Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij was het!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
GF.
Of Mart die na het tandenpoetsen toch nog één keer terugkomt.
die zal wel muckenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
GF.
ik heb net zolang zitten wachten tot het slotje kwamquote:
Die is wel goed deaud jaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
Puntje voor to-do-list: UI van Pheno fixen.
die heeft op het moment helemaal geen ui in gebruik zag ik laatstquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
Puntje voor to-do-list: UI van Pheno fixen.
en ook het streepje erna gezet ?quote:
Dat dus. Dat wordt archieven spittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft op het moment helemaal geen ui in gebruik zag ik laatst
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook het streepje erna gezet ?
quote:
als je er daar maar 1 vindquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Dat wordt archieven spitten...
primaquote:[..].
je bent vandaag holle bolle gijsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
Mijn maag is een bodemloze put vanavondMaar het eten is op.
Eigenlijk wel op die manier ja hahahhahaquote:
Die is toch heel lelijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent vandaag holle bolle gijs
quote:
Heul wel!! Dat is een vette papzak met twintig onderkinnen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet niet welke jij bedoelt maar die ik zie bij de efteling is iig niet lelijk
dat zijn maar 2 onderkinnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul wel!! Dat is een vette papzak met twintig onderkinnen!!
[ afbeelding ]
Rare smaak heb jij wel dan
marcquote:
De rest zit daar onder verstoptquote:
Whehe, dat heb ik op dit moment ook. Mijn bioklokje is nog in de war met Portugal en ik heb trek op de raarste momenten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Fha het volgende:
Mijn maag is een bodemloze put vanavondMaar het eten is op.
*proestquote:
dat is toch superquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik mag ook nog even op de computer
[..]
Whehe, dat heb ik op dit moment ook. Mijn bioklokje is nog in de war met Portugal en ik heb trek op de raarste momenten.
Wel lachen, de hond van mijn huurster woont nu ook bij ons in huis. Ik was altijd als de dood voor dat beest, en hij is helemaal vlieft op me, echt niet bij me weg te slaan. Mijn kids kunnen hem echt alles laten doen, zit af, dood liggen, blijf, volg, stay, etc... Ik weet echt niet wat ik zie
echt een giant rottweiler.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is toch super
wat voor een ras is het?
Symquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Fha slaap lekker en goedemorgen Indah
slaap ze Fhaquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Fha het volgende:
Ik ben er weg van. Slaap lekker straks jullie![]()
indahquote:
die zijn liefquote:
Trusten Marcquote:
deze probeerde het ook inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn lief![]()
mijn zus heeft er ook 1![]()
klein probleem met dat beest is dat die denkt dat het een schoothondje is
quote:Top 100 van dinsdag 5 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 232 goldfinger1963
058. 092 Fha
061. 089 DjRex89
072. 083 Ladylike
096. 073 Symphonic
whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze probeerde het ook inderdaad
Hij heeft een tijdje noodgedwongen op de stalling gezeten in een box, en toen was het echt niet mogelijk om zijn territorium binnen te komen. Des te verbaasder ben ik nu, nu ik zie hoe lief hij eigenlijk is. Het kwartje is wel gevallen denk i. Het beest is enorm gehecht aan mensen en kreeg daar amper aandacht. Is hij nu aan het compenseren
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
en maar meteen de top 100 van gister![]()
[..]
096. 073 Symphonic
je staat er nog net inquote:
lol! wut? Waar sta ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
en maar meteen de top 100 van gister![]()
[..]
twee dagen precies 73 hoe krijg ik het voor elkaar, en dan heb ik vandaag ook nog 2 weken werk er doorheen getimmerd....quote:
je hebt gister niet veel gepostquote:
ik begrijp ook niet hoe ik over de 200 ben gekomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
twee dagen precies 73 hoe krijg ik het voor elkaar, en dan heb ik vandaag ook nog 2 weken werk er doorheen getimmerd....
oh ja, dat is het..quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gister niet veel gepost![]()
dat kwam omdat ik je met rust heb gelaten
kun je nagaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles bij elkaar hebben we ongeveer evenveel posts
ik kan het me helaas niet veroorloven. Ik loop 4 weken achter en ben vandaag een week ingelopen. Als ik morgen echt mijn best doe en de telefoon niet opneem kan ik nog een week inlopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, ben een beetje grieperig vandaag, dus ik blijf lekker thuis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
zo wil dat wel lukkenquote:
peuk ze!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem nog een peuk en dan ga ik ook naar bed.
Die data die ik vandaag ingeklopt heb moet ik morgen verwerken.
En het is hier weer sneeuwerig dus ik ga op tijd weg straks.
je hebt me ontdektquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo wil dat wel lukken
ik zal vandaag niet zo vroeg gaan slapenquote:
hier sneeuwt het op het moment nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik neem nog een peuk en dan ga ik ook naar bed.
Die data die ik vandaag ingeklopt heb moet ik morgen verwerken.
En het is hier weer sneeuwerig dus ik ga op tijd weg straks.
jij blijft toch altijd thuisquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, ben een beetje grieperig vandaag, dus ik blijf lekker thuis.
Okayquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal vandaag niet zo vroeg gaan slapen
dat moet je dus de hele week nog proberen en dan ben je weer bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan het me helaas niet veroorloven. Ik loop 4 weken achter en ben vandaag een week ingelopen. Als ik morgen echt mijn best doe en de telefoon niet opneem kan ik nog een week inlopen.
ik zou naar Jakarta gaan voor wat boodschappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij blijft toch altijd thuis
niet in de top 100quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alles bij elkaar hebben we ongeveer evenveel posts
dan moet je wel gehoorzamenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
goffer het laatste biertje zegt dat ik hem moet opdrinken
quote:
die zullen dus nog ff moeten wachtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou naar Jakarta gaan voor wat boodschappen.
jij wou toch meer postenquote:
jah helaasquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je wel gehoorzamen
is het ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat is dan ook niet belangrijk.
maar het smaakt welquote:
heb ik net gepaktquote:
koude koffie is niet lekkerquote:
dan ga ik waarschijnlijk net naar bedquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en om 5:30 gaat die pokkewekker weer
dat mag nietquote:
nee hoor, ik zit met verbazing een aantal topics op R&P te lezen.quote:
quote:
ik heb geen wekker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en om 5:30 gaat die pokkewekker weer
leuk he, leedvermaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit met verbazing een aantal topics op R&P te lezen.
OMG wat een ongelovelijke sufkut: Goed maken met collega
ik ben bijna bij de laatste top 10 waar ik nog in wil komenquote:
top10 grootste viespeuken van fok?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben bijna bij de laatste top 10 waar ik nog in wil komen
whehe, ik zag het ja, niet eens leuk om op te reageren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is geen leedvermaak, dit is gewoon weer zo'n zielig fake topic.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
top10 grootste viespeuken van fok?
wat een mongoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit met verbazing een aantal topics op R&P te lezen.
OMG wat een ongelovelijke sufkut: Goed maken met collega
het vrouwtje is al naar bed dus nou moet ik het zelf halenquote:
niet te hard, dadelijk worden de buren wakker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Sorry, ik moest echt even lachen
ik gebruik altijd mijn telefoon daarvoorquote:
tijd om een R&P topic aan te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het vrouwtje is al naar bed dus nou moet ik het zelf halen
het is niet waar! ik ook!quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik altijd mijn telefoon daarvoor
quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
top10 grootste viespeuken van fok?
straks staat die rottweiler voor mijn neusquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te hard, dadelijk worden de buren wakker.
de mijne wonen ver genoeg wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te hard, dadelijk worden de buren wakker.
denk het nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tijd om een R&P topic aan te maken.
dat niet gewoon meer gaan postenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. weer minder tijd om te slapen.
de mijne ook. zeker 10 meter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne wonen ver genoeg weg
zo zagen de wegen in Belgie er afgelopen weekend uit (besides de aanrijdingen)quote:
dat meen je nietquote:
zo zien ze er nou nog uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zagen de wegen in Belgie er afgelopen weekend uit (besides de aanrijdingen)
Ben maar gestopt tot het licht werd.
sneller posten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet gewoon meer gaan posten
*proestquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
R&P "Ik mag geen R&P topic aanmaken van medegebruiker"
Slimme zet, voordat het er wel zo uit ziet MET die aanrijdingen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zagen de wegen in Belgie er afgelopen weekend uit (besides de aanrijdingen)
Ben maar gestopt tot het licht werd.
bij mij iets verder een meter of 20.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de mijne ook. zeker 10 meter.
strooien doen ze niet aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Scheelt wel strooien bij de volgende sneeuwval morgen of zo.
zoietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stukjes gemalen neger in je koffie?
dus we kunnen naar hartelust lachen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij iets verder een meter of 20.
top 100 allertijden bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan sta je nog niet in de top 100
jups....quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
top 100 allertijden bedoel je?
geen probleemquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus we kunnen naar hartelust lachen.
ik doe gewoon met de muis en dan op de scroller duwen en hij opent hem in een nieuw vensterquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:17 schreef Symphonic het volgende:
Net iets leuk ondekt: als je ctrl+click doet op de datum in een quote gaat de browser naar die post
slaap zequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt naar mijn mandje....
Oeps...
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups....
en geloof me, daar wil je echt niet in staan
ah tnx for the reminder, ik moet nog even de kou inquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
druk bezig
en kom er net achter dat ik de vuilniscontainer nog moet buiten zetten
trustenquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nu echt naar mijn mandje....
Oeps...
zonder crtl klikken werkt ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe gewoon met de muis en dan op de scroller duwen en hij opent hem in een nieuw venster
ik gelukkig niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah tnx for the reminder, ik moet nog even de kou in
Welterusten
dat doe ik dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zonder crtl klikken werkt ook.
smakelijkquote:
ik ga nog maar eens een lekker bakkie pakkenquote:
ja, lekker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 02:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga nog maar eens een lekker bakkie pakken
merk hetquote:
idd was lekkerquote:
Dan heb je goed door gewerkt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn project nadert het einde. Moet nu nog mailtjes automatisch versturen en teksten op de website zetten. Dat moet wel lukken voor eind van de maand.
ja, moest er toch eens van komen. Twijfel nu alleen of het misschien beter is om een geheel nieuwe website op te zetten voor dit doel in plaats van het onder te brengen op de huidige website.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan heb je goed door gewerkt.
bij bepaalde dingen is dat wel zo handig. Onder meer het afhandelen van betalingen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom ga je trouwens alles op automatisch zetten op je website?
wat lijkt je zelf beter ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, moest er toch eens van komen. Twijfel nu alleen of het misschien beter is om een geheel nieuwe website op te zetten voor dit doel in plaats van het onder te brengen op de huidige website.
ben je niet bang dat het dan daar mis mee kan gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij bepaalde dingen is dat wel zo handig. Onder meer het afhandelen van betalingen.
dan zou ik het doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
apart, met het oog op de toekomst he..
tijd is relatiefquote:Op woensdag 6 januari 2010 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
kost alleen flink meer tijd, maar kan het beter goed doen denk ik dan maar.
je hebt er toch geen tijdlimiet op staan ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah... dan is het einde maand niet klaar
Maar goed, dat maakt ook al niet uit.
ja, dat is zeker waar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tijd is relatief![]()
beter in 1x goed dan straks het als nog moeten doen.
nope.. geen harde limiet, wel voor mezelf iets gesteld natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt er toch geen tijdlimiet op staan ?
en daar wil je je zelf aan houden of denk je van ik verschuif het maar dan met een complete website en alles in 1x goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 04:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nope.. geen harde limiet, wel voor mezelf iets gesteld natuurlijk.
Verschuiven is niet per se nodig, 1 website wel. Gewoon wat harder werken de komende weken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 04:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar wil je je zelf aan houden of denk je van ik verschuif het maar dan met een complete website en alles in 1x goed.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 079 Fha
03. 062 Ladylike
04. 055 indahnesia.com
05. 040 MPG
06. 037 Symphonic
07. 037 DaMart
08. 031 marcb1974
09. 028 Nijns
10. 023 wel.o.k
11. 022 Dr_Flash
12. 019 john-frusciante
13. 014 DjRex89
14. 006 MaleDuck
15. 006 --Tweety--
16. 004 cablegunmaster
17. 003 Bengeltje
18. 003 Neleos
19. 002 VergaderEend
20. 001 OA
Reeks-statistieken!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
GF.
Alsof je dat echt erg vindt. Je deed het er gewoon omquote:Kut, ik had de lapo. Hier verder: [KSC #1636] Serveert GF zuurvlees of toch zuur vlees?
spamz0rsquote:Op woensdag 6 januari 2010 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Zoals beloofd de dagcijfers van gisteren, nu met nieuwe nummer 2.
[..]
Klonkquote:
dan maar wat harder werkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 05:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verschuiven is niet per se nodig, 1 website wel. Gewoon wat harder werken de komende weken.
Op welke doelgroep richt je de site vooral?quote:Op woensdag 6 januari 2010 06:13 schreef indahnesia.com het volgende:
@GF als je weer wakker bent; apart domein leek veel werk, is het niet. Alleen het inbouwen van meerdere talen is uiteraard meer werk, maar ook dat komt wel goed. Kan natuurlijk ook gewoon eerst in het Nederlands lanceren.
dat klopt het ging traagquote:Op woensdag 6 januari 2010 06:49 schreef DaMart het volgende:
[..]. Ik zat gisterenavond al te wachten op dit topic zodat ik nog een tvp kon zetten, maar het ging niet zo hard. En aangezien ik al bijna zat te slapen achter de pc...
.
hij had mij nog verwachtquote:[..]
Alsof je dat echt erg vindt. Je deed het er gewoon om.
Je staat zelfs pas 4dequote:
Morgen DMquote:Op woensdag 6 januari 2010 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Zoals beloofd de dagcijfers van gisteren, nu met nieuwe nummer 2.
[..]
europa, en in eerste instantie zelfs alleen Nederland. Maar ik moet het wel zo bouwen dat de invoer van een 2e taal vrij vlot gaat. En dat is vrij eenvoudig te doen, dus dat bereid ik vast goed voor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan maar wat harder werken
[..]
Op welke doelgroep richt je de site vooral?
Ik zou het eerst in die taal maken.
dan zou ik het idd in het Nederlands doen en als 2 de taal Engels pakken of zoals je zegt het zo bouwen zodat je makkelijk een andere taal erin kan zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
europa, en in eerste instantie zelfs alleen Nederland. Maar ik moet het wel zo bouwen dat de invoer van een 2e taal vrij vlot gaat. En dat is vrij eenvoudig te doen, dus dat bereid ik vast goed voor.
je hebt gister teveel gewerktquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iets klopt er niet.
Mooi, nu we daar uit zijn ga ik eerst tukken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 07:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik het idd in het Nederlands doen en als 2 de taal Engels pakken of zoals je zegt het zo bouwen zodat je makkelijk een andere taal erin kan zetten.
slaap zequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mooi, nu we daar uit zijn ga ik eerst tukken.
LLquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:14 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
Vandaag maar aan de Duitse administratie beginnen
Flashquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch misschien wel 4 uur geslapen vannacht
hallo allemaal
OMG nachtbraker...quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk nog maar eens proberen om toch wat te slapen
naar omstandigheden lijkt me dat best redelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch misschien wel 4 uur geslapen vannacht
hallo allemaal
mogguh, slaap ze, zometeenquote:
Mogguhquote:
Symquote:
dat viel wel mee ben rond half 5 gaan slapenquote:
quote:
als het wil lukkenquote:
heb ik vandaag geen zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
je gaat weer lekker GF
weg voornemen om te multi-quoten?
Phquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Nederlanders die niet eens verantwoording nemen
Sjowhanquote:
PHquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
MPG kan hier niet muckenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt het ging traag
[..]
hij had mij nog verwacht
maar ik bleef wachten tot het slotje erop kwam![]()
had ik wel gepost dan had MPG waarschijnlijk gemuckt
Alleen bij GFquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Da's mooi klotequote:Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Pinguinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
hij is toch ook blauw?quote:
daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:
spammen ookquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het dus helemaal mee eens
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet de goede kleur blauw.
waarborgfonds vergoedt dat niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pinguin
Veel schade ?
De politie erbij laten komen voor eventueel het waarborg fonds.
Ben je niet All Risk verzekerd?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarborgfonds vergoedt dat niet meer
vroeger wel, nu alleen schade veroorzaakt door bijv. de gemeente vanwege een gat in de weg of een niet schoongemaakte autoweg ofzo
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:quote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Zet Buzzer terug of zo, daar was altijd zo'n discussie over
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hey Sym dat R&P topic is eindelijk op slot gedaan![]()
dat is mooi klote, zo'n geintje heeft mij ook mijn vorige auto gekost. Total loss gereden door een idioot met een trekhaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Ja fijn he die Nederlandse ziekenhuizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
aw nice. of ik toch maar wel vandaag wil opkrassen. lekker geregeld
ik heb de foksilver layoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.
WOKquote:
gewoon weigerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh Hubbiequote:
Wtfquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ook daarin kun je je posts aanpassen en een quote toevoegenquote:
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wtf![]()
hoe kan dat nou zo ineens
DJquote:
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!
dat was 5 jaar gelden ook alquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegen
Tegenwoordig mag je zo snel mogelijk oprotten, liefst nog een dag eerder
GFquote:
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was 5 jaar gelden ook al
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon weigeren
heeft mijn vader ook gedaan na zijn operatie.
nja, het werkte in Maastricht (waar een beddentekort is), ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie werkt
[..]
Mogguh Hubbie
wat dat betreft is het in belgie toch beter geregeldquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
valt wel meequote:
Ja, dat is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
gelukkig hoorde de chirurg na het 20ste telefoontje het gekrijs van ons (toen 5 weken oude) kind en zei: kom maar direct naar de poli.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat is verschrikkelijk...
Ik kan ook wel een behoorlijk boek schrijven. Doe ik even niet want zo fraai is het allemaal niet.
Hij kon ook alleen in Maastricht geopereerd worden anders was ik naar Heerlen ofzo gegaan, het andere dichtstbijzijnde geschikte ziekenhuis was Utrechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Een liesbreuk kan heel erg link zijn, zeker bij die kleintjes.
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb altijd mazzel in het ziekenhuis of een goed ziekenhuis in de buurt geloof ik.
alleen bij de laatste operatie van wokkin was de informatie slecht maar verder heb ik geen klagen eigenlijk
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest worden
quote:Bandenprikker actief in Venlo en omgeving
De politie heeft de afgelopen twee maanden 170 aangiften afgehandeld over autobanden die in Venlo en omgeving zijn lek gestoken. Dat heeft de politie dinsdag gemeld. Volgens een woordvoerder is het aantal incidenten uitzonderlijk hoog.
welke van de 2?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goed
Mogguh Marcquote:
catharinaquote:
Marcquote:
Dat kloptquote:
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat klopt
je moet er alleen niet voor de rest daar komen
waarom? een gevoelquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uit
Ik heb echt geen 100% tijd nodig om te werken, ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik goed ben, dus meestal heb ik een opdracht of incident in no time opgelost
Ik heb gewoon weinig tijd/zin/whatever om hier meer te posten. Verschillende redenen heb ik daarvoor, prive en gewoon omdat fok niet zo leuk meer is. Gewoonweg een gevoel en persoonlijke mening overigens
Ik volg Fok ook weinig meer, ik zag nog wel wat verkiezingen waar ik wat heb ingevuld, maar dat was het dan ook. Af en toe lurken, om dan toch te merken dat het een juiste keuze is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.
Ken dus wel vaak de chirurgen
Duckiequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Leuk dat je ff komt buurten Pheno!
Medtronicquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb je me verteld was toen je bij Medtronic werkte
MDquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was een lekker middagdutje
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.
Moet zeggen dat ik wel gemerkt heb dat sommige fokkers (GF en JF even niet meegeteld, dat is geen fok relatie) meer om me geven dan ik dacht
Meesten komen/kwamen in KSC, dus vandaar dat ik nog wel even blijf
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
IRL is ie ook gek jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
quote:
LLquote:
WOKquote:
pics van je halfnaakte sportende gespierde lijfquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostIk had alle cursussen al gehad op het gebied waar ik in zat. Later heb ik er zelfs les in gegeven ook onder IBM's vlag, dus dat had ik wel onder de knie. Dus weinig uitdaging. Die tijd was eigenlijk dodelijk saai, toen was fok wel handig
Nu heb ik genoeg te doen, cursus japans, wat java dingetjes waar ik naar aan het kijken ben en meer sporten. Ik sta al bekend als een overnachter op de sportschool, dus ik ben er geloof ik vaak
Ben ook met golven actief op Fok. Nu zit ik in de top van een tsunami geloof ik, maar ook dat zakt wel weer weg.. ben afgelopen jaar ook enkele maanden vrijwel afwezig geweeest. Gewoon geen zin inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.
[..]
Dat lukt me niet zo goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
ik ben niet gekquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IRL is ie ook gek ja
ik zei nog tegen JF, wij kennen hem IRL en ergeren ons minder aan dat gespam omdat we weten dat ie IRL echt een toffe gast is
vandaar dat ik me meer erger(de) aan het gespam van anderen
wat ik nooit kan begrijpen is dat 2 mensen die op dat moment zich in het zelfde pand een heel topic volspammen terwijl anderen de opmerking krijgen om PM te gebruiken terwijl ze niet eens in het zelfde pand zitten
maar die discussie ga ik niet opnieuw beginnen.
okay prettig gestoord danquote:
dequote:
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardagquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
die deed ik al voordat ik op Fok kwamquote:[..]
dedoe je anders vaak genoeg
durf het eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardag
jammer dat die nog zo lang duurt
Hij heeft dus eelt op zijn handen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
[..]
dedoe je anders vaak genoeg
en dan het verkeerde bordje omhoog houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
wat? ga je weer ijs in mn string proppen?quote:
dat is van een andere smilyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |