Zodat dat kreng niet doormidden breekt, zie het als een steunbalk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog nooit eerder gezien. Waarom zit er een streepje in het midden, of is het in om een gesplitste wenkbrauw te hebben
?
De expert heeft gesproken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zodat dat kreng niet doormidden breekt, zie het als een steunbalk.
En nu ga ik weer leren
Er is gekut op het spoor, je kan nu nog kaartje kopen voor Fyra over 8 minuten volgens NS site, komt aan op spoor 5 waar je toch al bentquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:28 schreef o.us het volgende:
Zit nu in Schiphol op de IC aan het wachten.
Oy, bedankt. Was niet zo opvallend druk aan de balie, had ik niet verwacht. Ik vertel er wel meer over als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is gekut op het spoor, je kan nu nog kaartje kopen voor Fyra over 8 minuten volgens NS site, komt aan op spoor 5 waar je toch al bent
Hele dag al gezeik tussen Den Haag en Hoofddorp, Fyra hoeft daar niet langs en dan ben je om 20:07 in Roffa ipv 20:30.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Oy, bedankt. Was niet zo opvallend druk aan de balie, had ik niet verwacht. Ik vertel er wel meer over als ik thuis ben.
Tot zo!
Het leven van een studente rechten gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik houd een pauze..net een kwartier aaneen gewerkt
Heb je een massage nodig?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik houd een pauze..net een kwartier aaneen gewerkt
Haters? je jankt al voordat je begonnen bent...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
Ik ben niks gewend..laat me !
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haters..![]()
quote:
Hey, jat mijn uitspraak niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het leven van een studente rechten gaat niet over rozen.
Iedereen dacht dat het over haar gingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef o.us het volgende:
Ja hoor, heeft Marokkaanse18 na mij gesproken, laat iedereen mij links liggen.. ik moest het toch beter weten.
Ja, was best wel snel. Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan en toen ik bij de tramhaltes stond kwam mijn tram er gelijk aan. Heel wat anders dan het Marokkaanse OV.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat het over haar ging
Hoe was de Fyra?
Ik voel me zweverig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe voelt het om platte grond onder je voeten te hebben?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Rookert het volgende:
Ja lachen, totdat jij het gevoel krijgt of er een specht tegen je kop zit aan te rammen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Voelt het niet alsof je tijd te veel hebt, mutant? Nu ja werkloos bent. Of geniet je met volle teugen van je vrijheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |