quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die oudere man met de wond aan zijn mond en de gebroken arm die geopereerd moet worden was anders een gewond Marokkaans slachtoffer.
Ooh verdomd. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is cijfers lezen?
# 9 Netherlands: 79.5779 per 1,000 people
Dat je bjina 80.000 leest is me al een raadsel: er staan 4 cijfers na de punt. Verder zie je dat bij 79.5779 er een . wordt gebruikt en bij 1,000 people een ,. Iemand met een beetje algemene kennis moet verder wel weten dat men in andere gebieden bij duizendtallen een , gebruikt en bij decimalen een .. (fransen doen trouwens gewoon een spatie)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk dat het voor veel mensen de laatste druppel was in een al heel volle emmer.
Frustraties van jaren pappen en nathouden komen nu naar buiten.
Bovendien wordt de indruk gewekt alsof heel Nederland te maken heeft met rellende Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
[/b]
Jongen wat ben je nou de drama queen aan het uithangen man. Alsof half Nederland hiervan wakker ligt![]()
Over 3 maanden hoor je hier niets meer van en over 10 jaar zijn deze pubertjes normale burgers die op het punt staan een gezinnetje te starten. Een relletje in een wijk in culemborg (out of all places) tussen nog niets eens 50 man?
Ja het is wel duidelijk dat jij het eenzijdig wenst te zien. Jammer. Ik denk dat er daar momenteel ook heel wat normale Marokkanen die nergens bij betrokken zijn slecht slapen. Want ook daar zijn ruiten ingegooid zoals je zelf hebt kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een voorbeeld hoor.
Een Molukse man werd op oudejaarsnacht met een baksteen op zijn hoofd geslagen toen hij een steeg in liep. Hij bleef bewusteloos op de grond liggen terwijl de ME toekeek en niets deed. Schedelfractuur heeft hij.
Deze gasten zien buiten al niet eens wat er om zich heen gebeurd en missen de minst basale algemene kennis. Je moet dan ook niet van ze verwachten dat ze statistieken kunnen interpreteren of een beetje kennis hebben over iets buiten hun wijkje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is cijfers lezen?
# 9 Netherlands: 79.5779 per 1,000 people
Dat je bjina 80.000 leest is me al een raadsel: er staan 4 cijfers na de punt. Verder zie je dat bij 79.5779 er een . wordt gebruikt en bij 1,000 people een ,. Iemand met een beetje algemene kennis moet verder wel weten dat men in andere gebieden bij duizendtallen een , gebruikt en bij decimalen een .. (fransen doen trouwens gewoon een spatie)
Ja dat is wel waar. Het is niet voor het eerst en waarschijnlijk ook niet voor het laatst dat Molukkers buurten claimen als de hunne. Mensen vergeten gemakkelijk dat Molukkers net als relmarokkaantjes nu ook niet altijd de meest sociale mensen zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Chooselife het volgende:
Ja hoor, de Molukkers krijgen de schuld van de burgermeester.
"Van Schelven zei zich machteloos te voelen, omdat het onderliggende probleem nooit is aangepakt. Dat probleem is volgens hem dat Molukkers sinds begin jaren 60, toen Terweijde werd gebouwd, bij elkaar wonen. "die mensen hebben het gevoel dat het hun buurt is. Eén bevolkingsgroep in één straat blijkt niet te werken. Dat is een historisch feit." Van Schelven suggereerde dat de Molukkers geen andere buurtbewoners toelaten in hun straat."
http://www.nrc.nl/action?action=login&autoInlog=true&goto=http%3A%2F%2Fwww.nrc.nl%3A80%2Fdigitaleeditie%2FNH%2F20100105___%2F1_001%2Farticle11_image.html
Ik kan niet bij de link, is de betaalde versie van online NRC. Maar zeg me alsjeblieft dat dit niet waar is!
Ik kan uiteraard niet tippen aan uw denkend vermogen. Gelukkig brengt u mij terug op aarde en verval ik niet in intellectuele hoogmoed, dat zou immers niet gerechtvaardigd zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef mirved het volgende:
[..]
Deze gasten zien buiten al niet eens wat er om zich heen gebeurd en missen de minst basale algemene kennis. Je moet dan ook niet van ze verwachten dat ze statistieken kunnen interpreteren of een beetje kennis hebben over iets buiten hun wijkje.
Ho ho, ik zeg niet voor niets steeds: men.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk dat jij het eenzijdig wenst te zien. Jammer. Ik denk dat er daar momenteel ook heel wat normale Marokkanen die nergens bij betrokken zijn slecht slapen. Want ook daar zijn ruiten ingegooid zoals je zelf hebt kunnen zien.
Zijn er gevallen bekend dat Molukkers mensen de buurt geweigerd hebben? Of mishandeld hebben bij betreding van de buurt? Beledigd? Volgens mij niet! Is er enige aanleiding om te suggereren dat dit ten grondslag ligt aan de problemen in Culemborg?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Het is niet voor het eerst en waarschijnlijk ook niet voor het laatst dat Molukkers buurten claimen als de hunne. Mensen vergeten gemakkelijk dat Molukkers net als relmarokkaantjes nu ook niet altijd de meest sociale mensen zijn geweest.
Men leest niet meer elke dag over Molukkers maar dat is wel anders geweest. En nu lezen we weer wel over ze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet voor niets steeds: men.
En eenzijdig zien, ach nogmaals: men leest niet iedere dag over voorvallen met Molukkers en wel elke dag over voorvallen met Marokkanen. Dat verzint men niet, dat is gewoon zo. Dus lijkt het me logisch dat men daar een bepaald oordeel over heeft.
Jep, redelijk eens. Het gaat om de beeldvorming en marokkaanse jongeren zorgen al 20 jaar voor problemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg niet voor niets steeds: men.
En eenzijdig zien, ach nogmaals: men leest niet iedere dag over voorvallen met Molukkers en wel elke dag over voorvallen met Marokkanen. Dat verzint men niet, dat is gewoon zo. Dus lijkt het me logisch dat men daar een bepaald oordeel over heeft.
Grappig dat je eerst bewijzen eist en dan komt met hun buurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:00 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Zijn er gevallen bekend dat Molukkers mensen de buurt geweigerd hebben? Of mishandeld hebben bij betreding van de buurt? Beledigd? Volgens mij niet! Is er enige aanleiding om te suggereren dat dit ten grondslag ligt aan de problemen in Culemborg?
Volgens mij hebben ze zich alleen maar verdedigd tegen uitschot wat niks in hun straat/buurt te zoeken had.
Lees: De buurt waar zij woonachtig zijn. Kinderachtige vent.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat je eerst bewijzen eist en dan komt met hun buurt.
China Town. Little Italy. Arme wijken, rijke wijken, bejaardentehuizen. Ik zou niet weten waarom niet.quote:Het toont maar weer eens aan dat concentraties van groepen nooit goed zijn.
Vent?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Lees: De buurt waar zij woonachtig zijn. Kinderachtige vent.![]()
[..]
China Town. Little Italy. Arme wijken, rijke wijken, bejaardentehuizen. Ik zou niet weten waarom niet.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Chooselife het volgende:
Ja hoor, de Molukkers krijgen de schuld van de burgermeester.
"Van Schelven zei zich machteloos te voelen, omdat het onderliggende probleem nooit is aangepakt. Dat probleem is volgens hem dat Molukkers sinds begin jaren 60, toen Terweijde werd gebouwd, bij elkaar wonen. "die mensen hebben het gevoel dat het hun buurt is. Eén bevolkingsgroep in één straat blijkt niet te werken. Dat is een historisch feit." Van Schelven suggereerde dat de Molukkers geen andere buurtbewoners toelaten in hun straat."
http://www.nrc.nl/action?action=login&autoInlog=true&goto=http%3A%2F%2Fwww.nrc.nl%3A80%2Fdigitaleeditie%2FNH%2F20100105___%2F1_001%2Farticle11_image.html
Ik kan niet bij de link, is de betaalde versie van online NRC. Maar zeg me alsjeblieft dat dit niet waar is!
Kun je daar iets meer over vertellen? Je weet meer dan ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vent?
Je schreef het toch echt zelf hoor en het legt precies de vinger op de zere plek: die Molukkers beschouwden het als hun persoonlijke wijk en daar ligt de kiem van de problemen.
Ik zie iig wel de hele tijd op het NOS zo'n bord voor een wijk met 'Wonen in de MOLLUKSE wijk'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kun je daar iets meer over vertellen? Je weet meer dan ik.
Het toont weer eens dat waar moslims komen wonen ongeregeldheden dan wel oorlog uitbreken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het toont maar weer eens aan dat concentraties van groepen nooit goed zijn.
Het werd in Netwerk aangestipt en de burgemeester heeft het inmiddels ook als oorzaak aangeduid. Hier in het noorden zijn ook heel lang problemen geweest met wijken waarin overwegend Molukkers woonden. De jongeren veroorzaakten vele overlast en nieuwkomers (vreemden) in de wijk werden niet geduld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kun je daar iets meer over vertellen? Je weet meer dan ik.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Obomo het volgende:
[..]
Het toont weer eens dat waar moslims marokkanen komen wonen ongeregeldheden dan wel oorlog uitbreken.
Heb je het tegen mij?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Obomo het volgende:
[..]
Het toont weer eens dat waar moslims komen wonen ongeregeldheden dan wel oorlog uitbreken.
He gelukkig, geen problemen met marokkanen dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd in Netwerk aangestipt en de burgemeester heeft het inmiddels ook als oorzaak aangeduid. Hier in het noorden zijn ook heel lang problemen geweest met wijken waarin overwegend Molukkers woonden. De jongeren veroorzaakten vele overlast en nieuwkomers (vreemden) in de wijk werden niet geduld.
Je hoorde er nooit meer iets over en ik dacht dat het probleem zichzelf had opgelost. Nu blijkt dat het in Culemborg dus nog wel speelt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd in Netwerk aangestipt en de burgemeester heeft het inmiddels ook als oorzaak aangeduid. Hier in het noorden zijn ook heel lang problemen geweest met wijken waarin overwegend Molukkers woonden. De jongeren veroorzaakten vele overlast en nieuwkomers (vreemden) in de wijk werden niet geduld.
Je hoorde er nooit meer iets over en ik dacht dat het probleem zichzelf had opgelost. Nu blijkt dat het in Culemborg dus nog wel speelt.
Wijf dan. Mij om het even.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vent?
Je schreef het toch echt zelf hoor en het legt precies de vinger op de zere plek: die Molukkers beschouwden het als hun persoonlijke wijk en daar ligt de kiem van de problemen.
Waar dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, riep ik wat dan?quote:
Nah. Gewoon ff kijken hoeveel Molukkers er in dit topic zittenquote:
Ja, deze reactie van de burgemeester is op zijn minst twijfelachtig en zal hem nig zwaar gaan opbreken denk ik. Explosief indeed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef EricT het volgende:
[..]
machtig, het probleem op de Molukse wijken afschuiven. Geeft het geheel nog een extra explosieve dimensie
Ah oke, als je dan goed telt dan is dat er niet één.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef EricT het volgende:
[..]
Nah. Gewoon ff kijken hoeveel Molukkers er in dit topic zitten
In het noorden, schreef ik toch? En dan heb ik het niet over de kapingen maar over probleemwijken met Molukkers. De bronnen ga ik niet voor je zoeken, je zult de archieven van kranten e.d. in moeten duiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Waar dan?
En kun je het aangeven met een bron, verslag, nieuwsbericht?
Als ik mezelf niet meetel iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, als je dan goed telt dan is dat er niet één.
Dat is nu net het volksvermaak.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg echter: waar 2 vechten hebben 2 schuld.
De Molukkers waren al een probleem toen Marokkanen hier in Nederland alleen bekend waren van de putjesschepper of vuilnisman op de hoek.²
Beter de feiten dan dat hij een politiek wenselijke analyse geeft toch? Of moet hij ook naar de Marokkanen wijzen omdat heel Nederland die ineens zat is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, deze reactie van de burgemeester is op zijn minst twijfelachtig en zal hem nig zwaar gaan opbreken denk ik. Explosief indeed.
Mea Culpa, wist niet dat u een Molukker bent. Dacht dat ie het over mij hadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:22 schreef EricT het volgende:
[..]
Als ik mezelf niet meetel idd
Nova is begonnen
Niet alleen in het noorden, in Lunteren was zo'n 10 jaar geleden nog een groep die iets met koningin wilde. Opgepakt enzo en wat onrust hier en daar in Molukse kringen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
In het noorden, schreef ik toch? En dan heb ik het niet over de kapingen maar over probleemwijken met Molukkers. De bronnen ga ik niet voor je zoeken, je zult de archieven van kranten e.d. in moeten duiken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat een achterbakse pauperkrant in De Telegraaf ook he.
Ja dat staat me vaag bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alleen in het noorden, in Lunteren was zo'n 10 jaar geleden nog een groep die iets met koningin wilde. Opgepakt enzo en wat onrust hier en daar in Molukse kringen.
Woon er niet zover vandaan vandaar dat ik 't onthouden heb.quote:
Ah. Ik hoop dat het goede ervaringen waren. Ikzelf heb godzijdank die eerste trein gemist, hij reed net voor mijn neus weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Woon er niet zover vandaan vandaar dat ik 't onthouden heb.
Ben opgegroeid in Tilburg en heb vanaf mijn 8e tot 17e veel ervaring met de Molukse gemeenschap gehad maar da's offtopic.
Wist je dat de Friezen eens een Hollandse koning hebben vermoord? En dat de Groningers en Limburgers zich pas een jaar of 50 'Nederlander' noemen?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik hoop dat het goede ervaringen waren. Ikzelf heb godzijdank die eerste trein gemist, hij reed net voor mijn neus weg.
Inderdaad deze onzin over integratie waait uiteindelijk ook weer weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Wist je dat de Friezen eens een Hollandse koning hebben vermoord? En dat de Groningers en Limburgers zich pas een jaar of 50 'Nederlander' noemen?
Sommige dingen verjaren nu eenmaal
quote:Rustig in Terweijde
CULEMBORG - In Culemborg hebben zich dinsdagavond vooralsnog geen nieuwe incidenten voorgedaan in Terweijde. Dat meldde de politie, die nog steeds massaal aanwezig is in de geplaagde wijk. Maandagavond stuurde de politie wel een groep van twintig personen weg die de wijk wilde binnen gaan, zei een politiewoordvoerster dinsdagavond.
De groep reed in auto's richting de wijk en moest op bevel van de aanwezige politie rechtsomkeert maken. Over de etnische achtergrond van de groep wilde de politie niets zeggen.
De politie is alert op relschoppers van buiten Culemborg die zich mogelijk met de problemen in Terweijde willen bemoeien. De mobiele eenheid surveilleert voortdurend in de wijk, waar een samenscholingsverbod van kracht is. Molukse en Marokkaanse jongeren zitten elkaar al maandenlang dwars in de wijk.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De groep reed in auto's richting de wijk en moest op bevel van de aanwezige politie rechtsomkeert maken. Over de etnische achtergrond van de groep wilde de politie niets zeggen.
kunnen toch nog steeds twee groepen betekenen. de ene groep die te lui is om te lopen, of de andere groep die met het winterse weer liever niet op de motor zit.quote:
ik kan wel een gokje wagen: Molukkers uit de buurtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kunnen toch nog steeds twee groepen betekenen. de ene groep die te lui is om te lopen, of de andere groep die met het winterse weer liever niet op de motor zit.
Die met die motors hebben ook nog wel paar auto's.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kunnen toch nog steeds twee groepen betekenen. de ene groep die te lui is om te lopen, of de andere groep die met het winterse weer liever niet op de motor zit.
Ik erger me kapot aan tante Margriet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef ASroma het volgende:
die burgemeester![]()
tante magriet![]()
culemborg![]()
dijkdoorbraak
Wat vertelde die gast dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef mirved het volgende:
Tante margriet gaat steeds verhalen vertellen maar zegt in principe helemaal niets. Erg irritant mens.
Die gast: wat een held. Eindelijk eens iemand die verteld wat iedereen al weet maar nooit naar buiten durft te brengen.
Jij kan haar volgenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:48 schreef Hukkie het volgende:
Die nederlandse man lijkt idd een beetje buiten de discussie te vallen, omdat ie blijft hameren op intmidatie van heel Culemborg terwijl het daar niet over gaat. Maar hij is wel de vader van dat meisje.
Jawel, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die man vertelt wat miljoenen denken en vinden.
Dat de marrokanen de hele buurt terroriseren, dat op koopavonden de winkels gesloten blijven door marrokanen en niemand meer de binnenstad in durft. Dat dit niet een kleine groep is die deze problemen veroorzaakt maar dat dit in heel Nederland voorkomt met Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat vertelde die gast dan?
Ik heb het namelijk niet gezien.
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Enige juiste opmerking vanavond was de vraag of die figuren geen ouders hebben.
Daar ligt het probleem.
ja maar die zijn ook bang, die zitten ook binnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Enige juiste opmerking vanavond was de vraag of die figuren geen ouders hebben.
Daar ligt het probleem.
Hij zei dus precies waar het op staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat de marrokanen de hele buurt terroriseren, dat op koopavonden de winkels gesloten blijven door marrokanen en niemand meer de binnenstad in durft. Dat dit niet een kleine groep is die deze problemen veroorzaakt maar dat dit in heel Nederland voorkomt met Marokkanen.
Ook had hij er erover dat zijn dochter dit allemaal aangedaan wordt omdat zij aan de politie het signalement heeft door gegeven van een Marokkaan die een auto in de fik heeft gestoken 3 dagen voor O&N.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.
Zo krom vind ik dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.
Dat is wel zo'n beetje de aanleiding tot de huidige ongeregeldheden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef mirved het volgende:
Ook had hij er erover dat zijn dochter dit allemaal aangedaan wordt omdat zij aan de politie het signalement heeft door gegeven van een Marokkaan die een auto in de fik heeft gestoken 3 dagen voor O&N.
Wat een kutvolk die finnen, ik haat zequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef mirved het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html
Op 3.08 het fragment waar Mylene het over heeft.
Volgens mij wonen daar ook Marokkaanse gezinnen zonder problemem, met name rond de Molukse kerk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n beetje de aanleiding tot de huidige ongeregeldheden.
*btw die burgemeester heeft gelijk, die molukkers dulden niemand in hun wijk.
Iedereen die er gaat lopen kloten, wordt weggejagen.
ja jongen, het is na jaren de straatcrimineel uithangen door een flinke groep, ineens niet zo fijn meer onder de voeten. maar dat zagen we natuurlijk al van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe dan ook, Marokkanen zijn erg hot momenteel.²
In de aandacht staan ze zeker in tegenstelling tot de rest van de allochtonen, zouden die zich nu ook gediscrimineerd voelen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, door hun eigen ruiten in te gooien. En dan meteen in de slachtofferrol te schietenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ze dat dan lekker doen in Berberland in plaats van in een normaal land als Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee daarom, maar je vormt zo een gemakkelijk slachtoffer omdat je zwakte toont. Zolang je zorgt dat ze voor hun "groepje" niet afgaan, respect verliezen kan je niet zoveel gebeuren.
Gelijk heb je, branden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
het woordje hot is ook wel hot bij jou geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
nu?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat doen de auto's in Ede/Veldhuizen alweer.
Ik zeg, die Molukkers gaan winnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Desertstorm het volgende:
Ik weet niet of het zin heeft om al die ME'ers en politieagenten de wijk in te sturen. De jongeren die nu niet de wijk in kunnen wachten rustig hun kans af. Over ongeveer 2 dagen besluit het politiekorps dat de boel weer rustig is en vertrekt iedereen. Dan begint die onzin weer van voor af aan. Oplossingen zie ik hierin ook niet, of het zijn de extreme die niet bij iedereen in goede aarde vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |