quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:31 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
1. nee
2. wat is dat??
3. nee
quote:
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
My thoughts...waarschijnlijk was het een educated opmerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jood als scheldwoord maakt net zoveel indruk als ´fietspomp´
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Nee hoor, je moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
Dat is zó 1944quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze zal er wel zo een zijn die álle Joden ter wereld haat.
Muil houdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jaaa ik ben inderdaad er zo eentje ja!!problemen mee???
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet het zelf weten.
Zootje daar in Iran, die Ahmadinejad wordt nog een keer omgelegdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)ite-ahmadinejad.html
Het is hier een forumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Commentaar op een mening geven doe jij gelukkig ook nooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
tuurlijk moet ik het zelf weten,ik begrijp niet waarom iedereen maar commentaar op elkaars meningen moeten leveren.
Je zou stand-up comedian moeten wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jawel,maar ik MAG dat doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Commentaar op een mening geven doe jij gelukkig ook nooit
Geef eens een diepzinnige inkijk in het hoe en waarom van die rechtvaardiging.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Jawel,maar ik MAG dat doen.
When the lady smilesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:09 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
En jij moet een keer op houden met gezoen van je.
die lompe smilies ook altijd.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
When the lady smiles![]()
Wat trekt jou bijna elke dag naar FOK! ?
Ik ben inderdaad een super lelijke mizierige zielige noem het maar en ik ben het persoon..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, echt, wat moet jij wel een zielig persoon zijn.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet jullie lieve mensen helaas verlaten..
Ciao allemaal tot gauw!!
Ja, wat is deze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ej, wel even normaal doen he. Dit is het Marokkanen topic, niet het drama-topic.
Een paar, ik was helaas mijn oplader vergeten. Maar niet écht veel interessants, tenzij familiekiekjes, de piramides of mijn woonomgeving je interesserenquote:
ik vind haar juist heel simpelquote:
Is dat zo? Ik had verwacht dat Egypte wel een stuk armer was dan Marokko. Maar ja, dit is wel het gedeelte dat een jaar of 10-20 geleden is gebouwd. In hele korte tijd is het inwonersaantal van Cairo verzoveelvoudigd tot iets van 18 miljoen+.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
ik zie geen foto
edit: ow nu wel. Egypte ziet er wel armzalig uit, terwijl het even "arm" is als Marokko.
Als we kijken naar de verhouding per inwoner, dan zijn de twee landen economisch gelijk. Maar het verschil zal inderdaad komen door de foute groei van Cairo. In Marokko is de verstedelijking verspreid over Casablanca, Tanger, Tetouan, Rabat, Fes, Oujda, Nador, Al Hoceima en Marrakech.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik had verwacht dat Egypte wel een stuk armer was dan Marokko. Maar ja, dit is wel het gedeelte dat een jaar of 10-20 geleden is gebouwd. In hele korte tijd is het inwonersaantal van Cairo verzoveelvoudigd tot iets van 18 miljoen+.
Dat is wel heel tof, erg brede straten. Ziet er "Amerikaans uit".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit ziet er dan wel weer 'wat' beter uit:
[ afbeelding ]
Egypte heeft zelfs een hoger GDP/capita dan Marokko, zo zie je maar weer wat het hebben van een beetje een fatsoenlijke regering voor goeds kan doen.
Het ligt ook eigenlijk niet in Cairo zelf, maar in New Cairo, een nieuwe stad er net buiten die ze een jaar of 10 geleden zijn begonnen te bouwen. Maar vergis je niet, 5 minuten rijden buiten de poorten van de compound en je ziet weer tig van die oostblok-achtige flats verschijnen, wel weer een stukje mooier dan degene die je in Cairo zelf ziet, maar niet vergelijkbaar met de foto van de wijk waar ik woon.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof, erg brede straten. Ziet er "Amerikaans uit".
Het is wel jammer dat ze daar met compounds werken, dat principe is niet echt gangbaar in Marokko. Tuurlijk, je hebt wel resorts - maar dan hebben we het echt puur over hotels. IMO vergroot dat wel de (zichtbare) tegenstellingen tussen arm en rijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ligt ook eigenlijk niet in Cairo zelf, maar in New Cairo, een nieuwe stad er net buiten die ze een jaar of 10 geleden zijn begonnen te bouwen. Maar vergis je niet, 5 minuten rijden buiten de poorten van de compound en je ziet weer tig van die oostblok-achtige flats verschijnen, wel weer een stukje mooier dan degene die je in Cairo zelf ziet, maar niet vergelijkbaar met de foto van de wijk waar ik woon.
Ik snap ook niet waarom Marokko m.b.t. HDI lager scoort dan Egypte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
ik zie geen foto
edit: ow nu wel. Egypte ziet er wel armzalig uit, terwijl het even "arm" is als Marokko.
HDI zegt niets over verdeling van rijkdom of infrastructuur in een land. Het zeg alleen over de "ontwikkeling van de mens". Zo zijn veel mensen in Marokko afhankelijk van landbouw ( = meteen laag HDI) bovendien zijn er erg veel mensen analfabeet (= laag HDI). Op je kaart zie je dat Zuid-Afrika op hetzelfde niveau zit als Marokko, terwijl Zuid Afrika een enorm rijk land is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Marokko m.b.t. HDI lager scoort dan Egypte.
Wat ik van de foto's die jij wel eens post op kan maken is dat Marokko zich de laatste jaren behoorlijk aan het ontwikkelen is. Het ziet er over het algemeen ook een stuk moderner (en minder ''arm'') uit dan Egypte. Maar uiteindelijk zijn die foto's natuurlijk niet representatief voor het gehele land en wordt bij het berekenen van HDI niet louter naar de gebouwen in een land gekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn bijna geen compounds in Cairo zelf, dat is een fenomeen waar ze mee zijn begonnen toen ze New Cairo begonnen te bouwen. En voor de rijke Egyptenaren is het ook een gewoon een statussymbool, net zoals hun Mercedessen en ongebruikte zwembaden in de tuin dat zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ze daar met compounds werken, dat principe is niet echt gangbaar in Marokko. Tuurlijk, je hebt wel resorts - maar dan hebben we het echt puur over hotels. IMO vergroot dat wel de (zichtbare) tegenstellingen tussen arm en rijk.
Ja goed, maar ik bedoel te zeggen dat de rijken in steden als Casablanca doorgaans gewoon in een appartement wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen compounds in Cairo zelf, dat is een fenomeen waar ze mee zijn begonnen toen ze New Cairo begonnen te bouwen. En voor de rijke Egyptenaren is het ook een gewoon een statussymbool, net zoals hun Mercedessen en ongebruikte zwembaden in de tuin dat zijn.
Inderdaad, dat weet ik, maar ik verbaasde me dus over de scheve verhouding tussen HDI en de vooruitgang van Marokko op het gebied van infrastructuur en economie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HDI zegt niets over verdeling van rijkdom of infrastructuur in een land. Het zeg alleen over de "ontwikkeling van de mens". Zo zijn veel mensen in Marokko afhankelijk van landbouw ( = meteen laag HDI) bovendien zijn er erg veel mensen analfabeet (= laag HDI). Op je kaart zie je dat Zuid-Afrika op hetzelfde niveau zit als Marokko, terwijl Zuid Afrika een enorm rijk land is.
Er zijn een aantal Turkse bedrijven actief in het noorden van Marokko. Die zijn verantwoordelijk voor de aanleg van een aantal expresswegen. Dat zijn provinciale wegen met twee banen aan beide kanten. Dit is bijvoorbeeld door een Turks bedrijf aangelegd:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, dat weet ik, maar ik verbaasde me dus over de scheve verhouding tussen HDI en de vooruitgang van Marokko op het gebied van infrastructuur en economie.
Wat kun je trouwens vertellen over Turkse bedrijven in Marokko? Ik heb begrepen dat ze er de laatste jaren meer zijn gaan investeren in het een en ander (bijv. de infrastructuur).
Die windmolens staan er sinds de jaren 90quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Marokko is ook al groene energie-geil geworden?
Oh okquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die windmolens staan er sinds de jaren 90
Import inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ok. Waar haalt Marokko eigenlijk zijn energie vandaan, ze hebben toch geen echte olie- of gasreserves? Wordt alles geimporteerd?
quote:Morocco was ranked the 1st African country by the Economist Intelligence Unit' quality-of-life index, ahead of South Africa and the UAE.
Hoeveel kost benzine er dan? Ik kwam er laatst achter dat Turkije het duurste land ter wereld is als het op benzine aankomt, nooit gewetenquote:
Om nog hier even op terug te komen, dat komt omdat de economische groei pas van de laatste 5-8 jaar is. De overheid (lees: de koningquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, dat weet ik, maar ik verbaasde me dus over de scheve verhouding tussen HDI en de vooruitgang van Marokko op het gebied van infrastructuur en economie.
70 eurocent voor diesel , benzine weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost benzine er dan? Ik kwam er laatst achter dat Turkije het duurste land ter wereld is als het op benzine aankomt, nooit geweten.
Maar aan de andere kant: Mubarak denkt ook dat werkgelegenheid belangrijk is, en dat kun je wel merken aan de bureaucratische hel die de Egyptische overheid geworden is. Computeriseren? Geen denken aan, 100 loonslaafjes die voor 50 dollar per maand werken inhuren is net zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om nog hier even op terug te komen, dat komt omdat de economische groei pas van de laatste 5-8 jaar is. De overheid (lees: de koning) wil het geld momenteel liever spenderen aan infrastructuur (bouw van snelwegen, expresswegen, havens, waterleidingen, uitbreiding van stroomnetwerken en communicatienetwerken) dan aan zaken die de HDI omhoog krikken. Ik denk dat hij werkgelegenheid creeren gewoon erg belangrijk acht, ook om het land zo stabiel mogelijk te houden.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: Mubarak denkt ook dat werkgelegenheid belangrijk is, en dat kun je wel merken aan de bureaucratische hel die de Egyptische overheid geworden is. Computeriseren? Geen denken aan, 100 loonslaafjes die voor 50 dollar per maand werken inhuren is net zo makkelijk.
Maar het is wel een vicieuze circkel: al die ambtenaren wonen nog in flatjes van 30-40 jaar terug waar de huurprijs al die tijd hetzelfde is gebleven, zo kunnen ze de ambtenaren zo min mogelijk betalen. Dit zie je ook meteen aan de kwaliteit van de huisvesting, want alle huis- en flateigenaren doen er gewoon niks meer aan qua onderhoud.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]- ja, maar goed het is ook geen makkelijk zaak natuurlijk. Je moet gewoon zoveel mensen werkgelegenheid verschaffen. Als je dat niet doet dan heb je echt een probleem. Komt ook door de enorme bevolkingsgroei de afgelopen twee decennia.
HAHHAHA. Ja eigenlijk wel...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind deze smiley zo stom, het lijkt alsof hij sarcastisch naar je zwaait.
Het lijkt een beetje alsof hij zegt: 'opflikkeren!', of 'blij dat je opgeflikkerd bent!'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHHAHA. Ja eigenlijk wel...
maar zo bedoelde ik t niet
Heb je nu geen wenkbrouwen meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, kan niet. Dit is gewoon teringdom![]()
Ik heb mn wenkbrauwen laten harsen en t deed zeeer![]()
(leuk om te weten he dudes?)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je er zo een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ah, ok.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee..Ik had geen latina wax genomen![]()
Anastasia wax
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er mensen zijn die zich dat aandoen.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, ok.
Geen flauw idee wat het is.
Over smaak valt niet te twisten, maar in sommige gevallen... Waarschijnlijk hetzelfde soort mensen dat aarsgeweien en andere ordinarie dingen niet schuwt Ik ben zulke wenkbrauwen gelukkig nog niet tegengekomen in het echt, even afkloppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.Zouden ze denken dat ze er mooier/aantrekkelijker op zijn geworden?
huh...zeg je nou brazillian wax?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee..Ik had geen latina wax genomen![]()
Anastasia wax
lol. is gewoon een vrouw die die sjabloontjes heeft gemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is een anastasia wax dan, google levert niks op.
Wat betekent het precies dan, volgens mij heeft het wel honder betekenissenquote:
HAHAH kweet niet..had ik nog geen eens gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog nooit eerder gezien. Waarom zit er een streepje in het midden, of is het in om een gesplitste wenkbrauw te hebben
?
Zodat dat kreng niet doormidden breekt, zie het als een steunbalk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog nooit eerder gezien. Waarom zit er een streepje in het midden, of is het in om een gesplitste wenkbrauw te hebben
?
De expert heeft gesproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat dat kreng niet doormidden breekt, zie het als een steunbalk.
En nu ga ik weer leren
Er is gekut op het spoor, je kan nu nog kaartje kopen voor Fyra over 8 minuten volgens NS site, komt aan op spoor 5 waar je toch al bentquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef o.us het volgende:
Zit nu in Schiphol op de IC aan het wachten.
Oy, bedankt. Was niet zo opvallend druk aan de balie, had ik niet verwacht. Ik vertel er wel meer over als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is gekut op het spoor, je kan nu nog kaartje kopen voor Fyra over 8 minuten volgens NS site, komt aan op spoor 5 waar je toch al bent
Hele dag al gezeik tussen Den Haag en Hoofddorp, Fyra hoeft daar niet langs en dan ben je om 20:07 in Roffa ipv 20:30.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Oy, bedankt. Was niet zo opvallend druk aan de balie, had ik niet verwacht. Ik vertel er wel meer over als ik thuis ben.
Tot zo!
Het leven van een studente rechten gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik houd een pauze..net een kwartier aaneen gewerkt
Heb je een massage nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik houd een pauze..net een kwartier aaneen gewerkt
Haters? je jankt al voordat je begonnen bent...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
Ik ben niks gewend..laat me !
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
quote:
Hey, jat mijn uitspraak niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het leven van een studente rechten gaat niet over rozen.
Iedereen dacht dat het over haar gingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef o.us het volgende:
Ja hoor, heeft Marokkaanse18 na mij gesproken, laat iedereen mij links liggen.. ik moest het toch beter weten.
Ja, was best wel snel. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan en toen ik bij de tramhaltes stond kwam mijn tram er gelijk aan. Heel wat anders dan het Marokkaanse OV.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat het over haar ging
Hoe was de Fyra?
Ik voel me zweverig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe voelt het om platte grond onder je voeten te hebben?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Rookert het volgende:
Ja lachen, totdat jij het gevoel krijgt of er een specht tegen je kop zit aan te rammen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Voelt het niet alsof je tijd te veel hebt, mutant? Nu ja werkloos bent. Of geniet je met volle teugen van je vrijheid?
Nou, verveling niet. Heb mijzelf gisteren arm gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gek van verveling? Of herleef je nu weer je feestende studententijd?
Ach, zie het als een investering: voor een goede baan moet je er natuurlijk tiptop uitzien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, verveling niet. Heb mijzelf gisteren arm gemaakt. 2 pakken gekocht, de auto een onderhoudsbeurt gegeven
weg geld.
Dat hoop ik inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, zie het als een investering: voor een goede baan moet je er natuurlijk tiptop uitzien.
En chicks diggen mannen in pak.
Wacht maar tot Marokkaanse18 je al pakdragend in je versgepimpte automobiel met 20" velgen en neon-verlichting ziet.quote:
Helaas, ik ben niet van de gepimpte auto's.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Marokkaanse18 je al pakdragend in je versgepimpte automobiel met 20" velgen en neon-verlichting ziet.
Wat kost het nou eigenlijk aan wegenbelasting om een gemiddelde tweedehands auto (een VW Polo of zo) te hebben? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw ideequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, alleen al de wegenbelasting van een A8 is een modaal salaris.
Haar broer schijnt het op te kunnen hoestenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, alleen al de wegenbelasting van een A8 is een modaal salaris.
Anders neem je deze limousinequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nee..maar met die Audi A8 komt het wel goed hoor.
Ligt eraan he, diesel of benzine?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kost het nou eigenlijk aan wegenbelasting om een gemiddelde tweedehands auto (een VW Polo of zo) te hebben? Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.
Benzinequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ligt eraan he, diesel of benzine?
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Rookert het volgende:
Haar broer schijnt het op te kunnen hoesten
Vpolgens mij had ze iets van 8 broers, dus als ze samenwerken moet het wel lukken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal wel iets van drie tientjes in de maand zijn ofzo.
Ik zie dan wel erg vaak rondrijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als hij directeur is van een grote onderneming is, zou dat best kunnen. Of een zeer bekende arts/advocaat. Of president van de Nederlandse Bank.
Ligt aan de opties, bouwjaar, leeftijd, locatie, aantal km. Teveel factoren om op te noemen. Nog afgezien van het feit dat de verzekeraars in NL echte afzetters zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.
Eerstejaars student, afgelopen jaren woonachtig in Midden-Oosten, nu in centrum Roffa, beginnende bestuurder.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar ja, een verzekering zou dan wel een stuk duurder zijn, al helemaal voor een beginnende bestuurder.
Deze 3 auto's zou ik wel in mijn garage willen hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie dan wel erg vaak rondrijden
Behalve die nieuwe E-klasse zie ik ze dagelijks rijden, is niet zo bijzonder meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Deze 3 auto's zou ik wel in mijn garage willen hebben![]()
[ afbeelding ]
Woon jij in Wassenaar? Jij ziet die S klasse dagelijks?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Behalve die nieuwe E-klasse zie ik ze dagelijks rijden, is niet zo bijzonder meer
Nee, woon 20 km van Utrecht vandaan, niet perse in rijke omgeving hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Woon jij in Wassenaar? Jij ziet die S klasse dagelijks?![]()
Ja, maar dat is niet eerlijk. Dat zijn echt geen common auto's in NL hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, woon 20 km van Utrecht vandaan, niet perse in rijke omgeving hoor![]()
Er zit zo'n restaurant 800m van mijn huis dat populair is voor zakenlunches en zag daar een keer een Audi S8 en een Rolls Royce Phantom Drophead Coupé in het wit staan
Nee, weet ik, maar ik kijk echt niet meer om als ik er 1 zie hoor. Porsche Panamera heb ik ook een keer gezien in oktoberquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet eerlijk. Dat zijn echt geen common auto's in NL hoor.
Ik kijk er wel naar om hoor, maar ik ben dan ook een autofiel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar ik kijk echt niet meer om als ik er 1 zie hoor. Porsche Panamera heb ik ook een keer gezien in oktober
Ik heb in Cairo gereden, dat was geen pretje. Ook al rijdt iedereen zo debiel daar, je ziet niet echt veel agressie op de wegen, i.t.t. hier in Nederland waar je soms voor een onnozel foutje al de middelvinger krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
Als je in de arabische wereld kan rijden, dan kan je overal rijden
Dat heet een narcistquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar om hoor, maar ik ben dan ook een autofiel.
Fiat Multipla, 1 van de lelijkste auto's ooitquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit wat voor jou:
[ afbeelding ]
Cairo:quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb in Cairo gereden, dat was geen pretje. Ook al rijdt iedereen zo debiel daar, je ziet niet echt veel agressie op de wegen, i.t.t. hier in Nederland waar je soms voor een onnozel foutje al de middelvinger krijgt.
Ik dacht het niet,daar mag jij in rijden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit wat voor jou:
[ afbeelding ]
Mannen die met pompende muziek en 1 plastic spoiler op hun Peugeot 206 rondrijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik dacht het niet,daar mag jij in rijden.
Ik heb nu een mooie Peugeot 206..
Maar ik streef dus naar een Audi A8
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ik dacht het niet,daar mag jij in rijden.
Ik heb nu een mooie Peugeot 206..
Maar ik streef dus naar een Audi A8
quote:
ja dat begrijp ik ook wel,maar ik wil even laten zien dat ik dus precies die wil.ooittquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar wij zijn autofielen, we weten wel hoe een A8 er uitziet hoor. Toch een mooie wagen.
Een blije auto is toch alleen maar goed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nissan 350/370Z, vind die koplampen die auto zo'naanblik geven
Nee, dat is ook de reden waarom ik 5 jaar geleden niet voor een Golf 4 heb gekozen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een blije auto is toch alleen maar goed?
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook de reden waarom ik 5 jaar geleden niet voor een Golf 4 heb gekozen.
Een wat groter broertje met een wat bulky neus. (een echte Marokkaan dus).quote:
golf4 dat is zo marokkaans..iedere marokkaan die ik ken heeft een golf4.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook de reden waarom ik 5 jaar geleden niet voor een Golf 4 heb gekozen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een wat groter broertje met een wat bulky neus.
Ik ben niet zo van de Volkswagens.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nep autofiel. Je weet dus niet eens welke ik bedoel.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Volkswagens.
Dat zijn de enige landen waar de gemiddelde Amerikaan nog van gehoord heeftquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
"From Birmingham to Berlin, highways have been turned into parking lots, this is World News"
En vervolgens hebben ze het alleen over Engeland, Duitsland en Polen, CNN
Alleen maar door WW IIquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige landen waar de gemiddelde Amerikaan nog van gehoord heeft.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Op het plaatje vond ik hem lelijk, maar toen ik hem laatst in het echt zag was ie best vetJammer van het asogedrag (als 3e wachten voor stoplicht oprit snelweg, dan in de bocht over verdrijvingsvlak de 1e 2 auto's inhalen
)
Mijn eerste auto wordt of:quote:
Allemaal van die sjonniebakkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn eerste auto wordt of:Honda Civic Suzuki Swift VW Golf
De BMW komt nog wel later in mijn leven.
Ik was ook van plan deze als eerste auto te kopenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn eerste auto wordt of:Honda Civic Suzuki Swift VW Golf
De BMW komt nog wel later in mijn leven.
Boraquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een wat groter broertje met een wat bulky neus. (een echte Marokkaan dus).
Wat voor Amerikaanse bak is dat ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziet er wel mooier uit dan de golf, maar is wel prijzig.
Jammer dat al die autootjes hier in Nederland van die kleine motortjes hebben. Hoe kan ik nou van een 5.3L V8 naar een 1.4 V4tje of minder gaan.
Chevrolet Suburban.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat voor Amerikaanse bak is dat ?
Duh.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval mooier uit.
Welk vak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Voor niks lopen stressen..ik hoefde nog geen eens te pleiten
Het sneeuwt hier niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Rookert het volgende:
Sneeuwt het in Roffa of Noord-Zeeland? Moet zo de trein in en vertrouw het voor geen meter
Oh, vandaar die blijdschap.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat betekent "Ja ik wil" in het Arabisch.
Ok.. Naja, moet naar Leiden dus als het valt zal het daar wel gevallen zijnquote:
lolquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat betekent "Ja ik wil" in het Arabisch.
Nopeeeequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse, heb jij ook geen week vrij voor je tentamens?
Jij verandert als je moe bent toch niet in zo'n eerdergenoemde persoon met attitude en wolla wolla-geroep?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja sorry haha te weinig slaap+ te lange dag = geprikkelde Marokkaanse18
Waarom heeft elke andere studie dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nopeeee
Ik ga dalijk beginnen met leren![]()
OF morgen..ik ben zó moe
Nahh..ik ben dan gewoon stil en kijk een beetje dood maar goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij verandert als je moe bent toch niet in zo'n eerdergenoemde persoon met attitude en wolla wolla-geroep?
Ga een dutje doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nahh..ik ben dan gewoon stil en kijk een beetje dood maar goed
Ik van 2:30 tot 6:50quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef Rookert het volgende:
Afgelopen nacht van 23 uur tot 8:30 geslapen
Je hebt Klaas Vaak nodig die slaapzand in je ogen strooitquote:
18quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Rookert het volgende:
Ik heb liever een andere Marokkaanse met wie je wel lol kan hebben
Ik weet het, lekker puhquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Montelly het volgende:
Hey Mocro18 waar woon je eigenlijk???
quote:
Deze was moeilijker en ging beter dan de makkelijkerequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan nardie:D?
Je hebt ze vast beide gehaaldquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze was moeilijker en ging beter dan de makkelijkere![]()
Hoe is het met mijn SOGer?
SOG = studieontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt ze vast beide gehaald![]()
Wat si een ''SOGer''?
Hopen, is toch weer meer vrijheidquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je hebt ze vast beide gehaald![]()
Wat si een ''SOGer''?
Heb je daar problemen mee?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Elke keer zijn het er meer o´s.
Weggespoeld met die pizza van net..quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit past dan weer meer bij een 12 jarige nerdje
Waar is je klasse?
Turks of écht, zoals die Italiaanse?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weggespoeld met die pizza van net..
Dr. Oetker diepvriespizzaquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turks of écht, zoals die Italiaanse?
Je moet die nieuwe met stukken paprika en ui en soort kaas proberen, fucking lekkerquote:
Oh, sorry, petitequote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert je moet blij zijn dat je een koosnaampje hebt![]()
Mutant01 is just a jealous bitch..because he doesn't have one.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert je moet blij zijn dat je een koosnaampje hebt![]()
Mutant01 is just a jealous bitch..because he doesn't have one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |