abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76512494
Flugeltje, ik duim ook voor jullie! Maar volgens mij is het niet eens nodig, onderschat je intuitie niet!
Succes en ook veel plezier met kijken naar "Willempie"
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:16:24 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76512508
Davinia, ze gaan vandaag gewoon strippen waarbij blijkt dat je al ontsluiting hebt en vervolgens begint het meteen waarna je morgenochtend eindelijk je dochter in je armen kunt nemen

Dank allemaal voor het meeduimen! De nervositeit neemt met de minuut toe momenteel. Ik heb wederom alle scenario's in m'n hoofd, behalve die waarbij alles gewoon goed is... Was het maar vast vanmiddag, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76512531
Flugel, vergeet niet te genieten van je echo straks!
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:19:25 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76512561
Flugeltje, logisch dat je je zo voelt.. Ik hoop dat de tijd snel zal gaan voor je en dat je vanmiddag goed nieuws hier komt posten Ik duim met je mee!

Davinia en Faja, vanaf hier even een dikke van mij, ik wacht met smart tot jullie groot nieuws hebben

En alle andere lieve dames hier, ook voor jullie een , ik denk aan jullie!
3!
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:25:43 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76512700
Ymme, fijn dat die bak eindelijk terecht is. Zorg er maar voor dat je de hele dag thuis bent voor als de post komt!!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:26:06 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_76512707
Flugel,
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:28:38 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76512764
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Huh, maakt de matrassenman dat niet op maat voor je?
Ja dat kon wel, maar dan moest ik eerst een mal maken en die opsturen en dan maken zij hem voor je. En ik had het geduld niet om daar nog op te wachten... Dus ik heb wel de goede maat, maar hij moet alleen nog ovaal gemaakt worden...

Davinia en Faja Kan me voorstellen dat jullie het he-le-maal gehad hebben...

flugel, succes vandaag! Alles zal recht kommen! Zwaai je wel even naar je kleine kruimeltje op het scherm? hoe laat mag je?
pi_76512877
och dames toch: jullie verdienen allemaal een hartelijke sterkte! het komt heus allemaal goed *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76512950
Meld me ook zonder baby en inmiddels weer zonder weeën.

Onrustig avondje gehad gisteren. Rond een uur of 18 kreeg ik aan een stuk door harde buiken, meestal met nog geen 5 minuten ertussen en ongeveer een minuut aanhoudend. Een kwartiertje later kwam daar een menstruatiegevoel bij, dus toen heb ik de meneer ingeseind (maar met de melding dat hij nog niet hoefde te komen). Rond 19 uur ben ik in bad gegaan met het idee dat voorweeën dan vanzelf ophouden. Dat gaf een kwartier verlichting en toen kwam het menstruatiegevoel weer terug. Dus weer de meneer gebeld, deze keer met de melding dat ik hem wel thuis wilde hebben, omdat ik ook niet meer wist of dit nu wel of niet menens was. Die kwam om 20 uur thuis en heeft gelijk het ziekenhuis gebeld om te vragen wat we moesten doen. Daar hebben ze besloten ons te laten komen voor een CTG, dus om 21 uur lag ik eraan. Na een uur lang een mooi berglandschap te hebben getekend op dat CTG papier, werden de harde buiken minder gevoelig (maar volgens het ctg niet minder frequent of minder krachtig). Ons meisje leek er overigens totaal geen last van te hebben, gelukkig.

Aangezien ik nog vrolijk lag te keuvelen en niet hoefde te puffen, twijfelde ook de vk of het nou wel of niet begonnen was. Een inwendig onderzoekje wees uit dat ik weliswaar een mooie rijpe bmm had, maar nog geen noemenswaardige ontsluiting, dus de vk hield het op loos alarm en na overleg met de gyn mochten we weer naar huis.

Thuis ben ik met een warme kruik in bed gedoken en ondanks dat ik ontelbare keren wakker geworden ben met een harde buik met menstruatiekramp, heb ik prima geslapen. Gewoon iedere keer de kruik ertegenaan en negeren, dit werkt ook altijd als ik ongesteld moet worden. En sinds ik vanochtend wakker werd is het weer volkomen rustig, zelfs geen serieuze harde buiken meer gehad.

Helaas dus. Loos alarm en niets wijst er nog op dat het snel door gaat zetten.
En bovendien heb ik niet eens mijn man van de nieuwjaarsborrel kunnen redden. Het was tenslotte al bijna 20 uur toen ik hem thuis liet komen...
pi_76512988
En weer een voor Davinia. Dat gevoel van een ontaarde moeder zijn als je graag wil bevallen, ken ik zoooo goed inmiddels. En ik zit zelfs nog (net) voor de 40 weken.

En flugel veel plezier straks. Vertrouw op je intuïtie. Die is bij de meeste mensen namelijk feilloos.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:48:00 #186
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76513233
DeMajoor,wat vervelend dat et niet even doorzette! Maar er is voorwerk en een rijpe BMM dus het kan vandaag zelfs nog!

Davinia, laat je even weten wanneer/of ze je strippen? Dan kunnen we vanaf dan alles goed in de gaten houden

flugeltje, vreemd dat je zo onrustig bent over jouw echo, ik ben er totaal rustig over. Ik heb vertrouwen in je!

Wat betreft wieg tot 9 maanden, ik groeide het eerste jaar als kool en paste er een jaar in. Mn nichtjes hebben er allebei tot 8 maanden ingelegen, dus dat komt wel goed.

En ik heb spierpijn! Gisteren een heerlijk rugmassage van manlief gehad met massageolie... Mijn rug ruikt zo lekker, jammer dat ik er niet bij kan...
pi_76513276
Davinia het valt ook niet mee die laatste loodjes. Maar nog een paar daagjes hooguit meid! Hoewel ik er vanuit ga dat je gewoon vanavond gaat bevallen. Vanmiddag keurig wat rommelen na t strippen en dan een aangename pijnloze bevalling van een uurtje of 3 à 4. Deal?

Fluugs heel veel succes vanmiddag, ik duim voor je!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:52:15 #188
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76513340
DeMajoor voor jou ook een dikke
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:52:56 #189
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76513359
jammer, majoor, dat het niet is doorgezet!
eerst bedenken dat je nep zou kunnen gaan rommelen,doe je het bijna voor het echie!
naja, tis wel fijn om te wten dat je iig al verweekt bent. scheelt straks weer

m_p, waarom heb je een groeiecho? had je beeb een groeiachterstand? (ben ff zeverig, sollie)

flugel, ben je aan het werk vandaag? kan je anders een boekkie lezen of zo? om de tijd te doden?
of anders een geschikte sherlock-holmesactie doen

ennn, HET IS GEWOON HELEMAAL GOED MET JULLIE BABY!!!
zo, kheb gesproken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76513428
Flugel ik duim voor je!
pi_76513479
Klopt, ik zie er ook het positieve van in. Dit gedoe draagt allemaal bij aan een vlotte bevalling straks (na 42 weken ).

Mijn man ligt nu trouwens nog te slapen, die zat er helemaal doorheen na 3 onrustige nachten. Over omgekeerde wereld gesproken...

Maar hij moet natuurlijk wel gewoon werken, dus ik begrijp het wel
pi_76513935
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef pessie het volgende:
Ik ben zelf geen saunaganger, heb een beetje angst voor bloot.

Wat betreft die geboortelijst he. Zijn er echt mensen die nieuw een maxi coxi voor je kopen? Zo ja, dan heb ik de verkeerde vriendengroep . Kan me dit gewoon echt niet voorstellen. Kijk, Opa's en Oma's willen we vragen bij te dragen aan een nieuwe kinderwagen, maar verder krijgen we denk ik gewoon veel leuke kleertjes, misschien wat speelgoed. Maar sowieso niets boven de 20 euro.
Ikzelf ga bij een geboorte altijd heel gemotiveerd naar een winkel met babykleertjes. Waar ik binnen een kwartier sta te huilen omdat het niet lukt, en ik 10 minuten daarna een leuk setje heb gescoord! Dus misschien is een geboortelijst dan wel handig, scheelt frustratie.
Mijn man en ik werken op hetzelfde werk en daar is het de gewoonte dat alle collega's samen leggen voor één groot stuk van de geboortelijst. Anderzijds zijn er ook familieleden die altijd samen leggen (bv: tante en oom met hun kinderen). En, op onze geboortelijst kun je ook een cadeau splitsen. Er is bv een stuk van 80 euro, dan kun je zeggen: ik splits het in 4 en dan kunnen 4 mensen 20 euro geven of 1 iemand de 4 delen betalen. Heel veel mogelijkheden dus

Flugeltje ik denk aan jou vanmiddag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 januari 2010 @ 10:19:38 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76514000
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 08:40 schreef DaviniaHR het volgende:
en dat is 6... dagen overtijd

heb gisteravond zo hard gejankt dat zelfs PR niet meer wist wat hij met me aanmoest

en wat ik me vanochtend bedacht, als die mevrouw van de eerste echo niks had gezegd over de nekplooi, had mijn uitgerekende datum op 30 dec gelegen en was ik nu al 41w1d geweest... (bij de tweede echo is de datum 2 dg naar achter geschoven.)
PR gaat dus vandaag de vlos bellen dat ze maar vandaag langs mogen komen om te strippen! ze hebben me toen de keuze gegeven wat ik als uitgerekende datum wilde, en tsja, 1 jan klinkt leuker

maar ja, we doen maar wat het beste is voor het kind. ze heeft het lekker bij me. (en als ik dan denk 'das leuk voor dr, ik heb het niet leuk bij haar' voel ik me ook weer zo'n ontaarde moeder...)

flugel, heel veel plezier vandaag bij de echo! geniet van het uitzicht van het kloppende en wapperende beebje!
k hoop voor je dat ze snel de wereld komt bekijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76514130
Fluugs, mijn duimen draaien ook volop hoor. Ik hoopte dat je vroeg mocht vanmorgen, maar je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld. Hopenlijk worden jullie daar mega voor beloond!

Hier overigens ook een geboortelijst (kraamcadeaus) via www.lijstje.nl Iedereen begint nu al te vragen wat we willen hebben. En dingen die niet persé moeten van te voren (boxspiraal, wipstoeltje, speelgoed, leuke opvoedboeken, etc.) kan ik nu wel bedenken, maar ben ik straks vast weer vergeten (net als bij mijn verjaardag). Ik heb de url aan mijn moeder gegeven (die heeft de helft er inmiddels al weer afgestreept ) en die kan mensen erover informeren als ze er om vragen (en ik geef 'm nu ook als mensen het al vragen). Maar zaken als een babyfoon, maxi cosi etc. wil ik toch al wel in huis hebben voor de geboorte hoor. Anyway, het lijkt mij wel handig zo.

Ik ga maar weer eens aan het werk
pi_76514181
Sjong Davinia toch....
Ik heb van de week even de verhalen gevolgd op het nieuws over dat er meer geluisterd zou moeten worden naar de aanstaande moeders (in relatie tot babysterfte dan), maar in dit soort gevallen zou er toch ook iets mogelijk moeten zijn? Hoe langer het duurt, hoe meer energie het jou kost en het gaat je nog genoeg energie kosten dus dat heb je hard nodig.... Ik denk dan, die baby gaat het echt wel redden als ze je nu zouden inleiden oid. (ik ben geen expert op dat gebied btw)
Ik hoop dat ze echt nu snel wat voor je doen...

Hier is de kraamzorg net langs geweest, was inderdaad een gesprekje aan de keukentafel over het aantal uren etc, wat ze allemaal komen doen. (ze kookt ook )
Vanmiddag naar de Vk en dan bevalling bespreken. Nu gaat het echt hard hoor...

Oh en CP, feli met je goede 20 weken echo!
En Flugel, het komt vast goed vandaag. Heel OUD zit weer te duimen volgens mij
pi_76514366
Even nagevraagd gisterenavond en we hadden 4 setjes kleertjes (setjes) . Van de andere dingen (rompertjes ed) hadden we er genoeg (lades vol )

Maar goed met dat/die setje(s) van mij waren misschien al wel voldoende. En K was er erg blij mee
Dus ja hier is de Prenetal (vanaf het werk) ook op loopafstand. Zelfs de stad is hier vlakbij met alle baby en kinderkleding winkels.

K zei ook dat ze me met een gerust hart voor de kleine als haarzelf kon laten winkelen. Op een of andere manier zie ik wel wat er leuk is / staat bij iemand en wat niet.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:33:37 #197
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76514390
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
jammer, majoor, dat het niet is doorgezet!
eerst bedenken dat je nep zou kunnen gaan rommelen,doe je het bijna voor het echie!
naja, tis wel fijn om te wten dat je iig al verweekt bent. scheelt straks weer

m_p, waarom heb je een groeiecho? had je beeb een groeiachterstand? (ben ff zeverig, sollie)

flugel, ben je aan het werk vandaag? kan je anders een boekkie lezen of zo? om de tijd te doden?
of anders een geschikte sherlock-holmesactie doen

ennn, HET IS GEWOON HELEMAAL GOED MET JULLIE BABY!!!
zo, kheb gesproken
Mijn buik is aan de kleine kant en de Vk is een klein beetje ongerust of mn meisje zo wel goed kan groeien..
pi_76514594
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Even nagevraagd gisterenavond en we hadden 4 setjes kleertjes (setjes) . Van de andere dingen (rompertjes ed) hadden we er genoeg (lades vol )

Maar goed met dat/die setje(s) van mij waren misschien al wel voldoende. En K was er erg blij mee
Dus ja hier is de Prenetal (vanaf het werk) ook op loopafstand. Zelfs de stad is hier vlakbij met alle baby en kinderkleding winkels.

K zei ook dat ze me met een gerust hart voor de kleine als haarzelf kon laten winkelen. Op een of andere manier zie ik wel wat er leuk is / staat bij iemand en wat niet.
Je bent een metroman!

En bedankt voor het uitzoeken
pi_76514663
M_P: ik hoop echt voor je dat het meevalt. Een klein kindje hoeft op zich geen probleem te zijn, weet ik inmiddels. Maar het brengt een hoop controles, onderzoeken en zorgen met zich mee als ze het net ontdekt hebben.

Wanneer heb je de echo precies? Dan ga ik voor je duimen dat het in ieder geval boven de p5 lijn zit, want ik hoop echt dat je niet hetzelfde door hoeft te maken als wij.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:44:38 #200
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76514746
DeMajoor: 9 jan (zaterdag) om 12:30 heb ik de echo. Ik hoop ook zo dat het allemaal goed zit, ben enorm zenuwachtig. Denk ook dat ik daarom zo slecht slaap en overdag voel ik me de hele tijd zo eenzaam :S Vind het allemaal maar niks meer en hoop dat ons meisje snel komt en helemaal gezond is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')