Duckiequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Leuk dat je ff komt buurten Pheno!
Medtronicquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb je me verteld was toen je bij Medtronic werkte
MDquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was een lekker middagdutje
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik spreek JF omdat het mn partner is, GF omdat het een vriend en mn baas is en dan nog smsjes van diverse fokkers om af en toe een knuf ofzo te geven.
Moet zeggen dat ik wel gemerkt heb dat sommige fokkers (GF en JF even niet meegeteld, dat is geen fok relatie) meer om me geven dan ik dacht
Meesten komen/kwamen in KSC, dus vandaar dat ik nog wel even blijf
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
IRL is ie ook gek jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Maar ik geef je gelijk. alsof het stoer is om te laten zien dat je veel vrije tijd op fok verspeelt
alsof een mens niets beter heeft te doen dan achter de pc te zitten..
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ik spreek alleen de fokuser _A_ irl, maar dat komt omdat het mijn vrouw is
Een van de redenen is dat ik graag meer zou willen doen, maar gewoonweg niet geschikt word verklaard, dus ja, dan tief ik wel op. Je moet blijkbaar in een kliekje zitten.
In de SC gaat het alleen maar om aantallen, zoals gezegd, kwantiteit boven kwaliteit (nou ja, voor zo ver dat kan in een SC). Dus ook daar is weinig plezier meer in te beleven voor mij
Voor de postaantallen post ik niet, al denken mensen dat wel gezien mijn postcount.
quote:
LLquote:
WOKquote:
pics van je halfnaakte sportende gespierde lijfquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn postcount kwam van de tijd dat ik in Duitsland werkte, nou ja, vaak remote. 40 uur wachten op incidenten en die kwamen vaak zat niet of waren in no time opgelostIk had alle cursussen al gehad op het gebied waar ik in zat. Later heb ik er zelfs les in gegeven ook onder IBM's vlag, dus dat had ik wel onder de knie. Dus weinig uitdaging. Die tijd was eigenlijk dodelijk saai, toen was fok wel handig
Nu heb ik genoeg te doen, cursus japans, wat java dingetjes waar ik naar aan het kijken ben en meer sporten. Ik sta al bekend als een overnachter op de sportschool, dus ik ben er geloof ik vaak
Ben ook met golven actief op Fok. Nu zit ik in de top van een tsunami geloof ik, maar ook dat zakt wel weer weg.. ben afgelopen jaar ook enkele maanden vrijwel afwezig geweeest. Gewoon geen zin inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FOK is idd leuk, maar puur voor erbij, vandaar dat ik thuis ook eigenlijk nooit Fok, het is puur voor de afwisseling op mn werk.
[..]
Dat lukt me niet zo goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reageert GF in het echt ook op alles wat je zegt door een smiley na te doen?.
ik ben niet gekquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
IRL is ie ook gek ja
ik zei nog tegen JF, wij kennen hem IRL en ergeren ons minder aan dat gespam omdat we weten dat ie IRL echt een toffe gast is
vandaar dat ik me meer erger(de) aan het gespam van anderen
wat ik nooit kan begrijpen is dat 2 mensen die op dat moment zich in het zelfde pand een heel topic volspammen terwijl anderen de opmerking krijgen om PM te gebruiken terwijl ze niet eens in het zelfde pand zitten
maar die discussie ga ik niet opnieuw beginnen.
okay prettig gestoord danquote:
dequote:
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardagquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
die deed ik al voordat ik op Fok kwamquote:[..]
dedoe je anders vaak genoeg
durf het eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb ineens een idee voor zn verjaardag
jammer dat die nog zo lang duurt
Hij heeft dus eelt op zijn handen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay prettig gestoord dan
laf joe
[..]
dedoe je anders vaak genoeg
en dan het verkeerde bordje omhoog houdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kartonnen bordjes met fok-smileys meenemen voortaan dus.
wat? ga je weer ijs in mn string proppen?quote:
dat is van een andere smilyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |