In al die filmpjes laten ze alleen die ene Nederlandse familie en die Molukkers aan t woord... het begint nou wel erg verdacht te wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef EricT het volgende:
http://www.hartvannederla(...)-niet-overal-welkom/
= Burgemeester in de wijk
ik zie een boek aankomen, de coenmansjes zien $quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
In al die filmpjes laten ze alleen die ene Nederlandse familie en die Molukkers aan t woord... het begint nou wel erg verdacht te worden
Zal mij benieuwen of Pauw ook op een gegeven moment: "Heren, heren" ! zal moeten zeggen zoals die kale, hoe heet hij ook weer toen er een stel op de vuist ging in een live-programma.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'In de Culemborgse wijk Terweijde zijn de spanningen tussen Marokkanen en Molukkers hoog opgelopen. Vertegenwoordigers van beide groepen zijn vanavond te gast.'
Daarnet in Netwerk Marokkanen, dus..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
In al die filmpjes laten ze alleen die ene Nederlandse familie en die Molukkers aan t woord... het begint nou wel erg verdacht te worden
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef ASroma het volgende:
Most criminal countries in the world.
# 1 Dominica: 113.822 per 1,000 people
# 2 New Zealand: 105.881 per 1,000 people
# 3 Finland: 101.526 per 1,000 people
# 4 Denmark: 92.8277 per 1,000 people
# 5 Chile: 88.226 per 1,000 people
# 6 United Kingdom: 85.5517 per 1,000 people
# 7 Montserrat: 80.3982 per 1,000 people
# 8 United States: 80.0645 per 1,000 people
# 9 Netherlands: 79.5779 per 1,000 people
# 10 South Africa: 77.1862 per 1,000 people
http://www.nationmaster.c(...)al-crimes-per-capita
Denemarken, Nederland, wat een bananenrepublieken zijn dat toch ook
Dit is inclusief de small theft, daar heeft nederland nogal last van want iedereen raakt standaard z'n fiets kwijt, en jat vervolgens een ander z'n fiets. Is dus wel inderdaad diefstal, maar als je bijv. een lijste van zware misdaden erbij legt zul je zien dat nederland laag staat, en bijv. de USA een stuk hoger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Maar overleg hier de, volgens jou, correcte gegevens.
Voorlopig ligt Shoella nog in het ziekenhuis,.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef ASroma het volgende:
shoella gaat tegenwoordig onder begeleiding van big frank naar school http://www.bigfrank.nl/
Nou ja, één oudere Marokkaan die maar heel weinig zei. En een jongeman die er verder buiten stond. Ze durven duidelijk niet te praten. Ik denk dat ze zelf wel weten dat Nederland overwegend hen de schuld in de schoenen schuift.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarnet in Netwerk Marokkanen, dus..
Tja, dit was te verwachten he, dat van die schuld. Komt veel frustratie bij, van jaren soms. Frustratie dat er al die jaren niets bereikt is met alle probeersels om ze op het rechte pad te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, één oudere Marokkaan die maar heel weinig zei. En een jongeman die er verder buiten stond. Ze durven duidelijk niet te praten. Ik denk dat ze zelf wel weten dat Nederland overwegend hen de schuld in de schoenen schuift.
Kan zijn, maar in dit geval vind ik het behoorlijk triest. Het is hier al eerder gezegd, maar Molukkers zijn ook niet allemaal lieverdjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, dit was te verwachten he, dat van die schuld. Komt veel frustratie bij, van jaren soms. Frustratie dat er al die jaren niets bereikt is met alle probeersels om ze op het rechte pad te krijgen.
Hoe moeilijk is cijfers lezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus in Nederland worden bijna 80.000 misdaden per 1000 inwoners gepleegd?
ze is alweer thuisquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voorlopig ligt Shoella nog in het ziekenhuis,.
van wat ik hoorde konden ze amper nederlands. Zijn de laatste 20 jaar druk bezig geweest met hard in de marokkaanse coffeeshop te zitten en 5 keer per dag een half uur in de marokkaanse moskee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, één oudere Marokkaan die maar heel weinig zei. En een jongeman die er verder buiten stond. Ze durven duidelijk niet te praten. Ik denk dat ze zelf wel weten dat Nederland overwegend hen de schuld in de schoenen schuift.
Heel veel mensen zijn de rellende Marokkanen spuugzat, dus was het te verwachten dat men nu de kant van de Molukkers kiest. Vooral ook omdat het slachtoffer een Moluks meisje is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn, maar in dit geval vind ik het behoorlijk triest. Het is hier al eerder gezegd, maar Molukkers zijn ook niet allemaal lieverdjes.
zit je nu nog steeds op extreem-rechts.nl? ze hebben daar alleen betrouwbare bronnen van wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Obomo het volgende:
[..]
van wat ik hoorde konden ze amper nederlands. Zijn de laatste 20 jaar druk bezig geweest met hard in de marokkaanse coffeeshop te zitten en 5 keer per dag een half uur in de marokkaanse moskee.
Echt van die marokkaanse tokkies.
Die oudere man met de wond aan zijn mond en de gebroken arm die geopereerd moet worden was anders een gewond Marokkaans slachtoffer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel mensen zijn de rellende Marokkanen spuugzat, dus was het te verwachten dat men nu de kant van de Molukkers kiest. Vooral ook omdat het slachtoffer een Moluks meisje is.
Plus dat men niet elke week berichten leest over Molukkers die zich misdragen. Dat weegt allemaal mee.
Weet ik, maar ik denk dat het voor veel mensen de laatste druppel was in een al heel volle emmer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die oudere man met de wond aan zijn mond en de gebroken arm die geopereerd moet worden was anders een gewond Marokkaans slachtoffer.
Maar ik vind het wel gek dat je dat Molukse meisje en niet die Marokkaanse man noemt. Er zijn hier twee verliezende partijen en dat is uitermate triest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik denk dat het voor veel mensen de laatste druppel was in een al heel volle emmer.
Frustraties van jaren pappen en nathouden komen nu naar buiten.
Met een auto op een 13 jarig meisje inrijden, en als ze dat overleefd nog maar eens met 50 man bakstenen door de ramen gooien. 5 brandbommen en zelfgemaakte explosieven naar binnen gooien vind jij hetzelfde als een volwassen man die een klap krijgt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel gek dat je dat Molukse meisje en niet die Marokkaanse man noemt. Er zijn hier twee verliezende partijen en dat is uitermate triest.
Ik heb nog wel een voorbeeld hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel gek dat je dat Molukse meisje en niet die Marokkaanse man noemt. Er zijn hier twee verliezende partijen en dat is uitermate triest.
Dat zou mij eerlijk gezegd ook niet verbazen. Eerder zijn in documentaires van ik meen Netwerk en Nova ook dergelijke zaken naar voren gekomen. Als je zoon zegt dat hij naar school gaat, dan is hij toch op school? In zekere zin wel een bepaalde naïviteit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Hukkie het volgende:
Vond de ruzie van die marokkaanse vader met zn zoon ook wel tekenend. Die zoon op schreeuwende, opgewonden toon tegen zn vader: 'Ze mogen hier niet filmen!!'
Zou me niets verbazen als die vader niet weet wat zijn zoon uitspookt als ie aan het buitenspelen is. Dat is wat die antropoloog tijdens het interview ook nog zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |