als er weer ns luis was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471335
wat gemeen van je vader zeg
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:03:52 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471351
Mijn zusje riep op een gegeven moment heel trots door de supermarkt 'Mijn zus heeft pluisjes'!
pi_76471358
Ja die shampoo is echt heel agressief. Dus als je het elke maand zou moeten gebruiken dan is dat echt niet fijn. Het is bij luis echt veel beter om je gewoon te concentreren op het kammen elke dag dan dat je aan de slag gaat met capes en je hele huis en auto gaat ontsmetten. Alle kleding op 60 enzo... Echt dat doe je 1 of 2 keer maar dan ben je daar ook wel klaar mee.
pi_76471378
toen ik nog op mijn k*tbasisschool zat en luis had, noemde iemand me 'vlooi!' ik moet er nogsteeds om lachen als ik erover terugdenk
pi_76471439
Oh en dan luizenmoeders die het verschil niet zien tussen neten en roos. Door alle behandelingen had Cil gewoon de schilfers op haar hoofdhuid staan. En ja hoor kwame r weer een brief dat ze neten had. Ik kammen, geen neet of luis te vinden...
pi_76471449
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..

Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:09:38 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_76471495
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
M. zei gister al : dat wordt kaalscheren..

Ik had ook al gehoord dat Tea Tree Oil goed werkt, maar ik word kotsmisselijk van die geur!
Gewoon wax/haarlak/gel weet ik veel
pi_76471518
Bij M op school heeft iedereen een eigen 'locker'.
pi_76471544
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef pinquit het volgende:
wat gemeen van je vader zeg
mja leuk was anders
maar mn ouders baalden gewoon van dat vele kammen denk k.

Was de ene luizenplaag nét voorbij dan kon je er donder op zeggen dat twee weken later de volgende was...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76471622
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

† In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:15:26 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_76471637
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:16:07 #37
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76471661
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hoihoi . Alles goed?
pi_76471685
nou huup dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik baalde ook steeds als een stekker.
pi_76471692
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net dat er op de school van de kinderen luis is en ze vanmorgen alle jassen in luizencapes hebben gedaan
whaha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76471701
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef moussy het volgende:
pi_76471757
even wat anders: hebben jullie ook zo'n schijthekel aan pitten in manderijnen? Ik vind het zo smerig! Zeker als je het niet weet en onwetend een stuk in je bakkes douwt en dan zo'n gore pit
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 10:20:34 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_76471812
Onzin! Nou ja, het kost mij geen geld dus ze doen maar
pi_76471834
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hoihoi . Alles goed?
Ja hoor, gaat wel goed. Met jou en de jouwen ook? Hoop het!
pi_76471917
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef Vicky het volgende:
Ik heb tea tree oil in een spuitflesje. Ik spuit dat bij de jongens op het haar, nek en jas. Wel handig maar het stinkt inderdaad.
we hadden ook een luizenbrief eergisteren laat het aub ons huis voorbij gaan
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 10:24:41 #45
5428 crew  miss_sly
pi_76471964
Wij hebben vroeger maar 1 keer luizen gehad en moeten wassen enzo. En dat was op een kerstavond
Heerlijk mijn moeder aan het wassen van alles beddegoed, jassen, kleren, wij allemaal in de luizenshampoo en maar kammen. De hele kerst stonk het nog naar die luizenshampoo. Wel een lekker rustige kerst gehad
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:25:16 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76471986
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:26:43 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76472037
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
Maar goed, genoeg andere momenten waarbij ze over kunnen lopen idd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76472064
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
Wij hebben op school handigere luizencapes als die hierboven staan. Hier zit de cape op een dikke S-haak. ene kant van de haak hangt aan de kapstok, aan de onderste haak hang je de jas.
stuk beter idd! bij ons moet het lusje van de jas nog op de kapstok gewoon hangen.
pi_76472155
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef E.T. het volgende:
die heb ik wel zien hangen. Ik ga straks bij de apotheek eens kijken wat ze hebben.

Tico, ik haat pitten in mandarijnen en sinaasappels!!

Lily, waar heb je die flesjes vandaan?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:31:44 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76472207
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind Tea Tree juist lekker ruiken.
Ja, lekker naar sauna .

Goedemorgen! Ik wilde dat het maar eens lekker lente werd, het witte snoetje van mijn gebroed doet het niet zo goed voor mijn hypochondrie .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76472478
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:30 schreef Vicky het volgende:
Lily, waar heb je die flesjes vandaan?
bij De Tuinen (tea tree spray heet het)
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:38:53 #52
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472514
Ik heb het koud Maar het ruikt hier naar stoofvlees dus het is goed
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76472533
ik heb t ook al zo koud geen stoofvlees hier
pi_76472541
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het koud Maar het ruikt hier naar stoofvlees dus het is goed
oehh lekker!!

Thanx Lily, van de week dus even naar de Tuinen toe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472610
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Ticootje het volgende:
nou huup dat kan ik me wel voorstellen hoor. Ik baalde ook steeds als een stekker.
snap ik ook wel maar om je kind dan constant vies te noemen gaat ook wat ver

En ik kan me even zo snel niet voor de geest halen hoe tea tree ruikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:41:49 #56
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472615
Ik ga me zo toch maar eens richting stad wagen denk ik, met R in de wagen. (Ben zo bang om uit te glijden als ie in de doek zit ).
pi_76472635
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Groofsken het volgende:
Ik ga me zo toch maar eens richting stad wagen denk ik, met R in de wagen. (Ben zo bang om uit te glijden als ie in de doek zit ).
idd en met de wagen heb je nog wat houvast.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472741
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

idd en met de wagen heb je nog wat houvast.
Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valt brrr!
pi_76472778
Stoofvlees! shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uur Even snel pan opzetten dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76472779
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

Als R. in de wagen ligt val je tenminste niet óp hem als je op je buik valt brrr!
dat ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76472805
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees! shit!
goed dat je het zegt, anders had k toch mooi een probleempje gehad rond zes uur Even snel pan opzetten dus.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:07 #62
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472822
Dat gladde vind ik sowieso altijd maar eng. S vindt sneeuw eng en die wil gedragen worden naar de auto en van de auto naar het kdv. En dan loop ik dus zelf door de sneeuw, met in één hand een maxi-cosi en op de andere arm mijn dochter . Echt verschrikkelijk vind ik dat.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:47:21 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472833
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:46 schreef huuphuup het volgende:
Stoofvlees! shit!

Handig dat Fok
pi_76472837
trouwens. nu al hier staat stoofvlees meestal om 3u op als we om half 7/7u gaan eten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:06 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76472863
*Jubel* Mijn teerbeminde doet vanaf gisteren geheel spontaan (en na 3 jaar zaniken van mij ) een poging om te stoppen met roken, hopelijk houdt ie het vol, de kettingsmoker .
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:32 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472884
Ik zet het altijd `s ochtends direct op omdat ik `s middags vaak de hort op ben Als ik dan om 17.00 uur thuisben krijg ik het nooit meer gaar
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:55 #67
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76472897
Ik wil ook stoofvlees maken, goed idee . Heb van de sint een nieuwe pan gekregen, een soort schoorsteen van aardewerk voor op het vuur . Tajina of zo?
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:58 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76472901
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Vivi het volgende:
*Jubel* Mijn teerbeminde doet vanaf gisteren geheel spontaan (en na 3 jaar zaniken van mij ) een poging om te stoppen met roken, hopelijk houdt ie het vol, de kettingsmoker .
Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!
Hoop dat het hem lukt
pi_76472928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zet het altijd `s ochtends direct op omdat ik `s middags vaak de hort op ben Als ik dan om 17.00 uur thuisben krijg ik het nooit meer gaar
ahaaa. mn mams doet t ook wel eens 's avonds nog daar heb ik dan écht geen zin meer in. 's avonds ben ik gewoon moe.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:53:58 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473071
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Oh daar zou ik ook heel blij om zijn!
Hoop dat het hem lukt
Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!
pi_76473097
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb hem dan ook het omgekeerde van pikstraf gegeven!

Ik hoop dat het m lukt Vief!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:54:58 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473116
Yum, stoofvlees met een stukje chocola...*mijmer* .
Maar nee, ik wil nu echt 10 kg afvallen voor de zomer.
En het gaaaaaaaaaaaaaaaat me lukken!
pi_76473151
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Groofsken het volgende:
Ik wil ook stoofvlees maken, goed idee . Heb van de sint een nieuwe pan gekregen, een soort schoorsteen van aardewerk voor op het vuur . Tajina of zo?
Tajine! Lekker!!
Wel eerst je tajine behandelen voor je ermee aan de gang gaat anders doet ie *plof* *barst* op t vuur

Pinq ik maak het meestal nu en dan als het klaar is zet ik het vuur uit zodat ik gewoon boodschapjes en dergelijke kan doen en dan rond etenstijd de pan weer aan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76473233
van de week maar weer eens een keertje hachee maken

Ik hoor allemaal kreetjes en geluidjes
Mijn dochter is haar speelkleed aan het verschuiven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76473242
Over luizen, ik hoorde van een moeder dat luizen Zwitsal haarlotion ook niet fijn vinden en een goed alternatief is voor tea tree oil. Of dat zo ook zo is geen idee Maar het ruikt wel lekker
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:59:57 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473298
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:00:58 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473329
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Tajine! Lekker!!
Wel eerst je tajine behandelen voor je ermee aan de gang gaat anders doet ie *plof* *barst* op t vuur

Pinq ik maak het meestal nu en dan als het klaar is zet ik het vuur uit zodat ik gewoon boodschapjes en dergelijke kan doen en dan rond etenstijd de pan weer aan
Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:01:42 #78
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473358
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie zo de hele dag met jullie kindjes met dit weer? Ik vind het maar lastig soms, om iets te verzinnen.
Naar kdv brengen . En die ander prop ik zo in de wagen en die snurkt dan lekker in de frisse buitenlucht een gat in de dag .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:06:02 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473509
Ja, daar he'k niks an Groof !
pi_76473529
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:59 schreef Vivi het volgende:
4 ikea-kasten in elkaar zetten
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:08:46 #81
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473606
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:06 schreef Vivi het volgende:
Ja, daar he'k niks an Groof !
Knutselen, op bezoek bij vrienden, koekjes bakken, ... ehm ... ik weet ook niks. Ik zal altijd proberen ergens op bezoek te gaan, of bezoek hier langs te laten komen. Bezoek mèt kinderen wel te verstaan . Dat breekt de dag en houdt S op een fijne en ontspannen manier bezig. Maar ja, dan moet je weer een auto hebben, moeten er vrienden met kinderen beschikbaar zijn, enz enz...

Oftewel, geen advies van mijn kant Vief . Sorry .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:10:32 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76473676
De enige mensen dien ik ken met kinderen zijn jullie .
pi_76473683
oeh cake bakken
pi_76473696
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
dat wordt de hele dag op het bankje dus
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:13:19 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76473790
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef Vivi het volgende:
Tsja, je woont niet in de buurt van Eindhoven hè?
pi_76473924
Vief: koekjes bakken, cake maken, kleien, wandelen door het bos/park, naar de bieb...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:18:34 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474004
I Know Vicks. maar die dingen heb ik allemaal al zo vaak gedaan de laatste tijd!
pi_76474061
Met de slee erop uit!, koekjes bakken (maar dat is niet handig als je 10 kilo kwijt wil)
boekje lezen, tv kijken, boodschappen doen, kleien, schilderen, knutselen, dat soort dingen?

te vaak gedaan de laatste tijd?
kinderboerderij/hertenkamp oid? ochtendje uit laten razen in een ballorig achtig overdekt speeldinges?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2010 11:21:02 ]
pi_76474078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Vivi het volgende:
I Know Vicks. maar die dingen heb ik allemaal al zo vaak gedaan de laatste tijd!
dan ikke nie weten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76474143
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh echt? Waarmee behandel ik zo'n pan dan?
Laten weken in koud water, liefst 24 uur volgens de kookfanatiekelingen maar ik weet niet of zo lang nodig is. Ik heb volgens mij 12 uur gedaan ofzo (gewoon 's nachts en de volgende dag weer eruit gehaald.

Daarna insmeren met zonnebloemolie aan de binnenkant van de bak en de hele "hoed" zeg maar, dus ook de buitenkant van die deksel. Dan op het allerlaagste vuur zetten zonder iets erin en de olie en t water eruit laten dampen. Desgewenst herhalen (hier ook maar 1 keer gedaan ).
En als je hem de eerste keer gaat gebruiken voor de seekuurietee nog maar een keertje insmeren met zonnebloemolie.

T is een hoop werk maar zo heb je het langs plezier van je tajine. mits niemand de deksel uit zn handen laat pletteren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:22:32 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474154
Zwemmen? Er is vast wel een zwembad open op woensdagmiddag.
pi_76474259
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:26:39 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474309
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Met de slee erop uit!, koekjes bakken (maar dat is niet handig als je 10 kilo kwijt wil)
boekje lezen, tv kijken, boodschappen doen, kleien, schilderen, knutselen, dat soort dingen?

te vaak gedaan de laatste tijd?
kinderboerderij/hertenkamp oid? ochtendje uit laten razen in een ballorig achtig overdekt speeldinges?
Hertenkamp doen we elke week 3 keer, TV kijken ook te veel momenteel, er ligt hier geen sneeuw, zondag zijn we nog bij schateiland Weuveren geweest, boodschappen doen? Elke dag! en gisteren de hele middag bezig geweest met zijn kerstcadeau, het peutertaalkoffertje van Van Dalen. Zucht, de bioscoop heb ik ook wel gezien en kleien haat ik.

Morgen gaat ie naar het KDV, gelukkig voor hem .
pi_76474315
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo dat heb ik al een tijd niet gedaan! Misschien wat voor vijdag. Lekker even zwemmen met Jen, die vindt dat echt heerlijk.
ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:27:54 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474347
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar hij heeft net oorontsteking gehad en ik kan zijn vleugeltjes nergens vinden. En ons zwembad is heel vies zag ik de laatste keer . *cleanfreak is* .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:28:43 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474368
Sorry dames, haske lief al jullie suggesties hoor!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:31:10 #97
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76474459
Het is gewoon lastig hè Vivi. Aftellen tot morgen dan maar .

Oh, misschien samen gaan zitten aftellen ....
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:31:52 #98
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76474480
Ga een piratenschip bouwen van in reepjes geknipte wcrollen (als je daar tenminste niet vies van bent )
Leer hem punniken
bouw een tent in je woonkamer en drink daar thee in
versier een paar oude sokken als poppen en ga poppenkast spelen
speel verstoppertje en val dan per ongeluk in slaap op de bank
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:32:22 #99
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_76474506
Oh en dank Huup . Dan wordt het vandaag geen stoofpotje, maar ehm, overmorgen ofzo .
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:33:58 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76474575
lees zelf een fijn boek en laat 'm spelen met wat ie leuk vindt. daarna samen boodschappen doen, stofzuigen en koken. en eten tot slot.
in de haak.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:09 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474684
We gaan toch maar zwemmen , al vind ik persoonlijk dat stiekem op de bank in slaap vallen aantrekkelijker .
pi_76474745
Oeh, heldin Vivi!
pi_76474799
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:38 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_76474829
trots is, ik heb met mn auto door de sneeuw gekoetst, ook al is het een heule kleine witte wereld
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:41:32 #105
3011 E.T.
pi_76474870
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76474890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:43:01 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:26 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475026
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:37 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_76475206
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horen meer van, we gaan nooooit weg in de vakantie!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:51:21 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475335
Ja precies. Alsof het te doen was terwijl we ingesneeuwd waren, het buiten 5 graden vroor en ik het kerstdiner moest voorbereiden en alles gesloten was wegens kerst en oud&nieuw
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:54:47 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76475507
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76475548
Zelfstandig spelen?? Wat is dat?? Amber kan dat echt niet hè
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:40 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_76475559
Volgens mijn kinderen gaan alle kinderen die ze kennen iedere dag weg of zo, ballenbak ( ) bios, weer de ballenbak, zwembad enz enz.. ja doei, ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:14 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475594
Beppie kan dat ook niet echt maar we maken vorderingen, tegenwoordig lukt het haar al 2 minuten zelf
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:38 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_76475625
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:58 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_76475693
shock! Er stond ineens een auto dwars op de weg met zn neus naar ons huis, ik dacht even dat ie naar binnen kwam Ik doe net of ik het niet zie, hoef ik ook niet te duwen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:00:10 #117
3011 E.T.
pi_76475803
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:03 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76476051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Kai zit doordeweeks gewoon op school Hij kan zichzelf wel vermaken met zijn lego, auto's en dino's. Dit is denk ik ook meer iets wat aan mij ligt. Ik wil dat hij het fijn vindt om hier te zijn maar tegelijkertijd wil ik niet een soort weekendmoeder zijn die alleen maar met hem op stap gaat. Hij zal hier ook gewoon in de dagelijkse sleur mee moeten draaien. Misschien wordt het wel beter als hij hier binnenkort op de zaterdagen dat hij hier is naar de scouting ( ) gaat. Dan kan hij ook hier kindjes leren kennen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76476254
Jen kan zichzelf echt goed vermaken. Ze hobbelt rustig een ochtend zelf door huis zonder dat ik met haar moet spelen.
pi_76476401
Ik heb met Mikael ook niks te doen. Die komt af en toe even bij me zitten omdat ie iets wil en als hem iets niet wil lukken dan roept ie of ik even help. Naar buiten wil ie nu niet. Is hem veel te koud.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76477292
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
pi_76477430
Nee kleien kan toch best alleen? Mikael wel. hij zit dan aan de eettafel en ik ben aan het afwassen of koken. Zo zijn we in dezelfde ruimte maar speelt ie toch alleen. Enige wat we eigenlijk veel samen doen zijn spelletjes.
pi_76477481
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
pi_76477532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:40:18 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76477563
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
pi_76477571
Ik heb ook een hekel aan kleien, en dan druk ik me nog zachtjes uit, maar Sander kan zich prima vermaken daarmee. Oud afneembaar tafelkleed voor verf/knutsel/klei op tafel en gaan met die banaan.
pi_76477664
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef pinquit het volgende:
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
ik ben vanmorgen naar de opvang geschaatst Gelukkig had ik mijn kinderwagen bij me want anders was ik vast onderuit gegaan
pi_76478043
Hier is het ook heel koud en dik pak sneeuw en ijs overal op. Idd heel erg glad!!
pi_76478772
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:33 schreef Stiemie het volgende:
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
Nee, Maar ik ben toch in de buurt ik praat lekker tegen haar en als ik klaar ben met opvouwen wilt ze me altijd helepen met opruimen dus doen we weer iets samen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:12:06 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76478854
Ik was net getuige van een rits van 3 botsingen en ik moest heel hard lachen
Toen ik terugreed zag ik dat er allemaal ambulances stonden
pi_76479741
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479826
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:32 schreef huuphuup het volgende:
oei TF

damn belastingdienst... leuker kunnen we het niet maken maar makkelijker ook niet blijkbaar
kregen een brief of we even ruim 700 euro wilden betalen ineens ben ik van alle dingesen als toeslagpartner afgehaald. en nu moeten we van die knurps dat bedrag toch betalen en wordt het dan weer terugbetaald
Stelletje eikels zijn het.
pi_76479900
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Stelletje eikels zijn het.
mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76479954
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mja nou hallo, zij maken een fout en dan moet ik toch het bedrag overmaken en maar afwachten óf en wanneer ik het terugkrijg wat een idiotigheid zeg. Vindt ie het heel raar als ik die bijna 800 euro gewoon graag zelf op mn rekening heb staan in plaats van crediteur bij de BD te zijn?
Ja, en 800 is een hoop geld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:45:18 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480264
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Ik drink liever koffie met een vriendin.

Anyway,ik vind het wel een verschil of een kind alleen is of broer/zus heeft.
Ik heb me laatst voorgenomen om elke dag minimaal een half uur gericht en ononderbroken met Thies te spelen. Ik betrapte me erop dat ik hem vaak maar wat liet aanklooien (ook niet verkeerd) en ondertussen met mijn huishoudgedoetje of whatever bezig was.
En toen realiseerde ik me dat er dus echt dagen zijn dat wij de enigen zijn met wie hij kan spelen. Dus dan verdient hij ook dat we echt met hem spelen. vind ik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76480344
Zo traktaties zijn weg! De leidsters waren heel enthousiast. Dat mag ook wel na een dag werken aan die krengen. Kan geen mandarijn meer zien. Maar goed, ik heb een beetje een creatieve moeder reputatie door het geboortekaartje. De verwachtingen waren hoog gespannen geloof ik. Aaaargh de druk op mijn schouders.. :-P
seb is zich nu even zelf aan het vermaken, zowaar in zijn eentje!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76480496
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik drink liever koffie met een vriendin.

Oh maar dat half uur red ik makkelijk. Voel me soms alleen onzeker omdat mijn moeder dus echt uuuuuuren met haar kan spelen (en dan ook nog hele huizen en treinbanen in elkaar zet als Linde slaapt.)
pi_76480503
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een hekel aan klei!
Kim heeft dan ook pas klei sinds ze 4 is. Op de verjaardag gehad. Ze vind het nu wel heel leuk en kan het gelukkig zelf heel goed.
pi_76480558
Owja ... Seb is jarig!

van harte gfeliciteerd manneke met je eerste verjaardag!

Estrys en Estrys man ook van harte
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:53:32 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480594
Is Seb vandaag jarig?
Gefeliciteerd Estrys!

Zo bijzonder, die eerste verjaardag!

En klei heb ik ook een hekel aan. Stinkt.
pi_76480635
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76480636
Nee klei ruikt juist lekker.

Niet dat we het in huis hebben. Als we broodjes maken mag ze ermee kleien. Dan de oven en en lekker eten.
pi_76480734
Dank je voor de felicitaties. We vieren het zondag. Vanmorgen is hij gewoon naar het Kdv geweest. Dus vandaag doen we er niet veel aan verder.
pi_76480814
Seb ook al 1...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:59:59 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76480861
Seb, gefeliciteerd!

Ik zit op mn kantoor mijn collega's lastig te vallen met wat ik 5 jaar geleden om deze tijd deed; Naar het winkelcentrum waggellen omdat mijn weeen niet doorzetten. Huhuuuu, waar blijft de tijd....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:02:21 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76480946
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef simmu het volgende:
maar playdoh is toch gewoon lekker?
Oeh nee gadver.
pi_76480961
Seb alweer 1 jaar joh! Gefeliciteerd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:04:58 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481046
ik speel heel vaak met ze hoor, maar ik vind dat ze zich ook af en toe alleen moeten kunnen vermaken. bovendien vinden ze 't hier echt heel leuk als ik ze betrek bij huishoudelijke dingen. dus soms kun je het praktische met 't aangename combineren. en ik vind ook niet dat je elke dag echte 'uitjes' of andere grootse activiteiten met ze hoeft te ondernemen, ik moet er in elk geval niet aan denken zeg! fijn samen thuis wat aankeutelen is ook waardevol.
oja en dat 'samen spelen' van broer en zus is lang niet altijd handig, pfff! ik ben vaak meer tijd bezig met het sussen van ruzietjes tussen hen twee dan dat ik tijd overhoud doordat ze elkaar bezighouden. ik ben echt blij dat zoonlief vanmiddag bij een vriendje speelt. even lekker tijd met dochter alleen. we hebben samen pannenkoeken gebakken, en net wat zitten knutselen. nu mag ze zelf even wat doen en probeer ik nog wat te haken.
in de haak.
  Moderator woensdag 6 januari 2010 @ 14:05:58 #149
5428 crew  miss_sly
pi_76481077
pi_76481121
Ja Linde vindt het soms leuker om de geschilde aardappels in een pan met water te doen dan om te kleuren of met duplo te spelen
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:12:52 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76481364
miss_sly, dat is toch een ander soort OUDerschap dan waar we 't hier doorgaans over hebben.
in de haak.
pi_76481435
t blijft hier maar sneeuwen
pi_76481441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh nee gadver.
oh
ik ben echt de enige die als kind verzot was op het spul dan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76481584
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
t blijft hier maar sneeuwen
sneeuwen?? Hier schijnt het zonnetje. Het is precies hetzelfde weer als een jaar geleden alleen iets minder koud.
Zo feestvarken ligt in bed. Kopje thee op de bank, even niks heerlijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 januari 2010 @ 14:20:20 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76481651
Estrys, gefeliciteerd met Seb Waren de oogjes nog gelukt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')