Jawel, ze ging vanochtend eerst effe ontbijtenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:24 schreef DeMajoor het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of hebben we vandaag echt nog niets van Faja gehoord? Ze zal toch niet stiekem de eerste 2010-baby aan het persen zijn, hè.
En toch... Het kan heel snel gaan!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee dames ik lig niet te bevallen, ik heb vanmorgen een film gekeken en daarna nog wat geslapen aangezien ik vanacht 2 uur in touw ben geweest met een dreumes die het verdomde om te gaan slapen. Helaas. Ik heb zo nu en dan wel iets wat lijkt op een wee, zoals vanmorgen toen ik wakker werd maar dan staat er weer iemand naast mijn bed die mijn aandacht wil en "poef" weg zijn de weeen, of dat wat voor weeen door moest gaan. Jullie kunnen beter inzetten op Davinia die als eerste een 2010 baby krijgt.
Ja, schaamteloos!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef octopussy het volgende:Asy, je zusje even verpooieren op een openbaar forum
![]()
Zuid-Limburg...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos!
In welke regio woont ze?![]()
check! 3-kamerflatje! En toch op zoek naar een eengezinswoning...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef octopussy het volgende:Asy, je zusje even verpooieren op een openbaar forum
![]()
Hier ook nesteldrang trouwensnet 'even' 2 verdiepingen en 2 trappen gestofzuigd en nu wil ik beneden nog doen. Op dit soort momenten zou ik liever in een 2 kamerflatje willen wonen
Tip!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zuid-Limburg...
en ze zoekt nog werk hoor!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
ik hoop het...
ja, eli kwam bij 41w. ben nu 40w6d.
het is weer rustig, trouwens
Dat lijkt me een goed plan. Nog even doorbijten voor DHRquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Ach, en topic #613 is toch een mooi topic om in te bevallen?
flugel, martijn, net al ergens anders gezegd, maar ik ben serieus zó onwijs blij voor jullie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef flugeltje het volgende:
Dank voor alle gelukwensen
Hier een preview van de kleine, met muziek want mijn gesnotter en gierende uithalen zijn minder tof om naar te luisten
En een banner! Mag ik nu officieel in de OP?
*** 21 juli 2010 flugeltje en Martijn_AR ***
ticker => http://tickers.baby-gaga.com/p/dev201pr___.png
Ik heb nog even niet bijgelezen hoor
Maar een kus voor iedereen omdat jullie zo lief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |