Je hebt in ieder geval mijn donderdagochtend geweldig laten beginnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Davinia, ik dacht dat iedereen nu wel op de hoogte zou zijn van datt wonderlijke nieuws
LLM'sZet em op he!
Volgens de gyn in het academisch zh in Maastricht is er in verreweg de meeste gevallen van een klein kindje geen aanwijsbare oorzaak en worden ook kleine kindjes gewoon groot nadat ze geboren zijn. Vaak groeien ze zelfs nog iets sneller dan op normaal gewicht geboren kindjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:44 schreef mama_papa het volgende:
DeMajoor: 9 jan (zaterdag) om 12:30 heb ik de echo. Ik hoop ook zo dat het allemaal goed zit, ben enorm zenuwachtig. Denk ook dat ik daarom zo slecht slaap en overdag voel ik me de hele tijd zo eenzaam :S Vind het allemaal maar niks meer en hoop dat ons meisje snel komt en helemaal gezond is
selene was bij de geboorte 2495 gram. die achterstand had ze binnen anderhalve maand ingehaald en sindsdien volgt ze trouw haar eigen lijntje een slag onder het gemiddelde. en daarmee komen we ook terug op wat iemand zei over "beter luisteren naar de as moeder": ik was sowieso bijna de hele zwangerschap ziek (koorts. wonderlijk dat; wel tegen me piepen dat sauna niet kan wegens de temperatuur, maar 7 maanden koorts was geen probleem; neemt u maar een paracetamolletje). de laatste 3 weken voor de bevalling had ik vrijwel niet geslapen en eten, ademen of wat dan ook ging allemaal zeer moeizaam. ik gaf aan dat het slecht ging en kreeg alleen maar steeds te horen van die vlosdames dat het er nu eenmaal bij hoort, blablabla. huisarts begon enkel over allergieen die wel weg zouden gaan als ik maar borstvoeding zou gaan geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:07 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Volgens de gyn in het academisch zh in Maastricht is er in verreweg de meeste gevallen van een klein kindje geen aanwijsbare oorzaak en worden ook kleine kindjes gewoon groot nadat ze geboren zijn. Vaak groeien ze zelfs nog iets sneller dan op normaal gewicht geboren kindjes.
Hij staat onder de trap hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:25 schreef amaranta het volgende:
Ymme, fijn dat die bak eindelijk terecht is. Zorg er maar voor dat je de hele dag thuis bent voor als de post komt!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 12 weken 1 dag zwanger nu
Er was een vlot kloppend hartje, alles zit erop en eraan... Geen bijzonderheden op echo aangetroffen...
We worden papa en mama in juli!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fotomateriaal volgt nog, nu naar het werk...
wow wat SUPER!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Er was een vlot kloppend hartje, alles zit erop en eraan... Geen bijzonderheden op echo aangetroffen...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt super nieuwsquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
meld!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef Asyniur het volgende:
Flugel!!
Ik heb nesteldrang
Mijn zusje is nu mijn hele huiskamer aan het poetsen (alles aan de kant etc)![]()
![]()
Oh flugel wat een super nieuws..quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik hoop voor jou dat het beetje beter gaat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben vanavond naar het zwangerschapszwemmen geweest, vond het wel pittig, nu maar even kijken hoe mn been zich herstelt...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je bent een metroman!
En bedankt voor het uitzoeken
Ik zou het als compliment zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]of is dat een compliment ....
Eerder een hetero + hoor
En FlugeltjeGefeliciteerd
Hier je baby ticker : http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Flugeltje&year=2010&month=7&day=21&babycount=1
21-7-2010 dus.
haha, tegen de tijd dat ik hier klaar ben, is mijn kleine 3 jaar! Heb nog niets gedaan en moet werkelijk ALLES nog doen...In ieder geval een beetje opruimen en de keuken keertje uitmesten....quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef Orea het volgende:
Voor de dames met nesteldrang die nóg meer willen doenik hou me aanbevolen, zat dingen hier liggen waar iemand met nesteldrang haar hart aan kan ophalen
Oe oe oe, ik noem het een beginquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
gingen ze overleggen wanneer ik gestript zou worden, ik lag daar al open en bloot, dus kzei heel droogjes "nu"
wanneer was ik ook alweer uitgerekend? 1-jan, of 30-dec, afhankelijk welke termijnecho je aanhoudt.
oh ja, oh ja, we zijn er toch, dan kunnen we even kijken wat er gebeurt.
maar ze kwam er niet goed bij. bmm lag nog te ver naar achter...
hopelijk levert het gewroet verder wel iets op. de krampen gaan iig rustig verder...
ga iig zo weer ff maffen.
ik hoop het...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
Daviniahopelijk gaat het nu wel echt wat doen inderdaad!!
![]()
(was je bij Eli eigenlijk overtijd?)
ik hoop dat het door gaat zetten!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik hoop het...
ja, eli kwam bij 41w. ben nu 40w6d.
het is weer rustig, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |