Jawel, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die man vertelt wat miljoenen denken en vinden.
Dat de marrokanen de hele buurt terroriseren, dat op koopavonden de winkels gesloten blijven door marrokanen en niemand meer de binnenstad in durft. Dat dit niet een kleine groep is die deze problemen veroorzaakt maar dat dit in heel Nederland voorkomt met Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wat vertelde die gast dan?
Ik heb het namelijk niet gezien.
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Enige juiste opmerking vanavond was de vraag of die figuren geen ouders hebben.
Daar ligt het probleem.
ja maar die zijn ook bang, die zitten ook binnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Enige juiste opmerking vanavond was de vraag of die figuren geen ouders hebben.
Daar ligt het probleem.
Hij zei dus precies waar het op staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat de marrokanen de hele buurt terroriseren, dat op koopavonden de winkels gesloten blijven door marrokanen en niemand meer de binnenstad in durft. Dat dit niet een kleine groep is die deze problemen veroorzaakt maar dat dit in heel Nederland voorkomt met Marokkanen.
Ook had hij er erover dat zijn dochter dit allemaal aangedaan wordt omdat zij aan de politie het signalement heeft door gegeven van een Marokkaan die een auto in de fik heeft gestoken 3 dagen voor O&N.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.
Zo krom vind ik dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oude man van de week op tv. Gemeente haalt voetbalveld Marokkanen weg. Dus zij zorgen er voor dat er ruiten in worden gegooid bij de Molukkers. Ik denk dat de meeste dat een logische gedachte vinden.
Dat is wel zo'n beetje de aanleiding tot de huidige ongeregeldheden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef mirved het volgende:
Ook had hij er erover dat zijn dochter dit allemaal aangedaan wordt omdat zij aan de politie het signalement heeft door gegeven van een Marokkaan die een auto in de fik heeft gestoken 3 dagen voor O&N.
Wat een kutvolk die finnen, ik haat zequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef mirved het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html
Op 3.08 het fragment waar Mylene het over heeft.
Volgens mij wonen daar ook Marokkaanse gezinnen zonder problemem, met name rond de Molukse kerk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n beetje de aanleiding tot de huidige ongeregeldheden.
*btw die burgemeester heeft gelijk, die molukkers dulden niemand in hun wijk.
Iedereen die er gaat lopen kloten, wordt weggejagen.
ja jongen, het is na jaren de straatcrimineel uithangen door een flinke groep, ineens niet zo fijn meer onder de voeten. maar dat zagen we natuurlijk al van mijlenver aankomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe dan ook, Marokkanen zijn erg hot momenteel.²
In de aandacht staan ze zeker in tegenstelling tot de rest van de allochtonen, zouden die zich nu ook gediscrimineerd voelen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, door hun eigen ruiten in te gooien. En dan meteen in de slachtofferrol te schietenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Laat ze dat dan lekker doen in Berberland in plaats van in een normaal land als Nederland.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee daarom, maar je vormt zo een gemakkelijk slachtoffer omdat je zwakte toont. Zolang je zorgt dat ze voor hun "groepje" niet afgaan, respect verliezen kan je niet zoveel gebeuren.
Gelijk heb je, branden?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
het woordje hot is ook wel hot bij jou geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
nu?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat doen de auto's in Ede/Veldhuizen alweer.
Ik zeg, die Molukkers gaan winnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Desertstorm het volgende:
Ik weet niet of het zin heeft om al die ME'ers en politieagenten de wijk in te sturen. De jongeren die nu niet de wijk in kunnen wachten rustig hun kans af. Over ongeveer 2 dagen besluit het politiekorps dat de boel weer rustig is en vertrekt iedereen. Dan begint die onzin weer van voor af aan. Oplossingen zie ik hierin ook niet, of het zijn de extreme die niet bij iedereen in goede aarde vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |