quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou dan weet jij nog niet hoe de media in Nederland werkt.
De media is hier niet om jou echte nieuws te laten zien, ze laten nieuws zien die zij zelf hebben gemaakt. Ze willen de mens dom houden en manipuleren en ze gebruiken
Mijn complimenten aan de media, het lukt ze ook nog!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja...de media gooide die steen en reed in op dat meisje....vast....
Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Vandaag weer geweest, valt allemaal wel mee. Er rijdt veel politie rond, en er komt af en toe wat ME langsgereden maar de sfeer is opzich niet heel slecht. Meeste mensen hebben het idee dat het allemaal wat overdreven is, of ze zijn er inmiddels aan gewend...
Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
Inderdaad, dan zal het weer een keer goed mis gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Helder licht. Het wordt pas spannend als de situatie weer "normaal" is. Dus over een paar weken.
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Saind het volgende:
Volgens Meki is dat de media.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
En je dochter het ziekenhuis in werkt...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zag ik aan de emoties van de mensen op het journaal gisteren, dat het allemaal wat overdreven is. Het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld dat een stelletje kankermongolen even hun auto tegen je gevel parkeert en nog wat stenen door ramen gooit.
Omgquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:56 schreef eNaSnI het volgende:
Ze moeten deze er eens op af sturen!![]()
[ afbeelding ]
Toen was Meki doodstilquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat vind je van de rol van de Marokkaanse jeugd in het verhaal. Wat zou je ze willen adviseren?
Meki, huil eens niet zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit verklaart de smerige mediastrategie. Zoals vandaag de nazikrant kopte rassenrellen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Mits Meki geen goed geslaagde trollkloon is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
DE Nazi krant![]()
Jij spoort echt niet he!
@ Asgard
Meki is iemand die heel graag naar anderen wijst en dan vooral naar het grote boze westen en in ons geval naar boze discriminerende nazi autotonen( ff zijn bijster intelligente woordenschat ff gebruiken)
Ondertussen plukt hij wel de vruchten van het wonen in het grote boze westen.
Dat is het hypocriete van dat soort mensen ook
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer mogen we weer stemmen?
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
Het begint mij te irriteren dat jij de media weg blijft zetten als zijnde de boosdoeners.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Daarom dus. Wat een verschrikkelijke tijd gaat dat worden, terug naar de jaren 50 met Geert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.
Er zijn toch élke dag problemen met die gasten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik denk dat er een paar dagen voor de verkiezingen toevallig allemaal problemen zijn met Marokkanen.
Je weet inmiddels wel, dankzij die journaliste, dat Wilders verkleed is, als fin met bontkraagje en met opzet die stenen heeft gegooid....?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dan is het kassa voor Wilders. Wat deze rellen natuurlijk ook zijn.
Een beetje fatsoen uit de jaren 50 zou sommige medelanders niet misstaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
Daarom dus. Wat een verschrikkelijke tijd gaat dat worden, terug naar de jaren 50 met Geert.
volgens de fokkers hier wel jah, iedereen heeft wel een driedubbele overval meegemaakt. Het lijkt zuid afrika wel als je die verhalen hoort hiierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn toch élke dag problemen met die gasten?
Beter dan die wetteloosheid van tegenwoordig waar asocialen de dienst uitmaken, mede mogelijk gemaakt door slap beleidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
Daarom dus. Wat een verschrikkelijke tijd gaat dat worden, terug naar de jaren 50 met Geert.
klopt en doe dan ook gelijk onze vrijheden waar onze ouders in de jaren 60/70/80 hard voor hebben geknokt maar weer in de prullenmand.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een beetje fatsoen uit de jaren 50 zou sommige medelanders niet misstaan.
Dat verbaast mij ook. Als ik sommige reacties lees dan lijkt Nederland wel een tweede Sao Paola. 'Het gaat de verkeerde kant op met ons land, boehoe'.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens de fokkers hier wel jah, iedereen heeft wel een driedubbele overval meegemaakt. Het lijkt zuid afrika wel als je die verhalen hoort hiier
Jij zit duidelijk in de ontkenningsfase vriend!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens de fokkers hier wel jah, iedereen heeft wel een driedubbele overval meegemaakt. Het lijkt zuid afrika wel als je die verhalen hoort hiier
Brrrrr, de verzuiling. Ik pas.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een beetje fatsoen uit de jaren 50 zou sommige medelanders niet misstaan.
Tja, jammer genoeg kunnen vele mensen uit eigen ervaring vertellen wat ze is aangedaan door die gasten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
Het is São Paoloquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook. Als ik sommige reacties lees dan lijkt Nederland wel een tweede Sao Paola. 'Het gaat de verkeerde kant op met ons land, boehoe'.
Zeg dat tegen de gemiddelde Brazilliaan. In Sao Paola vallen per dag meer doden door moord en doodslag dan in Nederland gedurende een periode van tien jaar.
Ik denk niet dat onze ouders voor dit soort vrijheid gevochten hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt en doe dan ook gelijk onze vrijheden waar onze ouders in de jaren 60/70/80 hard voor hebben geknokt maar weer in de prullenmand.
Ik mag toch echt hopen dat zij niet hebben geknokt voor de vrijheden waar veel berber-tuig nu vaak zich schuldig aan maakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt en doe dan ook gelijk onze vrijheden waar onze ouders in de jaren 60/70/80 hard voor hebben geknokt maar weer in de prullenmand.
Oke, maar die post was niet bedoeld om mee te dingen naar de spellingsprijs.quote:
Mensen hebben de neiging om de geschiedenis altijd mooier te maken dan het daadwerkelijk was.quote:
Waarom is dat tuurlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef ASroma het volgende:
gewoon een kwestie van benadering, mensen beginnen vaak als schuchter om zich heen te kijken als ze een groepje zien/tegenkomen. Tuurlijk zorgen ze geregeld voor problemen, maar men doet net of het leven ondraagelijk is ofzo. Met zo n levensvisie wordt het ook wel lastig.
En geloof me ik heb 5 jaar in het hol van de leeuw gewoond.
groepjes vorming, stoerdoenerij, bling bling cultuur, je ziet het net zo goed in boerendorpen als oude-pekela met lonsdale jongeren.quote:
Kanaleneiland? Slotervaart?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef ASroma het volgende:
gewoon een kwestie van benadering, mensen beginnen vaak als schuchter om zich heen te kijken als ze een groepje zien/tegenkomen. Tuurlijk zorgen ze geregeld voor problemen, maar men doet net of het leven ondraagelijk is ofzo. Met zo n levensvisie wordt het ook wel lastig.
En geloof me ik heb 5 jaar in het hol van de leeuw gewoond.
Hoe komt dat dan toch dat mensen al schuchter om zich heen gaan kijken zodra ze een groepje berber-apen zien staan????quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef ASroma het volgende:
Tot tien tellen Erwinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan toch dat mensen al schuchter om zich heen gaan kijken zodra ze een groepje berber-apen zien staan????
Hoe komt dat????
Zeer zeker niet doordat zij zichzelf voorbeeldig gedragen.
Ik ga helemaal niet tot 10 tellen indien er weer zo een groepje apen mij denkt te kunnen intimideren.quote:
nee daarom, maar je vormt zo een gemakkelijk slachtoffer omdat je zwakte toont. Zolang je zorgt dat ze voor hun "groepje" niet afgaan, respect verliezen kan je niet zoveel gebeuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan toch dat mensen al schuchter om zich heen gaan kijken zodra ze een groepje berber-apen zien staan????
Hoe komt dat????
Zeer zeker niet doordat zij zichzelf voorbeeldig gedragen.
Daarom moet dat gedrag er eens uitgeramt worden, en de Molukkers doen dat schijnbaar aardig goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee daarom, maar je vormt zo een gemakkelijk slachtoffer omdat je zwakte toont. Zolang je zorgt dat ze voor hun "groepje" niet afgaan, respect verliezen kan je niet zoveel gebeuren.
Doe dat dan ipv hier te lopen zaniken als een klein kind.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet tot 10 tellen indien er weer zo een groepje apen mij denkt te kunnen intimideren.
1 waarschuwing kunnen ze krijgen en als ze dan nog zo doen krijgen ze een flinke nierstoot.
neerbij de bijlmer, overigens kwam ik daar alleen in de weekenden, ouders gescheiden. Maar genoeg om een indruk te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |