Dat is het punt van de PVV. Ze wisselen goede daadkrachtige oplossingen af met volledig clowneske voorstellen en ridicule ideetjes waarmee ze zichzelf volledig buitenspel zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:57 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Nou, dat kindertuig had het er wel zelf naar gemaakt he! Daadkrachtig optreden dat is wat we nodig hebben.
Geloofde je het verhaal over Kinderen voor Kinderen dan wél in één keer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:59 schreef TC03 het volgende:
Nee, dat zou niet kunnen, tenzij je een gebrekkig kritisch denkvermogen hebt. Dat is dus juist mijn punt, hè.
Was toch iets dat al langer borrelde in de samenleving, geen verrassing voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Geloofde je het verhaal over Kinderen voor Kinderen dan wél in één keer?
Ja, maar dan meer in het algemeen. Dat die kutkinderen eens moesten ophouden met geluid maken. Gewoon helemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:03 schreef TheVotary het volgende:
Was toch iets dat al langer borrelde in de samenleving, geen verrassing voor mij.![]()
Poe hé! Wat een geil muisje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:05 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind trouwens dat ze die tommy van Sesamstraat ook eens een keer moet aanpakken. Dat kan toch niet zomaar! Die smeerkees zit gewoon die minderjarige inimini te batsen ik zeg het je.
Zeg heb jij gootsteenontstopper gedronken? Doe effe heel gauw gewoon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar daar gaat het niet om. Het is smaad.
Dat is iets wat ik iedere keer roep als er weer iets komt van de PVV. Helaas is het waar en helaas is de meerderheid van dit land niet al te snugger (lees: laag IQ) en dus fan van de toppers, bauer, nick & simon enz enz enz. En dat volk heeft nou eenmaal stemrecht en kan dus een land en een wereld finaal naar de kloten helpen. Dat hebben we democratie genoemd. Misschien is het wel een fout geweest. Misschien moet je stemrecht alleen geven aan mensen die enigszins logisch en met verstand kunen nadenken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:01 schreef popolon het volgende:
Dit kan niet waar zijn
quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:23 schreef El_Matador het volgende:
http://www.joop.nl/media/(...)stuk_te_verwijderen/
Alsof ze meelezen hier.
Aldus Pol Pot.quote:Op woensdag 6 januari 2010 04:35 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik iedere keer roep als er weer iets komt van de PVV. Helaas is het waar en helaas is de meerderheid van dit land niet al te snugger (lees: laag IQ) en dus fan van de toppers, bauer, nick & simon enz enz enz. En dat volk heeft nou eenmaal stemrecht en kan dus een land en een wereld finaal naar de kloten helpen. Dat hebben we democratie genoemd. Misschien is het wel een fout geweest. Misschien moet je stemrecht alleen geven aan mensen die enigszins logisch en met verstand kunen nadenken.
Dat was ook mijn eerste gedachte bij het bericht over de belasting op het dragen van hoofddoekjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:01 schreef popolon het volgende:
Dit kan niet waar zijn
Zoals heiden al zei: Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef El_Matador het volgende:
Vind jij. Ik denk dat men een sterke zaak heeft tegen De Speld.
Dit is dan wel weer de verwachte reactie van een PVV'erquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar daar gaat het niet om. Het is smaad.
Ik vind 5 Januari 2010 niet echt oud nieuws.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) oud nieuws
2) ohohoh, wat zijn er toch een hoop fokkers ontzettend dom
3) niet het grappigste stukje van de speld ooit, maar de reacties maken een hoop goed
4) ga je schamen in een hoekje
Man het gebeurt aan de lopende band bij moslims, echter daar hoor ik niemand over. Zelfs El_Matador juigt dat soort zaken toe, maar owee als de PVV onderwerp is van dit soort satire. Over desperate gesproken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ach gut...wat zielig....bij gebrek aan argumenten moet de PVV nu maar woorden in de mond worden gelegd. En stiekem noemen we het satire. Hopelijk hebben een boel mensen dat niet door en geloven ze het bericht toch. Links wordt wel erg desperate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |