meld!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:16 schreef Asyniur het volgende:
Flugel!!
Ik heb nesteldrang
Mijn zusje is nu mijn hele huiskamer aan het poetsen (alles aan de kant etc)![]()
![]()
Oh flugel wat een super nieuws..quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 12 weken 1 dag zwanger nu
Er was een vlot kloppend hartje, alles zit erop en eraan... Geen bijzonderheden op echo aangetroffen...
We worden papa en mama in juli!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fotomateriaal volgt nog, nu naar het werk...
En ik hoop voor jou dat het beetje beter gaat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:46 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben vanavond naar het zwangerschapszwemmen geweest, vond het wel pittig, nu maar even kijken hoe mn been zich herstelt...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je bent een metroman!
En bedankt voor het uitzoeken
Ik zou het als compliment zienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]of is dat een compliment ....
Eerder een hetero + hoor
En FlugeltjeGefeliciteerd
Hier je baby ticker : http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Flugeltje&year=2010&month=7&day=21&babycount=1
21-7-2010 dus.
haha, tegen de tijd dat ik hier klaar ben, is mijn kleine 3 jaar! Heb nog niets gedaan en moet werkelijk ALLES nog doen...In ieder geval een beetje opruimen en de keuken keertje uitmesten....quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:49 schreef Orea het volgende:
Voor de dames met nesteldrang die nóg meer willen doenik hou me aanbevolen, zat dingen hier liggen waar iemand met nesteldrang haar hart aan kan ophalen
Oe oe oe, ik noem het een beginquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
gingen ze overleggen wanneer ik gestript zou worden, ik lag daar al open en bloot, dus kzei heel droogjes "nu"
wanneer was ik ook alweer uitgerekend? 1-jan, of 30-dec, afhankelijk welke termijnecho je aanhoudt.
oh ja, oh ja, we zijn er toch, dan kunnen we even kijken wat er gebeurt.
maar ze kwam er niet goed bij. bmm lag nog te ver naar achter...
hopelijk levert het gewroet verder wel iets op. de krampen gaan iig rustig verder...
ga iig zo weer ff maffen.
ik hoop het...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:04 schreef Orea het volgende:
Daviniahopelijk gaat het nu wel echt wat doen inderdaad!!
![]()
(was je bij Eli eigenlijk overtijd?)
ik hoop dat het door gaat zetten!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik hoop het...
ja, eli kwam bij 41w. ben nu 40w6d.
het is weer rustig, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |