OMG nachtbraker...quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk nog maar eens proberen om toch wat te slapen
naar omstandigheden lijkt me dat best redelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, toch misschien wel 4 uur geslapen vannacht
hallo allemaal
mogguh, slaap ze, zometeenquote:
Mogguhquote:
Symquote:
dat viel wel mee ben rond half 5 gaan slapenquote:
quote:
als het wil lukkenquote:
heb ik vandaag geen zinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
je gaat weer lekker GF
weg voornemen om te multi-quoten?
Phquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Nederlanders die niet eens verantwoording nemen
Sjowhanquote:
PHquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
MPG kan hier niet muckenquote:Op woensdag 6 januari 2010 07:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt het ging traag
[..]
hij had mij nog verwacht
maar ik bleef wachten tot het slotje erop kwam![]()
had ik wel gepost dan had MPG waarschijnlijk gemuckt
Alleen bij GFquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Da's mooi klotequote:Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Pinguinquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
hij is toch ook blauw?quote:
daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:
spammen ookquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het dus helemaal mee eens
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet de goede kleur blauw.
waarborgfonds vergoedt dat niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pinguin
Veel schade ?
De politie erbij laten komen voor eventueel het waarborg fonds.
Ben je niet All Risk verzekerd?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarborgfonds vergoedt dat niet meer
vroeger wel, nu alleen schade veroorzaakt door bijv. de gemeente vanwege een gat in de weg of een niet schoongemaakte autoweg ofzo
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:quote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Zet Buzzer terug of zo, daar was altijd zo'n discussie over
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hey Sym dat R&P topic is eindelijk op slot gedaan![]()
dat is mooi klote, zo'n geintje heeft mij ook mijn vorige auto gekost. Total loss gereden door een idioot met een trekhaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Ja fijn he die Nederlandse ziekenhuizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
aw nice. of ik toch maar wel vandaag wil opkrassen. lekker geregeld
ik heb de foksilver layoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.
WOKquote:
gewoon weigerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh Hubbiequote:
Wtfquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ook daarin kun je je posts aanpassen en een quote toevoegenquote:
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wtf![]()
hoe kan dat nou zo ineens
DJquote:
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!
dat was 5 jaar gelden ook alquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegen
Tegenwoordig mag je zo snel mogelijk oprotten, liefst nog een dag eerder
GFquote:
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was 5 jaar gelden ook al
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon weigeren
heeft mijn vader ook gedaan na zijn operatie.
nja, het werkte in Maastricht (waar een beddentekort is), ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie werkt
[..]
Mogguh Hubbie
wat dat betreft is het in belgie toch beter geregeldquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
valt wel meequote:
Ja, dat is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
gelukkig hoorde de chirurg na het 20ste telefoontje het gekrijs van ons (toen 5 weken oude) kind en zei: kom maar direct naar de poli.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat is verschrikkelijk...
Ik kan ook wel een behoorlijk boek schrijven. Doe ik even niet want zo fraai is het allemaal niet.
Hij kon ook alleen in Maastricht geopereerd worden anders was ik naar Heerlen ofzo gegaan, het andere dichtstbijzijnde geschikte ziekenhuis was Utrechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Een liesbreuk kan heel erg link zijn, zeker bij die kleintjes.
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb altijd mazzel in het ziekenhuis of een goed ziekenhuis in de buurt geloof ik.
alleen bij de laatste operatie van wokkin was de informatie slecht maar verder heb ik geen klagen eigenlijk
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest worden
quote:Bandenprikker actief in Venlo en omgeving
De politie heeft de afgelopen twee maanden 170 aangiften afgehandeld over autobanden die in Venlo en omgeving zijn lek gestoken. Dat heeft de politie dinsdag gemeld. Volgens een woordvoerder is het aantal incidenten uitzonderlijk hoog.
welke van de 2?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goed
Mogguh Marcquote:
catharinaquote:
Marcquote:
Dat kloptquote:
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat klopt
je moet er alleen niet voor de rest daar komen
waarom? een gevoelquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uit
Ik heb echt geen 100% tijd nodig om te werken, ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik goed ben, dus meestal heb ik een opdracht of incident in no time opgelost
Ik heb gewoon weinig tijd/zin/whatever om hier meer te posten. Verschillende redenen heb ik daarvoor, prive en gewoon omdat fok niet zo leuk meer is. Gewoonweg een gevoel en persoonlijke mening overigens
Ik volg Fok ook weinig meer, ik zag nog wel wat verkiezingen waar ik wat heb ingevuld, maar dat was het dan ook. Af en toe lurken, om dan toch te merken dat het een juiste keuze is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.
Ken dus wel vaak de chirurgen
Duckiequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Leuk dat je ff komt buurten Pheno!
Medtronicquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb je me verteld was toen je bij Medtronic werkte
MDquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was een lekker middagdutje
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.
Moet zeggen dat ik wel gemerkt heb dat sommige fokkers (GF en JF even niet meegeteld, dat is geen fok relatie) meer om me geven dan ik dacht
Meesten komen/kwamen in KSC, dus vandaar dat ik nog wel even blijf
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
IRL is ie ook gek jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
quote:
LLquote:
WOKquote:
pics van je halfnaakte sportende gespierde lijfquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostIk had alle cursussen al gehad op het gebied waar ik in zat. Later heb ik er zelfs les in gegeven ook onder IBM's vlag, dus dat had ik wel onder de knie. Dus weinig uitdaging. Die tijd was eigenlijk dodelijk saai, toen was fok wel handig
Nu heb ik genoeg te doen, cursus japans, wat java dingetjes waar ik naar aan het kijken ben en meer sporten. Ik sta al bekend als een overnachter op de sportschool, dus ik ben er geloof ik vaak
Ben ook met golven actief op Fok. Nu zit ik in de top van een tsunami geloof ik, maar ook dat zakt wel weer weg.. ben afgelopen jaar ook enkele maanden vrijwel afwezig geweeest. Gewoon geen zin inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.
[..]
Dat lukt me niet zo goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
ik ben niet gekquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IRL is ie ook gek ja
ik zei nog tegen JF, wij kennen hem IRL en ergeren ons minder aan dat gespam omdat we weten dat ie IRL echt een toffe gast is
vandaar dat ik me meer erger(de) aan het gespam van anderen
wat ik nooit kan begrijpen is dat 2 mensen die op dat moment zich in het zelfde pand een heel topic volspammen terwijl anderen de opmerking krijgen om PM te gebruiken terwijl ze niet eens in het zelfde pand zitten
maar die discussie ga ik niet opnieuw beginnen.
okay prettig gestoord danquote:
dequote:
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardagquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
die deed ik al voordat ik op Fok kwamquote:[..]
dedoe je anders vaak genoeg
durf het eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardag
jammer dat die nog zo lang duurt
Hij heeft dus eelt op zijn handen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
[..]
dedoe je anders vaak genoeg
en dan het verkeerde bordje omhoog houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
wat? ga je weer ijs in mn string proppen?quote:
dat is van een andere smilyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |